T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10
Καποιες πληροφοριες σχετικα με το εκπληκτικο εγκεφαλο της Bosch της σειρας ME7 τον οποιον σταθηκαν τυχερα κ εξοπλιζονται με αυτον τα: 500 Abarth/ 500 Sport 1.4, Grande Punto T-Jet/Abarth/SS, Bravo T-Jet/Abarth
Η κωδικη ονομασια γραφεται ως ME7.9.10 κ ειναι ο τελευταιας γενιας ME7 με εναν ταχυτατο μικροεπεξεργαστη
ST10.
Ο εγκεφαλος αυτος εχει 2 αναμονες για να τοποθετηθουν προγραμματα. Η πρωτευουσσα κ η δευτερευουσσα αναμονη.
Στην πρωτευουσσα τοποθετειται το κανονικο προγραμμα με ενα πολυ απλο reflash κατα τον προγραμματισμο της συγκεκριμενης ECU.
Η δευτερευουσσα αναμονη η οποια επιλεγεται με το κουμπι Sport στα Abarth 500/Grande ειναι λιγο δυσκολοτερο να βρεθει. Υπαρχει ομως ακομη κ στο 500 sport κ GP T-jet κτλ χωρις να περιεχει καποιο προγραμμα.
Με την βοηθεια ενος ηλεκτολογου γνωστη μπορουμε να θυσιασουμε μια λειτουργια του αμαξιου ωστε να ενεργοποιουμε αυτη την αναμονη. ΠΧ Cruise control, πισω προβολεις ομιχλης....
Μπορουμε ομως να φτιαξουμε κ κουμπακι που θα ειναι υπευθυνο για αυτη την λειτουργια....
Αφου τελειωσουμε με τον ηλεκτρολογο θεση εχει ο προγραμματιστης που θα μας περασει 2ρο προγραμμα την 2ρη αναμονη.
Μπορουμε να εχουμε το μαμα στην πρωτη κ ενα αλλο με πολλα αβανς, βενζινη 100αρα, πολυ γρηγορη πεταλουδα, 1.55bar over κ.α στην δευτερη.....
Αυτο τον καιρο δουλευω σε ενα τετοιο Project πανω στου αδερφου μ το GP T-Jet το οποιο μονο εχω ρυθμισει στο 1.55bar overboost 0.8σταθερο κ προσπαθω να βρω 1 τροπο να γραψω την δευτερη αναμονη η οποια ειναι απενεργοποιημενη.
Η δευτερη αναμονη ειναι μονο ενεργοποιημενη στα 500/GP Abarth κ SS, εξου κ το κουμπακι Sport....
Η κωδικη ονομασια γραφεται ως ME7.9.10 κ ειναι ο τελευταιας γενιας ME7 με εναν ταχυτατο μικροεπεξεργαστη
ST10.
Ο εγκεφαλος αυτος εχει 2 αναμονες για να τοποθετηθουν προγραμματα. Η πρωτευουσσα κ η δευτερευουσσα αναμονη.
Στην πρωτευουσσα τοποθετειται το κανονικο προγραμμα με ενα πολυ απλο reflash κατα τον προγραμματισμο της συγκεκριμενης ECU.
Η δευτερευουσσα αναμονη η οποια επιλεγεται με το κουμπι Sport στα Abarth 500/Grande ειναι λιγο δυσκολοτερο να βρεθει. Υπαρχει ομως ακομη κ στο 500 sport κ GP T-jet κτλ χωρις να περιεχει καποιο προγραμμα.
Με την βοηθεια ενος ηλεκτολογου γνωστη μπορουμε να θυσιασουμε μια λειτουργια του αμαξιου ωστε να ενεργοποιουμε αυτη την αναμονη. ΠΧ Cruise control, πισω προβολεις ομιχλης....
Μπορουμε ομως να φτιαξουμε κ κουμπακι που θα ειναι υπευθυνο για αυτη την λειτουργια....
Αφου τελειωσουμε με τον ηλεκτρολογο θεση εχει ο προγραμματιστης που θα μας περασει 2ρο προγραμμα την 2ρη αναμονη.
Μπορουμε να εχουμε το μαμα στην πρωτη κ ενα αλλο με πολλα αβανς, βενζινη 100αρα, πολυ γρηγορη πεταλουδα, 1.55bar over κ.α στην δευτερη.....
