T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
akis1821
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 28, 2008 3:12 pm
Τοποθεσία: Αγ. Ανάργυροι, Αθήνα

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από akis1821 » Τετ Απρ 29, 2009 2:31 pm

Οχι, μιλαω για την τουρμπινα του απλου abarth που για να βγαλει τα 175-180 αλογα πρεπει να δουλευει στις παραπανω πιεσεις


Grande Punto Abarth

Άβαταρ μέλους
Mikez
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 8:46 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από Mikez » Τετ Απρ 29, 2009 9:27 pm

@akis1821 λογικα εισαι αξιοπιστος αφου το ss δουλευει σε αρκετα μεγαλες πιεσεις και σου δινει εγγυηση!

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Πέμ Απρ 30, 2009 12:34 am

οπως τα λενε τα παιδια. Με μεγαλες πιεσεις το μονο που "μπορε" να παθεις ειναι να κουρασεις την τουρμπινα λιγο νωριτερα. Αν την ζεσταινεις σωστα κ την κρυωνεις σωστα τοτε ουδεν προβλημα.... Απο μοτερ δεν χρειαζεται να θιξουμε το θεμα.
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
akis1821
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 28, 2008 3:12 pm
Τοποθεσία: Αγ. Ανάργυροι, Αθήνα

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από akis1821 » Πέμ Απρ 30, 2009 1:50 pm

Ωραια.Και κατι αλλο περιεργο, η τουρμινα του απλου abarth(ΙΗΙ) ειναι πιο μικρη απο του ss σωστα; Πως γινεται τοτε με τις περιπου ιδιες πιεσεις να βγαζουμε ιδια αλογα και αρκετα μεγαλυτερη ροπη με μικροτερη τουρμπινα(IHI);
Grande Punto Abarth

andreaspunto
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 609
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 15, 2009 11:09 am

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από andreaspunto » Πέμ Απρ 30, 2009 3:05 pm

akis1821 έγραψε:Ωραια.Και κατι αλλο περιεργο, η τουρμινα του απλου abarth(ΙΗΙ) ειναι πιο μικρη απο του ss σωστα; Πως γινεται τοτε με τις περιπου ιδιες πιεσεις να βγαζουμε ιδια αλογα και αρκετα μεγαλυτερη ροπη με μικροτερη τουρμπινα(IHI);
Eλαχιστα πιο μικρη ειναι σκεψου πως η ihi εχει παροχη μεχρι 190-192 max ενω του ss μεχρι 200-205 δηλαδη μικρες διαφορες..
Punto T-jet TD04..

Άβαταρ μέλους
Koulou
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Δευ Σεπ 13, 2004 1:53 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από Koulou » Παρ Μάιος 29, 2009 1:58 am

To ότι το κοινό θνητό tjet μας έχει έναν τόσο ισχυρό και παραμετροποιήσιμο ταυτόχρονα εγκέφαλο είναι σίγουρα κάτι πάρα πολύ ευχάριστο! :) Όρεξη να έχεις και χρήμα να ξοδεύεις κι απ' ότι φαίνεται το αυτοκίνητο σου αφήνει περιθόρια για πολλά πράγματα...
Αυτό που σκέφτηκα εγώ διαβάζοντας το topic είναι το εξής. Η mito κι αυτή ίδιο εγκέφαλο δεν έχει; Η σκέψη που ήρθε στο μυαλό μου λοιπόν ακούει στο όνομα dna! :D Αν λοιπόν ελέγχονται από τον κεντρικό εγκέφαλο οι παράμετροι λειτουργίας υποσυστημάτων του αυτοκινήτου όπως τιμόνι, vdc κλπ, τότε πιθανότατα θα μπορεί να γίνει ένα copy - paste των τριών mode του περιβόητου dna και μαζί με την τοποθέτηση του ανάλογου διακόπτη (αφού βρεθούν βεβαίως τα αντίστοιχα pin του εγκεφάλου) ώστε να κερδίσουμε ό,τι αυτό προσφέρει σε ρυθμίσεις πέρα απ' τους χάρτες λειτουργίας του κινητήρα και έπειτα στους χάρτες να μπει ότι θέλει ο καθένας. Ειδικά από τη στιγμή που θα υπάρχουν πλέον 3 mode θα μπορεί να υπάρχει για παράδειγμα ένα normal, ένα ακόμα πιο οικονομικό και χαλαρό για χρήση στην πόλη πχ και τέλος το "καλό" το οποίο θα υπάρχει με τη σειρά του για ειδικές περιστάσεις. :wink: Αν όντως ελέγχονται και τα υπόλοιπα υποσυστήματα από τον εγκέφαλο, μπορούμε να βρεθούμε ξαφνικά και με καλούδια της mito, όπως πχ το eq2 -αν θυμάμαι καλά- το οποίο είναι ένα ηλεκτρονικό υποκατάστατο μπλοκέ διαφορικού, αφού όταν κρίνει φρενάρει όσο χρειάζεται τον εσωτερικό τροχό κατά τη στροφή βοηθώντας τη μούρη να διατηρείται βιδωμένη κάτω... :D
Αυτά όλα βέβαια σε φιλολογικό επίπεδο απ' την πλευρά μου, αφού επί του παρόντος σκοπεύω να μείνω σε "μαμά" επίπεδο, ακόμα 6600 km έχει η Puntάρα. Αν τη χαρώ αρκετά και αρχίσω να τη βαριέμαι, βλέπουμε... :wink:

