Μπουζί

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
spartiatis
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1208
Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από spartiatis » Παρ Ιαν 26, 2007 5:01 pm

συγνωμε αλλα δεν ειναι δυνατο να δεις καλυτερη επιτανχυνση μονο με τα μπουζι που ειναι ασχετα με το πως επιταχυνει ενα αμαξι!τα μπουζι δεν σου βαζει αλογα!κανενα μπουζι δεν μπορει να στο κανει αυτο!!!μηπως εχεις επιρεαστει ψυχολογικα οπως και οταν βαζουμε ακριβη βενζινη με την που την βαζουμε λεμε οτι τωρα παει πολυ πιο γρηγορα ενω παει ακριβως το ιδιο???για το ρελαντι να το δεχτω αλλα ολα τα ολα οχι!να ξερεις κατι αμα σου βγαλει προβλημα ενα μπουζι θα σου βγαλει μετα απο 500χλμ με 1000χλμ με τα μπουζι που εβαλες!οποτε αμα εβαλες διαφοτερικη προδιαγραφων απο τα μαμα να το προσεχεις αυτο!φιλικα παντα γιατι κουραστικα να μας λεμε μυθους και να μας πιανουν τους κωλους!!!



Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Ιαν 26, 2007 5:46 pm

Αναλογως..Δυνατοτερος σπινθηρας προσφερει καλυτερη εναρξη καυσης,μαλλον πιο ολοκληρωμενη.Τωρα κατα ποσο φαινεται η διαφορα δεν ξερω,ειδικα μονο με αλλαγη μπουζι..Ομως,οπως καθε φορα που αλλαζεις τα παλια ταλαιπωρημενα μπουζι σου με καινουργια ,ετσι και στην συγκεκριμμενη περιπτωση τα καινουργια μπουζι εδειξαν καλυτερα απο τα παλια!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Σάβ Ιαν 27, 2007 3:41 pm

Παιδια δεν ειπα οτι το αμαξι μου εγινε πυραυλος.... Ηρεμηστε... Απλα υπαρχει μια διαφορα. Το αμαξι παιρνει με την μια μπροστα.... Τα συγκεκριμενα μπουζι αντεχουν 80.000χλμ κ εχουν 4 φορες πιο δυνατο σπινθηρα απο τα συμβατικα απλα μπουζι....
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από GRIGIO » Σάβ Ιαν 27, 2007 4:01 pm

Φώτη πιστεύω ότι 80.000 δεν θα αντέξουν...Στην πραγματικότητα θα αντέξουν κάπου στα 60000.Εγώ σου είπα,στη θέση σου θα έβαζα και μπουζοκαλώδια.Το θεωρώ πιο βασικό από τα μπουζί

Άβαταρ μέλους
spartiatis
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1208
Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από spartiatis » Σάβ Ιαν 27, 2007 6:22 pm

οντως κρατανε περισοτερο απο τα κοινα μπουζι αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα αντεξουν 80,000 χλμ!

Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Κυρ Ιαν 28, 2007 3:45 pm

καλα δεν τρεχει κ τπτ.... καλα ειναι κ τα 60.000 χλμ....
Αντωνη ειναι στα αμεσα σχεδια μου τα μπουζοκαλωδια.... Θα μπουν πριν το προγραμμα διοτι θελω το προγραμμα να εχει ετοιμες βασεις κ πολυ γερες κ να αποδοσει τα μεγιστα.....
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Δημοσίευση από Orange » Κυρ Ιαν 28, 2007 4:12 pm

spartiatis με τη βενζινη, υπαρχει τρομερη διαφορα.Ρωτα και τον tsioufff που ανοιξε πολλες φορες μαζι μου και αυτος ειχε απλη αμολυβδη.Κατι παρομοιο γινετε και με τα μπουζι.Δε λεω οτι ειναι οι διαφορες της μερας με τη νυχτα, αλλα σιγουρα υπαρχουν διαφορες που ειναι ορατες και αισθητες.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
thanasis134
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Δευ Απρ 11, 2005 1:17 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευση από thanasis134 » Κυρ Ιαν 28, 2007 4:30 pm

