Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
andrew
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Εγγραφή: Τρί Αύγ 23, 2005 8:56 pm
- Τοποθεσία: Athens
Δημοσίευση
από andrew » Πέμ Μάιος 17, 2007 9:54 pm
grhgorhsptol έγραψε:Δηλαδή μέχρι τώρα έχουμε βγάλει το συμπέρασμα ότι για μια τέτοια μετατροπή θέλουμε (εκτός από το στήσιμο του αμαξιού το οποίο εννοείται):
πρόγραμμα
εκκεντροφόρια
κεφαλάρι με τις βαλβίδες και τα συναφή
ελάφρωμα στροφάλου και βολάν
δίσκο
εισαγωγή αέρα
ολόκληρη εξάτμηση χειροποίητη
πιθανός μεγαλύτερο ψυγείο λαδιού
τι άλλο?
ξέχασα κάτι σημαντικό?
κάποιος ειδικός για να πεί και τις τιμές των παραπάνω στο περίπου?
κατι σημαντικο* δεν ξεχασες!με το θεμα τροφοδοσιας δεν ξερουμε τι γινεται...αλλα λογικα τα μαμα μπεκ και η τρομπα θα αρκουν....ο εγκεφαλος με ρυθμισμα στο dyno θα ναι οκ ωστε να μην παμε σε παραλληλο!
*ξεχασες ομως κατι πολυ βασικο....ποιος μηχανικος θα αναλαβει τα παραπανω....
ξερω ενας ο οποιος ειναι Αλεπου
στην βελτιωση n/a γαλλικων αλλα ακομα δεν του εχω κανει κουβεντα για ατμοσφαιρικη βελτιωση του μκ2β!
See you in another life . . .
-
P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
-
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από P.A.D.R.C » Πέμ Μάιος 17, 2007 10:00 pm
ξερω ενας ο οποιος ειναι Αλεπου στην βελτιωση n/a γαλλικων αλλα ακομα δεν του εχω κανει κουβεντα για ατμοσφαιρικη βελτιωση του μκ2β!
To πολυ πολυ να ξετραλαθει μολις δει τι υποβαθρο εχουν τα 1.4 ..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an
SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg
(MOTtest)
-
andrew
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Εγγραφή: Τρί Αύγ 23, 2005 8:56 pm
- Τοποθεσία: Athens
Δημοσίευση
από andrew » Πέμ Μάιος 17, 2007 10:02 pm
P.A.D.R.C έγραψε:
ξερω ενας ο οποιος ειναι Αλεπου στην βελτιωση n/a γαλλικων αλλα ακομα δεν του εχω κανει κουβεντα για ατμοσφαιρικη βελτιωση του μκ2β!
To πολυ πολυ να ξετραλαθει μολις δει τι υποβαθρο εχουν τα 1.4 ..
λες να το γυρισει στην βελτιωση των 1.4 punto??
αντε να δω απτα χερια του και 4πεταλουδο sporting να ουρλιαζει στην Καβαλας και τι στον κοσμο!!
See you in another life . . .
-
P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
-
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από P.A.D.R.C » Πέμ Μάιος 17, 2007 10:07 pm
Eγω παντως το ακουσα εμμεσως απο "γαλλο" ως επι το λειστον Μηχανικο..Βεβαια ηταν 1.8 το μοτερ ,αλλα δεν αλλαζουν πολλα..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an
SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg
(MOTtest)
-
giannis koloyaro
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 66
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 11, 2006 4:27 pm
Δημοσίευση
από giannis koloyaro » Σάβ Μάιος 19, 2007 2:15 pm
παντως Τα yaris φορανε τετραπεταλουδο απο cbr 600!!για τετραπεταλουδο απο χαγιαμπουσα μου φαινεται λιγο μεγαλο για punto!!!
-
P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
-
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από P.A.D.R.C » Τρί Ιούλ 10, 2007 4:30 pm
Σημερα ειχα μια πολυ ενδιαφερουσα "συζητηση" σχετικα με το 1.4 16V .Θα ηθελα να την σχολιασετε..
http://www.guy-croft.com/viewtopic.php?t=873&start=0
απο την μεση και κατω ειναι το θεμα σχετεικα με εκκεντροφορους και κεφαλη που κατα τα λεγομενα του φιλου εκει δεν ειναι καλη λογο υδραυλικων ωστηριων & σχεδιασμου.
Περιμενω την γνωμη σας και συγγνωμη για τα αγγλικα..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an
SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg
(MOTtest)