άγραφοι εγκέφαλοι...

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
UNO
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Παρ Ιαν 28, 2005 8:04 pm
Τοποθεσία: Ηλιούπολη Αθήνα

άγραφοι εγκέφαλοι...

Δημοσίευση από UNO » Σάβ Ιαν 13, 2007 10:00 am

Καλημέρα σε όλους,

Μετά τη γνωστή ιστορία με το τσακάλι μηχανικό που ήθελε 9000 ευρώ (βλ. άλλο topic) πήγα να βάλω παράλληλο εγκέφαλο Dastek (Unichip) στον άλιμο (www.pts.com.gr). Λύσαμε όλο το αυτοκίνητο (ECU, πλεξούδα, air flow meter) και λόγω μεγάλης ατυχίας μου (μια πολύ ξεχωριστή ιδιαιτερότητα του uno στο air flow) δεν μπαίνει ούτε αυτός ο παράλληλος αλλά μάλλον ούτε κανένας άλλος παράλληλος.

Οφείλω εδώ να σημειώσω την απόλυτα επαγγελματική στάση του συγκεκριμένου βελτιωτή. Με ενημέρωνε από πριν για το τι κάνει, ήξερε τι έκανε (δεν ψαχνόταν στο ελάχιστο), είχε όλα τα διαγράμματα του uno (ακόμα και το τελευταίο καλωδιάκι από την ECU είχε που πήγαινε) αλλά το συγκεκριμένο uno του 93 είχε μια μικρή παραλλαγή σε κάποια σήματα στο air flow meter και δεν μπορούσε να προχωρήσει παρακάτω χωρίς να κάνει ζημιά. Μου τα ξανασυναρμολόγησε λοιπόν άψογα!!! και όλα οκ. Φυσικά δεν ζήτησε και δεν πήρε euro. Πολύ καλός επαγγελματίας.

Έχουμε και λέμε λοιπόν:

Πρέπει να έχω management στο αυτοκίνητο για να βγάλει έστω άλογα με άλλη τουρμπίνα κλπ κλπ

1. Ηλεκτρικά από Punto ==> Λύση με αμφίβολη επιτυχία στην τοποθέτηση, και περιορισμένες δυνατότητες εξέλιξης. Δεν εμπιστευομαι και εύκολα ηλεκτρολόγο να μου ξηλώσει τελείως όλα τα δικά μου και να βάλει puntίσια.

2. Παράλληλος ==> Μόνο το unichip βρήκα και δεν μπαίνει.

3. Άγραφος ==> Μάλλον εκεί καταλήγω. Έκανα μια πρόχειρη έρευνα αγοράς και αυτήν την εβδομάδα θα πάω να δω τα παιδιά στην extreme tuners (www.extreme-tuners.com) στην Μεταμόρφωση. Από το τηλέφωνο μου φάνηκαν γνώστες αλλά θα πάω και από κοντά. Τους ζήτησα γραπτή εγγύηση και μου λένε δεν δίνουν, αλλά είναι πάντα εκεί να με υποστηρίζουν και τετοια. Τους λέω λοιπόν αμέσως ότι δεν υπάρχει περίπτωση να δώσω 3000 ευρώ (κομπλέ, ο άγραφος, η τοποθέτηση, η κατασκευή custom πλεξούδας, η ρύθμιση στο dyno 2 προγραμμάτων (ένα οικονομικό και ένα racing - το αλλάζω με κουμπί από μέσα)) και να μην έχω γραπτή προσφορά με αναλυτική περιγραφή εργασιών από πριν, και γραπτή εγγύηση μετά. Αμέσως άλλαξαν συμπεριφορά και είπαν ΟΚ. Το ξαναλέω για πολλοστή φορά. Απαιτείστε τα δικαιώματα σας...

Θέλω τις γνώμες σας όσον αφορά τον άγραφο (τι να προσέξω, τι να ζητήσω, τι παρενέργειες έχει μια τοποθέτηση, γενικά εμπειρίες προσωπικές και μη).