Παιδιά σίγουρα το αμάξι με μπουζί ιριδίου ή κάποιο πιο ενισχυμένο απο το εργοστασιακό πάει καλύτερα, απλά το θέμα είναι κατά πόσο κάνουμε καλό στον κινητήρα με την ενισχυμένη καύση που γίνεται...
Εγω με ιριδίου είχα δει μεγάλη διαφορά στην απόκριση και στις χαμηλές στροφές...αλλά δεν τα ξαναέβαλα!
Η επιλογή είναι δική σας...
Fiat Stilo 1.8 3d Dynamic Facelift - 17'' Wheels - Side Spoilers

Το προηγούμενο αυτοκινητό μου ήταν Ιταλικό!
Το αυτοκίνητο που έχω τώρα είναι και αυτό Ιταλικό!
Για το επομενό μου δεν χρειάζεται συζήτηση...

Άβαταρ μέλους
spartiatis
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1208
Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από spartiatis » Κυρ Ιαν 28, 2007 6:11 pm

στην βενιζινη αν υπαρχει διαφορα ειναι τοσο πολυ μικρη που ουτε ο αρχιμηχανικος της fiat δεν την καταλαβαινει!δεν το λεω εγω αυτα ερευνα απο τους 4τροχους που η διαφορα απο αμολβυδη σε σουπερ ηταν 1,8 ιππους στο ιδιο αμαξι!εκτος αν μου πεις οτι καταλαβαινει του ουτε 2 ιππους!κκαι υποψην και η δοκιμη εγινε σε αμεσσου ψεκασμου μοτερ!μηπως ηταν μουφα η απλη μου ειχατε βαλει???ειναι το πιο λογικο γιατι το αλλο δεν το δεχομαι να μπορεις δεις εγς και εσυ την διαφορα!!!οσο για τα μπουζι ρωτηστε οποιον μηχανικο θελετε που εχει ομως πτυχιο τει!θα σας απαντησει σιγουρα οτι τα μπουζι δεν μπορουν να δωσουν αλογα ή να γινει πιο γρηγορο το αμαξι!εκτος αν τα προηγουμενα μπουζι ηταν τελειως κατεστραμενα και φανει μια διαφορα με την αλλαγη τους!αλλα δεν γινεται να αλλαξεις μπουζι που ηταν απλα χρησιμοποιημενα με καινουργια και να δεις την διαφοραοτι εγινε πιο γρηγορο σε μαμα αμαξι!ψυχολογικα ειναι ολα αυτα!για αυτο μαμα μπουζι και απλη βενζινη εγω προτιμω!

Άβαταρ μέλους
error
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: Δευ Μάιος 23, 2005 12:44 am

Δημοσίευση από error » Κυρ Ιαν 28, 2007 6:32 pm

Παιδες πιστευω οτι μια καλη βενζινη εχει διαφορα που μπορει να την καταλαβει ο μεσος οδηγος.Το βασικοτερο προβλημα ειναι οτι οι <<καλες>> βενζινες πολλων οκτ ειναι και κατα 90% νοθευμενες οχι με νερο αλλα με απλη βενζινη....γιατι δεν ειναι ευκολα αντιληπτο και με ασφαλεια ο βενζινας κυκλοφορει με BMW... ;) Υ.Γ. αν καποιος με σχεδον μαμα μοτερ θελει να δει διαφορες καλυτερα να αλλαζει μπουζι καθε 10Κ κμ,παρα να δινει ενα σκασμο χρηματα για μπουζι.Αν καποιος ανεβασει συμπιεση η αν ειναι τυρμπο το μοτερ τοτε τα καλα μπουζι αξιζουν και παρααξιζουν τα χρηματα τους.
Υ.Γ.2 ειδα μπουζι ιριδιου (που ειναι μακραν τα καλυτερα)μετα απο 50Κ κμ χρησης ειχε λιωσει το στελεχος του σπινθηριστη της γειωση,οποτε και αυτα θελουν αλλαγμα στα 50Κ κμ.(Προς μεγαλη μου εκπληξη η λεπτη ακιδουλα δεν ειχε παθει ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!)
PUNTO MK2 1.2 16V 80ps 5D :evil: :evil: :evil: 250.000km+

