Βελτίωση σασμάν

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
error
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: Δευ Μάιος 23, 2005 12:44 am

Δημοσίευση από error » Δευ Οκτ 01, 2007 10:58 pm

Αν θελει κανεις να βελτιωσει ενα ΜΚ2 1.2 η 1.4 καλυτερα να παρει κατι αλλο που να αντεχει... Δισκο πλατω και σασμαν-διαφορικο σπανε σαν παιδικα (κινεζικα) παιχνιδια....ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΔΟΜΗ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ Και πριν πει κανεις κατι ας μιλησει καποιος που εχει εμπειρια και απο αλλα αυτοκινητα...
Τα πουντακια απλα ΣΠΑΝΕ ΣΠΑΝΕ ΣΠΑΝΕ!!!!(ΜΚ2 και μετα)
Τα περι σιδεροφαγων δεν τα καταλαβαινω οταν κατι Π.Χ. ΗΟΝDA κατι Ford ακομη και με τα διπλασια αλογα δεν καταλαβαινουν τιποτα.


PUNTO MK2 1.2 16V 80ps 5D :evil: :evil: :evil: 250.000km+

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Δευ Οκτ 01, 2007 10:58 pm

δηλαδη τι θελω να πω,
αν εκανα το HGT μου 260 αλογα πχ 250 , πες και μετα απο 45000-60000κμ παρεδιδε σαζμαν θα ελεγα και πολυ αντεξε ειδικα αμα το ειχα συνεχεια η συχνα πικνα σε αιμοσταξη το εργαλειο.

κατ εμε δεν τιθεται λογος μειωμενης αντοχης προιοντος, απλα τιθεται λογος προιοντος με οριο.

φιλικα παντοτε
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Δευ Οκτ 01, 2007 11:03 pm

error έγραψε:Αν θελει κανεις να βελτιωσει ενα ΜΚ2 1.2 η 1.4 καλυτερα να παρει κατι αλλο που να αντεχει... Δισκο πλατω και σασμαν-διαφορικο σπανε σαν παιδικα (κινεζικα) παιχνιδια....ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΔΟΜΗ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ Και πριν πει κανεις κατι ας μιλησει καποιος που εχει εμπειρια και απο αλλα αυτοκινητα...
Τα πουντακια απλα ΣΠΑΝΕ ΣΠΑΝΕ ΣΠΑΝΕ!!!!(ΜΚ2 και μετα)
Τα περι σιδεροφαγων δεν τα καταλαβαινω οταν κατι Π.Χ. ΗΟΝDA κατι Ford ακομη και με τα διπλασια αλογα δεν καταλαβαινουν τιποτα.
τοτε φιλε μου , κακος εχεις ενα τετοιο κινεζικο παιχνιδι, με το συμπαθειο κιολας αμα σου σπαει δεν τιθεται λογος να στεναχωριεσαι και να πληρωνεις τσαμπα λεφτα....
μαλλον πρεπει να κινηθεις προς αλλες μαρκες. ΄;-)
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Δευ Οκτ 01, 2007 11:04 pm

Sonicboom έγραψε:
skinboy έγραψε:kωστα δεν σε ειπα κουλο....
Το σχολιο μου παραπανω περι κουλών πήγαινε στον πορτοκάλι! :D
Σχετικά με τις ερωτήσεις σου, το πρώτο σασμαν ήταν 6αρι που πριν ακομα μπει η τουρμπίνα ειχε δείξει σημαδια φθοράς. Μιλάμε ειχε κανει 25000 χιλιομετρα περιπου και γρατζουνουσε ωρες ωρες την 2α σε ψηλες στροφές. Οταν μπηκε η τουρμπινα κρατησε αλλα 20-25000. Πιθανότατα να το ειχα προλαβει αν το ειχα παει πιο γρήγορα για service. Ετυμηγορία...τα ρουλεμαν της 2ας ειχαν γίνει θρυψαλα και ειχαν σκορπισει παντού.
2ο σασμαν 5αρι μεταχειρισμένο, το οποιο εγινε φυλο και φτερο πριν μπει. Αυτή τη φορα είχα μαθει το μαθημα μου και προλαβαμε το ρουλεμαν...αλλα τελικα την ακουσε το διαφορικό...Μεχρι τοτε η χρηση ηταν παντα ηταν σκληρη αλλα προσεκτικη και η συντηρηση τακτικότατη. Σιγουρα υπήρξαν και χαμένες αλλαγες και γρατζουνίσματα αλλά αυτα πάντα θα υπάρχουν σε ένα μικρό ποσοστό. Στο 3ο σασμαν (5αρι παλι) δεν ξερω αν εγω ηρεμησα ή αν κανανε δουλεια τα διαφορα ζουμια που εβαζα με τις βαλβολίνες αλλα με κράτησε μεχρι τώρα χωρις προβλήματα(60000 χιλιομετρα περιπου).
Ta Νουμερα τον χιλιομετρων που αναφερεις για ενα μοτερ με βελτιωση του τυπου του δικου σου κ της ροπης και ολα τα παρεμφερει για μαμα σαζμαν μου φαινονται κανονικοτατα.
ολο σου το προβλημα θα το χαρακτιριζα φισιολογικη φθορα. απλα.

