Βελτιώσεις 2ου σταδίου σε Τ-Jet
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Devious
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 217
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Βελτιώσεις 2ου σταδίου σε Τ-Jet
Καλησπέρα παιδιά.Εδώ και λίγο καιρό έχω αρχίσει να ψάχνω διαφορές με το SS βίδα προς βίδα.Σκοπεύω να δυναμώσω το T-Jetaki και θα ήθελα την συνδρομή όσων γνωρίζουν,σε αρκετές απορίες που εμφανίζονται για συγκεκριμένα ανταλλακτικά.Θα παρακαλόυσα να κρατηθεί το συγκεκριμένο topic ''καθαρό'' για την διευκόλυνση όλων μας.
1.Καταρχάς θα ξεκινήσω με μια ερώτηση σύμφωνα με την φιλοσοφία της βελτίωσης του SS.
Για ποιόν λόγο και με ποιά λογική αφού αποφάσισαν να τοποθετηθεί άλλη τουρμπίνα της Garett να βάλουν την GT 1446??
Μικρή τουρμπίνα--αρκετά υψηλή πίεση--ζόρι στις μπιέλες-πιστόνια.Για ποιόν λόγο να μην τοποθετηθεί μια μεγαλύτερη και να παίξει σε πιο safe καταστάσεις overboost?? Έχω λάθος στο σκεπτικό μου---μεγαλύτερη τουρμπίνα--μικρότερη πίεση--μεγαλύτερη αξιοπιστία??
2.Ενα άλλο μεγάλο ζήτημα είναι το ιντερκούλερ.Στο Abarth είναι ακριβώς το ίδιο.Στο SS απο την άλλη ΔΕΝ αλλάζει το ίδιο παρα μόνο οι σωληνώσεις του.Εννοώ απο την τουρμπίνα προς το ιντερκούλερ και απο την άλλη πλευρά.Επόμενη ερώτηση λοιπόν! ΤΟΣΟ μεγάλη διαφορά στην πτώση της θερμοκρασίες μπορείς να έχεις ΜΟΝΟ με τις σωληνώσεις η απλά δεν ήθελαν να ανέβει το κόστος?? Περιττό να αναφέρω οτι στο δικό μου αυτοκίνητο που κάναμε ένα Loggάρισμα με τον φίλο Φώτη (hammer)διαπιστώσαμε με 12 βαθμούς εξωτερική θερμ. με 3 πατήματα οτι η θερμοκρασία στον εισερχόμενο αέρα ανέβηκε στους 44.
3. To SS αλλάζει μπεκιέρα (injector rail στα αγγλικά,σωστά?) η οποία απ'οσο γνωρίζω αυξάνει την ποσότητα στιγμιαίας αναρρόφησης των μπέκ, ομαλοποιεί τη ροή του καυσίμου και μειώνει την θερμοκρασία της βενζίνης.Σωστά? Αλλού διαβάζω οτι ΔΕΝ αλλάζονται τα μπέκ αλλά μόνο η μπεκιέρα. Και ερχόμαστε στη ερώτηση μου. Σε ένα T-Jet σαν το δικό μου (1o στάδιο) υπάρχει κάποιο νόημα αλλαγής με τα μπέκ και την μπεκιέρα του SS?? Θα υπάρξει κάποιο κέρδος?? Η νόημα υπάρχει μόνο π.χ στον Αντρέα που πλέον φοράει την τουρμπίνα του Abarth??
4. Παρατήρησα επίσης αλλαγή (για το SS πάντα) στους σωλήνες νερού ΚΑΙ λαδιού. Αυτό γιατί?? Λόγω αξιοπιστίας?? Και επίσης μια αλλαγή στο turbo heatshield (κάλυμμα τουρμπίνας για την θερμότητα). Επίσης,κέρδη αλλαγής του??
Για αρχή αυτά!!
______________________________________________________________________________
edit by Orange:Αλλαχτηκε ο τιτλος, μετα απο εντολη του συγγραφεα!!
1.Καταρχάς θα ξεκινήσω με μια ερώτηση σύμφωνα με την φιλοσοφία της βελτίωσης του SS.