Επίσης ξέρετε άλλες εταιρίες που εισάγουν ή και τοποθετούν άγραφους?

Περιμένω προτάσεις πάνω στο θέμα. Τι γνώμη έχετε για dta, sds? Που έχετε βάλει άγραφο χωρίς κανένα πρόβλημα?


Η φύση δεν χαρίζει... Δανείζει :P

Άβαταρ μέλους
kostas x 69
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2628
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 08, 2004 11:57 am
Τοποθεσία: RHODES, Tsairi, Pastida, Aerodromio Maritson! NEO steki Lidl!!!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostas x 69 » Σάβ Ιαν 13, 2007 3:50 pm

i extreme-tuners exoun kalo onoma stin piatsa na to xseris den thelw na anafero pia terata exoun ftiaksi den iparxi logos na kanoume diafimisi gia emena proxora ta ilektrika einai gia emena to simadikotero!
den einai vlakes i kiprioi pou xsekinan apo agrafo k meta vazoun filtro!
POWERED BY PAPAGIANNIS SERVICE KERATEA
Respect my 1400cc !!!
www.myspace.com/kostas_x
289Roda kai 38.1Ropi @1,9bar!!!!
My Channel http://www.youtube.com/user/kostasx69

Άβαταρ μέλους
kostas x 69
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2628
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 08, 2004 11:57 am
Τοποθεσία: RHODES, Tsairi, Pastida, Aerodromio Maritson! NEO steki Lidl!!!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostas x 69 » Σάβ Ιαν 13, 2007 3:51 pm

filaraki poli sidoma paei sto kafetzi gia euro1 se gt kali lisi k aftos o egefalos! k ta fraga ta idia 3000e
POWERED BY PAPAGIANNIS SERVICE KERATEA
Respect my 1400cc !!!
www.myspace.com/kostas_x
289Roda kai 38.1Ropi @1,9bar!!!!
My Channel http://www.youtube.com/user/kostasx69

Άβαταρ μέλους
andrew
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1886
Εγγραφή: Τρί Αύγ 23, 2005 8:56 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευση από andrew » Σάβ Ιαν 13, 2007 6:19 pm

φιλε μου καλησπερα,δεν νομιζω κανεις να διαφωνει οτι ο αγραφος ειναι απλα κορυφαια επιλογη!!ομως απτη στιγμη που νομιζω πως εσυ θες απλα να δυναμωσεις το αμαξι σου στα περιπου στα 200 και οχι να φτιαξεις κανα τερας για κοντρες, μηπως να ξανασκεφτεις τη λυση--->ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΠΟ PUNTO???

τα ηλεκτρικα του πουντο ειναι μια χαρα για εφαρμογες μεχρι 290 περιπου αλογα!
See you in another life . . .

Άβαταρ μέλους
MichalisCorsa
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Παρ Μαρ 31, 2006 7:47 am

Δημοσίευση από MichalisCorsa » Τετ Ιαν 17, 2007 12:00 pm

Φίλε Uno μιάς και είμαι και εγώ στον ίδιο δρόμο, θα σου πρότεινα να το ξανασκεφτείς για τα ηλεκτρικά από punto. Εναλλακτικα μπορείς να βάλεις και απο integrale αλλα κατα καιρούς εχω ακούσει διάφορα, οπότε πάω και εγώ για ηλεκτρικά απο Punto για να υποστηρίξω την 28άρα που έχω βάλει.
Fiat Uno Turbo Grp.ΕΝ/12 //// by X.Top.Power....

