Βελτιώσεις 2ου σταδίου σε Τ-Jet

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Re: Απορίες-βελτιώσεις Τ-Jet

Δημοσίευση από Orange » Πέμ Απρ 09, 2009 8:24 pm

Devious έγραψε:Φίλε Orange έκανα ένα λάθος στο θέμα του τόπικ.Αν μπορείς να το αλλάξεις σε ''Βελτιώσεις 2ου σταδίου'' θα ήταν μια χαρά. Και αυτό γιατί κυρίως θα γίνουν αναφορές για αλλαγή τουρμπίνας και κατα πόσο αντέχουν τα περιφερειακά μας.Το άλλο θεματάκι που είχα ανοίξει αναφέρεται κυρίως σε προγράμματα-φίλτρα.Ελπίζω να συμφωνείς!
Οπως θελεις φιλε Στελιο...(και θα περνα ορκο πως το αρχησε το θεμα ο Φωτης!! :) )
...Αναφερθηκα απλα, γιατι το βλεπω οτι παει να γινει, "οτι θελουμε λεμε" το θεμα...
Παραμενει λοιπον ως εχει, απλα αλλαζουμε τον τιτλο. :)

Παντως και μονος σου μπορεις να δεις οποιες διαφορες (αν υπαρχουν!) μεταξυ T-Jet κινητηρων, απο το eper. :wink:


Εικόνα

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Re: Απορίες-βελτιώσεις Τ-Jet

Δημοσίευση από iceman_n » Πέμ Απρ 09, 2009 8:40 pm

Devious έγραψε:
iceman_n έγραψε:
Devious έγραψε: Για ποιόν λόγο και με ποιά λογική αφού αποφάσισαν να τοποθετηθεί άλλη τουρμπίνα της Garett να βάλουν την GT 1446??
Μικρή τουρμπίνα--αρκετά υψηλή πίεση--ζόρι στις μπιέλες-πιστόνια.Για ποιόν λόγο να μην τοποθετηθεί μια μεγαλύτερη και να παίξει σε πιο safe καταστάσεις overboost?? Έχω λάθος στο σκεπτικό μου---μεγαλύτερη τουρμπίνα--μικρότερη πίεση--μεγαλύτερη αξιοπιστία??

Για τα 180 αλογα που εχει ειναι μια χαρα . . . η πιεση καθε αυτου δεν δημιουργει προβλημα στις μπιελς.προβλημα στις μπιελες δημιουργει η μεγαλη ροπη και το στροφαρισμα.οσο για τα πιστονια αντεχουν απο οτι φενετε μεχρι και 220 αν κρινω απο τα ιταλικα που καπου τοσα βγαζουν.
Δεν εβαλαν μεγαλυτερη τουρμπινα γιατι ηθελαν κατι τα στροφαρει ευκολα ο 1400αρης απο χαμηλα με εμφαση τη ροπη σε λιγες στροφες.Με λιγα λογια οταν εφτιαχναν το αμαξι ειχαν αλλη φιλοσοφια απο αυτη που εχεις εσυ το εφτιαξαν με σκοπο καποια συγκεκριμενα πραγματα να ειναι ευκολοδηγητο να μην λαγγαρει να στροφαρει απο χαμηλα και να ειναι φιλικο προς το χρηστης . . .

αυτη ειναι η γνωμη μου . . .

Συμφωνώ μαζί σου ice στην λογική οτι το έκαναν για λόγους στροφαρίσματος απο χαμηλά για να μην χάσουν το άρπαγμα δηλαδή και τον όρο ευκολοδήγητο.Για να σου δώσω να καταλάβεις ψάχνω να δώ τι θα χρειαστεί το αυτοκίνητο για να δουλέψει αξιόπιστα και άφοβα είτε με την τουρμπίνα του abarth είτε με την Garett GT 2554.
Για να δουλεψει αξιοπιστα με την τουρμπινα το abarth για μενα δε θελει κατι επιπλεον μονο την τουρμπινα απο το abarth . . .
τωρα για την Garett GT 2554 αλλαζουν τα πραγματα . . . και για να αρχισουμε απο καπου γιατι πιστευεις οτι θα δουλεψει καλα και σωστα η GT 2554 επειδη την βαζουν ολοι στα 1400 ??

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: Βελτιώσεις 2ου σταδίου σε Τ-Jet

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Πέμ Απρ 09, 2009 8:49 pm

Δυστως οταν το λογκαραμε Devious δεν κοιταξαμε το duty cycle των μπεκ... Θα το κοιταξω στον αδερφο μ κ θα ενημερωσω στο ποσο % δουλευουν υπο συνθηκες πιεσης 1.4.
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Βελτιώσεις 2ου σταδίου σε Τ-Jet

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Απρ 09, 2009 8:58 pm

Η δικη μου αποψη ειναι να αριχσετε απο τους χατρες παροχης των εν λογω τουρμπινων και να τους συγκρινετε.Η τοποθετηση εκκεντροφορων παντως πρεπει να συνδυαστει με την επιλογη της τουρμπινας.
Σχετικα με τις διαφορες στους εκκεντροφορους των μκ2β/σταρτξετ και τ-τξετ,δεν νομιζω να ξερει κανενας τα ακριβη τους νουμερα σε διαρκεια (το βυθισμα ειναι γνωστο) .Αλλα ακομα και να ηταν γνωστα ,προσωπιακ δεν θεωρω οτι αξιζει να ασχοληθει κανεις,οταν μαλιστα αναζητα επιδοσεις..Αφτερμαρκετ ειναι μονοδρομος(το ιδιο ισχυει και για τον σταρτζετ μιας και ρωτηθηκε).
Αναφορικα με τις συνολικες διαφορες των 2 SS με το απλο abarth,αν εχεις καποιον γνωστο με προσβαση σε e-learn μπορει να σε πρoμηθευσει με το αντιστοιχο .pdf του πακετου SS το οποιο ειναι αναλυτικοτατο :-).
Για τα μπεκ και εγω νομιζα πως το duty cycle ειναι το 90% ως σταθερα και απλως αλλαζει ο χρονος ψεκασμου.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Re: Βελτιώσεις 2ου σταδίου σε Τ-Jet

Δημοσίευση από iceman_n » Πέμ Απρ 09, 2009 9:12 pm

P.A.D.R.C έγραψε:Η δικη μου αποψη ειναι να αριχσετε απο τους χατρες παροχης των εν λογω τουρμπινων και να τους συγκρινετε.Η τοποθετηση εκκεντροφορων παντως πρεπει να συνδυαστει με την επιλογη της τουρμπινας.

Για τα μπεκ και εγω νομιζα πως το duty cycle ειναι το 90% ως σταθερα και απλως αλλαζει ο χρονος ψεκασμου.
+1 στο πρωτο (για αυτο κιολας λεω παραπανω στον Devius τι τον κανει να πιστευει οτι η 2554 θα ειναι ενταξει για αυτο που θελει....και στο δευτερο και γω πιστευα οτι 80% με 90% max ηταν το σωστο . . .

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”