mk2b project

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
grhgorhsptol
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1509
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm

mk2b project

Δημοσίευση από grhgorhsptol » Τρί Μάιος 15, 2007 11:02 am

Καλημέρα σε όλους.

Ξυπνώντας το πρωί σχετικά νωρίς μετά από ένα ζόρικο βράδυ (καθώς είχαμε καταναλώσει αύθονη ποσότητα αλκοολούχων ποτών) και μη έχοντας τι να κάνω μου ήρθε στον κατεστραμένο εγκέφαλό μου η εξής σκέψη:

"Τί ωραία που θα ήταν να στρόφαρε το πουντάκι μου μέχρι τις 8500στρ ατμόσφαιρα!! :shock: !!?? ,
τί βασικά πράματα πρέπει να μπουν για να το κατορθώσω αυτό?,
πόσα άλογα+ και ροπή+ θα πάρω?
,πόσα λ7 θα πετάξουν από τις τσέπες μου για μια τέτοια επέμβαση?,
θα έχω αξιόπιστο τουτού ή κάθε εβδομάδα θα τρέχω στους μαστόρους?,
θα αντέξει το 6άρι κιβώτιό μου?
και τέλος αξίζει να γίνει μια τέτοια επέμβαση?"

(Η πρώτη σκέψη μου όταν σκέφτηκα 8500στρ ήταν το integra και το s2000.Τί πράματα φοράνε που τα κάνουν να στροφάρουν τόσο ψιλά και να είναι τόσο αξιόπιστα?)



Άβαταρ μέλους
joykiller
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Πέμ Απρ 28, 2005 11:06 pm
Τοποθεσία: Agia Paraskevi
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από joykiller » Τρί Μάιος 15, 2007 11:22 am

χοχοχο ανοιξες φοβερο θεμα...επειδη τωρα δεν εχω τον χρονο που θελω θα σου πω πολυ επιγραμματικα 2-3 πραγματα και προς βραδακι τα υπολοιπα...λοιπον περα απο το ολη η κυλινδροκεφαλη θελει φτιαξιμο για να αποκτησει υποδομη για τετοιες στροφες,δλδ εκκεντροφορους που να δουλευουν εκει ψηλα (συνεπως λογικα θα χασεις χαμηλα) ελατηρια βαλβιδων διπλα και τριδιπλα :mrgreen: θες βαλβιδες πιο ανθεκτικες,στοπ βαλβιδων πιο ανθεκτικα...βαλβιδοκατασταση αδερφε...καμια ροικη κλπ κλπ.τωρα παμε στο πιο πονεμενο κομματι γιατι πες την κεφαλη την φτιαχνεις...παμε απο κατω τωρα στο μπλοκ,εδω δεν ξερω τι παιζει με την εξης ενοια,απο ενα σημειο και μετα οι δυναμεις αυξανονται δυσαναλογα πολυ...τι ενωω,μπακαλιστικα τελειως θα το πω,οι φυσικοι του κλαμπ ας κανουνε παιχνιδι μετα,τα πιστονια οι μπιελες και ο στροφαλος οσο ανεβαινει το στροφαρισμα ζοριζονται ολο και πειρισσοτερο και απο ενα σημειο και μετα υπαρχει ρισκο,πρεπει να βρεις πιο ειναι αυτο το σημειο λοιπον,μπορει να σου πουνε οτι φιλε ξερεις τι στις 8500 φτιαχνεις κεφαλη και εισαι κομπλε,η ξερεις τι θελεις κοντα πιστονια ξερω γω...θελει ψαξιμο αλλα γινεται,τωρα το σαζμαν (και εδω μπορει να λεω χοντρη πατατα δεν ξερω υποθετω) επηρεαζεται απο τις στροφες ετσι?μηπως αδρανει (γιατι ξερω οτι μετα απο καποια χλμ/ωρα αδρανει ας πουμε (σε μκ1 τουρμπο μετα τα 270 απο οτι εχω ακουσει π.χ.) μηπως λοιπον και πανω απο καποιες στροφες αδρανει?αλογα και ροπη απο το στροφαρισμα σαν στροφαρισμα δεν ξερω αν θα παρεις κατι φοβερο αλλα με την δουλεια που θα γινει για να επιτευχθει το στροφαρισμα (κεφαλη φουλ=εξατμιση=προγραμμα=εισαγωγη) σιγουρα θα παρεις.απο λεφτα...ο θεος να βαλει το χερι του...πιστευω το ταλιρο το εχεις παντως για κατι σωστο...
Kante click sto link parakalw http://s2.bitefight.gr/c.php?uid=21367

