Σελίδα 5 από 7

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 14, 2008 9:04 pm
από error
"δωσε ειναι το σωστο σορρυ "

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 14, 2008 9:20 pm
από SilverPunto
Τι ακριβως ειναι αυτο error?????
Το competizione????

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 14, 2008 9:38 pm
από error
H Valeo ειναι εταιρια που φτιαχτει παρα πολλα εργοστασιακα ανταλακτικα αυτοκινητων. Φτιαχνει και συμπλεκτες.Τους συνανταμε σε πολλα ευρωπαικα αυτοκινητα.Και εχουν πολυ καλη ποιοτητα και αντοχη.
Βγαζει και αναβαθμισμενο σετ δισκο πλατω(που η ιδια το ονομαζει competition) ειναι τριφτερο και αντεχει πολυ περισσοτερο ¨ξυλο¨ απο τα κανονικα. Οποτε σαν ποιοτικη εταιρια προτεινω καποιος να την εχει στα υποψιν.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 14, 2008 9:40 pm
από BLUE SCORPION
υπαρχει καποιο λινκ στο οποιο μπορουμε να το δουμε

Βελτίωση Μετάδοσης

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 09, 2010 7:53 pm
από Gazofonix
Ας αρχισουμε το θεμα μιας και εκτος απο το μοτερ εχουμε και το σαμσαν που μπορουμε να βελτιωσουμε και να κερδισουμε ακομα καλυτερη αποδοση ολων των βελτιωσεων που εχουμε κανει στο μοτερακι μας.
Το θεμα θα ξεκινησει γενικα και αν υπαρξει ενδιαφερων και προτασεις θα διαχωριστει σε Mk1,MK2,GP,Abarth

Re: Βελτίωση Μετάδοσης

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 09, 2010 8:01 pm
από Gazofonix
Και παμε πρωτα να δουμε........για μκ2α+β sporting.
Εχει δοκιμασει κανεις να αλλαξει ΜΟΝΟ το διαφορικο???Αν ναι με τι βημα και απο τι αμαξι?

Re: Βελτίωση Μετάδοσης

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 10, 2010 9:03 am
από Noa
ναι παιδια οποιος ξερει κατι να μας το πει ιατι καιγομαστε λιγακι....παιζει να ταιριαζει απο gt?

Re: Βελτίωση Μετάδοσης

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 10, 2010 9:45 am
από BTS
-GT και HGT έχουν τον ίδιο τύπο κιβωτίου, όμοιο με αυτό τον alfa 147 & 156 TS (μεταξύ άλλων). Τα κιβώτια αυτά δεν ταιριάζουν στα μικρότερα μοντέλα punto.

-Έχουν ίδιες ακριβώς σχέσεις
1η 3.909
2η 2.238
3η 1.520
4η 1.156
5η 0.872 (0.891 για τα πρώτα GT)

-Η διαφορά τους έγκειται στο κορωνοπηνίο. Το GT έχει πιο μακρύ βήμα (3.35:1). Το HGT είναι αρκετά πιο κοντό (3.866:1).

Στο Gt συνήθως δεν χρειάζεται κοντύτερο κιβώτιο. Η ροπή του τούρμπο αξιοποιεί καλύτερα (με λίγα λόγια "απλώνει") ένα σχετικά μακρύ κιβώτιο, σαν το εργοστασιακό.
Στο HGT, για πιο ειδικές απαιτήσεις (π.χ. περιστασιακή χρήση πίστας), μπορούμε να βοηθήσουμε τον ατμοσφαιρικό κινητήρα να επιταχύνει γρηγορότερα, χρησιμοποιώντας ένα ελαφρά κοντύτερο κορωνοπηνίο, όπως αυτό της 147 1.6 120ps με σχέση 4.06:1.

Re: Βελτίωση Μετάδοσης

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 10, 2010 2:39 pm
από GRIGIO
Από οσα γνωρίζω απο τα πιο κοντά κιβώτια ειναι το κιβώτιο του mk1 το 55άρι...Πολυ κοντό κιβώτιο που εαν ταίριαζε στα δικά μας σε κοντρα(και ισως σε καρτόπιστα) θα έκανε τη διαφορά...Υπάρχει ενα θέμα σοβαρό στο πάντρεμα του κιβωτίου αλλά....αλλα...Θα συμφωνήσω με τον προλαλλήσαντα για την βελτίωση με κορωνοπήνιο σχέσης 4,06:1 που κατ εμε για χρήση πίστας(έστω και περιστασιακής) αποτελεί εξαιρετική λύση.

