PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
grandeBILL
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2291
Εγγραφή: Πέμ Απρ 27, 2006 10:42 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από grandeBILL » Σάβ Νοέμ 25, 2006 8:58 pm

ωραιος ο Μαριος!! για grande δεν νομιζω να εχει κατι... αλλα δεν μου στελνεις πμ το τηλ να ρωτησω...



Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Νοέμ 26, 2006 6:07 pm

Το κακο ειναι οτι δεν το δυναμομετρησες ωστε να ξερεις τι κερδισες και που(και μαζι σου εμεις εννοειται).Παντως αν εισαι ευχαριστημενος τοτε δεν εχει και πολυ σημασια!
Επισης για την δευτερα σου εισαι σιγουρος οτι επιασε 95?πολυ αισιοδοξο ακουγεται με τον κοφτη στις 6700..καπου στα 90-91 πρεπει να σου εβγαλε μιας και δεν εχεις αλλαξει γραναζωμα!:-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
andrew
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1886
Εγγραφή: Τρί Αύγ 23, 2005 8:56 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευση από andrew » Κυρ Νοέμ 26, 2006 7:31 pm

ωραια νεα!!! :)
See you in another life . . .

Άβαταρ μέλους
fiat lover
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 519
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm

Δημοσίευση από fiat lover » Κυρ Νοέμ 26, 2006 8:10 pm

Όταν λέω 95 σημαίνει 95 με βάση πάντα το κοντέρ. Εκεί που ήταν η γραμμή εκεί σημείωνα. Έχετε δίκιο για την δυναμομέτρηση, αλλά μην ξέροντας που είναι πριν, και 104 ίππους να δω, καλό θα πω. Ούτε το θεωρώ σκόπιμο να σκάσω 120 ευρώ για δυναμομετρήσεις και 250 για πρόγραμμα. Ίσως στο μέλλον. Πάντως σαν μετρήσεις αυτά που έγραψα. Κάποιος με πιο μαμά αν έχει όρεξη ας γράψει τα δικά του να συγκρίνουμε. Κοιτάξτε παιδιά, και 6 ίππους να πήρα, θεωρώ πολύ δύσκολο να δω μια ουσιαστική διαφορά και η όποια έξτρα δύναμη συνηθίζεται σε 5 λεπτά. Τώρα τι να σας πω, ίσως κάποια στιγμή το δυναμομετρήσω (κάποιο αξιόπιστο δυναμόμετρο κανείς?) και τα όποια απότελέσματα να τα γράψω..

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Νοέμ 26, 2006 8:16 pm

Mα κι εγω για το κοντερ μιλησα..Αφου παλι εσυ ειδες τετοια διαφορα στο κοντερ,απλως εγω μενω καταπληκτος :-) και δεν σε αμφισβητω..!Κατα τα αλλα εννοειται οτι δεν αξιζει να σκασεις 120(ουτε καν 60 σε οργανωμενη "φαση") για να δεις την διαφορα!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
fiat lover
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 519
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm

Δημοσίευση από fiat lover » Κυρ Νοέμ 26, 2006 8:20 pm

Το καλύτερο θεωρώ θα ήταν να πάει κάποιος και να κάνει τις ίδιες μετρήσεις και να μου πει τα νούμερα..Τώρα το αν είναι ανηφόρα ή κατιφόρα σε ευθύ δρόμο δεν πολυπαίζει ρόλο γιατί όλοι λίγο ως πολύ τερματίζουμε 2α, 3η, 4η. καλό θα ήταν κάποιος να το κάνει και βλέπουμε..

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Νοέμ 26, 2006 8:31 pm

Το καλύτερο θεωρώ θα ήταν να πάει κάποιος και να κάνει τις ίδιες μετρήσεις και να μου πει τα νούμερα..
Με μια αμφιβολια για την 1η εχουμε.. 50 ,~87-88,120,160,195..Για αυτο και μου εκανε εντυπωση!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
fiat lover
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 519
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm

Δημοσίευση από fiat lover » Κυρ Νοέμ 26, 2006 8:43 pm

Είσαι αστέρι....για αυτό βγήκες για λίγο...???
Όπότε έχουμε μια διαφορά με βάση πάντα το κοντέρ και όσο αξιόπιστο είναι:
Στην 2α +7 χλμ
στην 3η +15 χλμ
στην 4η +10 χλμ
στην 5η άγνωστο γιατί δεν μπόρεσα να την τερματίσω και ο χαζός στον γυρισμό που ήμουν σε κατηφόρα δεν πρόσεξα. Υπενθυμίζω ότι φοράω σκούπα από gt της simota, πρόγραμμα πλέον και ελαστικά με διάσταση 195/50/15.

