PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
tomtoup
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Δευ Οκτ 12, 2009 7:55 pm

Re: PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Δημοσίευση από tomtoup » Δευ Οκτ 12, 2009 8:13 pm

Καλησπερα,
Τη βελτιοση παιρνει το sporting μετα 95hp μοντελο 2004-
Με λιγα λεφτα..δλδ κανενα φιλτρο και τελικο με καταλιτη...

Μια ερωτηση ηλεκτρογκαζο ειναι??



Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Νοέμ 26, 2009 6:34 am

Ναι ηλεκτρογκαζο ειναι.Διαφορετικα δεν θα μπορουσε να συμβαδιζει με τις προδιαγραφες των ρυπων ουτε να διαθετει esp :-)

Tα λιγα χρηματα ειναι σχετικη εννοια..1ο σταδιο δλδ φιλτρο(σκουπα ή βαρελακι) ,προγραμμα και ολοκληρο συστημα εξατμισης ειναι ποσο ανω των 1000 ευρω(αγγιζει ισως και τα 1500) αλλα σιγουρα εχει διαφορα.Το πιο οικονομικο πακετο μαλλον θεωρειται το φιλτρο+προγραμμα με εμφανη διαφορα στο νευρο χαμηλα.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
g
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1906
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
Τοποθεσία: Βούλα Αττικής

Re: PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Δημοσίευση από g » Πέμ Νοέμ 26, 2009 1:02 pm

Οπως τα λεει ο φιλος...
φιλτρο απο 50-250
μεσαιο- σωληνα- τελικο 280-500 χειροποιητα κ αναλογα την επωνυμια
προγραμμα απο 250- 500
χταποδι καταλυτης 450- 800....
1000-1100 στη καλυτερη και 2000, στη χειροτερη...το αμαξι ομως ειναι πολυ πολυ καλυτερο...
Εγω εχω βαλει ΚΝ συρματινο, μεσαιο σωληνα τελικο χειροποιητα συνολο ολα μαζι 370, και τα εχω 4 χρονια κοντα...κανενα προβλημα κ το αμαξι πραγματικα το χερομαι κ στα χαμηλα ειναι καλυτερο...παει κ καλυτερα..αλλα μη φανταστεις κ πυραυλος. μια διαφορα θα τη δεις...Το θεμα ειναι ο εξατμισας να σου κανει καλη δουλεια με κουρμπαδορο ή τεσπα χως τσακισεις κ εχεις απωλειες..

Άβαταρ μέλους
dfray87
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2008 10:18 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Δημοσίευση από dfray87 » Κυρ Ιαν 03, 2010 3:15 am

Καλησπερα απο μενα...
Απο οταν πηρα το 1.4 μκ2β μου εχω την εξης απορια....Εχω διαβασει οτι ο κινητηρα με τα 95 αλογα του μκ2β ειναι ο ιδιος με καποιες διαφορες απο του GP του 1.4 (κινητηρας F.I.R.E.)....Αυτο που ηθελα να μαθω ,είναι αν γνωριζει κανεις ή αν εχει ρωτησει, για ενδεχομενη μετατροπη του ατμοσφαιρικου κινητηρα 1.4, σε 1.4 tjet...Φανταζομαι πως υπαρχουν σε ανταλλακτικα τα κομματια του tjet
Εικόνα
Italian power !!!

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Ιαν 03, 2010 10:12 am

Ακομη και να γινεται,δεν σε συμφερει η μετατροπη του γιατι θα πληρωσεις το βαρος των ανταλλακτικων σε χρυσο.Ειναι πολυ πιο φθηνο ειναι να βρεις κινητηρα (λογικα και με σασμαν) .Παρολα αυτα μεχρι στιγμης κανεις δεν εχει παρουσιασει κατι αντιστοιχο..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
dfray87
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2008 10:18 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Δημοσίευση από dfray87 » Παρ Ιαν 08, 2010 5:34 pm

Χμμμ θα ηταν καλη περιπτωση παντως.... Οπως ειπα εμενα μου περνουσε συνεχεια απο το μυαλο αυτη η ιδεα, απο την στιγμη που αγορασα το μκ2β μου.......
Οποτε σιγουρα δεν συμφερει το "κιτ" της Φιατ ας πουμε, και ετσι οποιος θελει τσουφ, αναγαστηκα παει σε αφτερ μαρκετ λυσεις....σωστα?
Εικόνα
Italian power !!!

