Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo
Καποιοες προσθετες πληροφοριες σχετικα με την Τουρμπινα των Fiat κ συγκεκριμενα των IHI RHF3.
500 Abarth 135hp - IHI RHF3 P10.5 vl38 παροχης μεχρι 175-180 αλογα
T-Jet/Bravo/Mito 120hp - IHI RFH3 vl37 παροχη μεχρι 150 αλογα
Abarth/Mito/Bravo 155hp - IHI RHF3 P10.5 vl36 παροχη μεχρι 190-192hp
Τα παρακατω ισχυουν για ολες τις RHF3
*Μεγιστες στροφες στροβιλου: 250
*Μεγιστη θερμοκρασια: 950C
*Βαρος 2kg
edit: στο βαρος λογο τυπογραφικου.....
500 Abarth 135hp - IHI RHF3 P10.5 vl38 παροχης μεχρι 175-180 αλογα
T-Jet/Bravo/Mito 120hp - IHI RFH3 vl37 παροχη μεχρι 150 αλογα
Abarth/Mito/Bravo 155hp - IHI RHF3 P10.5 vl36 παροχη μεχρι 190-192hp
Τα παρακατω ισχυουν για ολες τις RHF3
*Μεγιστες στροφες στροβιλου: 250
*Μεγιστη θερμοκρασια: 950C
*Βαρος 2kg
edit: στο βαρος λογο τυπογραφικου.....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος hammersword@Revlimit την Δευ Ιουν 01, 2009 10:16 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- RUD
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1885
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 30, 2008 6:37 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo
Και θα επερνα και ορκο, οτι 500Abarth και T-Jet, φοραγαν την ιδια.
Αυτα τα 20 κιλα που γραφεις Φωτη, τι ειναι?
Αυτα τα 20 κιλα που γραφεις Φωτη, τι ειναι?
- akis1821
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 72
- Εγγραφή: Σάβ Ιουν 28, 2008 3:12 pm
- Τοποθεσία: Αγ. Ανάργυροι, Αθήνα
Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo
Εγω ειχα ακουσει οτι mito και 500Αbatrh φορανε την ιδια.
Oι ανθρωποι της Αlfa romeo δεν διαλαλουσαν οτι εχουν χρησιμοποιηθει αλλα υλικα(ελαφροτερα κραματα κ.τ.λ) στην τουρμπινα της mito;
Τελικα τι ισχυει;
Oι ανθρωποι της Αlfa romeo δεν διαλαλουσαν οτι εχουν χρησιμοποιηθει αλλα υλικα(ελαφροτερα κραματα κ.τ.λ) στην τουρμπινα της mito;
Τελικα τι ισχυει;
Grande Punto Abarth
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo
τα 20 κιλα δεν ειναι 20 αλλα 2.0. μπερδευτηκα
βαρος τουρμπινας
akis 1821 θα σε ενημερωσω συντομα σε αυτη την απορια.
υπαρχει κ μια τουρμπινα που κυκλοφορει κ ειναι πανω σε αυτα τα μοτερ κ ειναι η vl35. λες να ειναι αυτη?
Θα ενημερωσω συντομα
βαρος τουρμπινας
akis 1821 θα σε ενημερωσω συντομα σε αυτη την απορια.
υπαρχει κ μια τουρμπινα που κυκλοφορει κ ειναι πανω σε αυτα τα μοτερ κ ειναι η vl35. λες να ειναι αυτη?
Θα ενημερωσω συντομα
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo
Μιας και το εχεις ψαξει Φωτη, αυτο που λενε οτι οι μικρες IHI εχουν ενσωματωμενο το κελυφος στην πολλαπλη, τι ειναι??
Ρωταω γιατι οι γνωστες παλιοφυλαδες λενε για ενα σωμα με την πολλαπλη, αλλα δεν εχω δει κατι τετοιο.
Ρωταω γιατι οι γνωστες παλιοφυλαδες λενε για ενα σωμα με την πολλαπλη, αλλα δεν εχω δει κατι τετοιο.