Για ποιόν λόγο και με ποιά λογική αφού αποφάσισαν να τοποθετηθεί άλλη τουρμπίνα της Garett να βάλουν την GT 1446??
Μικρή τουρμπίνα--αρκετά υψηλή πίεση--ζόρι στις μπιέλες-πιστόνια.Για ποιόν λόγο να μην τοποθετηθεί μια μεγαλύτερη και να παίξει σε πιο safe καταστάσεις overboost?? Έχω λάθος στο σκεπτικό μου---μεγαλύτερη τουρμπίνα--μικρότερη πίεση--μεγαλύτερη αξιοπιστία??
2.Ενα άλλο μεγάλο ζήτημα είναι το ιντερκούλερ.Στο Abarth είναι ακριβώς το ίδιο.Στο SS απο την άλλη ΔΕΝ αλλάζει το ίδιο παρα μόνο οι σωληνώσεις του.Εννοώ απο την τουρμπίνα προς το ιντερκούλερ και απο την άλλη πλευρά.Επόμενη ερώτηση λοιπόν! ΤΟΣΟ μεγάλη διαφορά στην πτώση της θερμοκρασίες μπορείς να έχεις ΜΟΝΟ με τις σωληνώσεις η απλά δεν ήθελαν να ανέβει το κόστος?? Περιττό να αναφέρω οτι στο δικό μου αυτοκίνητο που κάναμε ένα Loggάρισμα με τον φίλο Φώτη (hammer)διαπιστώσαμε με 12 βαθμούς εξωτερική θερμ. με 3 πατήματα οτι η θερμοκρασία στον εισερχόμενο αέρα ανέβηκε στους 44.
3. To SS αλλάζει μπεκιέρα (injector rail στα αγγλικά,σωστά?) η οποία απ'οσο γνωρίζω αυξάνει την ποσότητα στιγμιαίας αναρρόφησης των μπέκ, ομαλοποιεί τη ροή του καυσίμου και μειώνει την θερμοκρασία της βενζίνης.Σωστά? Αλλού διαβάζω οτι ΔΕΝ αλλάζονται τα μπέκ αλλά μόνο η μπεκιέρα. Και ερχόμαστε στη ερώτηση μου. Σε ένα T-Jet σαν το δικό μου (1o στάδιο) υπάρχει κάποιο νόημα αλλαγής με τα μπέκ και την μπεκιέρα του SS?? Θα υπάρξει κάποιο κέρδος?? Η νόημα υπάρχει μόνο π.χ στον Αντρέα που πλέον φοράει την τουρμπίνα του Abarth??
4. Παρατήρησα επίσης αλλαγή (για το SS πάντα) στους σωλήνες νερού ΚΑΙ λαδιού. Αυτό γιατί?? Λόγω αξιοπιστίας?? Και επίσης μια αλλαγή στο turbo heatshield (κάλυμμα τουρμπίνας για την θερμότητα). Επίσης,κέρδη αλλαγής του??
Για αρχή αυτά!!
______________________________________________________________________________
edit by Orange:Αλλαχτηκε ο τιτλος, μετα απο εντολη του συγγραφεα!!
ΚΝ airfilter,Catback 55mm exhaust,Bailey blow off and 1,2 bar--132 hp at the wheels.
- Devious
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 217
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Απορίες-βελτιώσεις Τ-Jet
Να προσθέσω κάτι ακόμα. Οι εκκεντροφόροι του T-jet ΔΕΝ είναι οι ίδιοι ούτε με αυτούς του Abarth OYTE με του Bravo 150. Φυσικά οι μοίρες τους δεν ανακοινώνονται αλλά όποιος γνωρίζει κάτι ας μας πεί. Και η ερωτησή μου-παρατήρηση. Εφόσον το Abarth έχει διαφορετικούς εκκεντροφόρους (καμια δεκαριά μοίρες πάνω υποπτεύομαι) αυτό σημαίνει οτι αν ένα T-Jet φορέσει μοτερικά ΟΤΙ υπάρχει στο Abarth xωρίς αυτούς πάει να πεί πως δεν πρόκειται να βγάλει τα ίδια νούμερα,σωστά?? όπως επίσης οτι δεν θα στροφάρει ψηλά όπως το Abarth.
