PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης .

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Re: PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Κυρ Ιαν 10, 2010 4:12 pm

700€ ενας φθηνος DTA + 200 πλεξουδα + 500 τοποθετηση + 500 προγραμμα...

standar τιμες........ εισαι αμεσως 2000 πανω.....
Φυσικα κ ειναι η καλυτερη λυση.... αλλα αναφερουμε οτι μπορει να γινει εργοστασιακη βελτιωση σε τουρμπο....


Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

Άβαταρ μέλους
dfray87
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2008 10:18 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Δημοσίευση από dfray87 » Δευ Ιαν 11, 2010 1:26 am

P.A.D.R.C έγραψε:Ακομα και το 6αρι μπορει να διαχειριστει την ροπη αρκει να εισαι ευγενικος στην χρηση του.Το 5αρι βεβαιως ειναι ακομα πιο ανθεκτικο.Στο θεμα του τουρμπισματος πρεπει να δεις τα πραγματα οπως εχουν: 1ον τα μονα ανταλλακτικα που μπορεις να βρεις απο τ-τζετ μτχ ειναι η τουρμπινα και η πολλαπλη εξαγωγης .Τα υπολοιπα ομως πανε για καινουργια σε αλμυρες τιμες μαλλον.2ον τιθεται το ερωτημα:γιατι να βαλεις τουρμπινα-σεσουαρ που θελει πιεση για να βγαλει ιπποδυναμη και περιοριζεται στην ροπη(τ-τζετ 21κιλα) και να μην βαλεις 25αρα και να εισαι σαφως πιο ροπατος με λιγοτερη πιεση(0.5bar 22-23κ κιλα ή και παραπανω)?
Απο εκει και περα το θεμα της αντοχης(μαζι και του σασμαν) ειναι στο ποδι σου.3ον οσοι τουρμπισαν μκ2 & μκ2Β ειχαν και λαμπακια check engine αναμμενo.Αν δεν σε πειραζει αυτο καλως.Oσον αφορα την λυση που ανεφερε ο hammersword ,οπως ειπε και ο ιδιος ,δεν εχει εφαρμοστει μεχρι στιγμης..Θα ηθελες να κανεις το πειραματαζωο?

Κλεινοντας θερωρω ουτοπικο να σουα αναφερω πως αναρτηση(μαλακοτερη απο του σπορτινγκ απ'οσο γνωριζω) και φρενα ειναι για τα αποδυτηρια απο τωρα :-)
Διαφωτιστικο το ποστ σου. :smile: Οσον αφορα το "2ον" που ειπες, για να πω την αληθεια δεν εχω ασχοληθει καθολου με αυτο το θεμα, και αν δεν σου ειναι δυσκολο, θα θελα να μου εξηγησεις τι εννοεις(αυτο με τις πιεσεις και τις διαφορετικες τουρμπινες).....

Για σαζμαν δεν νομιζω με φυσιολογικη χρηση ομως να υπαρχει προβλημα ε? γιατι μαλλον η αλλαγη σαζμαν ξεφευγει σε τιμη κτλ.
Τα λαμπακια check engine αντιμετωπιζονται?

Οσον αφορα και την αναρτηση, ειναι ηδη μεσα στα μελλοντικα μου σχεδια μια αλλαγη σε billstein sport με ενα απλο σετακι ελατηρια, μιας και ναι του 5θυρου ειναι αρκετα μαλακα με διαδρομη....Αν και αυτο θελω να το ψαξω παραπανω μιας και ψαχνω λυση ενδιαμεση σπορ/ανεση.

Για τα φρενα δεν εχω ψαξει για λυσεις, κι αν υπαρχουν για το δικο μου, η εχει κανει κανεις καμια μετατροπη, θα θελα να την ακουσω, γιατι το δικο μου πισω εχει ταμπουρα.

Ευχαριστω για την υπομονη σας :razz: :razz: :razz: :razz:

edit: Οκ βρηκα ενα τοπικ για τα φρενα αλλα δεν ξερω αν θα βοηθησει. Τωρα το διαβαζω...
http://puntoclub.gr/viewtopic.php?f=12&t=14234
Εικόνα
Italian power !!!

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Ιαν 11, 2010 8:44 am

Kαθε τουρμπινα εχει καποια τεχνικα χαρακτηριστικα τα οποια καθοριζουν τις δυνατοτητες της.Χονδρικα μια τουρμπινα που εχει διπλασιο μεγεθος φτερωτης εισαγωγης απο καποια αλλη μπορει να τροφοδοτησει εναν κινητηρα με διπλασιο αερα.Αρα τοποθετωντας και ρυθμιζοντας τις δυο τουρμπινες να διατηρουν την ιδια πιεση ,προφανως αυτη που παρεχει περισσοτερο αερα εχει την δυνατοτητα να βοηθησει τον κινητηρα να παραξει περισσοτερο εργο.Βεβαιως αυτη ειναι η μιση αληθεια γιατι πολυ απλα μια μεγαλυτερη τουρμπινα εχει μεγαλυτερη αδρανεια , το γνωστο turbo-lag , και προφανως δεν μπορεις να βαλεις μια τουρμπινα απο v12 scania 12L σε smart 600cc .Ελπιζω να καταλαβες τι εννοω με την ιδεα της μεγαλυτερης τουρμπινας.Ετσι για να επιλεξουμε μια τουρμπινα πρεπει να διαβασουμε τον "χαρτη" της και μεσα απο αυτον να δουμε την ωφελιμη περιοχη της παροχης της ωστε να μπορεσουμε να δουμε κατα ποσο ειναι ιδανικη για την εφαρμογη μας.
Αν θελεις να διαβασεις περισσοτερα σιγουρα μπορουμε να εντοπισουμε πολλες πηγες online ή να σου προτεινω και καποιο βιβλιο.

