Βελτίωση σασμάν
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- error
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 370
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 23, 2005 12:44 am
Αν θελει κανεις να βελτιωσει ενα ΜΚ2 1.2 η 1.4 καλυτερα να παρει κατι αλλο που να αντεχει... Δισκο πλατω και σασμαν-διαφορικο σπανε σαν παιδικα (κινεζικα) παιχνιδια....ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΔΟΜΗ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ Και πριν πει κανεις κατι ας μιλησει καποιος που εχει εμπειρια και απο αλλα αυτοκινητα...
Τα πουντακια απλα ΣΠΑΝΕ ΣΠΑΝΕ ΣΠΑΝΕ!!!!(ΜΚ2 και μετα)
Τα περι σιδεροφαγων δεν τα καταλαβαινω οταν κατι Π.Χ. ΗΟΝDA κατι Ford ακομη και με τα διπλασια αλογα δεν καταλαβαινουν τιποτα.
Τα πουντακια απλα ΣΠΑΝΕ ΣΠΑΝΕ ΣΠΑΝΕ!!!!(ΜΚ2 και μετα)
Τα περι σιδεροφαγων δεν τα καταλαβαινω οταν κατι Π.Χ. ΗΟΝDA κατι Ford ακομη και με τα διπλασια αλογα δεν καταλαβαινουν τιποτα.
PUNTO MK2 1.2 16V 80ps 5D 250.000km+
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
δηλαδη τι θελω να πω,
αν εκανα το HGT μου 260 αλογα πχ 250 , πες και μετα απο 45000-60000κμ παρεδιδε σαζμαν θα ελεγα και πολυ αντεξε ειδικα αμα το ειχα συνεχεια η συχνα πικνα σε αιμοσταξη το εργαλειο.
κατ εμε δεν τιθεται λογος μειωμενης αντοχης προιοντος, απλα τιθεται λογος προιοντος με οριο.
φιλικα παντοτε
αν εκανα το HGT μου 260 αλογα πχ 250 , πες και μετα απο 45000-60000κμ παρεδιδε σαζμαν θα ελεγα και πολυ αντεξε ειδικα αμα το ειχα συνεχεια η συχνα πικνα σε αιμοσταξη το εργαλειο.
κατ εμε δεν τιθεται λογος μειωμενης αντοχης προιοντος, απλα τιθεται λογος προιοντος με οριο.
φιλικα παντοτε
Punto HGT SC Evo
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
τοτε φιλε μου , κακος εχεις ενα τετοιο κινεζικο παιχνιδι, με το συμπαθειο κιολας αμα σου σπαει δεν τιθεται λογος να στεναχωριεσαι και να πληρωνεις τσαμπα λεφτα....error έγραψε:Αν θελει κανεις να βελτιωσει ενα ΜΚ2 1.2 η 1.4 καλυτερα να παρει κατι αλλο που να αντεχει... Δισκο πλατω και σασμαν-διαφορικο σπανε σαν παιδικα (κινεζικα) παιχνιδια....ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΔΟΜΗ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ Και πριν πει κανεις κατι ας μιλησει καποιος που εχει εμπειρια και απο αλλα αυτοκινητα...
Τα πουντακια απλα ΣΠΑΝΕ ΣΠΑΝΕ ΣΠΑΝΕ!!!!(ΜΚ2 και μετα)
Τα περι σιδεροφαγων δεν τα καταλαβαινω οταν κατι Π.Χ. ΗΟΝDA κατι Ford ακομη και με τα διπλασια αλογα δεν καταλαβαινουν τιποτα.
μαλλον πρεπει να κινηθεις προς αλλες μαρκες. ΄;-)
Punto HGT SC Evo
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
Ta Νουμερα τον χιλιομετρων που αναφερεις για ενα μοτερ με βελτιωση του τυπου του δικου σου κ της ροπης και ολα τα παρεμφερει για μαμα σαζμαν μου φαινονται κανονικοτατα.Sonicboom έγραψε:Το σχολιο μου παραπανω περι κουλών πήγαινε στον πορτοκάλι!skinboy έγραψε:kωστα δεν σε ειπα κουλο....
Σχετικά με τις ερωτήσεις σου, το πρώτο σασμαν ήταν 6αρι που πριν ακομα μπει η τουρμπίνα ειχε δείξει σημαδια φθοράς. Μιλάμε ειχε κανει 25000 χιλιομετρα περιπου και γρατζουνουσε ωρες ωρες την 2α σε ψηλες στροφές. Οταν μπηκε η τουρμπινα κρατησε αλλα 20-25000. Πιθανότατα να το ειχα προλαβει αν το ειχα παει πιο γρήγορα για service. Ετυμηγορία...τα ρουλεμαν της 2ας ειχαν γίνει θρυψαλα και ειχαν σκορπισει παντού.