Άβαταρ μέλους
joykiller
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Πέμ Απρ 28, 2005 11:06 pm
Τοποθεσία: Agia Paraskevi
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από joykiller » Τετ Ιαν 17, 2007 12:42 pm

και τα ιντεγκραλε μια χαρα ειναι και ας ειναι λιγο πιο παλια...και αυτο γιατι δεν εχεις λουφτ πλεον να σε περιοριζει και ο εγφκεφαλος της ιντεγκραλε απο οσο ξερω ειναι ακομα πιο παραμετροποιησιμος απο του πουντο.δειτε το κι αυτο δεν εχετε να χασετε τπτ,ειδικα εσυ μιχαλη με την 28αρα αμα φυγει το λουφτ λεει τρελα και γενικα μετα βαζεις και την πεταλουδα της ιντεγκραλε και εισαι μαγκας.τα υπολοιπα φανταζομαι τα εχεις η θα τα βαλεις.

Άβαταρ μέλους
punto129
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: Τρί Μάιος 31, 2005 9:12 pm
Τοποθεσία: kerkyra

Δημοσίευση από punto129 » Τετ Ιαν 17, 2007 9:04 pm

οσοι γνωστοι μου εχουν ουνο βελτιωμενο εχουν ηλεκτρικα απο πουντο

Άβαταρ μέλους
UNO
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Παρ Ιαν 28, 2005 8:04 pm
Τοποθεσία: Ηλιούπολη Αθήνα

Δημοσίευση από UNO » Πέμ Ιαν 18, 2007 8:59 am

MichalisCorsa έγραψε:Φίλε Uno μιάς και είμαι και εγώ στον ίδιο δρόμο, θα σου πρότεινα να το ξανασκεφτείς για τα ηλεκτρικά από punto. Εναλλακτικα μπορείς να βάλεις και απο integrale αλλα κατα καιρούς εχω ακούσει διάφορα, οπότε πάω και εγώ για ηλεκτρικά απο Punto για να υποστηρίξω την 28άρα που έχω βάλει.
Που θα τα βάλεις τα ηλεκτρικά από Punto (σε ποιον ηλεκτρολόγο)? Πως θα ξέρεις ότι είναι καλά εκ των προτέρων? Το αμάξι εγώ το χρησιμοποιώ. Δεν μπορώ καν να σκεφτώ την ιδέα να ξηλώσω τα δικά μου, να βάλω μεταχειρισμένα από ένα punto που τα έχει βγάλει για κάποιο λόγο, και μετά να αρχίσουν τα προβλήματα και να φτιάξω εγώ τα προβλήματα που είχε ο προηγούμενος. Προβληματικοί αισθητήρες, τροχαλίες που δεν δίνουν σωστό σήμα στον αισθητήρα στροφών, ηλεκτρονικές που δουλευουν όποτε θυμηθούν είναι μερικά θέματα που θα πρεπει να είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε.

Επίσης δεν θα δουλευει το στροφόμετρο μας οπότε πάμε και για στροφόμετρο. Δεν ξέρω αν θα δουλευει η θερμοκρασία λαδιού που τα Punto δεν έχουν από μαμά. Επίσης και το όργανο της πίεσης λαδιού είναι διαφορετικό. Δηλαδή πάμε να καταργήσουμε το μισό ταμπλό.

Όσον αφορά το κόστος δεν είναι πολύ μικρότερο. 400 τα ηλεκτρικά μεταχειρισμένα + 400 για τοποθέτηση + 400 ένα πρόγραμμα = 1200. Και με αμφίβολα αποτέλεσματα. 2300 έχει ο άγραφος κομπλέ με 2 προγράμματα σεταρισμένα που τα αλλάζεις από την καμπίνα. Και 1 χρόνο εγγύηση.

Δεν ξέρω. Μάλλον το uno είναι τελικά πολύ παλιό για να βελτιωθεί σωστά χωρίς να δώσεις μια περιουσία.

