Βελτίωση σασμάν

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
error
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: Δευ Μάιος 23, 2005 12:44 am

Δημοσίευση από error » Παρ Μαρ 14, 2008 9:04 pm

"δωσε ειναι το σωστο σορρυ "


PUNTO MK2 1.2 16V 80ps 5D :evil: :evil: :evil: 250.000km+

SilverPunto
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4424
Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευση από SilverPunto » Παρ Μαρ 14, 2008 9:20 pm

Τι ακριβως ειναι αυτο error?????
Το competizione????

Άβαταρ μέλους
error
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: Δευ Μάιος 23, 2005 12:44 am

Δημοσίευση από error » Παρ Μαρ 14, 2008 9:38 pm

H Valeo ειναι εταιρια που φτιαχτει παρα πολλα εργοστασιακα ανταλακτικα αυτοκινητων. Φτιαχνει και συμπλεκτες.Τους συνανταμε σε πολλα ευρωπαικα αυτοκινητα.Και εχουν πολυ καλη ποιοτητα και αντοχη.
Βγαζει και αναβαθμισμενο σετ δισκο πλατω(που η ιδια το ονομαζει competition) ειναι τριφτερο και αντεχει πολυ περισσοτερο ¨ξυλο¨ απο τα κανονικα. Οποτε σαν ποιοτικη εταιρια προτεινω καποιος να την εχει στα υποψιν.
PUNTO MK2 1.2 16V 80ps 5D :evil: :evil: :evil: 250.000km+

Άβαταρ μέλους
BLUE SCORPION
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 3018
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:53 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευση από BLUE SCORPION » Παρ Μαρ 14, 2008 9:40 pm

υπαρχει καποιο λινκ στο οποιο μπορουμε να το δουμε
και οπως θα περνω τις στροφες με 130 χωρις λαστιχα και αντιστρεπτικες εσυ αν θελεις κοιταζε με
"esy eisai o monos an8rwpos ston kosmo pou exeis mprostokinhto kai kaneis kalyteres pantes apo piswkinhto"cool_pipis
http://www.youtube.com/watch?v=A2CQ3YE4 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SsDY0nbZtSI
http://www.youtube.com/watch?v=SBKOpFVggr8

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Βελτίωση Μετάδοσης

Δημοσίευση από Gazofonix » Δευ Αύγ 09, 2010 7:53 pm

Ας αρχισουμε το θεμα μιας και εκτος απο το μοτερ εχουμε και το σαμσαν που μπορουμε να βελτιωσουμε και να κερδισουμε ακομα καλυτερη αποδοση ολων των βελτιωσεων που εχουμε κανει στο μοτερακι μας.
Το θεμα θα ξεκινησει γενικα και αν υπαρξει ενδιαφερων και προτασεις θα διαχωριστει σε Mk1,MK2,GP,Abarth
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Βελτίωση Μετάδοσης

Δημοσίευση από Gazofonix » Δευ Αύγ 09, 2010 8:01 pm

Και παμε πρωτα να δουμε........για μκ2α+β sporting.
Εχει δοκιμασει κανεις να αλλαξει ΜΟΝΟ το διαφορικο???Αν ναι με τι βημα και απο τι αμαξι?
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
Noa
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:12 am
Τοποθεσία: Άλιμος
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση Μετάδοσης

Δημοσίευση από Noa » Τρί Αύγ 10, 2010 9:03 am

ναι παιδια οποιος ξερει κατι να μας το πει ιατι καιγομαστε λιγακι....παιζει να ταιριαζει απο gt?
Εικόνα

BTS
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 18, 2007 3:24 pm

Re: Βελτίωση Μετάδοσης

Δημοσίευση από BTS » Τρί Αύγ 10, 2010 9:45 am

-GT και HGT έχουν τον ίδιο τύπο κιβωτίου, όμοιο με αυτό τον alfa 147 & 156 TS (μεταξύ άλλων). Τα κιβώτια αυτά δεν ταιριάζουν στα μικρότερα μοντέλα punto.

-Έχουν ίδιες ακριβώς σχέσεις
1η 3.909
2η 2.238
3η 1.520
4η 1.156
5η 0.872 (0.891 για τα πρώτα GT)

-Η διαφορά τους έγκειται στο κορωνοπηνίο. Το GT έχει πιο μακρύ βήμα (3.35:1). Το HGT είναι αρκετά πιο κοντό (3.866:1).

Στο Gt συνήθως δεν χρειάζεται κοντύτερο κιβώτιο. Η ροπή του τούρμπο αξιοποιεί καλύτερα (με λίγα λόγια "απλώνει") ένα σχετικά μακρύ κιβώτιο, σαν το εργοστασιακό.
Στο HGT, για πιο ειδικές απαιτήσεις (π.χ. περιστασιακή χρήση πίστας), μπορούμε να βοηθήσουμε τον ατμοσφαιρικό κινητήρα να επιταχύνει γρηγορότερα, χρησιμοποιώντας ένα ελαφρά κοντύτερο κορωνοπηνίο, όπως αυτό της 147 1.6 120ps με σχέση 4.06:1.