τωρα για το διαφορικο , οκ , εκει κατι δεν παει καλα, αλλα εισαι ο μναδικος που ακουω κατι σχετικο...
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
error
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: Δευ Μάιος 23, 2005 12:44 am

Δημοσίευση από error » Τρί Οκτ 02, 2007 12:46 am

skinboy σπαει ρε φιλε και ειναι γεγονος οτι στεναχωριεμαι....Το κινεζοπαιχνιδακι μου ειναι προσωπικη επιλογη...απλα με τα χρηματα που ειχα δεν μπορουσα να εχω κατι που να μην ντρεπομαι να το οδηγω!(Καλυτερα με τα ποδια και το κεφαλι ψηλα...παρα με τυροκουβαδες αξιοπιστους...)
PUNTO MK2 1.2 16V 80ps 5D :evil: :evil: :evil: 250.000km+

Άβαταρ μέλους
Sonicboom
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3153
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 28, 2004 4:39 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευση από Sonicboom » Τρί Οκτ 02, 2007 9:08 am

skinboy έγραψε:
Sonicboom έγραψε:
skinboy έγραψε:kωστα δεν σε ειπα κουλο....
Το σχολιο μου παραπανω περι κουλών πήγαινε στον πορτοκάλι! :D
Σχετικά με τις ερωτήσεις σου, το πρώτο σασμαν ήταν 6αρι που πριν ακομα μπει η τουρμπίνα ειχε δείξει σημαδια φθοράς. Μιλάμε ειχε κανει 25000 χιλιομετρα περιπου και γρατζουνουσε ωρες ωρες την 2α σε ψηλες στροφές. Οταν μπηκε η τουρμπινα κρατησε αλλα 20-25000. Πιθανότατα να το ειχα προλαβει αν το ειχα παει πιο γρήγορα για service. Ετυμηγορία...τα ρουλεμαν της 2ας ειχαν γίνει θρυψαλα και ειχαν σκορπισει παντού.
2ο σασμαν 5αρι μεταχειρισμένο, το οποιο εγινε φυλο και φτερο πριν μπει. Αυτή τη φορα είχα μαθει το μαθημα μου και προλαβαμε το ρουλεμαν...αλλα τελικα την ακουσε το διαφορικό...Μεχρι τοτε η χρηση ηταν παντα ηταν σκληρη αλλα προσεκτικη και η συντηρηση τακτικότατη. Σιγουρα υπήρξαν και χαμένες αλλαγες και γρατζουνίσματα αλλά αυτα πάντα θα υπάρχουν σε ένα μικρό ποσοστό. Στο 3ο σασμαν (5αρι παλι) δεν ξερω αν εγω ηρεμησα ή αν κανανε δουλεια τα διαφορα ζουμια που εβαζα με τις βαλβολίνες αλλα με κράτησε μεχρι τώρα χωρις προβλήματα(60000 χιλιομετρα περιπου).
Ta Νουμερα τον χιλιομετρων που αναφερεις για ενα μοτερ με βελτιωση του τυπου του δικου σου κ της ροπης και ολα τα παρεμφερει για μαμα σαζμαν μου φαινονται κανονικοτατα.
ολο σου το προβλημα θα το χαρακτιριζα φισιολογικη φθορα. απλα.

τωρα για το διαφορικο , οκ , εκει κατι δεν παει καλα, αλλα εισαι ο μναδικος που ακουω κατι σχετικο...
Ουσιαστικά αφυσικη φθορα ηταν λογο αυξημενης ισχυος και ροπης. Σιγουρα ειχε πολυ μεγαλύτερες καταπονήσεις. Απο τη στιγμη που βελτιωνεις το μοτερ ειναι λογικοτατο να καταπονεις πιο πολυ την μεταδοση και αφηνω στην ακρη το δισκο-πλατω που θεωρείται αναλώσιμο. Αλλα...το σασμαν ομως δεν ειναι αναλώσιμο και δεν είναι οτι καλύτερο να αλλαζεις σασμαν ανα 50000 χιλιομετρα περιπου λογο φθορας. Δεν πιστευω οτι ενα HGT ή Coupe με αντιστοιχα ποσοστα αυξησης ισχυος και της ροπης θα είχε τετοια προβλήματα στη μετάδοση. Εκει θελω να καταλήξω. Οτι το σασμαν του 1.2 δεν αντεχει πολυ οταν πρεπει να διαχειριστεί αυξημενη δύναμη και ταυτοχρονα απαιτητική χρήση.
Εικόνα
.

