Βελτίωση σασμάν

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
pasatempo
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Τρί Δεκ 28, 2004 7:22 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από pasatempo » Κυρ Οκτ 07, 2007 1:50 am

lol δεν εχω σκοπο...ισα ισα που προσπαθω να το προσεχω αν και γενικα ειμαι αποτομος κ νευρικος στην οδηγηση,, Η αληιθεια ειναι οτι σε σχεση με αλλα αμαξια το σαζμαν δεν ειναι κ οτι καλυτερο παντως. Ζοριζεται αρκετα.. θα μου πεις εχει 75000χ
αλλα κ στις 40 το ιδιο ζοριζοταν.. σε μκ1 κιολας... τα μκ2 αποτι βλεπω εδω ειναι ακομα χειροτερα..



Άβαταρ μέλους
BLUE SCORPION
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3018
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:53 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευση από BLUE SCORPION » Κυρ Οκτ 07, 2007 1:32 pm

οχι απαραιτητα απλα θελει πιεση και να μην δεχεσαι οχι απο το κιβωτιο
....η αν θελεις να κανεις τα γραναζια του κιβωτιου σου, "αλεσμενα στραγαλια"!!χαχαχαχα
εετσι εετσι
και οπως θα περνω τις στροφες με 130 χωρις λαστιχα και αντιστρεπτικες εσυ αν θελεις κοιταζε με
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8

Άβαταρ μέλους
animalinstict
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 497
Εγγραφή: Τετ Οκτ 13, 2004 4:11 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευση από animalinstict » Δευ Νοέμ 05, 2007 11:34 am

Προχτές μπήκα στο Rallye 1.6 16V του ξαδέρφου μου και πήγαμε μια βόλτα. Πάνω στην κουβέντα περί βελτίωσης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου μου είπε πως έχει αλλάξει στο σασμάν το κορωνοπήνιο και ότι έχει βάλει από το 1.4 XSI. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να κάνει το αμάξι ποιο πολύστροφο. Όντως όταν το αμάξι φτάσει τις 4.000 στροφές κάνει σα να ανοίγει V-Tec και καταπίνει τις στροφές για πλάκα μέχρι τον κόφτη που είναι στις 7.200 (μαμα).
Μπορώ να βάλω κι εγώ στο HGT κάτι αντίστοιχο??

Άβαταρ μέλους
puntopower1990
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 05, 2007 3:31 am
Τοποθεσία: Ροδος

Δημοσίευση από puntopower1990 » Δευ Νοέμ 05, 2007 11:40 am

Τα rallye με το καλημερα σπανε σασμαν..
...soundcrash...

Άβαταρ μέλους
puntopower1990
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 05, 2007 3:31 am
Τοποθεσία: Ροδος

Δημοσίευση από puntopower1990 » Δευ Νοέμ 05, 2007 11:41 am

Εχω δει απειρες περιπτωσεις εδω στη Ροδο..
...soundcrash...

Άβαταρ μέλους
animalinstict
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 497
Εγγραφή: Τετ Οκτ 13, 2004 4:11 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευση από animalinstict » Δευ Νοέμ 05, 2007 11:45 am

puntopower1990 έγραψε:Τα rallye με το καλημερα σπανε σασμαν..
Αυτό είναι άλλο κεφάλαιο, αλλά όπως λέει ο ξάδερφος (κατοχος rallye apo to 2001) "' έχω σπάσει σασμάν μόνο μια φορά και αυτό ήταν ηθελιμένο. Έγω έκανα τη μ@λ@κί@)
Το συγκεκριμένο ραλι ξεκολιάζετε ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!!!!!!!!