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση Μετάδοσης

Δημοσίευση από GRIGIO » Τρί Αύγ 10, 2010 2:39 pm

Από οσα γνωρίζω απο τα πιο κοντά κιβώτια ειναι το κιβώτιο του mk1 το 55άρι...Πολυ κοντό κιβώτιο που εαν ταίριαζε στα δικά μας σε κοντρα(και ισως σε καρτόπιστα) θα έκανε τη διαφορά...Υπάρχει ενα θέμα σοβαρό στο πάντρεμα του κιβωτίου αλλά....αλλα...Θα συμφωνήσω με τον προλαλλήσαντα για την βελτίωση με κορωνοπήνιο σχέσης 4,06:1 που κατ εμε για χρήση πίστας(έστω και περιστασιακής) αποτελεί εξαιρετική λύση.

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Βελτίωση Μετάδοσης

Δημοσίευση από Gazofonix » Τρί Αύγ 10, 2010 10:42 pm

To Θεμα ειναι αν μπορει να κουμπωσει το διαφορικο απο την 147 1.6 πανω στο κιβωτιο του μκ2 Sporting, η του HGT.....και κατα ποσο το αποτελεσμα θα γινει αποδεκτο στην καθημερινη χρηση.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

BTS
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 18, 2007 3:24 pm

Re: Βελτίωση Μετάδοσης

Δημοσίευση από BTS » Τετ Αύγ 11, 2010 8:27 am

Gazofonix έγραψε:To Θεμα ειναι αν μπορει να κουμπωσει το διαφορικο απο την 147 1.6 πανω στο κιβωτιο του μκ2 Sporting, η του HGT.....και κατα ποσο το αποτελεσμα θα γινει αποδεκτο στην καθημερινη χρηση.
Στο GT και το HGT μπαίνει κανονικά κορωνοπηνίο από Άλφα 147 & 156 (είναι το ίδιο σαζμάν).

Tο sporting έχει άλλο τύπο κιβωτίου και δεν ταιριάζει.


Ένα καλό λινκ για να υπολογίζετε πόσο αλλάζει από βήμα με τα διάφορα κορωνοπηνία και σχέσεις είναι το παρακάτω:

http://www.psclub.gr/tools/rpm_calculator.html

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση Μετάδοσης

Δημοσίευση από GRIGIO » Τετ Αύγ 11, 2010 10:43 am

MK2-MK2B απλά,κοιτάξτε μηπως ταιριάζει το κορωνοπήνιο απο το μκ1 55άρι...

Άβαταρ μέλους
Giorgis_thess
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 232
Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2008 8:19 am

Re: Βελτίωση Μετάδοσης

Δημοσίευση από Giorgis_thess » Τετ Αύγ 11, 2010 12:15 pm

BTS έγραψε:
Gazofonix έγραψε:To Θεμα ειναι αν μπορει να κουμπωσει το διαφορικο απο την 147 1.6 πανω στο κιβωτιο του μκ2 Sporting, η του HGT.....και κατα ποσο το αποτελεσμα θα γινει αποδεκτο στην καθημερινη χρηση.
Στο GT και το HGT μπαίνει κανονικά κορωνοπηνίο από Άλφα 147 & 156 (είναι το ίδιο σαζμάν).

Tο sporting έχει άλλο τύπο κιβωτίου και δεν ταιριάζει.


Ένα καλό λινκ για να υπολογίζετε πόσο αλλάζει από βήμα με τα διάφορα κορωνοπηνία και σχέσεις είναι το παρακάτω:

http://www.psclub.gr/tools/rpm_calculator.html
Με την ίδια λογική, μπορεί να μπεί σαζμάν απο Punto GT , σε ΜΚ2 1.8 HGT???Είσαι σίγουρος γι αυτό φίλε μου??Γιατί μπορεί να ειναι ίδιος κωδικός σαζμάν , αλλα νομίζω πως τα κουμπώματα είναι τελίως διαφορετικά???C510 έχει και το Grande Punto Tjet...Δεν νομίζω όμως να μπορεί να κουμπώσει σαζμάν Punto GT πάνω.. PDT_Armataz_01_01

BTS
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 18, 2007 3:24 pm

Re: Βελτίωση Μετάδοσης

Δημοσίευση από BTS » Τετ Αύγ 11, 2010 12:22 pm

Giorgis_thess έγραψε:Με την ίδια λογική, μπορεί να μπεί σαζμάν απο Punto GT , σε ΜΚ2 1.8 HGT???Είσαι σίγουρος γι αυτό φίλε μου??Γιατί μπορεί να ειναι ίδιος κωδικός σαζμάν , αλλα νομίζω πως τα κουμπώματα είναι τελίως διαφορετικά???C510 έχει και το Grande Punto Tjet...Δεν νομίζω όμως να μπορεί να κουμπώσει σαζμάν Punto GT πάνω.. PDT_Armataz_01_01

Συνήθως αυτά τα σαζμάν έχουν το ίδιο κούμπωμα..

Τώρα αν κάτι άλλαξε σε πιο καινούργια μοντέλα (π.x. t-jet), τότε πάλι υπάρχει λύση, γιατί τα εντόσθια τους μπαίνουν κανονικά από το ένα στο άλλο και κρατάς το μαμά κέλυφος. :wink:

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση Μετάδοσης

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Αύγ 17, 2010 7:45 am

No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”