Παρολα αυτα κλεινοντας θα σου δωσω ενα παραδειγμα .Punto mk2 sporting(1242cc) με 25αρα(0.7 bar πιεση) δυναμομετρημενο 144ιπποι και 23.5κιλα ροπη -σε ποιες στροφες δεν θυμαμαι.
Προφανως ενας ιδιος κινητηρας 1368cc (F.I.R.E.) θα μπορουσε να πετυχει τετοια νουμερα με λιγοτερη πιεση ή μεγαλυτερη σε ιδια.

Στο θεμα των αντοχων του σασμαν το 5αρι ειναι σαφως πιο ανθεκτικο απο το 6αρι.Ομως μαζι με το σασμαν πρεπει να κοιτας και το διαφορικο καθως και την αντοχη των ημιαξονιων.Οποιονδηποτε να ρωτησεις θα σου πει το ιδιο πραγμα:Αν εισαι κοντρακιας και μαλιστα απο σταση καλυτερα να το ξεχασεις αφου αργα ή γρηγορα θα σπασει εκτος και αν πληρωσεις το βαρος τους σε χρυσαφι,αλλα τοτε δεν μιλαμε για light turbo.

*Ομως επειδη το θεμα εχει ξεφυγει απο την βελτιωση του 95αριου ,turbo=μετατροπη ,αν εχετε ατμοσφαιρικες ερωτησεις συνεχιστε εδω.Διαφορετικα αναζητηστε θεματα αντιστοιχα για τουρμπο μκ2 και μκ2Β

Στο θεμα της αναρτησης υπαρχουν θεματα ,οπως και στο θεμα των φρενων αυτο που διαβασες.Βεβαιως η αρχη γινεται απο τους μπροστα τροχους αφου εκει πεφτει το μεγαλυτερο βαρος.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
dfray87
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2008 10:18 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Δημοσίευση από dfray87 » Δευ Ιαν 11, 2010 10:54 am

Ευχαριστω πολυ και παλι
Εικόνα
Italian power !!!

Άβαταρ μέλους
g
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1906
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
Τοποθεσία: Βούλα Αττικής

Re: PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Δημοσίευση από g » Τετ Ιαν 13, 2010 3:26 am

εγω ειπα κανα 1000 παραπανω με την ενοια οτι κ τον αλλο εγκεφαλο θα τον πληρωσει + τη χαρτογραφηση + τα δικα του τα κολπα οποτε δεν ειναι κανα 800;;;; λεω εγω τωρα. Οποτε εκει ειπα ας βαλει αλλα 1000 κ να ειναι σιγουρος. οποτε το ιδιο λεμε κοντα 2000 Φωτη.

Εκτος αρχηγε αν λες οτι ο μαμα εγκεφαλος χωρις παραλληλο μπορει να το αντεξει ενα light τουρμπισμα....

Άβαταρ μέλους
dfray87
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Σάβ Απρ 12, 2008 10:18 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Δημοσίευση από dfray87 » Τετ Ιαν 13, 2010 3:43 am

Επειδη ειλικρινα ειναι πολυ ενδιαφερον το θεμα, αλλα δεν καταλαβαινω τι λετε :P οποιος μπορει ας αναλυει λιγο παραπανω τι παιζει...Γιατι διαβασα αυτο τωρα που ειπε ο G απο πανω, και μπερδευτηκα :)
Εικόνα
Italian power !!!

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Ιαν 13, 2010 10:21 am

Συζητηση για τουρμπο στα αντιστοιχα θεματα παρακαλω.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
punto_2003
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Δευ Μαρ 29, 2004 11:05 pm

Re: PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Δημοσίευση από punto_2003 » Παρ Δεκ 30, 2016 3:33 pm

Πωλείται Fiat Punto Sporting 2003 1.4 Sporting 95HP 133.900km. Δεν θέλει ΤΙΠΟΤΑ!
https://www.car.gr/9265724-fiat-punto

Άβαταρ μέλους
Coach
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 532
Εγγραφή: Παρ Οκτ 15, 2004 12:10 pm
Τοποθεσία: Νάουσα
Επικοινωνία:

Re: PUNTO SPORTING mk2b 95hp

Δημοσίευση από Coach » Κυρ Μαρ 24, 2019 8:47 pm

Την καλησπέρα μου στα παιδια μετα απο χρονια.
Τι θεμα ξεθαβω ε?χαχαχ
Ειμαι προς αναζήτηση συμπλέκτη εχει κατα νου κανεις κατι?
Colin McRae - Θεός

Απάντηση

Επιστροφή στο “Βελτίωση κινητήρα και μετάδοσης.”