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Ιαν 08, 2010 6:49 pm

Μα η FIAΤ δεν εχει καποιο κιτ για τους ατμοσφαιρικους FIRE.Oποτε η λυση ειναι ειτε να ταιριαξεις ενα μοτερ απο τ-τζετ ή να τουρμπισεις τον υπαρχοντα κινητηρα με χωρις να μπεις στην διαδικασια αντικαταστασης μεταλλων με αλλα ενισχυμενα.
Κοινως τουρμπινα/εξατμιση/ιντερκουλερ και προγραμμα(συνηθως παραλληλος).Η λυση εχει τα υπερ και τα κατα της αλλα σιγουρα δεν ειναι οτι καλυτερο.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Παρ Ιαν 08, 2010 7:56 pm

οπως λεει κ ο Κωστης.... το να κανεις το δικο σ μοτερ τουρμπο θα σ στοιχισει οσο ενα μεταχειρισμενο t-jet...

αλλιως δινεις 2000€ κ τοποθετεις 1 μοτερ T-Jet, τοποθετεις καποια πραγματα απο το ατμοσφαιρικο ωστε να δουλεψει σωστα
εγκεφαλος απο ατμοσφαιρικο....

MAP απο T-Jet
με remap κατα 95% θα λειτουργει εργοστασιο..... ακομη δεν εχει γινει κατι, αλλα το πιστευω οτι θα δουλεψει...

Απλα περιμενω τον πρωτο...
;)
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Re: PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Δημοσίευση από Orange » Σάβ Ιαν 09, 2010 1:34 am

Με μεγιστο 5,000, τουρμπιζετε το υπαρχον μοτερ, του MkIIb, με αριστα αποτελεσματα και αξιοπιστια.
Ο μηχανικος παιζει τον μεγιστο ρολο σε συγκεκριμενες μετατροπες και βελτιωσεις και καλο θα ηταν να αρχιζεις απο εκει.Αυτος θα σου πει ακριβως τι και πως.
Υπαρχει μελος απο εδω μεσα, που το εχει κανει στο δικο του 1,4 Sporting. :)
Εικόνα

simeon
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Δευ Δεκ 07, 2009 12:57 pm

Re: PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Δημοσίευση από simeon » Σάβ Ιαν 09, 2010 11:32 am

Καλημέρα σας.Θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι και να μου πείτε απόψεις.Εχω ενα punto mk1 1.1 55hp 98 μοντέλο.μπορώ να βαλω κινιτήρα απο το 1.2 16v με τα 85hp και να το δηλόσω κανονικά;

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Σάβ Ιαν 09, 2010 4:15 pm

Orange ειναι παιχνιδακι να βαλεις T-Jet μοτερ πανω στο sporting...

κ οι ατνοχες του μοτερ πλεον ειναι στα 220 αλογα στοκ...

Ολα τα μελη που κανανε light turbo τα mk2b ειχαν το ιδιο προβλημα με τις καπακοβιδες..
Σηκωνοταν το καπακι...

το T-Jet εχει 1χλ παχυτερες....

Δεν προτεινω σε κανεναν να το κανει τουρπο απο την στιγμη που κυκλοφορουν μοτερ T-Jet...
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
dfray87
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2008 10:18 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Δημοσίευση από dfray87 » Σάβ Ιαν 09, 2010 6:36 pm

Βασικα δεν ξερω αν παιζει ρολο αυτο αλλα αν και το τοπικ λεει sporting δεν ξεκαθαρισα οτι εχω το 5θυρο..... Απλα απο οτι ειδα ειναι το αντιστοιχο τοπικ για τον κινητηρα τον F.I.R.E. 1.4 16v 95hp... Το λεω αυτο γιατι πιστευω οτι θα παιζει ρολο και το κιβωτιο, μιας και εμενα ειναι 5ταχυτο ενω του sporting νομιζω ειναι 6.... Εχουν αντοχες τα κιβωτια για να δεχτουν τουρμπο οι κινητηρες?