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Δευ Νοέμ 05, 2007 11:47 am

animalinstict έγραψε:Προχτές μπήκα στο Rallye 1.6 16V του ξαδέρφου μου και πήγαμε μια βόλτα. Πάνω στην κουβέντα περί βελτίωσης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου μου είπε πως έχει αλλάξει στο σασμάν το κορωνοπήνιο και ότι έχει βάλει από το 1.4 XSI. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να κάνει το αμάξι ποιο πολύστροφο. Όντως όταν το αμάξι φτάσει τις 4.000 στροφές κάνει σα να ανοίγει V-Tec και καταπίνει τις στροφές για πλάκα μέχρι τον κόφτη που είναι στις 7.200 (μαμα).
Μπορώ να βάλω κι εγώ στο HGT κάτι αντίστοιχο??
μπορεις φυσικα σε ολα τα αμαξια γινεται αυτο.
τροποι για να γινει:
ετοιμο απο εμποριο απο οικο.
απο αλλο μοντελο αν σου κανει.
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Δευ Νοέμ 05, 2007 11:48 am

δεν γινεται το αμαξι βεβαια ποιο πολυστροφο , αλλα ποιο κοντο ανα σχεση με αποτελεσμα να στροφαρει ποιο αμεσα...
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Νοέμ 05, 2007 11:55 am

Και βεβαι μπορεις να αλλαξεις κορωνα-πηνιο κοντενοντας τις σχεσεις σου ουσιαστικα.Ετσι θα αποκτησεις επιταχυνση ..Λεπτομεριες για το που και πως δεν γνωριζω,οποτε περιμενε και καποιον αλλο πιο ψαγμενο να σου πει..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Δευ Νοέμ 05, 2007 2:05 pm

ας ριξει μια ματια στο τοπικ μου , τα εχει ολα εκει και θα δει κ αυτο που λεει σε φωτογραφιες..

για αυτο ειναι εκει για να μην το γραφουμε 200 φορες.
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Δευ Νοέμ 05, 2007 2:27 pm

οπα μπερδευτηκα..εγω δηλαδη αν βαλω κορωνο-πηνιο απο HGT θα ειναι πιο κοντο???(ποσο πια??)
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Δευ Νοέμ 05, 2007 2:29 pm

oxi απο οσο ξερω δεν μπαινει σε εσενα απο HGT
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
TaRaNTuLa
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1439
Εγγραφή: Δευ Ιουν 07, 2004 1:38 am
Τοποθεσία: Πολύ πιο μπροστά...!!

Δημοσίευση από TaRaNTuLa » Παρ Μαρ 14, 2008 3:05 am

Επανέρχομαι, μιας και αφού ολοκληρώθηκε το κομμάτι του "πατήματος" του αυτοκινήτου (για την ώρα βέβαια!), σειρά έχει το σασμάν και γενικότερα η μετάδοση.

Στο σασμάν μου θα έμπαινε κορωνοπήνιο από κάποιο άλλο μοντέλο; Αν ναι, απο ποιο ενδεχομένως;

Επίσης, θα ήθελα να ψάξω λίγο το θέμα του συμπλέκτη, αλλά να αναζητηθεί η χρυσή τομή ανάμεσα σε αντοχή σε ζόρι(αλλαγές σε υψηλές στροφές κτλ) και σε αντοχή στο χρόνο (να βγάλει κάποιες χιλιάδες Kms και να μην κλατάρει σε 15000, όπως συμβαίνει με κάποιους αγωνιστικούς συμπλέκτες). Έχετε να προτείνετε κάτι;

Τέλος, υπάρχει ένα σκεπτικό μήπως ελαφρύνω το βολάν λίγο για να δώσω πιο άνετο στροφάρισμα.


Ακούω τις απόψεις/συμβουλές/βρισίματα των έμπειρων... :lol:
Αντίο Γιάννη...Θα ζεις ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ μέσα στις καρδιές μας...

Γιατί αποτρέπεις κάποια πράγματα, ενώ τελικά δεν πρέπει... Εγκυκλοπαίδεια!

Ν&Ν

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Μαρ 14, 2008 6:16 pm

Για συμπλεκτη μηπως ταιριαζει ο δισκος απο το GT?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
error
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: Δευ Μάιος 23, 2005 12:44 am

Δημοσίευση από error » Παρ Μαρ 14, 2008 8:59 pm

Αν θελεις δοσε λιγο προσοχη στη VALEO που βγαζει ενα competition σετ για τα πουντακια μας. Και η VALEO ειναι τουλαχιστον αξιοπιστη.
Δεν ξερω κανεναν που να δοκιμασε τον συγκεκριμενο σετ,αλλα θεωρω οτι μπορει να ειναι καλη λυση.Νομιζω απο χρημα κοντα στα 380€.
PUNTO MK2 1.2 16V 80ps 5D :evil: :evil: :evil: 250.000km+

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”