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Οκτ 02, 2007 9:17 am

to Coupe k to HGT κωστα ειναι αλλης σχεδιασης αμαξια , λογο του coupe το HGT ειχε την τυχη να φορεσει πανω του πραγματα (που προφανος ταιριαζανε χωρις να εχουνε κοστος κατασκευης νεων ανταλλακτικων) τα οποια του πεφτανε ποιο γερα απο οσο επρεπε οποτε εχει και αλλα περιθωρια , ας ερχεται με λιγα αλογα απο μαμα.

απο την αλλη και το coupe στα 400+ αλογα , γ@μει σαζμαν οποτε ποσοστιαια αν το κοιταξεις μιλαμε ισως για το ιδιο πραγμα με απειροελαχιστες διαφορες.
ξερεις οτι τοσα χρονια λεω οτι αμα 8ες να κανεις κατι σε 1.2 στην φαση 130-140 αλογα , παρε ενα τροπετο HGT.
Ο λογος που το λεω ειναι ολα αυτα που λες ποιο πανω, με το καλημερα δεν ιοθετεις ολα αυτα στο μελλον.

απο την αλλη πχ ειναι αμαξια (sporing-hgt) eμφανισιακα μονο , ακομα και οι καροτσες σκετες ειναι διαφορετικες σε πολλα σημεια , οποτε κατ εμε δεν τιθεται θεμα συγκρισης
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Οκτ 02, 2007 9:19 am

εμφανισιακα μονο ιδια θελω να πω
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
Sonicboom
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3153
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 28, 2004 4:39 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευση από Sonicboom » Τρί Οκτ 02, 2007 9:38 am

Απο την αλλη ενα hgt στα 260 δεν νομιζω να εχει τα ιδια προβληματα ισως επειδη φοραει ηδη ενα καλο σασμαν.
Το σασι (οχι γεφυρες, αναρτηση κλπ) του sporting σε τι διαφερει απο αυτο του hgt?
Εικόνα
.

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Οκτ 02, 2007 9:54 am

το βασικο ειναι το δεσιμο στα εμπρος ραμφοι.
ειναι ορατο μονο οταν γινει λαμαρινα το σημειο, και εγω προσφατα το ειδα και κατοπιν υποδειξης γνωστη.
δεν ηξερα οτι εχουνε διαφορες στο σασι εστω κ σε επιμερους σημεια.
ειναι σαν να ειναι ολοιδια (που ειναι) αλλα το μεν με το δε εχει περασει απο ενα ακομα σημειο πριν βγει στην παραγωγη μαλλον οπου εκανε δουλεια ακομα εκει περα.
γιατι δεν πιστευω οτι παιζει να εχει γινει κατι διαφορετικο.

απο την αλλη εγω πιστευω πως ενα HGT sta 260hp θα ειχε προβληματα , ναι.
ισως να μην ειχε τοσο συχνα αλλα σε μεγαλυτερη χρονικη διαρκεια (πχ οχι ανα 40κ αλλα ανα 50κ, παραδειγμα ετσι) αλλα οτι θα ειχε το θεωρω δεδομενο.
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
pasatempo
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Τρί Δεκ 28, 2004 7:22 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από pasatempo » Σάβ Οκτ 06, 2007 6:07 pm

ερωτηση: με τον όρο "καρφωτη" τι ακριβως εννοουμε

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Οκτ 06, 2007 6:43 pm

Πολυ γρηγορη μισο-συμπλεκταρισμενη(ή και καθολου καμμια φορα) αλλαγη ταχυτητας.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
pasatempo
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Τρί Δεκ 28, 2004 7:22 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από pasatempo » Σάβ Οκτ 06, 2007 8:09 pm

για να αλλαξεις χωρις συμπλεκτη δεν πρεπει να ειναι σε συγκεκριμενες (ιδανικες) στροφες? 3400 νομιζω στο δικο μου

Άβαταρ μέλους
BLUE SCORPION
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3018
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:53 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευση από BLUE SCORPION » Σάβ Οκτ 06, 2007 9:09 pm

οχι απαραιτητα απλα θελει πιεση και να μην δεχεσαι οχι απο το κιβωτιο
και οπως θα περνω τις στροφες με 130 χωρις λαστιχα και αντιστρεπτικες εσυ αν θελεις κοιταζε με
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Δημοσίευση από Orange » Κυρ Οκτ 07, 2007 1:37 am

BLUE SCORPION έγραψε:οχι απαραιτητα απλα θελει πιεση και να μην δεχεσαι οχι απο το κιβωτιο
....η αν θελεις να κανεις τα γραναζια του κιβωτιου σου, "αλεσμενα στραγαλια"!!χαχαχαχα
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”