ΚΝ airfilter,Catback 55mm exhaust,Bailey blow off and 1,2 bar--132 hp at the wheels.
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
Re: Απορίες-βελτιώσεις Τ-Jet
Devious έγραψε: Για ποιόν λόγο και με ποιά λογική αφού αποφάσισαν να τοποθετηθεί άλλη τουρμπίνα της Garett να βάλουν την GT 1446??
Μικρή τουρμπίνα--αρκετά υψηλή πίεση--ζόρι στις μπιέλες-πιστόνια.Για ποιόν λόγο να μην τοποθετηθεί μια μεγαλύτερη και να παίξει σε πιο safe καταστάσεις overboost?? Έχω λάθος στο σκεπτικό μου---μεγαλύτερη τουρμπίνα--μικρότερη πίεση--μεγαλύτερη αξιοπιστία??
Για τα 180 αλογα που εχει ειναι μια χαρα . . . η πιεση καθε αυτου δεν δημιουργει προβλημα στις μπιελς.προβλημα στις μπιελες δημιουργει η μεγαλη ροπη και το στροφαρισμα.οσο για τα πιστονια αντεχουν απο οτι φενετε μεχρι και 220 αν κρινω απο τα ιταλικα που καπου τοσα βγαζουν.
Δεν εβαλαν μεγαλυτερη τουρμπινα γιατι ηθελαν κατι τα στροφαρει ευκολα ο 1400αρης απο χαμηλα με εμφαση τη ροπη σε λιγες στροφες.Με λιγα λογια οταν εφτιαχναν το αμαξι ειχαν αλλη φιλοσοφια απο αυτη που εχεις εσυ το εφτιαξαν με σκοπο καποια συγκεκριμενα πραγματα να ειναι ευκολοδηγητο να μην λαγγαρει να στροφαρει απο χαμηλα και να ειναι φιλικο προς το χρηστης . . .
αυτη ειναι η γνωμη μου . . .
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
Re: Απορίες-βελτιώσεις Τ-Jet
Devious έγραψε: 2.Ενα άλλο μεγάλο ζήτημα είναι το ιντερκούλερ.Στο Abarth είναι ακριβώς το ίδιο.Στο SS απο την άλλη ΔΕΝ αλλάζει το ίδιο παρα μόνο οι σωληνώσεις του.Εννοώ απο την τουρμπίνα προς το ιντερκούλερ και απο την άλλη πλευρά.Επόμενη ερώτηση λοιπόν! ΤΟΣΟ μεγάλη διαφορά στην πτώση της θερμοκρασίες μπορείς να έχεις ΜΟΝΟ με τις σωληνώσεις η απλά δεν ήθελαν να ανέβει το κόστος?? Περιττό να αναφέρω οτι στο δικό μου αυτοκίνητο που κάναμε ένα Loggάρισμα με τον φίλο Φώτη (hammer)διαπιστώσαμε με 12 βαθμούς εξωτερική θερμ. με 3 πατήματα οτι η θερμοκρασία στον εισερχόμενο αέρα ανέβηκε στους 44.
Πιστευω οτι οι σωληνωσεις δεν παιζουν τοσο μεγαλο ρολο αλλα ο λογος που αλλαχτηκαν ειναι η μεγαλυτερη τουρμπινα η οποια λογικα στελνει περισσοτερο αερα στην εισαγωγη αρα χρειαζονται και μεγαλυτερες σωληνωσεις . . .
Εφοσον το μεγεθος του ιντερκουλερ ειναι ιδιο θεωρω οτι δεν θα υπαρχει και μεγαλη διαφορα σε θεμα θερμοκρασιας . . .
