Βελτίωση σασμάν
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- pasatempo
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 53
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 28, 2004 7:22 pm
- Επικοινωνία:
lol δεν εχω σκοπο...ισα ισα που προσπαθω να το προσεχω αν και γενικα ειμαι αποτομος κ νευρικος στην οδηγηση,, Η αληιθεια ειναι οτι σε σχεση με αλλα αμαξια το σαζμαν δεν ειναι κ οτι καλυτερο παντως. Ζοριζεται αρκετα.. θα μου πεις εχει 75000χ
αλλα κ στις 40 το ιδιο ζοριζοταν.. σε μκ1 κιολας... τα μκ2 αποτι βλεπω εδω ειναι ακομα χειροτερα..
αλλα κ στις 40 το ιδιο ζοριζοταν.. σε μκ1 κιολας... τα μκ2 αποτι βλεπω εδω ειναι ακομα χειροτερα..
http://www.in-xios.gr JOIN NOW!
- BLUE SCORPION
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3018
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:53 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ
εετσι εετσιοχι απαραιτητα απλα θελει πιεση και να μην δεχεσαι οχι απο το κιβωτιο
....η αν θελεις να κανεις τα γραναζια του κιβωτιου σου, "αλεσμενα στραγαλια"!!χαχαχαχα
και οπως θα περνω τις στροφες με 130 χωρις λαστιχα και αντιστρεπτικες εσυ αν θελεις κοιταζε με
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8
- animalinstict
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 497
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 13, 2004 4:11 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα
Προχτές μπήκα στο Rallye 1.6 16V του ξαδέρφου μου και πήγαμε μια βόλτα. Πάνω στην κουβέντα περί βελτίωσης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου μου είπε πως έχει αλλάξει στο σασμάν το κορωνοπήνιο και ότι έχει βάλει από το 1.4 XSI. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να κάνει το αμάξι ποιο πολύστροφο. Όντως όταν το αμάξι φτάσει τις 4.000 στροφές κάνει σα να ανοίγει V-Tec και καταπίνει τις στροφές για πλάκα μέχρι τον κόφτη που είναι στις 7.200 (μαμα).
Μπορώ να βάλω κι εγώ στο HGT κάτι αντίστοιχο??
Μπορώ να βάλω κι εγώ στο HGT κάτι αντίστοιχο??
- puntopower1990
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 11
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 05, 2007 3:31 am
- Τοποθεσία: Ροδος
- puntopower1990
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 11
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 05, 2007 3:31 am
- Τοποθεσία: Ροδος
- animalinstict
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 497
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 13, 2004 4:11 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
μπορεις φυσικα σε ολα τα αμαξια γινεται αυτο.animalinstict έγραψε:Προχτές μπήκα στο Rallye 1.6 16V του ξαδέρφου μου και πήγαμε μια βόλτα. Πάνω στην κουβέντα περί βελτίωσης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου μου είπε πως έχει αλλάξει στο σασμάν το κορωνοπήνιο και ότι έχει βάλει από το 1.4 XSI. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να κάνει το αμάξι ποιο πολύστροφο. Όντως όταν το αμάξι φτάσει τις 4.000 στροφές κάνει σα να ανοίγει V-Tec και καταπίνει τις στροφές για πλάκα μέχρι τον κόφτη που είναι στις 7.200 (μαμα).
Μπορώ να βάλω κι εγώ στο HGT κάτι αντίστοιχο??
τροποι για να γινει:
ετοιμο απο εμποριο απο οικο.
απο αλλο μοντελο αν σου κανει.
Punto HGT SC Evo
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Και βεβαι μπορεις να αλλαξεις κορωνα-πηνιο κοντενοντας τις σχεσεις σου ουσιαστικα.Ετσι θα αποκτησεις επιταχυνση ..Λεπτομεριες για το που και πως δεν γνωριζω,οποτε περιμενε και καποιον αλλο πιο ψαγμενο να σου πει..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
- TaRaNTuLa
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1439
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 07, 2004 1:38 am
- Τοποθεσία: Πολύ πιο μπροστά...!!
Επανέρχομαι, μιας και αφού ολοκληρώθηκε το κομμάτι του "πατήματος" του αυτοκινήτου (για την ώρα βέβαια!), σειρά έχει το σασμάν και γενικότερα η μετάδοση.
Στο σασμάν μου θα έμπαινε κορωνοπήνιο από κάποιο άλλο μοντέλο; Αν ναι, απο ποιο ενδεχομένως;
Επίσης, θα ήθελα να ψάξω λίγο το θέμα του συμπλέκτη, αλλά να αναζητηθεί η χρυσή τομή ανάμεσα σε αντοχή σε ζόρι(αλλαγές σε υψηλές στροφές κτλ) και σε αντοχή στο χρόνο (να βγάλει κάποιες χιλιάδες Kms και να μην κλατάρει σε 15000, όπως συμβαίνει με κάποιους αγωνιστικούς συμπλέκτες). Έχετε να προτείνετε κάτι;
Τέλος, υπάρχει ένα σκεπτικό μήπως ελαφρύνω το βολάν λίγο για να δώσω πιο άνετο στροφάρισμα.
Ακούω τις απόψεις/συμβουλές/βρισίματα των έμπειρων...
Στο σασμάν μου θα έμπαινε κορωνοπήνιο από κάποιο άλλο μοντέλο; Αν ναι, απο ποιο ενδεχομένως;
Επίσης, θα ήθελα να ψάξω λίγο το θέμα του συμπλέκτη, αλλά να αναζητηθεί η χρυσή τομή ανάμεσα σε αντοχή σε ζόρι(αλλαγές σε υψηλές στροφές κτλ) και σε αντοχή στο χρόνο (να βγάλει κάποιες χιλιάδες Kms και να μην κλατάρει σε 15000, όπως συμβαίνει με κάποιους αγωνιστικούς συμπλέκτες). Έχετε να προτείνετε κάτι;
Τέλος, υπάρχει ένα σκεπτικό μήπως ελαφρύνω το βολάν λίγο για να δώσω πιο άνετο στροφάρισμα.
Ακούω τις απόψεις/συμβουλές/βρισίματα των έμπειρων...
Αντίο Γιάννη...Θα ζεις ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ μέσα στις καρδιές μας...
Γιατί αποτρέπεις κάποια πράγματα, ενώ τελικά δεν πρέπει... Εγκυκλοπαίδεια!
Ν&Ν
Γιατί αποτρέπεις κάποια πράγματα, ενώ τελικά δεν πρέπει... Εγκυκλοπαίδεια!
Ν&Ν
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
- error
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 370
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 23, 2005 12:44 am