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευση από iceman_n » Κυρ Ιαν 28, 2007 6:48 pm

spartiatis έγραψε:στην βενιζινη αν υπαρχει διαφορα ειναι τοσο πολυ μικρη που ουτε ο αρχιμηχανικος της fiat δεν την καταλαβαινει!δεν το λεω εγω αυτα ερευνα απο τους 4τροχους που η διαφορα απο αμολβυδη σε σουπερ ηταν 1,8 ιππους στο ιδιο αμαξι!εκτος αν μου πεις οτι καταλαβαινει του ουτε 2 ιππους!κκαι υποψην και η δοκιμη εγινε σε αμεσσου ψεκασμου μοτερ!μηπως ηταν μουφα η απλη μου ειχατε βαλει???ειναι το πιο λογικο γιατι το αλλο δεν το δεχομαι να μπορεις δεις εγς και εσυ την διαφορα!!!οσο για τα μπουζι ρωτηστε οποιον μηχανικο θελετε που εχει ομως πτυχιο τει!θα σας απαντησει σιγουρα οτι τα μπουζι δεν μπορουν να δωσουν αλογα ή να γινει πιο γρηγορο το αμαξι!εκτος αν τα προηγουμενα μπουζι ηταν τελειως κατεστραμενα και φανει μια διαφορα με την αλλαγη τους!αλλα δεν γινεται να αλλαξεις μπουζι που ηταν απλα χρησιμοποιημενα με καινουργια και να δεις την διαφοραοτι εγινε πιο γρηγορο σε μαμα αμαξι!ψυχολογικα ειναι ολα αυτα!για αυτο μαμα μπουζι και απλη βενζινη εγω προτιμω!
και τα δυο πραγματα που ειπες ειναι λαθος.

1)οι βενζινες εχουν πολυ μεγαλη διαφορα η απλη με τιν 100αρα και την βλεπει κια ο μεσος οδηγοσ.εοισης δεν ειναι θεμα αλογων ειναι θεμα ποσο γρηγορα φορτωνει το αμαξι με την 100αρα και η διαφορα ειναι ορατη.εγω προσωπικα το βλεπω στο hgt μου μολις μπει shell racing το αμαξι σκοτωνει.

2)τα μπουζι παιζουν και αυτα ρολο και αν συνδιστουν με καλα μπουζοκαλοδια και 100αρα τοτε θα δεις διαφιρα πολυ μεγαλη.δηλαδη πρεπει να ειναι τελειος χαζος καποιος για να μην το καταλαβει.αφου ακους το μοτερ τι ηχο κανει και ποσο γρηγορα φορτωνει σε σχεση με πριν.

και ειναι και λογικο αφου δε υπαρχουν απωλειες ρευματος λογο των μπουζοκαλοδιων και πιο δυνατος σπινθηρας λογο των μπουζι ιριδιου.συν οτι κρατας το μοτερ και τα μπεκ καθαρα με την 100αρα.