Αυτο τον καιρο δουλευω σε ενα τετοιο Project πανω στου αδερφου μ το GP T-Jet το οποιο μονο εχω ρυθμισει στο 1.55bar overboost 0.8σταθερο κ προσπαθω να βρω 1 τροπο να γραψω την δευτερη αναμονη η οποια ειναι απενεργοποιημενη.
Η δευτερη αναμονη ειναι μονο ενεργοποιημενη στα 500/GP Abarth κ SS, εξου κ το κουμπακι Sport....
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 563
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm
Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10
τι αλλο εχεις αλλαξει στο punto του αδερφου σου περα απο προγραμμα?
γιατι το 1.55 ειναι εντυπωσιακο νουμερο.
Παρα πολυ ενδιαφερον θεμα αυτο που ανοιξες ευγε.
γιατι το 1.55 ειναι εντυπωσιακο νουμερο.
Παρα πολυ ενδιαφερον θεμα αυτο που ανοιξες ευγε.
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10
Οντως Φωτιε.
Αριστο θεμα για να ξεκινησουμε το "νεο" foroum.
@ tzagasdog
Δε πρεπει να εχει γινει καποια παρετερο αλλαγη στα εντοσθια, αν εννοεις αυτο.
Ειναι εμφανες οτι τα "τρια" αμαξια (T-Jet, Abarth, SS), φερουν το ιδιο μπλοκ επι τις ουσιας, κατι που εχει μαλιασει η γλωσσα μου να αναφερω κι οποιες αλλαγες περιοριζονται στο θεμα marketing!!!
Αλλα ας δωσει ο Φωτης και παραπανω λεπτομεριες επι του θεματος, οσω το αναλυει και το ψαχνει περισσοτερο.
Αριστο θεμα για να ξεκινησουμε το "νεο" foroum.
@ tzagasdog
Δε πρεπει να εχει γινει καποια παρετερο αλλαγη στα εντοσθια, αν εννοεις αυτο.
Ειναι εμφανες οτι τα "τρια" αμαξια (T-Jet, Abarth, SS), φερουν το ιδιο μπλοκ επι τις ουσιας, κατι που εχει μαλιασει η γλωσσα μου να αναφερω κι οποιες αλλαγες περιοριζονται στο θεμα marketing!!!
Αλλα ας δωσει ο Φωτης και παραπανω λεπτομεριες επι του θεματος, οσω το αναλυει και το ψαχνει περισσοτερο.
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10
οντως πολυ καλο το t-jet του φωτη . . . με τη νεα τουρμπινα που θα ερθει οσονουπο θα ειναι ακομη καλυτερο . . .
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 563
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 10, 2008 3:57 pm
Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10
καλα και εγω υποστηριζω οτι ειναι τα ιδια τα μοτερ...Orange έγραψε:Οντως Φωτιε.
Αριστο θεμα για να ξεκινησουμε το "νεο" foroum.
@ tzagasdog
Δε πρεπει να εχει γινει καποια παρετερο αλλαγη στα εντοσθια, αν εννοεις αυτο.
Ειναι εμφανες οτι τα "τρια" αμαξια (T-Jet, Abarth, SS), φερουν το ιδιο μπλοκ επι τις ουσιας, κατι που εχει μαλιασει η γλωσσα μου να αναφερω κι οποιες αλλαγες περιοριζονται στο θεμα marketing!!!
Αλλα ας δωσει ο Φωτης και παραπανω λεπτομεριες επι του θεματος, οσω το αναλυει και το ψαχνει περισσοτερο.
αμα θυμασε τα λεγα και γω παλιοτερα περι μαζικης παραγωγης.
Εγω αναφερομουνα σε εξατμισεις, εισαγωγες, intercooler κτλ...
- anastazio83
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 522
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 04, 2008 9:54 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10
για να δουμε.....
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10
Κι αυτα ρε συ φιλε, νταλε κουαλε ειναι!!tzagasdog έγραψε:Εγω αναφερομουνα σε εξατμισεις, εισαγωγες, intercooler κτλ...
Μονο η τουρμπινα αλλαζει, κι εχει αλλες παροχες.
Το μονο που αλλαζει ειναι η πολλαπλη εισαγωγης, γιατι στο "μικρο" (T-Jet), η ΙΗΙ (Ishikawajima Harima Heavy Industries, Ltd.) ειναι ενα σωμα με αυτην.
