Σελίδα 2 από 2

Re: Διαφορές κινητήρων 1.2 8v σε punto, gp και 500

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 27, 2009 12:12 pm
από P.A.D.R.C
Για αυτο και ειπα οτι μπερδευτηκες ;-) και οχι οτι εκανες λαθος!Αν βρω χρονο σημερα η αυριο θα προσπαθησω να δω στο eper τι παιζει(δυστυχως την συνδεση που χρησιμοποιω την μοιραζομαστε πολλοι "γειτονες" και οπως καταλαβαινεις σερνεται αρκετα και κουραστικα καποιες φορες)

Re: Διαφορές κινητήρων 1.2 8v σε punto, gp και 500

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 25, 2010 9:25 pm
από BTS
Το 69άρι έχει πολλές διαφορές στο καπάκι. Διαφορετική σχεδίαση θαλάμων καύσης, μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρου, διαφορετική πολλαπλή εισαγωγής, ηλεκτρονικό γκάζι, μαλακότερα ελατήρια βαλβίδων για λιγότερες τριβές. Επίσης έχει κάποιες αλλαγές στα μέταλλα του στροφάλου, για λιγότερες τριβές επίσης.

Είναι φτιαγμένο για οικονομία, όχι για απόδοση. Είναι όπως όλα τα σύχρονα αυτοκίνητα, που ναι μεν βγάζουν μεγαλύτερη ονομαστική ιπποδύναμη, αλλά γενικά έχουν λιγότερο "νεύρο" από τους προκατόχους τους.

Re: Διαφορές κινητήρων 1.2 8v σε punto, gp και 500

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 26, 2010 2:07 am
από math
Παντως παιδια,(μαλλον θα βγω λιγο offtopic) και σορι γι αυτο,αλλα εγω με το 1.2 Gpunto μου μια χαρα νιωθω απο νευρο!Οσα μπορει να προσδοκει βεβαια καποιος απο ενα 1200αρι...Απο τεχνικες ορολογιες δεν τα παω καλα,αλλα σε σχεση με κατι ξενερωτα cintroen C2 και Yaris που εχω οδηγησει,η διαφορα στο ιταλικο φαινεται.Κ για μενα εκει ειναι η μαγκια,ακομα και στα λιγα αλογα και κυβικα να βγαινεις μια βολτα και να την ευχαριστιεσαι!

Re: Διαφορές κινητήρων 1.2 8v σε punto, gp και 500

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 26, 2010 4:33 pm
από arpas
Επειδή έχει τύχει να οδηγήσω το 69 αρι, μπορώ να πώ ότι ανέβαζε στροφές αρκετά πιο πρόθυμα σε σχεση με το 60ρι μου. Σ ευχαριστώ παντως γιατί πέρα από διαφορετικό παπά, δεν ήξερα ακριβώς τι παίζει. Φυσικά ούτε λόγος να εφαρμόσω τα παραπάνω στο δικό μου. Καλύτερα να βρω τροπετάκι απο μκ2β sporting.

Re: Διαφορές κινητήρων 1.2 8v σε punto, gp και 500

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 26, 2010 4:41 pm
από P.A.D.R.C
9 ιπποι στους 60 σιγουρα φαινονται :-) 15% αυξηση ειναι αυτη!

Re: Διαφορές κινητήρων 1.2 8v σε punto, gp και 500

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 26, 2010 9:47 pm
από saxon_747
arpas έγραψε: Καλύτερα να βρω τροπετάκι απο μκ2β sporting.
Δεν αξιζει φιλε (κατα τη γνωμη μου)
Μπορεις να πουλησεις το δικο σου και καλυπτοντας τη διαφορα (λιγοτερα χρηματα απο οσα θα εδινες για το τροπετο) να βρεις ενα καλο HGT η ενα Punto ΜΚ3 με 95 αλογακια και 1400 κυβικα.

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/452101/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/351998/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/505310/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/191541/

Re: Διαφορές κινητήρων 1.2 8v σε punto, gp και 500

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 26, 2010 10:04 pm
από BLUE SCORPION
saxon 747 +1 απο μενα αν και θεωρω οτι το 1800 δεν αξιζει για τα αλογα και μονο που εχει 130 αλογα στα 1800 τα θεωρω λιγα

Re: Διαφορές κινητήρων 1.2 8v σε punto, gp και 500

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 26, 2010 10:17 pm
από BTS
arpas έγραψε:Επειδή έχει τύχει να οδηγήσω το 69 αρι, μπορώ να πώ ότι ανέβαζε στροφές αρκετά πιο πρόθυμα σε σχεση με το 60ρι μου. Σ ευχαριστώ παντως γιατί πέρα από διαφορετικό παπά, δεν ήξερα ακριβώς τι παίζει. Φυσικά ούτε λόγος να εφαρμόσω τα παραπάνω στο δικό μου. Καλύτερα να βρω τροπετάκι απο μκ2β sporting.
Για να μην παρεξηγηθώ, δεν εννοώ ότι το 69άρι πάει χειρότερα (το αντίθετο), αλλά ότι η διαφορά - στα χαμηλομεσαία- δεν είναι τόσο μεγάλη όσο φαίνεται από τα νούμερα.. Τουλάχιστον συγκρίνοντας Πάντα 60άρι με 500 69άρι.

Re: Διαφορές κινητήρων 1.2 8v σε punto, gp και 500

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 27, 2010 8:09 am
από saxon_747
BLUE SCORPION έγραψε:saxon 747 +1 απο μενα αν και θεωρω οτι το 1800 δεν αξιζει για τα αλογα και μονο που εχει 130 αλογα στα 1800 τα θεωρω λιγα
Γαι ατμοσφαιρικο μοτερ καλα ειναι.

HGT Specific output 73.3 bhp/litre
1.4 Specific output 67,85 bhp/litre
Ο κινητηρας ειναι αναλογικα πιο αποδοτικος απο τον 1400αρι.

Aσε που με 130 αλογα, ροπη 164.0 Nm και βαρος περιπου 1000 κιλα νομιζω το αμαξι ειναι σφαιρα.

Re: Διαφορές κινητήρων 1.2 8v σε punto, gp και 500

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 27, 2010 11:24 am
από P.A.D.R.C
Σας παρακαλω μην συνεχισετε την συζητηση περαν του 500αριου 1.2 8v !
:-)

Re: Διαφορές κινητήρων 1.2 8v σε punto, gp και 500

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 07, 2011 9:44 pm
από xristos87
hammersword έγραψε:το καλυτερο που μπορεις να κανεις ειναι η να βρεις εκκ απο μκ1 75 ή να δωσεις 300€ περιπου στην Colombo κ να παρεις τον Road Max για το μοτερακι σ κ ενα προγραμμα κ εισαι κομπλε κ ισως 80αλογα περιπου.... Εγω σ προτεινω Colombo γιατι ισως ο εκκ απο το 75 σαν παλιος να ειναι κ λιγο φαγωμενος...
μόνο τον road max μπορουμε να βάλουμε? τον race max δεν γίνετε?

Re: Διαφορές κινητήρων 1.2 8v σε punto, gp και 500

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 07, 2011 10:59 pm
από Vandal
Παιδια αν δεν κανω λαθος με τους εκκεντροφορους δεν θα υπαρχει και τρεμουλο στο ρελαντι επειδη ο εγκεφαλος δεν μπορει να τους διαχειρηστει αρα δεν γινετε να διορθωθει μεσω προγραματισμου?