T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τρί Δεκ 08, 2009 12:13 am

φιλε μ ριξε μια ματια στο φορουμ..... Δεν ειναι το καταλληλο τοπικ αυτο
BTW 145 - 148 ΦΠ ;)


Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

panos@gp
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Δευ Δεκ 28, 2009 4:10 am

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από panos@gp » Τρί Ιαν 19, 2010 4:11 am

Υπαρχει κανα νεο για το αν τελικα γινεται να επιλεγουμε το δευτερο προγραμμα? :roll:

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Κυρ Μάιος 30, 2010 4:31 pm

ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Μολις ολοκληρωθηκε το project για τον προγραμματισμο του City σαν το SPORT button των Abarth με απολυτη επιτυχια.

Τελικα ΝΑΙ γινετε οι κατοχοι των T-Jet με επιλογη City να εχουν 100% τις ιδιες λειτουργιες με ενα Abarth κ τις λειτουργιες του SPORT

Πιο συγκεκριμενα,
Το City προγραμματιστηκε να εχει τις εξης λειτουργιες

1) Αποκριση της πεταλουδας πολυ πολυ πιο ηπια, ενω απενεργοποιοντας το η πεταλουδα γινετε αμεσοτατη
2) Τιμονι σκληρο η φουλ ηλεκτρικο μαλακο
3) H πιεση της τουρμπινας βρισκεται σε χαμηλα επιπεδα, ενω ενεργοποιοντας το εχουμε Full επιδοσεις

Σειμειωτεον, υπαρχει η δυνατοτητα να ρυθμιστει η πιεση πλεον στο City ON/OFF ακριβως οπως θελουμε!

ΥΣ: Το παρον ποστ δεν γινετε για διαφημιστικους λογους, απλα για να ξερουν οι κατοχοι των T-Jet τι δυνατοτητες εχει το αμαξι τους κ ο εγκεφαλος του. Εαν παρολαυτα καποιος το θεωρει διαφημιση μπορει να ζητησει να διαγραφει το ποστ!

;)
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
RUD
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1885
Εγγραφή: Τρί Σεπ 30, 2008 6:37 pm
Τοποθεσία: Athens

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από RUD » Κυρ Μάιος 30, 2010 4:44 pm

Πολύ πολύ ενδιαφέροντα τα νέα Φώτη !! Φυσικά και δεν θα διαγραφει.. Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες και εν αναμονή και άλλων νέων !
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Μάιος 30, 2010 4:48 pm

Πολυ ενδιαφερον απο ολες τις αποψεις..

Αν και ισως λιγο εκτος θεματος αλλα μηπως γινεται το ιδιο και στα Ν/Α (μκ2β..)?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Κυρ Μάιος 30, 2010 5:06 pm

Κωσταντινε, κατα 95% ναι γινετε κ σε μκ2β

Αυτο που θα γινει ειναι με το πατημα του City να μαλακωνει κ η πεταλουδα!

Αλλα πρεπει να βρω 1 μκ2β να το κοιταξω.... Καπου θα βρω ενα πατρινο!

:D
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Μάιος 30, 2010 5:14 pm

Δλδ μιλαμε για 2 προγραμματα(πχ μαμα στο off ,και για 100αρα στο on ) με δυνατοτητα ενεργοποιησης εν'κινησει αν καταλαβα καλα.Σωστα?

Παρεπιπτοντως το 1 με το 3 δεν ειναι αντιθετα ετσι οπως το εγραψες?
hammersword έγραψε: 1) Αποκριση της πεταλουδας πολυ πολυ πιο ηπια, ενω απενεργοποιοντας το η πεταλουδα γινετε αμεσοτατη
2) Τιμονι σκληρο η φουλ ηλεκτρικο μαλακο
3) H πιεση της τουρμπινας βρισκεται σε χαμηλα επιπεδα, ενω ενεργοποιοντας το εχουμε Full επιδοσεις
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Κυρ Μάιος 30, 2010 7:51 pm

lol ναι λαθος

λοιπον να το πω πιο σωστα
H λεξη City ειναι αντιθετη του SPORT, οποτε σβηνοντας το City θα εχουμε φουλ επιδοσεις.
Ενεργοποιοντας το City το αμαξι θα ειναι για μποτιλιαρισμα, παρκαρισμα κτλ (λειτουργια πολης)

CITY ON
Πεταλουδα χαλαρη
Τιμονι χαραλο
πιεση χαμηλ

CITY OFF
Πεταλουδα ετοιμοπολεμη με αμμεση αποκριση
Τιμονι σφικτο οπως κ μαμα
Full boost

Η εναλλαγη για 95αρα 100αρα σε περιπτωση που το θελει καποιος προυποθετει CITY ON με αρκετα χαμηλη πιεση / μεχρι 1bar over κ MAX 0.6 ψηλα - Δηλαδη περιπου 23 κιλα ροπη με 150 αλογα για abarth setup
ενω στα 120αρια μαμα θα ριχνετε λιγο η πιεση στα μεσαια

Αυτο συμβαινει γιατι δεν το αβανς ειναι standard ρυθμισμενο κ για τις 2 επιλογες πιεσεως. Οποτε ριχνοντας το boost κ χρησιμοποιοντας 95αρα επιτρεπουμε να παραμενει το επιθετικο για 100αρα αβανς χωρις κανενα θεμα για προαναφλεξη.....

Γενικα ο εγκεφαλος εχει απιστευτες δυνατοτητες!
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

panos@gp
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Δευ Δεκ 28, 2009 4:10 am

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από panos@gp » Τρί Ιουν 01, 2010 8:31 pm

Παρα πολυ καλο!!Αυτο θα ειναι αρκετα βολικο στο θεμα καταναλωσης!!
PDT_Armataz_01_01 PDT_Armataz_01_01 PDT_Armataz_01_01 PDT_Armataz_01_01

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τρί Ιουν 01, 2010 9:01 pm

maybe,

Παντως 0.5 που το ειχα του αδερφου μου, ηταν ταφος κ ετσι το σηκωσα στο 0.9 σταθερο, ενω σβηνοντας το City σηκωνει 1.5 πλεον!



στο 0.9 σταθερο ειναι σαν ατμοσφαιρα, αλλα σχετικα αροπο! Πλακα εχει!
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Δευ Ιουν 07, 2010 2:27 am

Πλεον το City μετατραπηκε σε ενα απιστευτο εργοστασιακο boost control!

To City ON/OFF αλλαζει αμεσοτατα χωρις την παραμικρη καθυστερηση κ ας εισαι σε τερμα γκαζ!

;)

Κ ασε τους αλλους να βαζουν boost control στο Ibiza τους η σε οτι αλλο!

T-Jet rulezzzz.... Τελος!
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
kosmas t-jet
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: Τρί Αύγ 19, 2008 12:26 pm
Τοποθεσία: AGRINIO

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από kosmas t-jet » Τετ Ιουν 09, 2010 11:31 am

Επιτέλους εβάλα και εγω πρόγραμμα στο t-jet μου.τελικα εχει διαφορά.
Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Τετ Ιουν 09, 2010 11:34 am

εμ, λογικο ειναι!
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
thanos28
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευ Αύγ 23, 2004 5:23 pm
Τοποθεσία: ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από thanos28 » Τρί Αύγ 31, 2010 10:53 am

παιδες μια ερωτηση και συγχωρεστε με αν εχει γραφτει αλλου και δεν το πηρα ειδηση.
φιλος αγορασε το μικρο T-jet.
ειναι αληθεια αυτο που του λενε οτι με remap και λοιπο φπε παει στα 160 απροβληματιστα?
-φοραει δλδ την ιδια τουρμπινα με το 150?-

giannisb_13
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 06, 2009 12:06 pm
Τοποθεσία: Κυψέλη

Re: T-Jet/Abarth/SS Επαναπρογραμματισμος ECU ME7.9.10

Δημοσίευση από giannisb_13 » Τρί Αύγ 31, 2010 11:29 am

Κοιτα με remap και ΦΠΕ θα φτασει κοντα στα 150 και αναλογα με τη ρυθμιση
του προγραμματος,95αρα και 100αρα ή μονο 100αρα θα χει μια μικρη διαφορα..Οι
περιπτωσεις ειναι απο 148psμεχρι περιπου 158ps!Ιδια τουρμπινα με το 155αρι abarth
δεν φορανε σε καμια περιπτωση..Υπαρχει ομως και ολοκληρωμενη βελτιωση με
τη τουρμπινα του abarth.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”