- ReaperX
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 289
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 12, 2008 12:00 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10
Mε 1,55bar δε μπαίνει σε safe mode??
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10
το T-Jet φοραει μονο ενα πανελ φιλτρακι της BMC κ το προγραμμα. μαζευουμε λεφτα για τουρμπινα, ή του abarth η καποια garret κ με μαμα σωθηκα θελουμε 200 αλογα περιπου (εννοειται οτι σε λιγο θα μπουν κ intercooler, εξατμησεις κτλ)....
Μαλλον για του Abarth γιατι μπορει να τα βγαλει με ενα καλο σεταπ.
Στην αρχη το ειχα ρυθμισει με 1.55 απο 2000στρ, αλλα λυπηθηκα τις καημενες τις μπιελες κ εδωσα 1.3 στις 2000 κ 1.55 στις 2500στρ. Επισης διορθωσα κ το νεκρωμα μετα τις 5000στρ.
Θα το ανεβασω κ δυναμομετρο για την τελεια ρυθμιση.
Εδω κ 1 μηνα δουλευει χωρις προβλημα, χωρις πειρακια, κ θερμοκρασιες σε νορμαλ επιπεδα.
Απο θεμα safemode τιποτα απολυτως. καταφερα κ το απεφυγα μεσω του HEX.
Περιμενω το πρωτο GP Abarth να ρυθμισω. Πιστευω πως θα μπορεσουν να βγουν 190 αλογα με ενα καλο remap, safe!
ΥΣ: Δεν εχει τοποθετηθει σκαστρα, δεν εχει σφιχτει η westgate, δεν εχει τοποθετηθει ελατηριο. Ολα γιναν με το προγραμμα...
Μαλλον για του Abarth γιατι μπορει να τα βγαλει με ενα καλο σεταπ.
Στην αρχη το ειχα ρυθμισει με 1.55 απο 2000στρ, αλλα λυπηθηκα τις καημενες τις μπιελες κ εδωσα 1.3 στις 2000 κ 1.55 στις 2500στρ. Επισης διορθωσα κ το νεκρωμα μετα τις 5000στρ.
Θα το ανεβασω κ δυναμομετρο για την τελεια ρυθμιση.
Εδω κ 1 μηνα δουλευει χωρις προβλημα, χωρις πειρακια, κ θερμοκρασιες σε νορμαλ επιπεδα.
Απο θεμα safemode τιποτα απολυτως. καταφερα κ το απεφυγα μεσω του HEX.
Περιμενω το πρωτο GP Abarth να ρυθμισω. Πιστευω πως θα μπορεσουν να βγουν 190 αλογα με ενα καλο remap, safe!
ΥΣ: Δεν εχει τοποθετηθει σκαστρα, δεν εχει σφιχτει η westgate, δεν εχει τοποθετηθει ελατηριο. Ολα γιναν με το προγραμμα...
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10
μαρτυριαρη..... Συντομα....iceman_n έγραψε:οντως πολυ καλο το t-jet του φωτη . . . με τη νεα τουρμπινα που θα ερθει οσονουπο θα ειναι ακομη καλυτερο . . .
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10
Φωτη εκανες καλη δουλεια παλι.
Τα αλογα που λες, σιγουρα θα τα βγαλετε.
Οταν το τελειωσετε με το καλο και ανεβασεις και δυναμομετρηση, θα κλαψουν πολλοι!!
Τα αλογα που λες, σιγουρα θα τα βγαλετε.
Οταν το τελειωσετε με το καλο και ανεβασεις και δυναμομετρηση, θα κλαψουν πολλοι!!
- lambros
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 787
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
- Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS
Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10
μπορεις να εξηγησεις λιγο αυτο για την turbina? εννοεις οτι με την μεγαλυτερη της IHI θα αποδωσει καλυτερα?γιατι οχι την GARRET απο το ss??hammersword έγραψε:το T-Jet φοραει μονο ενα πανελ φιλτρακι της BMC κ το προγραμμα. μαζευουμε λεφτα για τουρμπινα, ή του abarth η καποια garret κ με μαμα σωθηκα θελουμε 200 αλογα περιπου (εννοειται οτι σε λιγο θα μπουν κ intercooler, εξατμησεις κτλ)....