Τι λύσεις έχεις σκεφτεί για όλα αυτά?
Η φύση δεν χαρίζει... Δανείζει :P

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Πέμ Ιαν 18, 2007 10:47 am

Ενας αγραφος εγκεφαλος ειναι παντα μια καλη λυση.
Ποτε δεν ειναι κακο, ειναι παραμετροποιησιμος και αναλογα το αμαξι κ τις αναγκες παει και το μοντελο και τα κοστη.
το αν αξιζει η οχι ειναι θεμα
1) οικονομικου περιεχομενου
2) κρισης του ιδιοκτητη του οχηματος

Αν γινει καλη επιλογη σε αυτον που θα σου κανει την δουλεια το αποτελεσμα (με λιγο κοπο δοκιμες και πιθανες ενδεχομενες παραμετροποιησης στην πορεια τον πρωτο καιρο) ειναι παντα τελειο.
ακομα και ιδια πιεση να δουλευεις με τα ηλεκτρικα απο GT που ειναι η δευτερη λυση σου , η αποδοση και η λειτουργια θα ειναι σε αλλο επιπεδο.....

δεν πρεπει ποτε να ξεχναμε τις δυνατοτητες ενος "αγραφου" εγκεφαλο συνδιαζομενες με ενος μαμα εγκεφαλου.
Οι παραμετροποιησεις ειναι σε αλλο επιπεδο κ σε ΟΛΟΥΣ τους τομεις 100%

απο εκει κ περα ειναι επιλογη σου φιλε μου αν αποδεχεσαι το κοστος....
παντος το ρητο , το φθηνο το κρεας το τρωνε οι σκυλοι ισχυει και στον χωρο της βελτιωσης, πλεον εκει ουτε οι σκυλοι δεν το τρωνε ! !
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
MichalisCorsa
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Παρ Μαρ 31, 2006 7:47 am

Δημοσίευση από MichalisCorsa » Πέμ Ιαν 18, 2007 11:49 am

joykiller έγραψε:και τα ιντεγκραλε μια χαρα ειναι και ας ειναι λιγο πιο παλια...και αυτο γιατι δεν εχεις λουφτ πλεον να σε περιοριζει και ο εγφκεφαλος της ιντεγκραλε απο οσο ξερω ειναι ακομα πιο παραμετροποιησιμος απο του πουντο.δειτε το κι αυτο δεν εχετε να χασετε τπτ,ειδικα εσυ μιχαλη με την 28αρα αμα φυγει το λουφτ λεει τρελα και γενικα μετα βαζεις και την πεταλουδα της ιντεγκραλε και εισαι μαγκας.τα υπολοιπα φανταζομαι τα εχεις η θα τα βαλεις.
Δυστηχώς μάλλον δεν θα μείνει για πολύ καιρο με την 28άρα αν αποφασίσω να τρέξω και ασφάλτινα ράλυ, καθώς χρειάζεται να βάλω την Τ2 garrett που έβγαινε για το uno ωστε να το τρέξω, λόγο κανονισμών :???: . Αλλιώς αναβάσεις μόνο, με την 28άρα, με σωλήνα στο πλάϊ και τα μυαλά στα κάγκελα :grin: Επίσης απ'οτι φαίνεται θα χρειαστώ και εγώ άγραφο για launch control, Anti-lag και flat shift αλλα και για να βγάλω τα μέγιστα που μπορεί να αποδόσει το μοτέρ με αυτή τη τουρμπίνα, και να κατεβάσουμε προς τα κάτω το boost threshold της τουρμπίνας.

Στο θέμα μας τώρα. Σχετικά φθηνός άγραφος με πολλές δυνατότητες είναι αυτός εδώ: http://www.demon-tweeks.co.uk/products/ ... 00&vat=inc της ΟΜΕΧ. Πίστεύω οτι είναι απ'της καλυτερες επιλογές για να μην ξετιναχτείς οικονομικά. Ενω και το προγραμματισμό του μπορεί να τον κάνει κάποιος αρκετά εύκολα καθώς το manual που έχει είναι πολυ επεξηγηματικό.