Άβαταρ μέλους
fiat lover
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 519
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm

Δημοσίευση από fiat lover » Κυρ Νοέμ 26, 2006 8:45 pm

πατάτα είπα, +10 στην τρίτη...

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Νοέμ 26, 2006 8:55 pm

Mα δεν πηγα πουθενα..!:-)δυστυχως..Anyway με την μετατοπιση του κοφτη μονο 200 στροφουλες τα νουμερα που θα επρεπε να βλεπεις ειναι:

2α ~91
3η ~124
4η ~165
5η ~201
Τωρα γιατι εσυ ειδες αυτα τα νουμερα δεν μπορω να σε βοηθησω..:-)!Αν θες κανε κι εσυ τους υπολογισμους για επαληθευση!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

CRAB
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 845
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 20, 2006 6:13 pm

Δημοσίευση από CRAB » Κυρ Νοέμ 26, 2006 9:02 pm

2-87
3-125
4-165
5-195 σε κατηφορα να μην κουραζεται και ολες να πιασουν τον κοφτη...........
αντε γεια :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
fiat lover
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 519
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm

Δημοσίευση από fiat lover » Κυρ Νοέμ 26, 2006 9:04 pm

Νόμιζα ότι πήγες και τα μέτρησες. Το τέσταρα και τώρα στο γυρισμό..Εντάξει, αν κάποιος δηλαδή πάει και βελτιώσει το αμάξι του, επειδή δεν άλλαξε το γρανάζωμα,δεν θα δει μεγαλύτερες ταχύτητες?Δηλαδή τα βελτιώνουμε μόνο για να δούμε καλύτερους χρόνους και όχι χλμ? Δεν νομίζω να είναι έτσι..

CRAB
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 845
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 20, 2006 6:13 pm

Δημοσίευση από CRAB » Κυρ Νοέμ 26, 2006 9:08 pm

ετσι ειναι εφοσον δεν πειραξεις σασμαν,βημα κλπ.......η οποια βελτιωση ειναι μονο στο ποσο γρηγορα θα γεμιζει τις ταχυτητες..τιποτα αλλο.......
αντε γεια :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
fiat lover
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 519
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 12, 2004 10:11 pm

Δημοσίευση από fiat lover » Κυρ Νοέμ 26, 2006 9:10 pm

Anyway, αυτά είδα. Crab, αν έρθεις την Τετάρτη πάμε μία μαζί στο αμάξι να τις τερματίσουμε έστω μέχρι την 4η να το δούμε..

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Νοέμ 26, 2006 9:11 pm

Απο την στιγμη που δεν αλλαζουν οι σχεσεις του κιβωτιου και παραμενει σταθερος ο κοφτης ΔΕΝ αυξανεται η τελικη.Ετσι τωρα που μετατοπισες τον κοφτη αυξηθηκαν λιγακι οι τελικες καθε σχεσης.Κατα τα αλλα αυξησες την ιπποδυναμη και την ροπη σου με αποτελεσμα να επιταχυνει καλυτερα!
Για αυτον τον λογο θα αλλαξεις και το γραναζωμα της 5ης και 6ης οπως ειπες σε προηγουμενα ποστ!

Τις σχεσεις τις ειχα μετρησει πολυ παλιοτερα.Οσο για τα 125 και 165 του φιλου CRAB για το 125 εχω εξηγηση μιας και το μοτερ την 3η την φορτωνει και εχει ορμη με αποτελεσμα να επιταχυνει πανω απο τα 125(αν την κρατησεις σταθερη θα δεις ποσο βγαζει),για την 4η δεν εχω..Οσο για την 1η που ανεφερα απλως το λυπασαι κυριολεκτικα περιμενοντας στον κοφτη να δεις ποσο θα γραψει :-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”