Άβαταρ μέλους
spartiatis
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1208
Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από spartiatis » Δευ Ιαν 29, 2007 12:13 am

ωραια!ειμαι τελειως χαζος αλλα τουλαχιστον δεν πιστευω σε μυθους για να τα σκαω!εχω απορια!εχει αποδοση η 100αρα ενω ο κινητηρας σου δεν ειναι αμεσου ψεκασμου και εχει σχεδιαστει για 95αρα???μακαρι αν και πιστευω η 100αρα ειναι μια ειδους ντοπα στην ψυχολογια σου!!!αν και πιστευω οτι ολο αυτα τελειως αβασιμα!εγω αυτο που λεω το υποστηριζω με τεκμηριο οχι ετσι!θα σου δωσω τους 4τροχους την ερευνα που κανανε!κριτης δεν ειναι αισθηση του καθενος αλλα το δυναμομετρο!!!αν δειχνει το ιδιο με την 95αρα και το ιδιο με την 100αρα η δυναμομετρηση τοτε τα 20λεπτα διαφορα που πληρωνεις στο λιτρο σε σε σχεση με την απλη εγω θα κανω διπλασια χιλιομετρα απο σενα!και αυτο δεν ειναι αισθηση ειναι κατι το αποδειξιμο πολυ ευκολα!!!καθως εχεις βαλει κατι που ειναι 20% ακριβοτερο και ως γνωστον την 100αρα την τρωει σαν μαρουλι το αμαξι σε σχεση με την 95αρα!!!με ενα ιδιο τυπου αμαξι!για τα μπουζι δεν λες κανενα στοιχειο!εγω μιλησα απλα για αλλαγη μπουζι!και οχι για συνδυασμο αλλαγων!!!

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Δημοσίευση από Orange » Δευ Ιαν 29, 2007 12:47 am

Ρε συ spartiatis τι "αρπαζεσαι"!Συζητηση κανουμε και ολοι μας μιλαμε απο προσωπικες εμπειριες.Σου ειπα και παλι.Σε "ανοιγματα" που εκανα με τον tsioufff-και οι δυο HGT νορμαλ-σε ολες τις εκκινησεις ο tsioufff λογο της κουλαμαρας μου, πεταγοταν μια καροτσα μπροστα.Ε λοιπον, με το κουμπωμα της τριτης, του ειχα ριξει εγω μια καροτσα και συνεχιζα να ανοιγω.Αυτο οταν εγω ειχα κατοσταρα Shell Racing και αυτος με απλη Ελιν, αν θυμαμε καλα.Οταν εβαλε και αυτος αλλη μερα κατοσταρα, ε δεν τον μαζευα με τιποτα και τα δυο αμαξια ηταν ισαξια.
Στο δυναμομετρο δε λεμε οτι αλλαζει η δυναμη του αυτοκινητου.Απλα αυτο με την καλυτερη βενζινη, αρπαζει πιο γρηγορα και καλα.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
andrew
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1886
Εγγραφή: Τρί Αύγ 23, 2005 8:56 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευση από andrew » Δευ Ιαν 29, 2007 11:53 am

καλημερα και απο εμενα...περα απο αυτο που λετε που οντως ισχυε(με 100αρα το αμαξι παει καλυτερα),εγω βαζω παντα v-power...οταν τυχαινει να βαλω καποια αλλη απλη βενζινη και οχι τοσο γνωστη παρατηρω οτι μειωνετε η αυτονομια του αυτοκινητου,δλδ την καιει πιο γρηγορα την απλη!!

οσο για το δυναμομετρο φιλε σπαρτιατη που λες ενα αλλο περιοδικο ειχε κανει δοκιμες και μετην v-power racing τα αμαξια ειχαν +3~ αλογα σε σχεση με αλλες βενζινες....μιλαω ομως για δυνατα αμαξια(s2k,leon cupra...)
See you in another life . . .

brotherfiat128
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 498
Εγγραφή: Πέμ Απρ 06, 2006 12:33 pm

Δημοσίευση από brotherfiat128 » Δευ Ιαν 29, 2007 12:04 pm

εγω που ειχα βαλει τα bosh super 4 τα πληρωσα 30euro. αποτελεσμα να πηγαινει χειροτερα το αμαξι... αποτι εμαθα ειναι για turbo Κινητηρες αυτα τα μπουζι... εγω βαζω της μανας του τα champion κ τα βρισκω αψογα!!!!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”