PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
CRAB
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 845
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 20, 2006 6:13 pm

Δημοσίευση από CRAB » Κυρ Νοέμ 26, 2006 9:12 pm

εννοειτε οτι θα ερθω................και πατημα θα κανουμε και ειδικα ρολαριστα να με ραψεις να παω να το βαλω κι εγω........!!!

και θα σου φερω και την προικα +μετρητα (οσα πιστευεις οτι χρειαζεται)....


αντε γεια :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
fiat lover
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 519
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm

Δημοσίευση από fiat lover » Κυρ Νοέμ 26, 2006 9:14 pm

Όχι ρε χαμένε πάτημα...Εσύ είσαι τρελός...!!! Εγώ οδηγός, εσύ συνοδηγός να το δούμε μια μαζί, αυτό σου λέω. Τίποτα μετρητα, μην ανησυχείς, δεν πειράζει.

CRAB
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 845
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 20, 2006 6:13 pm

Δημοσίευση από CRAB » Κυρ Νοέμ 26, 2006 9:20 pm

ενταξει θα πατησουμε τουλαχιστον 2-3-4 απο χαμηλα απο μεσσαιες να δουμε τι κανει το προγραμμα................αν επιασαν τα φραγκα τοπο να το βαλουμε ολοι μετα.!!!!!!

οχι απο σταση το ζητουμενο ειναι αλλο............

P.A.D.R.C. δεν πιανω κοφτη και πηγαινω πατημενος πορεια με το που τον πιασει αλλαζω...........

και ειπα κατηφορα γιατι ανηφορα ειναι χειροτερα να κρατας το τουτου πολυ ωρα κοντα στον κοφτη ενω κατηφορα γεμιζει σβελτα!!!

οσο για τα χιλιομετρα που λεω οτι βγαζει ειναι στανταρ...............
μια και δυο το εχω κανει???
αντε γεια :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Νοέμ 26, 2006 9:21 pm

Ναι, αλλα ειναι κατηφορα..!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
fiat lover
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 519
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm

Δημοσίευση από fiat lover » Κυρ Νοέμ 26, 2006 9:25 pm

κατηφόρα/ανηφόρα, αν δεν μιλάμε για την πέμπτη που είναι μακριά, για τις άλλες δεν πολυέχει σημασία τότε, πάλι τα ίδια θα πιάνει...

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Νοέμ 26, 2006 9:30 pm

Οχι, γιατι στην κατηφορα εχει φορα-ορμη το αμαξι και επιταχυνει ακομη και πανω στην αλλαγη ;-)!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Sporti
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2016
Εγγραφή: Παρ Ιουν 30, 2006 3:11 pm
Τοποθεσία: Αλιμο

Δημοσίευση από Sporti » Δευ Νοέμ 27, 2006 1:30 pm

Μαριε τεταρτη θελω βολτα με το τουτου σου,.....

Άβαταρ μέλους
fiat lover
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 519
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm

Δημοσίευση από fiat lover » Δευ Νοέμ 27, 2006 1:31 pm

Οκ..Μοιράζω καρτελάκια!

Άβαταρ μέλους
fiat lover
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 519
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm

Δημοσίευση από fiat lover » Δευ Νοέμ 27, 2006 5:47 pm

Λοιπόν, χαζομάρες έλεγα και ζητώ συγνώμη. Η 2α έπιασε ακριβώς 90-91, και η 3η 122-3 για την ακρίβεια......

CRAB
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 845
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 20, 2006 6:13 pm

Δημοσίευση από CRAB » Δευ Νοέμ 27, 2006 8:10 pm

P.A.D.R.C έγραψε:Οχι, γιατι στην κατηφορα εχει φορα-ορμη το αμαξι και επιταχυνει ακομη και πανω στην αλλαγη ;-)!
δεν αντιλεγω γιαυτο διευκρινησα περι κατηφορας..................
αντε γεια :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Νοέμ 27, 2006 10:29 pm

Και επειδη εγω βγηκα μια βολτα σημερα 160 με το ζορι σε ανηφορα..:-)!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
fiat lover
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 519
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm

Δημοσίευση από fiat lover » Τρί Νοέμ 28, 2006 5:18 pm

παιδιά απορία. Το πρόγραμμα ρυθμίστηκε κατά τέτοιο τρόπο ώστε να παίζω με νορμάλ βενζίνη(όχι σούπερ), και με κόφτη στις 6700. Λέω σήμερα να το κάνω με κόφτη στις 6900 και με σούπερ βενζίνη. εννοέιτε ότι άμα βάζω νορμάλ θα βαράει πυράκια. Πιστεύετε ότι έχει νόημα?Είτε για το κόστος της βενζίνης μετά αλλά και η διαφορά που θα δω η οποία θα έγκειται πρακτικά στην αλλαγή του αβάνς και ίσως να ψεκάζουν και ελάχιστα παραπάνω τα μπεκ....πείτε μια γνώμη λίγο γρήγορα please.....

Άβαταρ μέλους
puntogtman
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2851
Εγγραφή: Τετ Απρ 14, 2004 12:38 pm
Τοποθεσία: Κρυονέρι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από puntogtman » Τρί Νοέμ 28, 2006 6:00 pm

το παραπανω στροφαρισμα βοηθαει μονο αν μπορεις να το εκμεταλευτεις αλλιως πρακτικα χανεις σε αποδοση κουραζεις το μοτερ τσαμπα και εχεις και πιο μεγαλη φθορα!!!εκει χρειαζεται το δυναμομετρο που λεει την αληθεια σε νουμερα για το τι και πως!!!
στα μαμα gt πχ οταν τα κανουμε πρωτο σταδιο,αλλα προγραμματα εχουν κοφτη 7.200 αλλα εχουν 7.500 και αλλα 7.800...αυτο το κανουμε για τη 1η ταχυτητα για να απλωνει και να μη κοφτιαζει αμεσως!!!αλλα αν δε φοραμε εκκεντροφορο,μετα τις 6000 το αμαξι ειναι νεκρο!!!με εκκεντροφορο κατεβαζει σαν τρελο μεχρι τις 7.500+ αναλογα!!!οποτε δες και κρινε αναλογα!!!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
fiat lover
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 519
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm

Δημοσίευση από fiat lover » Τρί Νοέμ 28, 2006 6:36 pm

πιο πολύ δεν με νοιάζει για τον κόφτη αλλά για τον να ρυθμιστεί έτσι το πρόγραμμα ώστε να παίρνει μόνο σούπερ αμόλυβδη, με τα όποια ωφέλη του παραπάνω αβάνς..Για αυτό θέλω γνώμη αν αξίζει..

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Νοέμ 28, 2006 9:17 pm

Βασικα ο κοφτης θα σε βοηθησει μονο 1 και 2α που μαζεουν γρηγορα..Απο εκει και περα μιας και δεν εχεις εκκεντροφορους μαλλον δεν θα κερδισεις και πολλα εως τιποτα κατα την γνωμη μου..βεβαιως μια δυανομετρηση θα βοηθουσε μαλλον για να δεις σε τι ροπες θα κυμαινεσαι μετα την καθε αλλαγη ταχυτητας!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”