Αναρτηση για Grande Punto T-Jet

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

tzagasdog
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 563
Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm

Αναρτηση για Grande Punto T-Jet

Δημοσίευση από tzagasdog » Κυρ Φεβ 06, 2011 4:48 pm

Τι προτεινεται για aftermarket αναρτηση για το grande?

Εχει στραβωσει τουλαχιστον 1 μαμα αμορτισερ οποτε παω τια αλλαγη.
Το προβλημα ειναι τα λιγα χιλιομετρα που εχω. Εννοω οτι η μαμα αναρτηση ειναι για ξυλο και τα αμορτισερ κακης ποιοτητας.

Κοιταξα απο ενα σετ coilover της apex (600 ευρω) μεχρι και μονο ελατηρια eibach με μαμα αμορτισερ...

εσεις τι προτεινεται και με τι κοστος?

Γενικα θελω να δωσω μαξ 650 ευρω.



elekar
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 10, 2010 1:37 am

Re: Αναρτηση για Grande Punto T-Jet

Δημοσίευση από elekar » Κυρ Φεβ 06, 2011 7:12 pm

εγω πρωτεινω billstein και συγκεκριμενα bss10 κανει περιπου 1500 ευρω αλλα ειναι αναρτηση για βαρυποδαρους

Άβαταρ μέλους
lambros
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 787
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS

Re: Αναρτηση για Grande Punto T-Jet

Δημοσίευση από lambros » Κυρ Φεβ 06, 2011 7:16 pm

τα koni fsd αμορτισερ(αυτορυθμιζομενα-μπαινουν και μαμα στο abarth evo,τιμη καπου 550ευρω) σε συνδιασμο με ελατηρια eibach pro street ή sportlines (τιμη 150-200ευρω)

tzagasdog
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 563
Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm

Re: Αναρτηση για Grande Punto T-Jet

Δημοσίευση από tzagasdog » Δευ Φεβ 07, 2011 8:42 pm

μονο 550 ευρω εχουν τα ΚΟΝΙ?

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: Αναρτηση για Grande Punto T-Jet

Δημοσίευση από rxbkrs » Τρί Φεβ 08, 2011 12:14 am

Τα Koni FSD αμορτισέρ δε τα φοράει το Punto EVO Abarth, άλλα το Punto EVO Abarth Esseesse.

Άβαταρ μέλους
lambros
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 787
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS

Re: Αναρτηση για Grande Punto T-Jet

Δημοσίευση από lambros » Τρί Φεβ 08, 2011 1:52 am

rxbkrs έγραψε:Τα Koni FSD αμορτισέρ δε τα φοράει το Punto EVO Abarth, άλλα το Punto EVO Abarth Esseesse.
ακομα καλυτερα λοιπον!

@tzagasdog: σε κεντρο ελαστικων στον νεο κοσμο τοσο τα εχει,@.i.r.i.o.s για να μην καρφωνομαστε κιολας!:)

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: Αναρτηση για Grande Punto T-Jet

Δημοσίευση από rxbkrs » Τρί Φεβ 08, 2011 3:25 am

Φίλε tzagasdog, όταν μάθεις τιμή (τοποθετημένα), πες μου κι εμένα. :)

Άβαταρ μέλους
lambros
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 787
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS

Re: Αναρτηση για Grande Punto T-Jet

Δημοσίευση από lambros » Τρί Φεβ 08, 2011 1:28 pm

rxbkrs έγραψε:Φίλε tzagasdog, όταν μάθεις τιμή (τοποθετημένα), πες μου κι εμένα. :)
για την ακριβεια 554 ευρω!

Άβαταρ μέλους
dimitrispapalel
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 531
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 19, 2007 3:48 pm

Re: Αναρτηση για Grande Punto T-Jet

Δημοσίευση από dimitrispapalel » Τρί Φεβ 08, 2011 5:31 pm

Koni FSD ειναι η καλυτερη επιλογη σε αυτα τα λεφτα!Νεο αμορτισερ και καμια επαφη με τα κλασσικα αρχαια κιτρινα της Koni!

tzagasdog
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 563
Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm

Re: Αναρτηση για Grande Punto T-Jet

Δημοσίευση από tzagasdog » Τρί Φεβ 08, 2011 9:29 pm

τα apex που ειναι coilover εχουν 600. Και ειναι μοντελο 2010.