υγ.Λέω να δοκιμάσω και εγώ μήπως μπαίνει σε έμενα το Unichip της Dastek μπας και γλυτώσω κάποια λεφτά απο εκεί και πάρω την Leda που λιγουρεύομαι :razz:
Fiat Uno Turbo Grp.ΕΝ/12 //// by X.Top.Power....

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Πέμ Ιαν 18, 2007 3:09 pm

Σε GT παντος Αγγλια εχω δει σε φωτογραφιες και εχω διαβασει κατα καιρους καμποσα που ειχανε πανω οποτε μπαινει (τωρα ελλαδα δεν ξερω αμα το εχει κανει κανεις)....

και ο συγκεκριμενος OMEX παντος ειναι καλος και εχει πολλα option , αλλα ειναι η αντιπερα οχθη του θεματος ολου ! !
:-)
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
UNO
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Παρ Ιαν 28, 2005 8:04 pm
Τοποθεσία: Ηλιούπολη Αθήνα

Δημοσίευση από UNO » Πέμ Ιαν 18, 2007 6:20 pm

MichalisCorsa έγραψε:
joykiller έγραψε:και τα ιντεγκραλε μια χαρα ειναι και ας ειναι λιγο πιο παλια...και αυτο γιατι δεν εχεις λουφτ πλεον να σε περιοριζει και ο εγφκεφαλος της ιντεγκραλε απο οσο ξερω ειναι ακομα πιο παραμετροποιησιμος απο του πουντο.δειτε το κι αυτο δεν εχετε να χασετε τπτ,ειδικα εσυ μιχαλη με την 28αρα αμα φυγει το λουφτ λεει τρελα και γενικα μετα βαζεις και την πεταλουδα της ιντεγκραλε και εισαι μαγκας.τα υπολοιπα φανταζομαι τα εχεις η θα τα βαλεις.
Δυστηχώς μάλλον δεν θα μείνει για πολύ καιρο με την 28άρα αν αποφασίσω να τρέξω και ασφάλτινα ράλυ, καθώς χρειάζεται να βάλω την Τ2 garrett που έβγαινε για το uno ωστε να το τρέξω, λόγο κανονισμών :???: . Αλλιώς αναβάσεις μόνο, με την 28άρα, με σωλήνα στο πλάϊ και τα μυαλά στα κάγκελα :grin: Επίσης απ'οτι φαίνεται θα χρειαστώ και εγώ άγραφο για launch control, Anti-lag και flat shift αλλα και για να βγάλω τα μέγιστα που μπορεί να αποδόσει το μοτέρ με αυτή τη τουρμπίνα, και να κατεβάσουμε προς τα κάτω το boost threshold της τουρμπίνας.

Στο θέμα μας τώρα. Σχετικά φθηνός άγραφος με πολλές δυνατότητες είναι αυτός εδώ: http://www.demon-tweeks.co.uk/products/ ... 00&vat=inc της ΟΜΕΧ. Πίστεύω οτι είναι απ'της καλυτερες επιλογές για να μην ξετιναχτείς οικονομικά. Ενω και το προγραμματισμό του μπορεί να τον κάνει κάποιος αρκετά εύκολα καθώς το manual που έχει είναι πολυ επεξηγηματικό.



υγ.Λέω να δοκιμάσω και εγώ μήπως μπαίνει σε έμενα το Unichip της Dastek μπας και γλυτώσω κάποια λεφτά απο εκεί και πάρω την Leda που λιγουρεύομαι :razz:
Φίλε μου το unichip δεν μπαίνει σε uno!!! Πριν 10 μέρες ήμουν εκεί και λύσαμε όλο το αυτοκίνητο αλλά δεν μπαίνει. Μην κουράζεσαι. ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ
Η φύση δεν χαρίζει... Δανείζει :P