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
Re: Απορίες-βελτιώσεις Τ-Jet
Devious έγραψε:Κ
3. To SS αλλάζει μπεκιέρα (injector rail στα αγγλικά,σωστά?) η οποία απ'οσο γνωρίζω αυξάνει την ποσότητα στιγμιαίας αναρρόφησης των μπέκ, ομαλοποιεί τη ροή του καυσίμου και μειώνει την θερμοκρασία της βενζίνης.Σωστά? Αλλού διαβάζω οτι ΔΕΝ αλλάζονται τα μπέκ αλλά μόνο η μπεκιέρα. Και ερχόμαστε στη ερώτηση μου. Σε ένα T-Jet σαν το δικό μου (1o στάδιο) υπάρχει κάποιο νόημα αλλαγής με τα μπέκ και την μπεκιέρα του SS?? Θα υπάρξει κάποιο κέρδος?? Η νόημα υπάρχει μόνο π.χ στον Αντρέα που πλέον φοράει την τουρμπίνα του Abarth??
Δεν υπαρχει νοημα εφοσον στο σταδιο που εισαι καλυπτεσε με την παροχη τον μπεκ και της μπεκιερας . . . ισως κιολας μια τετοια αλλαγη με μεγαλυτερα μπεκ και μπεκιερα να ριξει την πιεση και τα μπεκ να μην δουλευουν στο βελτιστο που ειναι 80% με 90% duty cycle (αν θυμαμαι καλα) . . .
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
Re: Απορίες-βελτιώσεις Τ-Jet
Λεγοντας ''φορεσει μοτερικα'' εννοεις μονο τουρμπινα ?? γιατι απο οσο ξερω ολα τα αλλα ειναι ιδια . . . εκτος αν κανω λαθος οποτε με διορθωνεις.σιγουρα δεν θα στροφαρει οπως το abarth θα βγαζει πιο χαμιλα τη δυναμη αλλα μπορει να βγαλει και περισσοτερα αλογα μιας και εσυ θα εχεις φτιαξει δικο σου προγραμμα πιο ''racing'' και οχι τοσο ''light'' οσο της φιατ πχ . . .που στοχευει σε οικονομια καυσιμου και φιλικοτητα προς το χρηστη.επισης η εκκεντροφοροι βοηθουν στο στροφαρισμα της τουρμπινα αλλα ειναι ηδη μικρη οποτε και χωρις αυτους δεν θα εχεις προβλημα . . . παντως αν πας για εκκεντρα παρε τα colomob να τελειωνεις ακριβα βεβαια αλλα...Devious έγραψε:Να προσθέσω κάτι ακόμα. Οι εκκεντροφόροι του T-jet ΔΕΝ είναι οι ίδιοι ούτε με αυτούς του Abarth OYTE με του Bravo 150. Φυσικά οι μοίρες τους δεν ανακοινώνονται αλλά όποιος γνωρίζει κάτι ας μας πεί. Και η ερωτησή μου-παρατήρηση. Εφόσον το Abarth έχει διαφορετικούς εκκεντροφόρους (καμια δεκαριά μοίρες πάνω υποπτεύομαι) αυτό σημαίνει οτι αν ένα T-Jet φορέσει μοτερικά ΟΤΙ υπάρχει στο Abarth xωρίς αυτούς πάει να πεί πως δεν πρόκειται να βγάλει τα ίδια νούμερα,σωστά?? όπως επίσης οτι δεν θα στροφάρει ψηλά όπως το Abarth.
επισης εχετε σκεφτει μιας και μκ2β και tjet ειναι ιδιο μοτερ να βαλες τα ατμοσφαιρικα εκκεντρα που εχει η colombo για το μκ2β ??
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: Απορίες-βελτιώσεις Τ-Jet
80% ειναι το μεγιστο που μπορουν να δουλεψουν τα μπεκ καθως μετα απο κει υπερθερμενονται κ πεφτει η αποδοση τους στο 50%. Καλο ειναι σε ενα πολυ βελτιομενο αμαξι τα μπεκ να δουλευουν στο 60-70% καθως εκει ψεκαζουν τελεια κ ειναι αξιοπιστα.