Re: Βελτίωση Μετάδοσης

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 10, 2010 10:42 pm
από Gazofonix
To Θεμα ειναι αν μπορει να κουμπωσει το διαφορικο απο την 147 1.6 πανω στο κιβωτιο του μκ2 Sporting, η του HGT.....και κατα ποσο το αποτελεσμα θα γινει αποδεκτο στην καθημερινη χρηση.

Re: Βελτίωση Μετάδοσης

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 11, 2010 8:27 am
από BTS
Gazofonix έγραψε:To Θεμα ειναι αν μπορει να κουμπωσει το διαφορικο απο την 147 1.6 πανω στο κιβωτιο του μκ2 Sporting, η του HGT.....και κατα ποσο το αποτελεσμα θα γινει αποδεκτο στην καθημερινη χρηση.
Στο GT και το HGT μπαίνει κανονικά κορωνοπηνίο από Άλφα 147 & 156 (είναι το ίδιο σαζμάν).

Tο sporting έχει άλλο τύπο κιβωτίου και δεν ταιριάζει.


Ένα καλό λινκ για να υπολογίζετε πόσο αλλάζει από βήμα με τα διάφορα κορωνοπηνία και σχέσεις είναι το παρακάτω:

http://www.psclub.gr/tools/rpm_calculator.html

Re: Βελτίωση Μετάδοσης

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 11, 2010 10:43 am
από GRIGIO
MK2-MK2B απλά,κοιτάξτε μηπως ταιριάζει το κορωνοπήνιο απο το μκ1 55άρι...

Re: Βελτίωση Μετάδοσης

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 11, 2010 12:15 pm
από Giorgis_thess
BTS έγραψε:
Gazofonix έγραψε:To Θεμα ειναι αν μπορει να κουμπωσει το διαφορικο απο την 147 1.6 πανω στο κιβωτιο του μκ2 Sporting, η του HGT.....και κατα ποσο το αποτελεσμα θα γινει αποδεκτο στην καθημερινη χρηση.
Στο GT και το HGT μπαίνει κανονικά κορωνοπηνίο από Άλφα 147 & 156 (είναι το ίδιο σαζμάν).

Tο sporting έχει άλλο τύπο κιβωτίου και δεν ταιριάζει.


Ένα καλό λινκ για να υπολογίζετε πόσο αλλάζει από βήμα με τα διάφορα κορωνοπηνία και σχέσεις είναι το παρακάτω:

http://www.psclub.gr/tools/rpm_calculator.html
Με την ίδια λογική, μπορεί να μπεί σαζμάν απο Punto GT , σε ΜΚ2 1.8 HGT???Είσαι σίγουρος γι αυτό φίλε μου??Γιατί μπορεί να ειναι ίδιος κωδικός σαζμάν , αλλα νομίζω πως τα κουμπώματα είναι τελίως διαφορετικά???C510 έχει και το Grande Punto Tjet...Δεν νομίζω όμως να μπορεί να κουμπώσει σαζμάν Punto GT πάνω.. PDT_Armataz_01_01

Re: Βελτίωση Μετάδοσης

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 11, 2010 12:22 pm
από BTS
Giorgis_thess έγραψε:Με την ίδια λογική, μπορεί να μπεί σαζμάν απο Punto GT , σε ΜΚ2 1.8 HGT???Είσαι σίγουρος γι αυτό φίλε μου??Γιατί μπορεί να ειναι ίδιος κωδικός σαζμάν , αλλα νομίζω πως τα κουμπώματα είναι τελίως διαφορετικά???C510 έχει και το Grande Punto Tjet...Δεν νομίζω όμως να μπορεί να κουμπώσει σαζμάν Punto GT πάνω.. PDT_Armataz_01_01

Συνήθως αυτά τα σαζμάν έχουν το ίδιο κούμπωμα..

Τώρα αν κάτι άλλαξε σε πιο καινούργια μοντέλα (π.x. t-jet), τότε πάλι υπάρχει λύση, γιατί τα εντόσθια τους μπαίνουν κανονικά από το ένα στο άλλο και κρατάς το μαμά κέλυφος. :wink:

Re: Βελτίωση Μετάδοσης

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 17, 2010 7:45 am
από P.A.D.R.C