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Μάιος 15, 2007 11:27 am

Τί ωραία που θα ήταν να στρόφαρε το πουντάκι μου μέχρι τις 8500στρ ατμόσφαιρα!!
στρατμοσφαιρα <-> στρατοσφαιρα..!!lol

Αφαιρεση κοφτη και "μπαμπουλες" εκκεντροφορους οπωσδηποτε..Λογικα χρησιμοποιηση μηχανικων ωστηριων και καταργηση των υδραυλικων..Ροικη και αυξηση της συμπιεσης (12?,12+?).Εννοειται ενισχυμενα ελατηρια+βαλβιδες νατριου για καλυτερη ψυξη..Αναφορικα με την ψυξη λογικα θα χρειαστεις και ενα ψυγειο λαδιου..Απο θεμα αξιοπιστιας εξαρταται ποσα χρηματα εισαι διατεθημενος να ξοδεψεις..Παντως δημιουργεις πολυ καλη υποδομη για 4πεταλουδο!

Ομως το μοτερ σου κατω απο τις 4500 θα ειναι τζουφιο..Και η 100αρα βενζινη θα επιβαλλεται..

Το βασικοτερο ειναι οτι χρειαζεσαι πολλα λεφτα ομως...Οσο για τα ιαπωνικα οι ανοχες που εχουν διαφερουν κατα πολυ απο τα δικα μας..

Παρεπιπτοντως δεν εισαι ο μοναδικος με αυτα τα ωραια ονειρα..:smile:
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
grhgorhsptol
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1509
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm

Δημοσίευση από grhgorhsptol » Τρί Μάιος 15, 2007 11:36 am

Ότι χάνεις στα χαμηλά εννοείται.
Αλλά μετά τις 5500στρ ξεκινάει το πάρτυ!!!
Εκκεντροφόρους-πρόγραμμα-δίσκο-εισαγωγή-εξαγωγή είναι τα σίγουρα που πρεπει να αλλαχτούν.
Το θέμα είναι τα υπόλοιπα ...μπιέλες,πιστόνια,στρόφαλοι,κυλινδροκεφαλή όπως είπες κι εσύ και και και....τα οποία δεν τα ξέρω...γι'αυτό και άνοιξα αυτό το θέμα για να ενημερωθούμε όλοι όσοι δεν ξέρουμε.
Τα άλογα και την ροπή θα τα έχει ψιλά αλλά κατά πόσο θα αυξηθούν(+20%,+25%)?

Άβαταρ μέλους
grhgorhsptol
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1509
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm

Δημοσίευση από grhgorhsptol » Τρί Μάιος 15, 2007 11:40 am

P.A.D.R.C έγραψε: Παρεπιπτοντως δεν εισαι ο μοναδικος με αυτα τα ωραια ονειρα..:smile:
Το ξέρω γι'αυτό και άνοιξα και το θέμα...για να μοιραστούμε το όνειρο!!!

Άβαταρ μέλους
puntomk3
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 395
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 06, 2004 12:37 am
Τοποθεσία: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευση από puntomk3 » Τρί Μάιος 15, 2007 12:21 pm

Αν σου πω να τα ξεχάσεις ολα αυτα και να σκεφτεις το σαλιγκαρι σοβαρα θα με βρίσεις ε?Αν σου περασει το turbo εστω κα λιγο απο το μυαλο σου στειλε μου p.m εχω να σου πω πολλα...

Άβαταρ μέλους
grhgorhsptol
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1509
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm

Δημοσίευση από grhgorhsptol » Τρί Μάιος 15, 2007 12:27 pm

puntomk3 ένα όνειρο είναι μόνο ,το οποίο μπορεί να βγεί ποτέ αληθινό,απλώς άνοιξα το θέμα για να ενημερωθούμε λίγο.
Για σαλιγκάρι ξέρουμε κάτι λίγα όσο να'ναι.
(Εγώ πάντως είμαι υπέρ της ατμόσφαιρας)
Φιλικά πάντα...

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Μάιος 15, 2007 12:30 pm

Αν σου πω να τα ξεχάσεις ολα αυτα και να σκεφτεις το σαλιγκαρι σοβαρα θα με βρίσεις ε?Αν σου περασει το turbo εστω κα λιγο απο το μυαλο σου στειλε μου p.m εχω να σου πω πολλα...
ΑΥτο προτιμουν ολοι γιατι ειναι φθηνοτερο... +ιππος/ευρω επενδυσης!!!