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- z3lios_punto
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 438
- Εγγραφή: Παρ Αύγ 17, 2007 6:28 pm
- Τοποθεσία: hell
- Επικοινωνία:
Re: Απορίες-βελτιώσεις Τ-Jet
ταιριαζουν κ σε starjet οι εκκεντροφοροι της colombo του mk2b?σορρυ για το οφiceman_n έγραψε:επισης εχετε σκεφτει μιας και μκ2β και tjet ειναι ιδιο μοτερ να βαλες τα ατμοσφαιρικα εκκεντρα που εχει η colombo για το μκ2β ??
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Re: Απορίες-βελτιώσεις Τ-Jet
Φωτη, δε βλεπω λογο υπαρξης του εν λογο topic.
Μου φαινετε οτι το θεμα με τη βελτιωση σε T-Jet ηταν αρκετο.
Το θεμα ειναι οτι οπως βλεπεις, παιδια με T-Jet εχουν μικρη εμπειρια απο αυτο και μαλλον ενα θεμα με εικασιες και ερωτησεις θα γινει, παρα ουσιαστικης βοηθειας....
Το βλεπεις και μου λες τι θες να κανουμε....να παραμεινει, η να κλειδωθει..
Μου φαινετε οτι το θεμα με τη βελτιωση σε T-Jet ηταν αρκετο.
Το θεμα ειναι οτι οπως βλεπεις, παιδια με T-Jet εχουν μικρη εμπειρια απο αυτο και μαλλον ενα θεμα με εικασιες και ερωτησεις θα γινει, παρα ουσιαστικης βοηθειας....
Το βλεπεις και μου λες τι θες να κανουμε....να παραμεινει, η να κλειδωθει..
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: Απορίες-βελτιώσεις Τ-Jet
φιλε Orange δεν ειμαι mod στο κλαμπ οποτε δεν μ επιτρεπετε αυτο. Αποφασιστε εσεις γιαυτο...
Αλλα μιας κ με ρωτησες, μια ιδεα ειναι να το μετονομασεις σε Διαφορες T-Jet/Abarth κινητηρων κ να το καθαρισεις.
Το τοπικ ειναι του Devious οποτε σε εκεινον να απευθυνθεις....
Αλλα μιας κ με ρωτησες, μια ιδεα ειναι να το μετονομασεις σε Διαφορες T-Jet/Abarth κινητηρων κ να το καθαρισεις.
Το τοπικ ειναι του Devious οποτε σε εκεινον να απευθυνθεις....
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- Devious
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 217
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Απορίες-βελτιώσεις Τ-Jet
iceman_n έγραψε:Devious έγραψε: Για ποιόν λόγο και με ποιά λογική αφού αποφάσισαν να τοποθετηθεί άλλη τουρμπίνα της Garett να βάλουν την GT 1446??
Μικρή τουρμπίνα--αρκετά υψηλή πίεση--ζόρι στις μπιέλες-πιστόνια.Για ποιόν λόγο να μην τοποθετηθεί μια μεγαλύτερη και να παίξει σε πιο safe καταστάσεις overboost?? Έχω λάθος στο σκεπτικό μου---μεγαλύτερη τουρμπίνα--μικρότερη πίεση--μεγαλύτερη αξιοπιστία??
Για τα 180 αλογα που εχει ειναι μια χαρα . . . η πιεση καθε αυτου δεν δημιουργει προβλημα στις μπιελς.προβλημα στις μπιελες δημιουργει η μεγαλη ροπη και το στροφαρισμα.οσο για τα πιστονια αντεχουν απο οτι φενετε μεχρι και 220 αν κρινω απο τα ιταλικα που καπου τοσα βγαζουν.
Δεν εβαλαν μεγαλυτερη τουρμπινα γιατι ηθελαν κατι τα στροφαρει ευκολα ο 1400αρης απο χαμηλα με εμφαση τη ροπη σε λιγες στροφες.Με λιγα λογια οταν εφτιαχναν το αμαξι ειχαν αλλη φιλοσοφια απο αυτη που εχεις εσυ το εφτιαξαν με σκοπο καποια συγκεκριμενα πραγματα να ειναι ευκολοδηγητο να μην λαγγαρει να στροφαρει απο χαμηλα και να ειναι φιλικο προς το χρηστης . . .
αυτη ειναι η γνωμη μου . . .