Άβαταρ μέλους
lambros
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 787
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS

Re: Αναρτηση για Grande Punto T-Jet

Δημοσίευση από lambros » Τρί Φεβ 08, 2011 9:45 pm

tzagasdog έγραψε:τα apex που ειναι coilover εχουν 600. Και ειναι μοντελο 2010.
coilover λυση αξιζει μονο οταν ειναι ρυθμιζομενη σε υψος και σκληροτητα....προφανως τα apex ειναι μονο σε υψος,τα βαζεις και μετα το αμαξι σου γινεται κουτσουρο (αντιστοιχο θεμα εχει και με τα kw 1 ο giorgisthess??)...η τελειοτερη λυση χωρις πολλα πολλα ειναι koni fsd με ελατηρια του ss (κοκκινα).....ουτε καν ρυθμισματα ουτε αλλα παπατζιλικια!

tzagasdog
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 563
Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm

Re: Αναρτηση για Grande Punto T-Jet

Δημοσίευση από tzagasdog » Τετ Φεβ 09, 2011 1:57 pm

εχεις δικιο σε αυτο labro. Μαλλον θα παω για aftermarket ελατηρια στην αρχη μεχρι να βγαλω off τα αμορτισερ και μετα βλεπουμε. Απλα πρεπει να παω σε ενα καλο ευθυγραμμισα να δω σε τι κατασταση ειναι τα μαμα αμορτισερ πρωτα αν ειναι να τα παρω ολα μαζι....

Άβαταρ μέλους
lambros
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 787
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS

Re: Αναρτηση για Grande Punto T-Jet

Δημοσίευση από lambros » Τετ Φεβ 09, 2011 3:36 pm

tzagasdog έγραψε:εχεις δικιο σε αυτο labro. Μαλλον θα παω για aftermarket ελατηρια στην αρχη μεχρι να βγαλω off τα αμορτισερ και μετα βλεπουμε. Απλα πρεπει να παω σε ενα καλο ευθυγραμμισα να δω σε τι κατασταση ειναι τα μαμα αμορτισερ πρωτα αν ειναι να τα παρω ολα μαζι....
αν το σκεφτεσαι ετσι ,αφου θα δωσεις minimum 200 ευρω για aftermarket ελατηρια,δωσε αλλα 100 ευρω και βαλε μεσα στην fiat αυτα του ss (χοντρικα 300 ευρω βγαινουν με μια εκπτωση 15-20% που κανουν σχεδον ολες οι αντιπροσωπιες)...το αμαξι σου ετσι θα χαμηλωσει καπου 2,5 ποντους και θα βελτιωσεις αισθητα το κρατημα...ε και μετα μολις τα παιξουν τα μαμα αμορτισερ εντελως,πετας πανω και τα koni fsd και εχεις ολοκληρωμενη αναρτηση απο ss!:)

tzagasdog
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 563
Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm

Re: Αναρτηση για Grande Punto T-Jet

Δημοσίευση από tzagasdog » Τετ Φεβ 09, 2011 5:09 pm

σε ποιο μεγαλη εκτιμηση τα εχω τα eibach να σου πω την αληθεια

Άβαταρ μέλους
lambros
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 787
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS

Re: Αναρτηση για Grande Punto T-Jet

Δημοσίευση από lambros » Τετ Φεβ 09, 2011 5:16 pm

tzagasdog έγραψε:σε ποιο μεγαλη εκτιμηση τα εχω τα eibach να σου πω την αληθεια
καλα τα eibach απλα χαμηλωνουν πιο πολυ το πισω μερος παρα το μπροστα...τσεκαρε το κιολας!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”