Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Δευ Ιουν 01, 2009 4:17 pm

Καποιοες προσθετες πληροφοριες σχετικα με την Τουρμπινα των Fiat κ συγκεκριμενα των IHI RHF3.
500 Abarth 135hp - IHI RHF3 P10.5 vl38 παροχης μεχρι 175-180 αλογα
T-Jet/Bravo/Mito 120hp - IHI RFH3 vl37 παροχη μεχρι 150 αλογα
Abarth/Mito/Bravo 155hp - IHI RHF3 P10.5 vl36 παροχη μεχρι 190-192hp

Τα παρακατω ισχυουν για ολες τις RHF3
*Μεγιστες στροφες στροβιλου: 250
*Μεγιστη θερμοκρασια: 950C
*Βαρος 2kg

edit: στο βαρος λογο τυπογραφικου.....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος hammersword@Revlimit την Δευ Ιουν 01, 2009 10:16 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
RUD
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1885
Εγγραφή: Τρί Σεπ 30, 2008 6:37 pm
Τοποθεσία: Athens

Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo

Δημοσίευση από RUD » Δευ Ιουν 01, 2009 5:20 pm

Ωραίος !
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo

Δημοσίευση από Orange » Δευ Ιουν 01, 2009 6:36 pm

Και θα επερνα και ορκο, οτι 500Abarth και T-Jet, φοραγαν την ιδια.
Αυτα τα 20 κιλα που γραφεις Φωτη, τι ειναι?
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
akis1821
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 28, 2008 3:12 pm
Τοποθεσία: Αγ. Ανάργυροι, Αθήνα

Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo

Δημοσίευση από akis1821 » Δευ Ιουν 01, 2009 7:46 pm

Εγω ειχα ακουσει οτι mito και 500Αbatrh φορανε την ιδια.
Oι ανθρωποι της Αlfa romeo δεν διαλαλουσαν οτι εχουν χρησιμοποιηθει αλλα υλικα(ελαφροτερα κραματα κ.τ.λ) στην τουρμπινα της mito;
Τελικα τι ισχυει; PDT_Armataz_01_03
Grande Punto Abarth

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Δευ Ιουν 01, 2009 10:14 pm

τα 20 κιλα δεν ειναι 20 αλλα 2.0. μπερδευτηκα

βαρος τουρμπινας

akis 1821 θα σε ενημερωσω συντομα σε αυτη την απορια.
υπαρχει κ μια τουρμπινα που κυκλοφορει κ ειναι πανω σε αυτα τα μοτερ κ ειναι η vl35. λες να ειναι αυτη?
Θα ενημερωσω συντομα
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo

Δημοσίευση από Orange » Δευ Ιουν 01, 2009 10:20 pm

Μιας και το εχεις ψαξει Φωτη, αυτο που λενε οτι οι μικρες IHI εχουν ενσωματωμενο το κελυφος στην πολλαπλη, τι ειναι??
Ρωταω γιατι οι γνωστες παλιοφυλαδες λενε για ενα σωμα με την πολλαπλη, αλλα δεν εχω δει κατι τετοιο.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Δευ Ιουν 01, 2009 10:42 pm

φιλε orange. αυτο το στιλακι το ιυοθετησε η vag με τα TFSI. πχ στο Α3 1.8 ΤFSI η τουρμπινα ειναι κολλημενη με την πολλαπλη κ ο λογος ειναι για να αντεχουν υψηλοτερες θερμοκρασιες 1000+ βαθμους. Κ γιατι αυτο? Λογω των euro 5 η vag για να βγαλει αυτα τα αλογα εχει φτωχεινει αρκετα το μιγμα στα μοτερ κοντα στο 14.7:1 δουλευουν κ γιαυτο το λογο οι θερμοκρασιες που αναπτυσονται ειναι 1000-11000 βαθμοι κελσιου με μεγιστη αντοχη 1200.

Ετσι λοιπον με το ενα σωμα κ κατασκευασμενο απο χυτοσιδηρο (δεν ειμαι κ 100% σιγουρος για το υλικο) κ οχι μαντεμι καταφερνουν να εχουν την αυξημενη αντοχη σε θερμοκρασια αλλα κ την αξιοπιστια στο να μην χανει το πλακακι τουρμπινας πολλαπλης με τον απλο τροπο "ενα σωμα"
Τα T-Jet ακια μας ειναι Euro 4 οποτε προλαβε η Fiat κ εχουμε το πλακακι μας.

Εχει 1 κακο το "ενα σωμα". αν παθει κατι η τουρμπινα παει κ πολλαπλη μαζι. αρα υψηλο κοστος ανταλλακτικο.

Εστι δουλευουν κ τα 207 1.6Τ 950-980 κ πανε κ 1000+. Εγω με το προγραμμα τα ριχνω στο 880 για να εχω το κεφαλι μ ησυχο.
_________________________________________________________________________________________________________
edit by staikos:Σβήστηκε το διπλό ποστ.
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo

Δημοσίευση από Orange » Τρί Ιουν 02, 2009 10:46 am

Οποτε μπουρμπουλυθρες λενε οι φυλλαδες του "ειδικου τυπου".
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τρί Ιουν 02, 2009 11:55 am

yeap.... μπουρδα κανονικη. Σκεψου οτι αρκετα πουντακια εχουν βαλει τουρμπινα απο Abarth με μαμα πολλαπλη. βιδωμα ξεβιδωμα.
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

andreaspunto
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 609
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 15, 2009 11:09 am

Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo

Δημοσίευση από andreaspunto » Τρί Ιουν 02, 2009 2:08 pm

hammersword έγραψε:yeap.... μπουρδα κανονικη. Σκεψου οτι αρκετα πουντακια εχουν βαλει τουρμπινα απο Abarth με μαμα πολλαπλη. βιδωμα ξεβιδωμα.
Ποτε προλαβαν???χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Punto T-jet TD04..

Άβαταρ μέλους
lambros
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 787
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS

Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo

Δημοσίευση από lambros » Τρί Ιουν 02, 2009 5:18 pm

χεχεχε.....αντρεα τωρα ποια δεν εισαι ο μονος!!!! :grin:

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τρί Ιουν 02, 2009 6:40 pm

ωχ ωχ... πληθαινουν.....
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
grande jerry
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 552
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2007 1:10 pm
Τοποθεσία: salamina

Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo

Δημοσίευση από grande jerry » Τρί Ιουν 02, 2009 10:38 pm

μια ερώτηση. Η τουρμπίνα του ss είναι η garrett gt25; Αυτή μπαίνει στην πολλαπλή του απλού tjet;
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Koulou
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Δευ Σεπ 13, 2004 1:53 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo

Δημοσίευση από Koulou » Τρί Ιουν 02, 2009 11:03 pm

Όχι, είναι η GARRETT GT1446. Πολλαπλή εξαγωγής πρέπει να παραμένει η ίδια, μόνο το τελικό έχω την εντύπωση ότι αλλάζει...

Άβαταρ μέλους
ReaperX
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 289
Εγγραφή: Τετ Μαρ 12, 2008 12:00 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo

Δημοσίευση από ReaperX » Τρί Ιουν 02, 2009 11:21 pm

Αλλάζει η πολλαπλή.To thread ωστόσο είναι για τις IHI....

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”