2ο σασμαν 5αρι μεταχειρισμένο, το οποιο εγινε φυλο και φτερο πριν μπει. Αυτή τη φορα είχα μαθει το μαθημα μου και προλαβαμε το ρουλεμαν...αλλα τελικα την ακουσε το διαφορικό...Μεχρι τοτε η χρηση ηταν παντα ηταν σκληρη αλλα προσεκτικη και η συντηρηση τακτικότατη. Σιγουρα υπήρξαν και χαμένες αλλαγες και γρατζουνίσματα αλλά αυτα πάντα θα υπάρχουν σε ένα μικρό ποσοστό. Στο 3ο σασμαν (5αρι παλι) δεν ξερω αν εγω ηρεμησα ή αν κανανε δουλεια τα διαφορα ζουμια που εβαζα με τις βαλβολίνες αλλα με κράτησε μεχρι τώρα χωρις προβλήματα(60000 χιλιομετρα περιπου).
ολο σου το προβλημα θα το χαρακτιριζα φισιολογικη φθορα. απλα.
τωρα για το διαφορικο , οκ , εκει κατι δεν παει καλα, αλλα εισαι ο μναδικος που ακουω κατι σχετικο...
Punto HGT SC Evo
- error
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 370
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 23, 2005 12:44 am
skinboy σπαει ρε φιλε και ειναι γεγονος οτι στεναχωριεμαι....Το κινεζοπαιχνιδακι μου ειναι προσωπικη επιλογη...απλα με τα χρηματα που ειχα δεν μπορουσα να εχω κατι που να μην ντρεπομαι να το οδηγω!(Καλυτερα με τα ποδια και το κεφαλι ψηλα...παρα με τυροκουβαδες αξιοπιστους...)
PUNTO MK2 1.2 16V 80ps 5D 250.000km+
- Sonicboom
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3153
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 28, 2004 4:39 pm
- Τοποθεσία: Γλυφάδα
Ουσιαστικά αφυσικη φθορα ηταν λογο αυξημενης ισχυος και ροπης. Σιγουρα ειχε πολυ μεγαλύτερες καταπονήσεις. Απο τη στιγμη που βελτιωνεις το μοτερ ειναι λογικοτατο να καταπονεις πιο πολυ την μεταδοση και αφηνω στην ακρη το δισκο-πλατω που θεωρείται αναλώσιμο. Αλλα...το σασμαν ομως δεν ειναι αναλώσιμο και δεν είναι οτι καλύτερο να αλλαζεις σασμαν ανα 50000 χιλιομετρα περιπου λογο φθορας. Δεν πιστευω οτι ενα HGT ή Coupe με αντιστοιχα ποσοστα αυξησης ισχυος και της ροπης θα είχε τετοια προβλήματα στη μετάδοση. Εκει θελω να καταλήξω. Οτι το σασμαν του 1.2 δεν αντεχει πολυ οταν πρεπει να διαχειριστεί αυξημενη δύναμη και ταυτοχρονα απαιτητική χρήση.skinboy έγραψε:Ta Νουμερα τον χιλιομετρων που αναφερεις για ενα μοτερ με βελτιωση του τυπου του δικου σου κ της ροπης και ολα τα παρεμφερει για μαμα σαζμαν μου φαινονται κανονικοτατα.Sonicboom έγραψε:Το σχολιο μου παραπανω περι κουλών πήγαινε στον πορτοκάλι!skinboy έγραψε:kωστα δεν σε ειπα κουλο....
Σχετικά με τις ερωτήσεις σου, το πρώτο σασμαν ήταν 6αρι που πριν ακομα μπει η τουρμπίνα ειχε δείξει σημαδια φθοράς. Μιλάμε ειχε κανει 25000 χιλιομετρα περιπου και γρατζουνουσε ωρες ωρες την 2α σε ψηλες στροφές. Οταν μπηκε η τουρμπινα κρατησε αλλα 20-25000. Πιθανότατα να το ειχα προλαβει αν το ειχα παει πιο γρήγορα για service. Ετυμηγορία...τα ρουλεμαν της 2ας ειχαν γίνει θρυψαλα και ειχαν σκορπισει παντού.
2ο σασμαν 5αρι μεταχειρισμένο, το οποιο εγινε φυλο και φτερο πριν μπει. Αυτή τη φορα είχα μαθει το μαθημα μου και προλαβαμε το ρουλεμαν...αλλα τελικα την ακουσε το διαφορικό...Μεχρι τοτε η χρηση ηταν παντα ηταν σκληρη αλλα προσεκτικη και η συντηρηση τακτικότατη. Σιγουρα υπήρξαν και χαμένες αλλαγες και γρατζουνίσματα αλλά αυτα πάντα θα υπάρχουν σε ένα μικρό ποσοστό. Στο 3ο σασμαν (5αρι παλι) δεν ξερω αν εγω ηρεμησα ή αν κανανε δουλεια τα διαφορα ζουμια που εβαζα με τις βαλβολίνες αλλα με κράτησε μεχρι τώρα χωρις προβλήματα(60000 χιλιομετρα περιπου).
ολο σου το προβλημα θα το χαρακτιριζα φισιολογικη φθορα. απλα.
τωρα για το διαφορικο , οκ , εκει κατι δεν παει καλα, αλλα εισαι ο μναδικος που ακουω κατι σχετικο...
