Βελτίωση σασμάν
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4424
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
- error
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 370
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 23, 2005 12:44 am
H Valeo ειναι εταιρια που φτιαχτει παρα πολλα εργοστασιακα ανταλακτικα αυτοκινητων. Φτιαχνει και συμπλεκτες.Τους συνανταμε σε πολλα ευρωπαικα αυτοκινητα.Και εχουν πολυ καλη ποιοτητα και αντοχη.
Βγαζει και αναβαθμισμενο σετ δισκο πλατω(που η ιδια το ονομαζει competition) ειναι τριφτερο και αντεχει πολυ περισσοτερο ¨ξυλο¨ απο τα κανονικα. Οποτε σαν ποιοτικη εταιρια προτεινω καποιος να την εχει στα υποψιν.
Βγαζει και αναβαθμισμενο σετ δισκο πλατω(που η ιδια το ονομαζει competition) ειναι τριφτερο και αντεχει πολυ περισσοτερο ¨ξυλο¨ απο τα κανονικα. Οποτε σαν ποιοτικη εταιρια προτεινω καποιος να την εχει στα υποψιν.
PUNTO MK2 1.2 16V 80ps 5D 250.000km+
- BLUE SCORPION
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3018
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:53 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ
υπαρχει καποιο λινκ στο οποιο μπορουμε να το δουμε
και οπως θα περνω τις στροφες με 130 χωρις λαστιχα και αντιστρεπτικες εσυ αν θελεις κοιταζε με
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Βελτίωση Μετάδοσης
Ας αρχισουμε το θεμα μιας και εκτος απο το μοτερ εχουμε και το σαμσαν που μπορουμε να βελτιωσουμε και να κερδισουμε ακομα καλυτερη αποδοση ολων των βελτιωσεων που εχουμε κανει στο μοτερακι μας.
Το θεμα θα ξεκινησει γενικα και αν υπαρξει ενδιαφερων και προτασεις θα διαχωριστει σε Mk1,MK2,GP,Abarth
Το θεμα θα ξεκινησει γενικα και αν υπαρξει ενδιαφερων και προτασεις θα διαχωριστει σε Mk1,MK2,GP,Abarth
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Βελτίωση Μετάδοσης
Και παμε πρωτα να δουμε........για μκ2α+β sporting.
Εχει δοκιμασει κανεις να αλλαξει ΜΟΝΟ το διαφορικο???Αν ναι με τι βημα και απο τι αμαξι?
Εχει δοκιμασει κανεις να αλλαξει ΜΟΝΟ το διαφορικο???Αν ναι με τι βημα και απο τι αμαξι?
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- Noa
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 244
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:12 am
- Τοποθεσία: Άλιμος
- Επικοινωνία:
Re: Βελτίωση Μετάδοσης
ναι παιδια οποιος ξερει κατι να μας το πει ιατι καιγομαστε λιγακι....παιζει να ταιριαζει απο gt?
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 24
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 18, 2007 3:24 pm
Re: Βελτίωση Μετάδοσης
-GT και HGT έχουν τον ίδιο τύπο κιβωτίου, όμοιο με αυτό τον alfa 147 & 156 TS (μεταξύ άλλων). Τα κιβώτια αυτά δεν ταιριάζουν στα μικρότερα μοντέλα punto.
-Έχουν ίδιες ακριβώς σχέσεις
1η 3.909
2η 2.238
3η 1.520
4η 1.156
5η 0.872 (0.891 για τα πρώτα GT)
-Η διαφορά τους έγκειται στο κορωνοπηνίο. Το GT έχει πιο μακρύ βήμα (3.35:1). Το HGT είναι αρκετά πιο κοντό (3.866:1).
Στο Gt συνήθως δεν χρειάζεται κοντύτερο κιβώτιο. Η ροπή του τούρμπο αξιοποιεί καλύτερα (με λίγα λόγια "απλώνει") ένα σχετικά μακρύ κιβώτιο, σαν το εργοστασιακό.
Στο HGT, για πιο ειδικές απαιτήσεις (π.χ. περιστασιακή χρήση πίστας), μπορούμε να βοηθήσουμε τον ατμοσφαιρικό κινητήρα να επιταχύνει γρηγορότερα, χρησιμοποιώντας ένα ελαφρά κοντύτερο κορωνοπηνίο, όπως αυτό της 147 1.6 120ps με σχέση 4.06:1.
-Έχουν ίδιες ακριβώς σχέσεις
1η 3.909
2η 2.238
3η 1.520
4η 1.156
5η 0.872 (0.891 για τα πρώτα GT)
-Η διαφορά τους έγκειται στο κορωνοπηνίο. Το GT έχει πιο μακρύ βήμα (3.35:1). Το HGT είναι αρκετά πιο κοντό (3.866:1).
Στο Gt συνήθως δεν χρειάζεται κοντύτερο κιβώτιο. Η ροπή του τούρμπο αξιοποιεί καλύτερα (με λίγα λόγια "απλώνει") ένα σχετικά μακρύ κιβώτιο, σαν το εργοστασιακό.