Συμφωνώ μαζί σου ice στην λογική οτι το έκαναν για λόγους στροφαρίσματος απο χαμηλά για να μην χάσουν το άρπαγμα δηλαδή και τον όρο ευκολοδήγητο.Για να σου δώσω να καταλάβεις ψάχνω να δώ τι θα χρειαστεί το αυτοκίνητο για να δουλέψει αξιόπιστα και άφοβα είτε με την τουρμπίνα του abarth είτε με την Garett GT 2554.
ΚΝ airfilter,Catback 55mm exhaust,Bailey blow off and 1,2 bar--132 hp at the wheels.
- Devious
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 217
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Απορίες-βελτιώσεις Τ-Jet
Oπότε καλά είδαμε με τον Φώτη οτι χρειάζεται αντικατάσταση αν θέλεις να είσαι safe ειδικά καλοκαίρι.Παντα αναφέρομαι σε τ-τζετ είτε 1ου σταδίου σαν εμένα είτε με άλλη τουρμπίνα.iceman_n έγραψε:Devious έγραψε: 2.Ενα άλλο μεγάλο ζήτημα είναι το ιντερκούλερ.Στο Abarth είναι ακριβώς το ίδιο.Στο SS απο την άλλη ΔΕΝ αλλάζει το ίδιο παρα μόνο οι σωληνώσεις του.Εννοώ απο την τουρμπίνα προς το ιντερκούλερ και απο την άλλη πλευρά.Επόμενη ερώτηση λοιπόν! ΤΟΣΟ μεγάλη διαφορά στην πτώση της θερμοκρασίες μπορείς να έχεις ΜΟΝΟ με τις σωληνώσεις η απλά δεν ήθελαν να ανέβει το κόστος?? Περιττό να αναφέρω οτι στο δικό μου αυτοκίνητο που κάναμε ένα Loggάρισμα με τον φίλο Φώτη (hammer)διαπιστώσαμε με 12 βαθμούς εξωτερική θερμ. με 3 πατήματα οτι η θερμοκρασία στον εισερχόμενο αέρα ανέβηκε στους 44.
Πιστευω οτι οι σωληνωσεις δεν παιζουν τοσο μεγαλο ρολο αλλα ο λογος που αλλαχτηκαν ειναι η μεγαλυτερη τουρμπινα η οποια λογικα στελνει περισσοτερο αερα στην εισαγωγη αρα χρειαζονται και μεγαλυτερες σωληνωσεις . . .
Εφοσον το μεγεθος του ιντερκουλερ ειναι ιδιο θεωρω οτι δεν θα υπαρχει και μεγαλη διαφορα σε θεμα θερμοκρασιας . . .
ΚΝ airfilter,Catback 55mm exhaust,Bailey blow off and 1,2 bar--132 hp at the wheels.
- Devious
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 217
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Απορίες-βελτιώσεις Τ-Jet
iceman_n έγραψε:Λεγοντας ''φορεσει μοτερικα'' εννοεις μονο τουρμπινα ?? γιατι απο οσο ξερω ολα τα αλλα ειναι ιδια . . . εκτος αν κανω λαθος οποτε με διορθωνεις.σιγουρα δεν θα στροφαρει οπως το abarth θα βγαζει πιο χαμιλα τη δυναμη αλλα μπορει να βγαλει και περισσοτερα αλογα μιας και εσυ θα εχεις φτιαξει δικο σου προγραμμα πιο ''racing'' και οχι τοσο ''light'' οσο της φιατ πχ . . .που στοχευει σε οικονομια καυσιμου και φιλικοτητα προς το χρηστη.επισης η εκκεντροφοροι βοηθουν στο στροφαρισμα της τουρμπινα αλλα ειναι ηδη μικρη οποτε και χωρις αυτους δεν θα εχεις προβλημα . . . παντως αν πας για εκκεντρα παρε τα colomob να τελειωνεις ακριβα βεβαια αλλα...Devious έγραψε:Να προσθέσω κάτι ακόμα. Οι εκκεντροφόροι του T-jet ΔΕΝ είναι οι ίδιοι ούτε με αυτούς του Abarth OYTE με του Bravo 150. Φυσικά οι μοίρες τους δεν ανακοινώνονται αλλά όποιος γνωρίζει κάτι ας μας πεί. Και η ερωτησή μου-παρατήρηση. Εφόσον το Abarth έχει διαφορετικούς εκκεντροφόρους (καμια δεκαριά μοίρες πάνω υποπτεύομαι) αυτό σημαίνει οτι αν ένα T-Jet φορέσει μοτερικά ΟΤΙ υπάρχει στο Abarth xωρίς αυτούς πάει να πεί πως δεν πρόκειται να βγάλει τα ίδια νούμερα,σωστά?? όπως επίσης οτι δεν θα στροφάρει ψηλά όπως το Abarth.