Μαλλον για του Abarth γιατι μπορει να τα βγαλει με ενα καλο σεταπ
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10
λοιπον φιλε λαμπρο,
η IHI vl36 του Abarth εαν πιεστει λιγο (σε safe καταστασεις) με εναν καλο αναπρογραμματισμο μπορει να μας αποδωσει 185+ αλογα. Εαν θελησουμε να την δουλεψουμε σε οριακες καταστασεις οπως κ το μοτερ με σεταπ 100RON + Proboost, πιστευω πως θα βγαλω 190+ αλογα απο κει μεσα!
Εαν βαλουμε εξατμηση με καταλυτη 200cpi, intercooler, πιστευω πως μπορουν να βγουν ανετα 200αλογα κ χωρις να πιεσουμε πολυ την τουρμπινα.
Οσο για το SS εκει χρειαζομαι αρκετα χρηματα παραπανω και αν θελησω να κανω κατι τετοιο θα καταφυγω σε μεγαλυτερο αδερφακι Garret.
η IHI vl36 του Abarth εαν πιεστει λιγο (σε safe καταστασεις) με εναν καλο αναπρογραμματισμο μπορει να μας αποδωσει 185+ αλογα. Εαν θελησουμε να την δουλεψουμε σε οριακες καταστασεις οπως κ το μοτερ με σεταπ 100RON + Proboost, πιστευω πως θα βγαλω 190+ αλογα απο κει μεσα!
Εαν βαλουμε εξατμηση με καταλυτη 200cpi, intercooler, πιστευω πως μπορουν να βγουν ανετα 200αλογα κ χωρις να πιεσουμε πολυ την τουρμπινα.
Οσο για το SS εκει χρειαζομαι αρκετα χρηματα παραπανω και αν θελησω να κανω κατι τετοιο θα καταφυγω σε μεγαλυτερο αδερφακι Garret.
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA
- lambros
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 787
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
- Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS
Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10
καταλαβαινω που το πας,η λυση με την τουρμπινα του abarth/bravo ειναι σιγουρη γιατι βασιζεσαι και σε γνωστο setup χαρτων... ενω για το setup του ss δεν υπαρχουν χαρτες,σωστα?? η λυση αυτη που αναφερεις ποσο κοστιζει περιπου??
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10
Φιλε λαμπρο,
Στην database μ η Dimsport μ εχει δωσει κ τους χαρτες του SS. Ο προγραμματιστης της FIAT/Alfa/Lancia ειναι πρων τεχνικος της Dimsport οποτε η Dimsport εχει αμεση σχεση με την FIAT. Σκεφτειτε οτι εχω τους χαρτες για Abarth κ SS πριν κυκλοφορησουν στην Ιταλια...
Απλα ειναι πιο οικονομικη η λυση Abarth.
Πιστευω 2000€ περιπου κ ισως λιγο παραπανω. Αλλα σιγουρα το T-Jet θα πεταξει!
Τωρα που το σκεφτομαι κ το SS δεν ειναι ακριβο ε? Τουρμπινα, πολλαπλη, εξατμηση, intercooler, μπεκ, προγραμμα.
Μ φαινεται οτι ειναι παραπλησια τα λεφτα. Θα το σκεφτω λιγο καλυτερα το θεμα.
Ξερετε αν χρειαζομαι τιποτα αλλο?
Στην database μ η Dimsport μ εχει δωσει κ τους χαρτες του SS. Ο προγραμματιστης της FIAT/Alfa/Lancia ειναι πρων τεχνικος της Dimsport οποτε η Dimsport εχει αμεση σχεση με την FIAT. Σκεφτειτε οτι εχω τους χαρτες για Abarth κ SS πριν κυκλοφορησουν στην Ιταλια...
Απλα ειναι πιο οικονομικη η λυση Abarth.
Πιστευω 2000€ περιπου κ ισως λιγο παραπανω. Αλλα σιγουρα το T-Jet θα πεταξει!
Τωρα που το σκεφτομαι κ το SS δεν ειναι ακριβο ε? Τουρμπινα, πολλαπλη, εξατμηση, intercooler, μπεκ, προγραμμα.
Μ φαινεται οτι ειναι παραπλησια τα λεφτα. Θα το σκεφτω λιγο καλυτερα το θεμα.
Ξερετε αν χρειαζομαι τιποτα αλλο?
Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA