Σελίδα 2 από 5

Re: επιλογη φιλτροχοανης

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 04, 2012 3:31 pm
από P.A.D.R.C
Gazofonix έγραψε:Δεν μπορω να δω την εικονα μαμω την cyta Μου μεσα. :x
Κανε μια απλη δοκιμη.Βγαλε το σωληνακι απο το καπακι τον βαλβιδων και δες οτι αντι να ρουφαει απλα......φυσαει.Υποπιεση κανει το μικρο κομματι που παει απο εκεινο το σωληνακι στην πολλαπλη εισαγωγη και επισης υποπιεση κανει η εισαγωγη του αερα.Και αυτα για να μπορει να ρουφαει της αναθυμιασεις του λαδιου και να της ξαναπερναει στην εισαγωγη.

Δες το και αλλιως να θελεις.Βαλε μπροστα το μοτερ και βγαλε την ταπα του λαδιου.Θα δεις οτι και απο εκει φυσαει.Ειναι το ιδιο κομματι με τσουνακι που βγαζει το καπακι τον βαλβιδων για να συνδεθει το σωληνακι που παει στον παπα.
Το ιδιο ακριβως λεμε,με την διαφορα πως η υποπιεση με την πιεση εχουν πολυ μεγαλυτερη διαφορα .Για αυτο και ο κατασκευστης δεν ποτε(απο εποχη καρμπυρατερ) δεν περιμενε το μοτερ να βγαλει απο μονο του τις αναθυμιασεις.

Re: επιλογη φιλτροχοανης

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 04, 2012 4:44 pm
από Gazofonix
Ναι απλα αν το αφησεις ελευθερο δεν εχεις θεμα.Μπορει απο μονο του να βγαλει της αναθυμιασεις εκτος κινητηρα.Την υποπιεση την εχει για να μπορει να της οδηγει εκει που θελει.Δλδ ξανα στην εισαγωση και ξανα στον χωρο καυσης.Μην ξεχνας επισης οτι αμαξια με πολλες αναθυμιασεις (απο τα παλια τα χρονια) της βγαζανε εξω απο το μοτερ για μην μπουκωνει η πολλαπλη εισαγωγης και φυσικα για μην μενουν πολλες επικαθισεις στο κεφαλαρι.Τα καρμπιρατερισια δε ειχαν προβλημα μεχρι και με την ρυθμιση των καυσαεριων τους μιας και οι αναθυμιασεις δεν ειναι τπτ αλλο απο ατμοποιημενο λαδι κινητηρα.Μονο καλο δεν κανει το να κυκλοφορει ξανα και ξανα το ιδιο πραγμα εκει μεσα.Δημιουργει εκεινη την μαυρη λασπουρα.

Re: επιλογη φιλτροχοανης

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 04, 2012 4:53 pm
από kostas013
+1
αν βαλεις ενα απλο λαστιχο θα δεις οτι πεταει προςτα εξω μονο του ακομη κι απο το ρελαντι ακομη...

Re: επιλογη φιλτροχοανης

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 04, 2012 5:19 pm
από P.A.D.R.C
kostas013 έγραψε:+1
αν βαλεις ενα απλο λαστιχο θα δεις οτι πεταει προςτα εξω μονο του ακομη κι απο το ρελαντι ακομη...

Εγω σας ανοιξα τα ματια.Απο εκει και περα βαλτε ο καθε ενας ο,τι νομιζετε.Και επειδη σημερα εχετε FIAT και αργοτερα αλλο κινητηρα διαβαστε και αυτο :
http://en.wikipedia.org/wiki/Crankcase_ ... ion_system

