PUNTO SPORTING mk2b 95hp
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- grandeBILL
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2291
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 27, 2006 10:42 pm
- Επικοινωνία:
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Το κακο ειναι οτι δεν το δυναμομετρησες ωστε να ξερεις τι κερδισες και που(και μαζι σου εμεις εννοειται).Παντως αν εισαι ευχαριστημενος τοτε δεν εχει και πολυ σημασια!
Επισης για την δευτερα σου εισαι σιγουρος οτι επιασε 95?πολυ αισιοδοξο ακουγεται με τον κοφτη στις 6700..καπου στα 90-91 πρεπει να σου εβγαλε μιας και δεν εχεις αλλαξει γραναζωμα!:-)
Επισης για την δευτερα σου εισαι σιγουρος οτι επιασε 95?πολυ αισιοδοξο ακουγεται με τον κοφτη στις 6700..καπου στα 90-91 πρεπει να σου εβγαλε μιας και δεν εχεις αλλαξει γραναζωμα!:-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- fiat lover
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 519
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm
Όταν λέω 95 σημαίνει 95 με βάση πάντα το κοντέρ. Εκεί που ήταν η γραμμή εκεί σημείωνα. Έχετε δίκιο για την δυναμομέτρηση, αλλά μην ξέροντας που είναι πριν, και 104 ίππους να δω, καλό θα πω. Ούτε το θεωρώ σκόπιμο να σκάσω 120 ευρώ για δυναμομετρήσεις και 250 για πρόγραμμα. Ίσως στο μέλλον. Πάντως σαν μετρήσεις αυτά που έγραψα. Κάποιος με πιο μαμά αν έχει όρεξη ας γράψει τα δικά του να συγκρίνουμε. Κοιτάξτε παιδιά, και 6 ίππους να πήρα, θεωρώ πολύ δύσκολο να δω μια ουσιαστική διαφορά και η όποια έξτρα δύναμη συνηθίζεται σε 5 λεπτά. Τώρα τι να σας πω, ίσως κάποια στιγμή το δυναμομετρήσω (κάποιο αξιόπιστο δυναμόμετρο κανείς?) και τα όποια απότελέσματα να τα γράψω..
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Mα κι εγω για το κοντερ μιλησα..Αφου παλι εσυ ειδες τετοια διαφορα στο κοντερ,απλως εγω μενω καταπληκτος και δεν σε αμφισβητω..!Κατα τα αλλα εννοειται οτι δεν αξιζει να σκασεις 120(ουτε καν 60 σε οργανωμενη "φαση") για να δεις την διαφορα!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- fiat lover
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 519
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Με μια αμφιβολια για την 1η εχουμε.. 50 ,~87-88,120,160,195..Για αυτο και μου εκανε εντυπωση!Το καλύτερο θεωρώ θα ήταν να πάει κάποιος και να κάνει τις ίδιες μετρήσεις και να μου πει τα νούμερα..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- fiat lover
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 519
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm
Είσαι αστέρι....για αυτό βγήκες για λίγο...???
Όπότε έχουμε μια διαφορά με βάση πάντα το κοντέρ και όσο αξιόπιστο είναι:
Στην 2α +7 χλμ
στην 3η +15 χλμ
στην 4η +10 χλμ
στην 5η άγνωστο γιατί δεν μπόρεσα να την τερματίσω και ο χαζός στον γυρισμό που ήμουν σε κατηφόρα δεν πρόσεξα. Υπενθυμίζω ότι φοράω σκούπα από gt της simota, πρόγραμμα πλέον και ελαστικά με διάσταση 195/50/15.
Όπότε έχουμε μια διαφορά με βάση πάντα το κοντέρ και όσο αξιόπιστο είναι:
Στην 2α +7 χλμ
στην 3η +15 χλμ
στην 4η +10 χλμ
στην 5η άγνωστο γιατί δεν μπόρεσα να την τερματίσω και ο χαζός στον γυρισμό που ήμουν σε κατηφόρα δεν πρόσεξα. Υπενθυμίζω ότι φοράω σκούπα από gt της simota, πρόγραμμα πλέον και ελαστικά με διάσταση 195/50/15.
- fiat lover
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 519
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Mα δεν πηγα πουθενα..!:-)δυστυχως..Anyway με την μετατοπιση του κοφτη μονο 200 στροφουλες τα νουμερα που θα επρεπε να βλεπεις ειναι:
2α ~91
3η ~124
4η ~165
5η ~201
Τωρα γιατι εσυ ειδες αυτα τα νουμερα δεν μπορω να σε βοηθησω..!Αν θες κανε κι εσυ τους υπολογισμους για επαληθευση!
2α ~91
3η ~124
4η ~165
5η ~201
Τωρα γιατι εσυ ειδες αυτα τα νουμερα δεν μπορω να σε βοηθησω..!Αν θες κανε κι εσυ τους υπολογισμους για επαληθευση!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- fiat lover
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 519
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm
- fiat lover
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 519
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Απο την στιγμη που δεν αλλαζουν οι σχεσεις του κιβωτιου και παραμενει σταθερος ο κοφτης ΔΕΝ αυξανεται η τελικη.Ετσι τωρα που μετατοπισες τον κοφτη αυξηθηκαν λιγακι οι τελικες καθε σχεσης.Κατα τα αλλα αυξησες την ιπποδυναμη και την ροπη σου με αποτελεσμα να επιταχυνει καλυτερα!
Για αυτον τον λογο θα αλλαξεις και το γραναζωμα της 5ης και 6ης οπως ειπες σε προηγουμενα ποστ!
Τις σχεσεις τις ειχα μετρησει πολυ παλιοτερα.Οσο για τα 125 και 165 του φιλου CRAB για το 125 εχω εξηγηση μιας και το μοτερ την 3η την φορτωνει και εχει ορμη με αποτελεσμα να επιταχυνει πανω απο τα 125(αν την κρατησεις σταθερη θα δεις ποσο βγαζει),για την 4η δεν εχω..Οσο για την 1η που ανεφερα απλως το λυπασαι κυριολεκτικα περιμενοντας στον κοφτη να δεις ποσο θα γραψει
Για αυτον τον λογο θα αλλαξεις και το γραναζωμα της 5ης και 6ης οπως ειπες σε προηγουμενα ποστ!
Τις σχεσεις τις ειχα μετρησει πολυ παλιοτερα.Οσο για τα 125 και 165 του φιλου CRAB για το 125 εχω εξηγηση μιας και το μοτερ την 3η την φορτωνει και εχει ορμη με αποτελεσμα να επιταχυνει πανω απο τα 125(αν την κρατησεις σταθερη θα δεις ποσο βγαζει),για την 4η δεν εχω..Οσο για την 1η που ανεφερα απλως το λυπασαι κυριολεκτικα περιμενοντας στον κοφτη να δεις ποσο θα γραψει
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)