Και κατι ακομα..στην αρχη ανεφερα για μετατροπη σε t-jet(σκεφτομενος οτι ισως πατενταροντας ανταλλακτικα tjet που σιγουρα θα υπαρχουν για αγορα, σε περιπτωση βλαβης των νεων tjet, αλλα σαν ανταλλακτικα, και οχι σαν κιτ βελτιωσης), γιατι ειχα στο μυαλο μου σχετικα light τουρμπισμα, φτανοντας την ιπποδυναμη των tjet και οχι παραπανω....
Εικόνα
Italian power !!!

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Ιαν 09, 2010 8:07 pm

Ακομα και το 6αρι μπορει να διαχειριστει την ροπη αρκει να εισαι ευγενικος στην χρηση του.Το 5αρι βεβαιως ειναι ακομα πιο ανθεκτικο.Στο θεμα του τουρμπισματος πρεπει να δεις τα πραγματα οπως εχουν: 1ον τα μονα ανταλλακτικα που μπορεις να βρεις απο τ-τζετ μτχ ειναι η τουρμπινα και η πολλαπλη εξαγωγης .Τα υπολοιπα ομως πανε για καινουργια σε αλμυρες τιμες μαλλον.2ον τιθεται το ερωτημα:γιατι να βαλεις τουρμπινα-σεσουαρ που θελει πιεση για να βγαλει ιπποδυναμη και περιοριζεται στην ροπη(τ-τζετ 21κιλα) και να μην βαλεις 25αρα και να εισαι σαφως πιο ροπατος με λιγοτερη πιεση(0.5bar 22-23κ κιλα ή και παραπανω)?
Απο εκει και περα το θεμα της αντοχης(μαζι και του σασμαν) ειναι στο ποδι σου.3ον οσοι τουρμπισαν μκ2 & μκ2Β ειχαν και λαμπακια check engine αναμμενo.Αν δεν σε πειραζει αυτο καλως.Oσον αφορα την λυση που ανεφερε ο hammersword ,οπως ειπε και ο ιδιος ,δεν εχει εφαρμοστει μεχρι στιγμης..Θα ηθελες να κανεις το πειραματαζωο?

Κλεινοντας θερωρω ουτοπικο να σουα αναφερω πως αναρτηση(μαλακοτερη απο του σπορτινγκ απ'οσο γνωριζω) και φρενα ειναι για τα αποδυτηρια απο τωρα :-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Σάβ Ιαν 09, 2010 8:20 pm

λιγο που το εψαξα....

μπορει να τοποθετηθει κ εγκεφαλος T-Jet ο οποιος θα διαχειριζεται το μοτερ ενω ο μαμα εγκεφαλος θα διαχειριζεται το αμαξωμα....

Αν το αμαξι ηταν MAF based τα πραγματα θα ηταν απλα, αλλα ειναι MAP based κ θα πεσει ζορι σοβαρο στο remap....

ενημερωτικα η τοποθετηση MAP απο SS ειναι MUST....
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
g
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1906
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
Τοποθεσία: Βούλα Αττικής

Re: PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Δημοσίευση από g » Κυρ Ιαν 10, 2010 2:40 pm

εγω πιστευω οπως εχει ειπωθει ξανα μοτερακι καλυτερα με εναν αγραφο κ ρυθμισμα ολα απο κει. καλυτερη αποδοση κ καλυτερη αξιοπιστιια. οποιος κανει τη μανουρα δε θα κολησει πιστευω στα 500- 1000 παραπανω κ να εχει το κεφαλι του ησυχο...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”