καθως επισης και αυτο:
http://puntoclub.gr/viewtopic.php?f=13&t=15383

Re: επιλογη φιλτροχοανης

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 04, 2012 5:37 pm
από Gazofonix
Στην πραξη μιλωντας.Το VAG μοτερ που εχω ειναι μονο με φιλτρακι απο της πρωτες 3.000χλμ.και εχει καπου στα 80κ αν θυμαμε καλα.Και δεν ειχα ποτε κανενα θεμα.Γλυτωσα και μην μακα στην πεταλουδα.
Στο Fiat επειδη εχει εχει περρισοτερες αναθυμιασεις εχω τραβηξει και εναν σωληνα ακομα και το εχω βαλει στο κομματι που εχει για να ρουφαει αερα κατω απο το φαναρι.Το μονο που εχω ειναι οτι μου φερνει μυρωδια οταν αναβω το καλοριφερ μεσα στην πολη και δεν το εχω στην ανακυκλωση.
Στο Ρενο που ειχα δεν ειχα ΚΑΝ φυλτρακι.Χυμα καπου πεταμενο ηταν και δεν επαθε ποτε τπτ.
Στο 1ο Skoda που δεν το ειχα πειραξει καθε φορα που ρυθμιζα βαλβιδες καθαριζα και την πιανολα απο την μαυριλα.
Βαλε και ενα σωρο αμαξια που εχουμε δει να "πνιγοντε" λογο τον αναθυμιασεων.

Re: επιλογη φιλτροχοανης

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 04, 2012 5:56 pm
από P.A.D.R.C
Gazofonix έγραψε:Στην πραξη μιλωντας.Το VAG μοτερ που εχω ειναι μονο με φιλτρακι απο της πρωτες 3.000χλμ.και εχει καπου στα 80κ αν θυμαμε καλα.Και δεν ειχα ποτε κανενα θεμα.

...οχι φιλε μου,επρεπε να το ειχες αφησει χωρις... :wink:

Re: επιλογη φιλτροχοανης

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 02, 2012 1:07 pm
από vagosofron
Θελω να αλλαξω εισαγωγη στο δικο μου...
Και ρωταω, εαν βγαλω τελειως το φιλτροκουτι και συνδεσω μια σωληνα 90 μοιρες ακριβως μετα τον MAF και στην αλλη ακρη συνδεσω τη χοανη, η οποια θα καθεται πανω απο το θολο ( οχι κ πολυ χαμηλα βεβαια), δεν ειναι καλα?
φωτο...
Εικόνα

Re: επιλογη φιλτροχοανης

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 02, 2012 1:54 pm
από forza italia
μαλλον θα χαλασεις την ροοικοτητα με τις 90 μοιρες,βαλε την χοανη στην θεση του φιλτροκουτου,και κανε ενα χωρισμα-θερμοασπιδα και εισαι αρχοντας...αν θες τραβα και ενα φ100 απο κατω χαμηλα διπλα στο προβολακι για ψυχολογικους λογους αν θες...

Re: επιλογη φιλτροχοανης

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 02, 2012 3:02 pm
από ReaperX
Θα συμφωνήσω.

Απέφυγε τις απότομες γωνίες,μόνο κακό κάνουν...

Η λύση με το φιλτροκούτι είναι κλασσική,απλά να ξέρεις καλοκαίρι και σε χαμηλές ταχύτητες η θερμοκρασία εισαγωγής θα βαράει κόκκινο.

Re: επιλογη φιλτροχοανης

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 02, 2012 4:02 pm
από forza italia
ReaperX έγραψε:Θα συμφωνήσω.

Απέφυγε τις απότομες γωνίες,μόνο κακό κάνουν...