Άβαταρ μέλους
forza italia
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από forza italia » Παρ Μάιος 29, 2009 8:13 am

Ακουγετε πολυ καλο για να ειναι αληθηνο,αλλα ας μας πουν καλυτερα οι exper του ειδους :cool:
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Παρ Μάιος 29, 2009 7:35 pm

φιλε μ τα ειχα σκεφτει κ εγω αυτα που λες αλλα κατα 99% ολα αυτα τα "υποβοηθησης θεματα" περι φρενων βρισκονται στην μοναδα ABS κ απλα η ECU δινει την εντολη κ στελνει μετρησεις απο τους αισθητηρες κ τπτ αλλο.

Επισης το ηλεκτρικο τιμονι ειναι αυτονομο καθως εχει δικο τ συστημα κ κεντρικη μοναδα δικη τ κ απο την ECU περνει σημα μονο για τον auto ON/OFF απο το ταχυμετρο.

Θα ηταν παραπολυ ωραιο να ειχαμε ολα αυτα τα συστηματα αλλα το βλεπω ως αρκετα απίθανο καθως το κοστος θα ειναι μονο ενα απλο remap.
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Παρ Μάιος 29, 2009 7:46 pm

κατι που ξέχασα ειναι οτι εχεις τετοια περιωρια με αυτον τον εγκεφαλο που ειναι σχεδον σαν Αγραφος. το μονο που σ λειπει ειναι το launch control κ to antilag. ειναι ο ιδιος εγκεφαλος με τα VAG 20vt, κ πανε 500 αλογα με τον ιδιον εγκεφαλο χωρις κανενα προβλημα...... Οπως κ το T-jet μπορει να δεχτει οτι βελτιωση θελει με τον ιδιο εγκεφαλο...
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
Koulou
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Δευ Σεπ 13, 2004 1:53 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από Koulou » Τρί Ιουν 02, 2009 7:02 pm

Μάλλον έχω πολλή φαντασία, ε; :D Η μονάδα του ABS να είναι άραγε διαφορετική από tjet σε abarth και σε mito; :roll: Αν όχι, μήπως μαζί με τα σήματα από τους αισθητήρες ο εγκέφαλος στέλνει και κάποιοες πληροφορίες σχετικά με τις παραμέτρους λειτουργίας του εκάστοτε υποσυστήματος; :roll: Και να μη γίνεται τίποτα, δε με χαλάει καθόλου. Και μόνο που μπορώ από τη μάνα μου ουσιαστικά να έχω διπλούς χάρτες και δυνατότητα επιλογής είμαι ικανοποιημένος! :) Απλά, να μωρέ, αυτό το eq2 και μόνο μου έχει μπει στο μάτι για τα καλά... :roll: Μπορεί στην πράξη να μην κάνει και τίποτα και να είναι μόνο "παπάς", δεν ξέρω. Α, και κάτι άλλο τώρα που το θυμήθηκα: στο manual του tjet λέει για το anti spin ότι αυτό είτε κόβει από τον κινητήρα αν σπινιάρουν και οι δύο τροχοί ή αν σπινιάρει μόνο ένας τροχός, τον φρενάρει... Μήπως τελικά το eq2 δεν είναι κάτι παραπάνω από αυτό και απλά από την alfa το έχουν τονίσει πολύ παραπάνω για καθαρά λόγους marketing; :roll:

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τρί Ιουν 02, 2009 7:16 pm

ισως φιλε μ να ειναι το ιδιο πραγμα.... δεν το ξερω αυτο. οσο για το ABS δεν ξερω τι στελνει ακριβως ο εγκεφαλος. σιγουρα στελνει τα σηματα απο τους αισθητηρες κ η τελικη επεξεργασια γινεται στην μοναδα του ABS.

Οσο για τους διπλους χαρτες δεν εχω βρει τροπο να τους επιλεγω ακομη, συντομα ομως θα ειμαι κατοχος ενος GP Abarth οποτε εκει θα βρω πως το καναν οι Ιταλοι κ θα το εφαρμωσω στο T-Jet. Πειραματικα.

Παντως σ συστηνω να μην σπινιαρεις το αμαξι με το αντισπιν πανω γιατι θα φθαρουν σε χρονο ρεκορ τα τακακια κ οι δισκοι. Ο αδερφος μ που το εκανε εφαγε δισκο κ τακακι σε 17000χλμ. εφτασε σε σημειο να ακουμπαει σιδερο με σιδερο.
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
dimitrispapalel
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 531
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 19, 2007 3:48 pm

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από dimitrispapalel » Δευ Ιουν 08, 2009 1:59 pm

Επειδη σημερα ειναι η μερα μου hammersword (εχω σκεφτει πολλα κουφα)..
Εαν εχεις την δυνατοτητα να κοπιαρεις τα παντα απο εναν εγκεφαλο abarth σε εναν εγκεφαλο T-Jet λογικα θα περασει και η εντολη για επιλογη του δευτερου προγραμματος οποτε πηγαινοντας σε ενα abarth και βλεποντας που οδηγουν οι καλωδιωσεις του sport boost να μπορουσες να τις κανεις και στο T-jet και ετσι να μπορουσαμε να εχουμεκαι το sport boost και ισως και το ποιο sportive τιμονι..!!

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Δευ Ιουν 08, 2009 6:01 pm

Χαχα, εχεις πολλες ιδεες αλλα δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα. Αρχικα το τιμονι εχει δικη τ ηλεκτρικη μοναδα.
2ρον Πιστευω πως το εχω λυσει το θεμα καθως μ λειπουν μονο τα πινουτς για να βρω ποιο ειναι το πιν του εγκεφαλου στο Sport.
Η εντολη υπαρχει ηδη μεσα στον εγκεφαλο. Αφου βρω το πιν που ειναι υπευθυνο, μετα θα πρεπει να βρω τι ταση πρεπει να στειλω στο συγκεκριμενο πιν ωστε να ενεργοποιησει την αλλη ομαδα χαρτων που θα πρεπει να επιλεχτουν. Ελπιζω να μην τηγανισω τον εγκεφαλο αν κ το βλεπω πολυ πιθανο.

Σε λιγες μερες παιρνω Abarth οποτε εχει τελειωσει το θεμα καθως θα τον κανω βιδες τον εγκεφαλο κ επλιζω να διαφωτιστω....

Μεχρι τα τελη Ιουνη ελπιζω να το εχω στα χερια μ γιατι εξαρταται κ αν υπαρχει ετοιμοπαραδοτο.
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
dimitrispapalel
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 531
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 19, 2007 3:48 pm

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από dimitrispapalel » Δευ Ιουν 08, 2009 6:17 pm

Χαχα..Ναι σιγουρα δεν ειναι απλα τα πραγματα, υποθεσεις κανω χωρις να εχω καμια απολυτος γνωση πανω στον προγραμματισμο...!!

Ειμαι σιγουρος με αυτα που διαβαζω απο σενα οτι θα το λιωσεις το abarthακι στις δοκιμες...μακαρι να το παρεις συντομα...!!!

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Δευ Ιουν 08, 2009 7:12 pm

για να δουμε..... κατι θα βρω λογικα
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”