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
to Coupe k to HGT κωστα ειναι αλλης σχεδιασης αμαξια , λογο του coupe το HGT ειχε την τυχη να φορεσει πανω του πραγματα (που προφανος ταιριαζανε χωρις να εχουνε κοστος κατασκευης νεων ανταλλακτικων) τα οποια του πεφτανε ποιο γερα απο οσο επρεπε οποτε εχει και αλλα περιθωρια , ας ερχεται με λιγα αλογα απο μαμα.
απο την αλλη και το coupe στα 400+ αλογα , γ@μει σαζμαν οποτε ποσοστιαια αν το κοιταξεις μιλαμε ισως για το ιδιο πραγμα με απειροελαχιστες διαφορες.
ξερεις οτι τοσα χρονια λεω οτι αμα 8ες να κανεις κατι σε 1.2 στην φαση 130-140 αλογα , παρε ενα τροπετο HGT.
Ο λογος που το λεω ειναι ολα αυτα που λες ποιο πανω, με το καλημερα δεν ιοθετεις ολα αυτα στο μελλον.
απο την αλλη πχ ειναι αμαξια (sporing-hgt) eμφανισιακα μονο , ακομα και οι καροτσες σκετες ειναι διαφορετικες σε πολλα σημεια , οποτε κατ εμε δεν τιθεται θεμα συγκρισης
απο την αλλη και το coupe στα 400+ αλογα , γ@μει σαζμαν οποτε ποσοστιαια αν το κοιταξεις μιλαμε ισως για το ιδιο πραγμα με απειροελαχιστες διαφορες.
ξερεις οτι τοσα χρονια λεω οτι αμα 8ες να κανεις κατι σε 1.2 στην φαση 130-140 αλογα , παρε ενα τροπετο HGT.
Ο λογος που το λεω ειναι ολα αυτα που λες ποιο πανω, με το καλημερα δεν ιοθετεις ολα αυτα στο μελλον.
απο την αλλη πχ ειναι αμαξια (sporing-hgt) eμφανισιακα μονο , ακομα και οι καροτσες σκετες ειναι διαφορετικες σε πολλα σημεια , οποτε κατ εμε δεν τιθεται θεμα συγκρισης
Punto HGT SC Evo
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
το βασικο ειναι το δεσιμο στα εμπρος ραμφοι.
ειναι ορατο μονο οταν γινει λαμαρινα το σημειο, και εγω προσφατα το ειδα και κατοπιν υποδειξης γνωστη.
δεν ηξερα οτι εχουνε διαφορες στο σασι εστω κ σε επιμερους σημεια.
ειναι σαν να ειναι ολοιδια (που ειναι) αλλα το μεν με το δε εχει περασει απο ενα ακομα σημειο πριν βγει στην παραγωγη μαλλον οπου εκανε δουλεια ακομα εκει περα.
γιατι δεν πιστευω οτι παιζει να εχει γινει κατι διαφορετικο.
απο την αλλη εγω πιστευω πως ενα HGT sta 260hp θα ειχε προβληματα , ναι.
ισως να μην ειχε τοσο συχνα αλλα σε μεγαλυτερη χρονικη διαρκεια (πχ οχι ανα 40κ αλλα ανα 50κ, παραδειγμα ετσι) αλλα οτι θα ειχε το θεωρω δεδομενο.
ειναι ορατο μονο οταν γινει λαμαρινα το σημειο, και εγω προσφατα το ειδα και κατοπιν υποδειξης γνωστη.
δεν ηξερα οτι εχουνε διαφορες στο σασι εστω κ σε επιμερους σημεια.
ειναι σαν να ειναι ολοιδια (που ειναι) αλλα το μεν με το δε εχει περασει απο ενα ακομα σημειο πριν βγει στην παραγωγη μαλλον οπου εκανε δουλεια ακομα εκει περα.
γιατι δεν πιστευω οτι παιζει να εχει γινει κατι διαφορετικο.
απο την αλλη εγω πιστευω πως ενα HGT sta 260hp θα ειχε προβληματα , ναι.
ισως να μην ειχε τοσο συχνα αλλα σε μεγαλυτερη χρονικη διαρκεια (πχ οχι ανα 40κ αλλα ανα 50κ, παραδειγμα ετσι) αλλα οτι θα ειχε το θεωρω δεδομενο.
Punto HGT SC Evo
- pasatempo
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 53
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 28, 2004 7:22 pm
- Επικοινωνία:
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
- pasatempo
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 53
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 28, 2004 7:22 pm
- Επικοινωνία:
για να αλλαξεις χωρις συμπλεκτη δεν πρεπει να ειναι σε συγκεκριμενες (ιδανικες) στροφες? 3400 νομιζω στο δικο μου
http://www.in-xios.gr JOIN NOW!
- BLUE SCORPION
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3018
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:53 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ
οχι απαραιτητα απλα θελει πιεση και να μην δεχεσαι οχι απο το κιβωτιο
και οπως θα περνω τις στροφες με 130 χωρις λαστιχα και αντιστρεπτικες εσυ αν θελεις κοιταζε με
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8