Άβαταρ μέλους
joykiller
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Πέμ Απρ 28, 2005 11:06 pm
Τοποθεσία: Agia Paraskevi
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από joykiller » Πέμ Ιαν 18, 2007 7:43 pm

για να απαντησω σε μερικα που διαβασα...πρωτον τα ηλεκτρικα απο πουντο δεν ειναι απαραιτητο να εχουν προβλημα...εμενα ειναι τελεια αλλα θα τα αλλαξω ας πουμε λογω αγραφου, και γενικα σωστος ηλεκτρολογος στο κανει πενα.θερμοκρασια λαδιου ειναι παααρα πολυ απλο να δουλεψει και πιεση το ιδιο...στροφομετρα και τετοια φτιαχνονται ολα.επισης επειδη καποιος δεν καταφερε να βαλει κατι στο αμαξι μας (το Unichip εν προκειμενω) δεν σημαινει απαραιτητα οτι δεν μπαινει...ψαχτε παιδια οσο μπορειτε...μπορει ο αλλος να ειναι ο πιο ευγενικος ανθρωπος στον κοσμο αλλα ρε αδερφε να μην μπορει να το βαλει το ριμαδι,ψαξε και αλλου.γενικα το λεω ετσι μην παρεξηγηθω οτι μιλαω για συγκεκριμενο ατομο.

Άβαταρ μέλους
Gallatin
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 3632
Εγγραφή: Πέμ Απρ 15, 2004 12:28 am
Τοποθεσία: 1 κολωνα μπροστα απο ολους!!!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Gallatin » Πέμ Ιαν 18, 2007 8:13 pm

μαλλον σε uno δεν μπενει σε gt δεν νομιζω να δοκιμαστικε....
http://www.speedtest.net/result/363494335.png
ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off

Άβαταρ μέλους
UNO
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Παρ Ιαν 28, 2005 8:04 pm
Τοποθεσία: Ηλιούπολη Αθήνα

Δημοσίευση από UNO » Παρ Ιαν 19, 2007 9:31 am

Gallatin έγραψε:μαλλον σε uno δεν μπενει σε gt δεν νομιζω να δοκιμαστικε....
Για uno μίλησα ότι δεν μπαίνει και απάντησα στον φίλο μας με το uno. Ήμουν μπροστά που ο συγκεκριμένος άνοιξε όλα τα διαγράμματα του εγκεφάλου μου, είχε στον υπολογιστή του το κάθε pin από το luft και την ecu τι ήταν και που πήγαινε, ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!! Πιο επαγγελματία δεν έχω δει. Τίποτα στην τύχη. Προσπάθησε να παρακάμψει και όλα τα προβλήματα με έναν άλλο τρόπο αλλα ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Έχω πειστεί απολύτως ότι δεν γίνεται.

Για uno πάντα μιλάω. Σε Gt έχει βάλει πάρα πολλά.

Όσο για το να ψάξουμε και αλλού για το unichip δεν υπάρχουν και πολλοί που το τοποθετούν. Ένας νομίζω είναι στην Αθήνα και ένας στη Σπάρτη αν θυμάμαι καλά. Αλλά επειδή είδα με τα μάτια μου το πρόβλημα που δεν μπαίνει, και πείστηκα ότι δεν παρακάμπτεται δεν ψάχνω κάτι άλλο.

Τώρα για τα ηλεκτρικά από punto... Το στροφόμετρο δεν φτιάχνεται γιατι του uno είναι παλιό και περιμένει άλλα ρευματα από ότι τα νέα στροφόμετρα (συμπεριλαμβανομένου και του gt). Συνεπώς όλοι μου έχουνε πει ότι θα δείχνει 2000-3000 στροφές παραπάνω!!!

Βέβαια είναι και αυτό ψαρωτικό. Να χτυπάς άνετα 10000 στροφές από μοτέρ παραγωγής δεν είναι και λίγο... χαχαχα
Η φύση δεν χαρίζει... Δανείζει :P

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”