Παρολα αυτα οι "ρομαντικοι" εμμενουμε στα Ν/Α :smile:
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
_Nikos_
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2339
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 16, 2006 10:33 pm

Δημοσίευση από _Nikos_ » Τρί Μάιος 15, 2007 1:09 pm

βαλε και πιστονακια για με την συμπιεση που θα εχει μετα προβλεπω "κραχ"
Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Άβαταρ μέλους
joykiller
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Πέμ Απρ 28, 2005 11:06 pm
Τοποθεσία: Agia Paraskevi
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από joykiller » Τρί Μάιος 15, 2007 1:44 pm

μα ουτως η αλλως η συμπιεση που θελει μετα για να δουλεψει τους εκκεντροφορους μαλλον μονο με πιστονια θα την φτιαξεις σωστα...μπομπε...
Kante click sto link parakalw http://s2.bitefight.gr/c.php?uid=21367

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευση από iceman_n » Τρί Μάιος 15, 2007 1:50 pm

πολυ καλο το θεμα για ενημερωση αλλα η λυση στο προβλημα ειναι αλλη.

πολλας οτι εχεις περνεις civic του 99 το 1400 πουλας και το μοτερ αγοραζεις το μοτερ του integra το βαζεις στα honda ειναι ευκολα αυτα τα παιχνιδια και στροφαρεις 9000 RPM και αν δεν σου ειναι αρκετα βαζεις και το προγραμμα και ας στις 10000 RPM.

και δεν σπαει δεν χαλαει δεν δεν δεν[/highlight]

Άβαταρ μέλους
Dreamcatcher
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 20, 2006 5:40 pm
Τοποθεσία: Salonica
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Dreamcatcher » Τρί Μάιος 15, 2007 2:06 pm

ρε παιδια και κατι αλλο.. ο κορμος θα αντεξει τις 8500;; ειναι και αυτο μια ερωτηση.. εχεις ακουσει κανενα παρομοιο project γρηγορη (απο εξωτερικο ισως..) ;;
Red like passion!!

Άβαταρ μέλους
joykiller
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Πέμ Απρ 28, 2005 11:06 pm
Τοποθεσία: Agia Paraskevi
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από joykiller » Τρί Μάιος 15, 2007 2:13 pm

καλα μην ακουω για 10αρες ετσι απλα...ουτε οι χοντακιδες οι ιδιοι δεν τα πιστευουν αυτα...επειδη εχω και χοντα 160 αλογα 1.6....ο b18 του ιντεγκρα βγαζει αλογα αρκετα ατμοσφαιρικα και φλερταρει ανετα με τις 9αρες ο σκοπος ομως ειναι να δουλευει κιολας εκει πανω οχι να τις δειχνει το στροφομετρο...ειναι αυτο που ελεγα πιο πανω...μπορει μεχρι τις 8 να φτασεις με 2.000 ευρω και απο τις 8 στις 9.000 να θες 5.000 και απο τις 9.000 στις 10.000 στροφες να θες 15.000 ευρω...τα νουμερα ειναι τυχαια καταλαβαινετε τι θελω να πω...επισης τα χιτωνια δεν ξερω αν θα αντεξουν...εκει ποναει ενα μοτερ που δεν ειναι μελετημενο για στροφαρισματα τρελα...και θα μου πεις ωραια παω και αγοραζω ατσαλοχιτωνια...δεν ειναι τρελο κοστος...το ρεκτιφιε ειναι γ*****σι και προστιμο μετα (closed deck λεγεται η διαδικασια νομιζω) και αυτος που θα στο κανει θα σου παρει 2 χιλιαρικα ξερω γω..
Kante click sto link parakalw http://s2.bitefight.gr/c.php?uid=21367

Άβαταρ μέλους
grhgorhsptol
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1509
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm

Δημοσίευση από grhgorhsptol » Τρί Μάιος 15, 2007 2:17 pm

Dreamcatcher έγραψε:ρε παιδια και κατι αλλο.. ο κορμος θα αντεξει τις 8500;; ειναι και αυτο μια ερωτηση.. εχεις ακουσει κανενα παρομοιο project γρηγορη (απο εξωτερικο ισως..) ;;
Δεν έχω ακούσει τπτ παρόμοιο Αλέξη.Μια "φλασιά" της στιγμής ήταν...

Άβαταρ μέλους
grhgorhsptol
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1509
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm

Δημοσίευση από grhgorhsptol » Τρί Μάιος 15, 2007 2:20 pm

Κάποιος που να ξέρει λεπτομερώς το θέμα?(τιμές,εξαρτήματα,περαστικά,συμπιέσεις κτλ)

Πως και δεν έχει φτιαξει η fiat κάποια παρόμοια μηχανή?Ή μήπως έχει φτιάξει στο παρελθόν και δεν το ξέρω εγώ?

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”