Διαφορές κινητήρων 1.2 8v σε punto, gp και 500

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Διαφορές κινητήρων 1.2 8v σε punto, gp και 500

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Φεβ 27, 2009 12:12 pm

Για αυτο και ειπα οτι μπερδευτηκες ;-) και οχι οτι εκανες λαθος!Αν βρω χρονο σημερα η αυριο θα προσπαθησω να δω στο eper τι παιζει(δυστυχως την συνδεση που χρησιμοποιω την μοιραζομαστε πολλοι "γειτονες" και οπως καταλαβαινεις σερνεται αρκετα και κουραστικα καποιες φορες)


No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

BTS
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 18, 2007 3:24 pm

Re: Διαφορές κινητήρων 1.2 8v σε punto, gp και 500

Δημοσίευση από BTS » Δευ Ιαν 25, 2010 9:25 pm

Το 69άρι έχει πολλές διαφορές στο καπάκι. Διαφορετική σχεδίαση θαλάμων καύσης, μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρου, διαφορετική πολλαπλή εισαγωγής, ηλεκτρονικό γκάζι, μαλακότερα ελατήρια βαλβίδων για λιγότερες τριβές. Επίσης έχει κάποιες αλλαγές στα μέταλλα του στροφάλου, για λιγότερες τριβές επίσης.

Είναι φτιαγμένο για οικονομία, όχι για απόδοση. Είναι όπως όλα τα σύχρονα αυτοκίνητα, που ναι μεν βγάζουν μεγαλύτερη ονομαστική ιπποδύναμη, αλλά γενικά έχουν λιγότερο "νεύρο" από τους προκατόχους τους.

Άβαταρ μέλους
math
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Τετ Ιουν 24, 2009 3:01 am

Re: Διαφορές κινητήρων 1.2 8v σε punto, gp και 500

Δημοσίευση από math » Τρί Ιαν 26, 2010 2:07 am

Παντως παιδια,(μαλλον θα βγω λιγο offtopic) και σορι γι αυτο,αλλα εγω με το 1.2 Gpunto μου μια χαρα νιωθω απο νευρο!Οσα μπορει να προσδοκει βεβαια καποιος απο ενα 1200αρι...Απο τεχνικες ορολογιες δεν τα παω καλα,αλλα σε σχεση με κατι ξενερωτα cintroen C2 και Yaris που εχω οδηγησει,η διαφορα στο ιταλικο φαινεται.Κ για μενα εκει ειναι η μαγκια,ακομα και στα λιγα αλογα και κυβικα να βγαινεις μια βολτα και να την ευχαριστιεσαι!

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Διαφορές κινητήρων 1.2 8v σε punto, gp και 500

Δημοσίευση από arpas » Τρί Ιαν 26, 2010 4:33 pm

Επειδή έχει τύχει να οδηγήσω το 69 αρι, μπορώ να πώ ότι ανέβαζε στροφές αρκετά πιο πρόθυμα σε σχεση με το 60ρι μου. Σ ευχαριστώ παντως γιατί πέρα από διαφορετικό παπά, δεν ήξερα ακριβώς τι παίζει. Φυσικά ούτε λόγος να εφαρμόσω τα παραπάνω στο δικό μου. Καλύτερα να βρω τροπετάκι απο μκ2β sporting.

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Διαφορές κινητήρων 1.2 8v σε punto, gp και 500

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Ιαν 26, 2010 4:41 pm

9 ιπποι στους 60 σιγουρα φαινονται :-) 15% αυξηση ειναι αυτη!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Διαφορές κινητήρων 1.2 8v σε punto, gp και 500

Δημοσίευση από saxon_747 » Τρί Ιαν 26, 2010 9:47 pm

arpas έγραψε: Καλύτερα να βρω τροπετάκι απο μκ2β sporting.
Δεν αξιζει φιλε (κατα τη γνωμη μου)
Μπορεις να πουλησεις το δικο σου και καλυπτοντας τη διαφορα (λιγοτερα χρηματα απο οσα θα εδινες για το τροπετο) να βρεις ενα καλο HGT η ενα Punto ΜΚ3 με 95 αλογακια και 1400 κυβικα.