Η λύση με το φιλτροκούτι είναι κλασσική,απλά να ξέρεις καλοκαίρι και σε χαμηλές ταχύτητες η θερμοκρασία εισαγωγής θα βαράει κόκκινο.
+1 οτι θερμοασπιδα και να βαλεις απο οπου και να τραβηξεις κρυο αερα,το καλοκαιρι θα πηγαινει κομμενο το αμαξι λογω θερμοκρασιας εισαγωγης,το χειμωνα θα εχεις μια μικρη διαφορα αλλα και παλι περισοοτερο ψυχολογικο ειναι το θεμα,για πολλοστη φορα θα ξαναπω μεχρι να το καταλαβουν ολοι και να μην ξοδευουν τσαμπα λεφτα,το ελευθερο φιλτρο στον παπα ειναι οτι καλυτερο και απο λεφτα και απο αποδοση τουλαχιστον σε μαμα και φπε καταστασεις,δοκιμασα χοανη, μανιταρι και ελευθερο πανελακι και χειμωνα και καλοκαιρι,και κατεληξα στο πανελακι οπως και οι περισσοτεροι εδω μεσα,επισης δοκιμασα και τρυπες στο μαμα φιλτροκουτι αλλα εκτος απο ηχο δεν καταλαβα καμια διαφορα ισως με προγραμμα να παιξει και αυτο τον ρολο του,το εχω στα υποψην....

Re: επιλογη φιλτροχοανης

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 02, 2012 5:00 pm
από vagosofron
Το θεμα ειναι οτι υπαρχει και ετοιμο κιτ για το δικο μου ( 1.9 mjet) στο εξωτερικο, το οποιο βγαζει τη χοανη χαμηλα στο θολο. Εκει ομως φοβαμαι για νερο...
Στο φιλτροκουτι αυτη τη στιγμη φοραω ενα BMC. Να δοκιμασω καλυτερα να αλλαξω τη διαδρομη που κανει ο μαμα σωληνας που καταληγει στο φιλτροκουτι?
Αυτος που ειναι κρυμμενος πισω ψηλα απο τη μασκα.
Ελεγα να βγαλω κανενα σπιραλ καπου χαμηλα, πισω απο την κατω γριλια και να στελνω απο εκει κατευθειαν στο φιλτροκουτι.

Re: επιλογη φιλτροχοανης

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 02, 2012 5:45 pm
από ReaperX
Eγώ πάντως έχω ένα χρόνο την εισαγωγή του scara που βγαίνει πολύ χαμηλά,στο κενό κάτω απ' το φανάρι μπροστά απ' τον θόλο,και δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα θέμα. :)

Re: επιλογη φιλτροχοανης

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 02, 2012 8:17 pm
από vagosofron
Βρηκα κολαρο γωνια σιλικονης με 10€ και αρκετα μεγαλο σε μηκος θα ελεγα.
Μετα απο πολυ ψαξιμο στο νετ με χαμηλωτερη τιμη τα 15€, βρηκα κοντα στο σπιτι μου σε μαγαζι με σιδηρικα! Μενει μονο να βρω χοανη και ενα κομματι σωληνα να δεσω χοανη στο κολαρο...

Re: επιλογη φιλτροχοανης

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 02, 2012 8:56 pm
από forza italia
την διαδρομη του πνιχτη μπορεις να την αλλαξεις,το εχω κανει και αυτο,παιδια μην το ζαλιζεται το θεμα απο την εισαγωγη δεν περνεις αλογα οτι και να κανεις,το ποιο σωστο σχεδιαστικα και σαν αποδοση ειναι ετσι οπως το εχεις τωρα,ολα τα αλλα ειναι λεφτα πεταμενα,χοανη θα συμφωνουσα να βαλει καποιος μονο αν συνδιαστει με προγραμμα που και παλι δεν θα κερδισει ουτε μισο αλογο πανω σε σχεση με το πανελ,ή αν απλα γουσταρει να ακουει λιγο παραπανω βαβουρα....

Re: επιλογη φιλτροχοανης

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 02, 2012 10:18 pm
από vagosofron
Δεν το κανω για παραπανω αλογα...αυτα που εχει τωρα μου φτανουν...μονο για καλυτερη αναπνοη και ισως λιγο περισσοτερο τσουφ στο αφημα του γκαζιου.
την διαδρομη του πνιχτη μπορεις να την αλλαξεις
Τι χρησιμοποιησες για σωληνα?