Στο HGT, για πιο ειδικές απαιτήσεις (π.χ. περιστασιακή χρήση πίστας), μπορούμε να βοηθήσουμε τον ατμοσφαιρικό κινητήρα να επιταχύνει γρηγορότερα, χρησιμοποιώντας ένα ελαφρά κοντύτερο κορωνοπηνίο, όπως αυτό της 147 1.6 120ps με σχέση 4.06:1.
- GRIGIO
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4203
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
- Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Re: Βελτίωση Μετάδοσης
Από οσα γνωρίζω απο τα πιο κοντά κιβώτια ειναι το κιβώτιο του mk1 το 55άρι...Πολυ κοντό κιβώτιο που εαν ταίριαζε στα δικά μας σε κοντρα(και ισως σε καρτόπιστα) θα έκανε τη διαφορά...Υπάρχει ενα θέμα σοβαρό στο πάντρεμα του κιβωτίου αλλά....αλλα...Θα συμφωνήσω με τον προλαλλήσαντα για την βελτίωση με κορωνοπήνιο σχέσης 4,06:1 που κατ εμε για χρήση πίστας(έστω και περιστασιακής) αποτελεί εξαιρετική λύση.
ΠΑΤΡΑ----->
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Βελτίωση Μετάδοσης
To Θεμα ειναι αν μπορει να κουμπωσει το διαφορικο απο την 147 1.6 πανω στο κιβωτιο του μκ2 Sporting, η του HGT.....και κατα ποσο το αποτελεσμα θα γινει αποδεκτο στην καθημερινη χρηση.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 24
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 18, 2007 3:24 pm
Re: Βελτίωση Μετάδοσης
Στο GT και το HGT μπαίνει κανονικά κορωνοπηνίο από Άλφα 147 & 156 (είναι το ίδιο σαζμάν).Gazofonix έγραψε:To Θεμα ειναι αν μπορει να κουμπωσει το διαφορικο απο την 147 1.6 πανω στο κιβωτιο του μκ2 Sporting, η του HGT.....και κατα ποσο το αποτελεσμα θα γινει αποδεκτο στην καθημερινη χρηση.
Tο sporting έχει άλλο τύπο κιβωτίου και δεν ταιριάζει.
Ένα καλό λινκ για να υπολογίζετε πόσο αλλάζει από βήμα με τα διάφορα κορωνοπηνία και σχέσεις είναι το παρακάτω:
http://www.psclub.gr/tools/rpm_calculator.html
- GRIGIO
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4203
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
- Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Re: Βελτίωση Μετάδοσης
MK2-MK2B απλά,κοιτάξτε μηπως ταιριάζει το κορωνοπήνιο απο το μκ1 55άρι...
ΠΑΤΡΑ----->
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
- Giorgis_thess
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 232
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2008 8:19 am
Re: Βελτίωση Μετάδοσης
Με την ίδια λογική, μπορεί να μπεί σαζμάν απο Punto GT , σε ΜΚ2 1.8 HGT???Είσαι σίγουρος γι αυτό φίλε μου??Γιατί μπορεί να ειναι ίδιος κωδικός σαζμάν , αλλα νομίζω πως τα κουμπώματα είναι τελίως διαφορετικά???C510 έχει και το Grande Punto Tjet...Δεν νομίζω όμως να μπορεί να κουμπώσει σαζμάν Punto GT πάνω..BTS έγραψε:Στο GT και το HGT μπαίνει κανονικά κορωνοπηνίο από Άλφα 147 & 156 (είναι το ίδιο σαζμάν).Gazofonix έγραψε:To Θεμα ειναι αν μπορει να κουμπωσει το διαφορικο απο την 147 1.6 πανω στο κιβωτιο του μκ2 Sporting, η του HGT.....και κατα ποσο το αποτελεσμα θα γινει αποδεκτο στην καθημερινη χρηση.
Tο sporting έχει άλλο τύπο κιβωτίου και δεν ταιριάζει.
Ένα καλό λινκ για να υπολογίζετε πόσο αλλάζει από βήμα με τα διάφορα κορωνοπηνία και σχέσεις είναι το παρακάτω:
http://www.psclub.gr/tools/rpm_calculator.html
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 24
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 18, 2007 3:24 pm
Re: Βελτίωση Μετάδοσης
Giorgis_thess έγραψε:Με την ίδια λογική, μπορεί να μπεί σαζμάν απο Punto GT , σε ΜΚ2 1.8 HGT???Είσαι σίγουρος γι αυτό φίλε μου??Γιατί μπορεί να ειναι ίδιος κωδικός σαζμάν , αλλα νομίζω πως τα κουμπώματα είναι τελίως διαφορετικά???C510 έχει και το Grande Punto Tjet...Δεν νομίζω όμως να μπορεί να κουμπώσει σαζμάν Punto GT πάνω..
Συνήθως αυτά τα σαζμάν έχουν το ίδιο κούμπωμα..
Τώρα αν κάτι άλλαξε σε πιο καινούργια μοντέλα (π.x. t-jet), τότε πάλι υπάρχει λύση, γιατί τα εντόσθια τους μπαίνουν κανονικά από το ένα στο άλλο και κρατάς το μαμά κέλυφος.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Βελτίωση Μετάδοσης
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 70#p271970
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f=9&t=12954
θα σε φαω ...κιτρινε ..
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f=9&t=12954
θα σε φαω ...κιτρινε ..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)