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/452101/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/351998/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/505310/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/191541/

Άβαταρ μέλους
BLUE SCORPION
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3018
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:53 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ

Re: Διαφορές κινητήρων 1.2 8v σε punto, gp και 500

Δημοσίευση από BLUE SCORPION » Τρί Ιαν 26, 2010 10:04 pm

saxon 747 +1 απο μενα αν και θεωρω οτι το 1800 δεν αξιζει για τα αλογα και μονο που εχει 130 αλογα στα 1800 τα θεωρω λιγα
και οπως θα περνω τις στροφες με 130 χωρις λαστιχα και αντιστρεπτικες εσυ αν θελεις κοιταζε με
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8

BTS
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 18, 2007 3:24 pm

Re: Διαφορές κινητήρων 1.2 8v σε punto, gp και 500

Δημοσίευση από BTS » Τρί Ιαν 26, 2010 10:17 pm

arpas έγραψε:Επειδή έχει τύχει να οδηγήσω το 69 αρι, μπορώ να πώ ότι ανέβαζε στροφές αρκετά πιο πρόθυμα σε σχεση με το 60ρι μου. Σ ευχαριστώ παντως γιατί πέρα από διαφορετικό παπά, δεν ήξερα ακριβώς τι παίζει. Φυσικά ούτε λόγος να εφαρμόσω τα παραπάνω στο δικό μου. Καλύτερα να βρω τροπετάκι απο μκ2β sporting.
Για να μην παρεξηγηθώ, δεν εννοώ ότι το 69άρι πάει χειρότερα (το αντίθετο), αλλά ότι η διαφορά - στα χαμηλομεσαία- δεν είναι τόσο μεγάλη όσο φαίνεται από τα νούμερα.. Τουλάχιστον συγκρίνοντας Πάντα 60άρι με 500 69άρι.

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Διαφορές κινητήρων 1.2 8v σε punto, gp και 500

Δημοσίευση από saxon_747 » Τετ Ιαν 27, 2010 8:09 am

BLUE SCORPION έγραψε:saxon 747 +1 απο μενα αν και θεωρω οτι το 1800 δεν αξιζει για τα αλογα και μονο που εχει 130 αλογα στα 1800 τα θεωρω λιγα
Γαι ατμοσφαιρικο μοτερ καλα ειναι.

HGT Specific output 73.3 bhp/litre
1.4 Specific output 67,85 bhp/litre
Ο κινητηρας ειναι αναλογικα πιο αποδοτικος απο τον 1400αρι.

Aσε που με 130 αλογα, ροπη 164.0 Nm και βαρος περιπου 1000 κιλα νομιζω το αμαξι ειναι σφαιρα.

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Διαφορές κινητήρων 1.2 8v σε punto, gp και 500

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Ιαν 27, 2010 11:24 am

Σας παρακαλω μην συνεχισετε την συζητηση περαν του 500αριου 1.2 8v !
:-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
xristos87
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 13, 2010 11:17 pm
Τοποθεσία: Πάτρα
Επικοινωνία:

Re: Διαφορές κινητήρων 1.2 8v σε punto, gp και 500

Δημοσίευση από xristos87 » Δευ Φεβ 07, 2011 9:44 pm

hammersword έγραψε:το καλυτερο που μπορεις να κανεις ειναι η να βρεις εκκ απο μκ1 75 ή να δωσεις 300€ περιπου στην Colombo κ να παρεις τον Road Max για το μοτερακι σ κ ενα προγραμμα κ εισαι κομπλε κ ισως 80αλογα περιπου.... Εγω σ προτεινω Colombo γιατι ισως ο εκκ απο το 75 σαν παλιος να ειναι κ λιγο φαγωμενος...
μόνο τον road max μπορουμε να βάλουμε? τον race max δεν γίνετε?

Άβαταρ μέλους
Vandal
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 4:32 am

Re: Διαφορές κινητήρων 1.2 8v σε punto, gp και 500

Δημοσίευση από Vandal » Δευ Φεβ 07, 2011 10:59 pm

Παιδια αν δεν κανω λαθος με τους εκκεντροφορους δεν θα υπαρχει και τρεμουλο στο ρελαντι επειδη ο εγκεφαλος δεν μπορει να τους διαχειρηστει αρα δεν γινετε να διορθωθει μεσω προγραματισμου?
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”