Σελίδα 94 από 97

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 29, 2006 8:13 pm
από fiat lover
To αμαξι ρυθμίστηκε. Λίγο παραπάνω αβάνς και παροχή βενζίνης, καθώς και πλέον κατά μεγάλο ποσοστό μόνο 100αρα βενζίνη. Να δούμε τι θα δούμε απόψε..Ελπίζω να είχε αποτέλεσμα η όλη διαδικασία...Ο κόφτης παρέμεινε το ίδιο στις 6700.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 29, 2006 8:13 pm
από CRAB
πιστολι το μκ2β!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 29, 2006 8:28 pm
από spartiatis
ωραια ολα αυτα βρε παιδια αλλα για μενα πολυ κοπος,ρισκο αξιοπιστιας και χρημα για αυτα που παιρνεις μετα!περισοτερο ψυχολογικα λειτουργουν ολα αυτα παρα στην ουσια!η δυναμη που παιρνει για αυτα που δινεις ειναι πολυ λιγη!και δεν ξερουμε πως θα μεταβληθει η αξιοπιστια του μοτερ που μακαρι να δουλεψει για παντα!απλα οταν θες δυναμη σοβαρης ποσοτητας τοτε πας σε τουρμπο!τα αλλα ολα ειναι ημιμετρα!απλα η αποψη μου ειναι αυτη!δεν θελω να επιρεασω κανεναν για το αν 8ελει να το κανει αυτο!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 29, 2006 8:41 pm
από sotiris 14
spartiatis έγραψε:ωραια ολα αυτα βρε παιδια αλλα για μενα πολυ κοπος,ρισκο αξιοπιστιας και χρημα για αυτα που παιρνεις μετα!περισοτερο ψυχολογικα λειτουργουν ολα αυτα παρα στην ουσια!η δυναμη που παιρνει για αυτα που δινεις ειναι πολυ λιγη!και δεν ξερουμε πως θα μεταβληθει η αξιοπιστια του μοτερ που μακαρι να δουλεψει για παντα!απλα οταν θες δυναμη σοβαρης ποσοτητας τοτε πας σε τουρμπο!τα αλλα ολα ειναι ημιμετρα!απλα η αποψη μου ειναι αυτη!δεν θελω να επιρεασω κανεναν για το αν 8ελει να το κανει αυτο!
ωραια ολα αυτα αλλα και εκει ρισκαρεις με την αξιοπιστια σου. τωρα το ποιος ρισκαρει περισσοτερο ας το πουν αυτοι που εχουν δοκιμασει και τα δυο...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 30, 2006 1:21 am
από fiat lover
προσωπικά με σκούπα και πρόγραμμα το συνολικό κόστος είναι 400 ευρώ που έδωσα. Ένα τούρμπισμα light θέλει minimum 2500 χιλιάρικα. Για το παραπάνω θα πάρω σε λίγο απευθείας το mini cooper s....
Ανοίγω topic καινούργιο με τα αποτελέσματα του προγράμματος..

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 30, 2006 6:19 pm
από P.A.D.R.C
Μπορεις να μας πεις και πως τοποθετηθηκε το προγραμμα..?απο την σειριακη ή σου εβγαλε τον εγκεφαλο?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 30, 2006 6:22 pm
από fiat lover
έβγαλε τον εγκέφαλο, τον τοποθέτησε σε γραφείο με το laptop δίπλα, τον σύνδεσε με βύσματάκια και τον προγραμμάτισε. Από όσο ξέρω υπάρχει η δυνατότητα και πολλοί του τον στέλνουν με κούριερ, τον προγραμματίζει και τον ξαναστέλνει πίσω.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 30, 2006 6:23 pm
από P.A.D.R.C
Μαλιστα..Τhanks!:-)

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 04, 2006 8:07 pm
από P.A.D.R.C
Κατι αλλο..

Απο μουγκρισμα πως παει τωρα?Ακουγεται πιο πολυ?ρωταω μιας και η πεταλουδα απο το ηλεκτρογκαζο "δουλευει κατα βουληση του εγκεφαλου και οχι του ποδιου"..Για πες ,για πες..!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 04, 2006 10:45 pm
από fiat lover
Δεν ακούγεται κάτι παραπάνω, τα ίδια. Κοίτα, με την σκούπα μπορείς να πηγαίνεις με 180 και να μουγκρίζει, ή και με τα ίδια χιλιόμετρα και να μην μουγκρίζει. Δεν ακούγεται πάντως κάτι διαφορετικό για να είμαι ειλικρινής.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 04, 2006 10:49 pm
από P.A.D.R.C
Μαλιστα..Τhanks..Aπλως ο λογος που ρωτησα ηταν γιατι οταν πιλοτερα ειχα ανοιχτο το φιλτροκουτι με τερμα γκαζι εκανε περισσοτερο ηχο στις 5.000 rpm παρα στις 5.500 πχ που σημαινει οτι η πεταλουδα ανοιγε με βαση τα δεδομενα του εγκεφαλου εκεινη την στιγμη..ετσι με το νεο προγραμμα κτλ ειπα μηπως συμπεριφεροταν λιγο διαφορετικα..Οχι οτι εχει σημασια ιδιαιτερη..

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 13, 2007 9:42 pm
από soundcrash
195

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 14, 2007 12:04 am
από spartiatis
τι ειναι το 195?

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 14, 2007 12:06 am
από After
spartiatis έγραψε:τι ειναι το 195?

105 λιγοτεροι απο τους 300 του Λεωνιδα :lol: :lol: :lol: :lol:


Ή για διασταση ελαστικου εγραψε, ή για τελικη ταχυτητα, αλλα μαλλον μπερδεψε τα thread

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 24, 2007 10:50 pm
από P.A.D.R.C
Exει δοκιμασει κανεις να δουλευει το αμαξι του με βγαλμενη την φυσα του συμπλεκτη?Βασικα θυμαμαι πριν κανα 2 χρονια που το ειχαμε ξαναναφερει αλλα δεν βρηκα κατι απο αυτες τις συζητησεις :smile:.

Xθες που το δοκιμασα παντως ,η ηχος αλλαζε στο πιο αγριο ενω το αμαξι σε καθε βυθισμα του πενταλ του γκαζιου και αφημα για αλλαγη καθυστερουσε να "κοψει" το γκαζι και στροφαρε κατα ενα σημαντικο χρονικο διαστημα ενω εγω ηδη ημουνα σε φαση αλλαγης!