επισης εχετε σκεφτει μιας και μκ2β και tjet ειναι ιδιο μοτερ να βαλες τα ατμοσφαιρικα εκκεντρα που εχει η colombo για το μκ2β ??
Λάθος διατύπωση σου έκανα! Σόρρυ! Προσπαθούσα να καταλάβω αν θα υπάρχουν διαφορές λόγω έκκεντρων σε T-Jet με τουρμπίνα abarth reprogrammed πάντα σε σχέση με abarth επίσης reprogrammed όσων αφορά το στροφάρισμα ψηλά.Καλά εννοείται οτι αν προχωρήσω σε αλλαγή τους η λύση είναι colombo η κάτι παρόμοιο!
ΚΝ airfilter,Catback 55mm exhaust,Bailey blow off and 1,2 bar--132 hp at the wheels.
- Devious
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 217
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Απορίες-βελτιώσεις Τ-Jet
hammersword έγραψε:80% ειναι το μεγιστο που μπορουν να δουλεψουν τα μπεκ καθως μετα απο κει υπερθερμενονται κ πεφτει η αποδοση τους στο 50%. Καλο ειναι σε ενα πολυ βελτιομενο αμαξι τα μπεκ να δουλευουν στο 60-70% καθως εκει ψεκαζουν τελεια κ ειναι αξιοπιστα.
Αυτά τα νουμεράκια μπέκ πως μπορούμε να τα ανακαλύψουμε Φώτη? Δηλαδή πόσο τοις εκατό χρησιμοποιώ εγώ,πόσο ο Αντρέας με την τουρμπίνα του abarth πλέον με πρόγραμμα και για πόσο ακόμα ''δεν τελειώνουν""? Με την λογική οτι στο esse δηλαδή στα 180 αλόγατα αλλάζουν, ο Αντρέας χρειάζεται αλλαγή,σωστά?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Devious την Πέμ Απρ 09, 2009 6:37 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
ΚΝ airfilter,Catback 55mm exhaust,Bailey blow off and 1,2 bar--132 hp at the wheels.
- Devious
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 217
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 27, 2007 9:29 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Απορίες-βελτιώσεις Τ-Jet
Orange έγραψε:Φωτη, δε βλεπω λογο υπαρξης του εν λογο topic.
Μου φαινετε οτι το θεμα με τη βελτιωση σε T-Jet ηταν αρκετο.
Το θεμα ειναι οτι οπως βλεπεις, παιδια με T-Jet εχουν μικρη εμπειρια απο αυτο και μαλλον ενα θεμα με εικασιες και ερωτησεις θα γινει, παρα ουσιαστικης βοηθειας....
Το βλεπεις και μου λες τι θες να κανουμε....να παραμεινει, η να κλειδωθει..
Φίλε Orange έκανα ένα λάθος στο θέμα του τόπικ.Αν μπορείς να το αλλάξεις σε ''Βελτιώσεις 2ου σταδίου'' θα ήταν μια χαρά. Και αυτό γιατί κυρίως θα γίνουν αναφορές για αλλαγή τουρμπίνας και κατα πόσο αντέχουν τα περιφερειακά μας.Το άλλο θεματάκι που είχα ανοίξει αναφέρεται κυρίως σε προγράμματα-φίλτρα.Ελπίζω να συμφωνείς!
ΚΝ airfilter,Catback 55mm exhaust,Bailey blow off and 1,2 bar--132 hp at the wheels.