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo
φιλε orange. αυτο το στιλακι το ιυοθετησε η vag με τα TFSI. πχ στο Α3 1.8 ΤFSI η τουρμπινα ειναι κολλημενη με την πολλαπλη κ ο λογος ειναι για να αντεχουν υψηλοτερες θερμοκρασιες 1000+ βαθμους. Κ γιατι αυτο? Λογω των euro 5 η vag για να βγαλει αυτα τα αλογα εχει φτωχεινει αρκετα το μιγμα στα μοτερ κοντα στο 14.7:1 δουλευουν κ γιαυτο το λογο οι θερμοκρασιες που αναπτυσονται ειναι 1000-11000 βαθμοι κελσιου με μεγιστη αντοχη 1200.
Ετσι λοιπον με το ενα σωμα κ κατασκευασμενο απο χυτοσιδηρο (δεν ειμαι κ 100% σιγουρος για το υλικο) κ οχι μαντεμι καταφερνουν να εχουν την αυξημενη αντοχη σε θερμοκρασια αλλα κ την αξιοπιστια στο να μην χανει το πλακακι τουρμπινας πολλαπλης με τον απλο τροπο "ενα σωμα"
Τα T-Jet ακια μας ειναι Euro 4 οποτε προλαβε η Fiat κ εχουμε το πλακακι μας.
Εχει 1 κακο το "ενα σωμα". αν παθει κατι η τουρμπινα παει κ πολλαπλη μαζι. αρα υψηλο κοστος ανταλλακτικο.
Εστι δουλευουν κ τα 207 1.6Τ 950-980 κ πανε κ 1000+. Εγω με το προγραμμα τα ριχνω στο 880 για να εχω το κεφαλι μ ησυχο.
_________________________________________________________________________________________________________
edit by staikos:Σβήστηκε το διπλό ποστ.
Ετσι λοιπον με το ενα σωμα κ κατασκευασμενο απο χυτοσιδηρο (δεν ειμαι κ 100% σιγουρος για το υλικο) κ οχι μαντεμι καταφερνουν να εχουν την αυξημενη αντοχη σε θερμοκρασια αλλα κ την αξιοπιστια στο να μην χανει το πλακακι τουρμπινας πολλαπλης με τον απλο τροπο "ενα σωμα"
Τα T-Jet ακια μας ειναι Euro 4 οποτε προλαβε η Fiat κ εχουμε το πλακακι μας.
Εχει 1 κακο το "ενα σωμα". αν παθει κατι η τουρμπινα παει κ πολλαπλη μαζι. αρα υψηλο κοστος ανταλλακτικο.
Εστι δουλευουν κ τα 207 1.6Τ 950-980 κ πανε κ 1000+. Εγω με το προγραμμα τα ριχνω στο 880 για να εχω το κεφαλι μ ησυχο.
_________________________________________________________________________________________________________
edit by staikos:Σβήστηκε το διπλό ποστ.
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo
Οποτε μπουρμπουλυθρες λενε οι φυλλαδες του "ειδικου τυπου".
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo
yeap.... μπουρδα κανονικη. Σκεψου οτι αρκετα πουντακια εχουν βαλει τουρμπινα απο Abarth με μαμα πολλαπλη. βιδωμα ξεβιδωμα.
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 609
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 15, 2009 11:09 am
Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo
Ποτε προλαβαν???χαχαχαχαχαχαχαχαχαhammersword έγραψε:yeap.... μπουρδα κανονικη. Σκεψου οτι αρκετα πουντακια εχουν βαλει τουρμπινα απο Abarth με μαμα πολλαπλη. βιδωμα ξεβιδωμα.
Punto T-jet TD04..
- lambros
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 787
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
- Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS
Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo
χεχεχε.....αντρεα τωρα ποια δεν εισαι ο μονος!!!!
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo
ωχ ωχ... πληθαινουν.....
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- grande jerry
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 552
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2007 1:10 pm
- Τοποθεσία: salamina
Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo
μια ερώτηση. Η τουρμπίνα του ss είναι η garrett gt25; Αυτή μπαίνει στην πολλαπλή του απλού tjet;
- Koulou
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 53
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 13, 2004 1:53 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo
Όχι, είναι η GARRETT GT1446. Πολλαπλή εξαγωγής πρέπει να παραμένει η ίδια, μόνο το τελικό έχω την εντύπωση ότι αλλάζει...
- ReaperX
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 289
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 12, 2008 12:00 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Πληροφοριες IHI RHF3 T-Jet/Abarth/500/Mito/Bravo
Αλλάζει η πολλαπλή.To thread ωστόσο είναι για τις IHI....