RIP MULTIJET 1.3
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 06, 2016 9:24 pm
Καλησπέρα ξανά στο φόρουμ.
Όπως αναφέρω και στον τίτλο ήρθε η ώρα μάλλον να αποχαιρετήσω το μοτέρ του grande punto που έχω εδώ και 1 χρόνο και κάτι καθώς έκλεισε ήδη 3η εβδομάδα στο συνεργείο. Από εκεί που το πήγα για καδενα μία μέρα γιατί ξαφνικά άρχισε να βαράει το μοτέρ βρέθηκα να ψάχνω για μπλοκ μηχανής. Το μοτέρ σύμφωνα με το μάστορα αφου πρώτα άλλαξε καδενα, βάρεσε στρόφαλο, ήρθε ένας τύπος πού κάνει ρεκτιφιέ και είπε πως δεν σώζεται. Τώρα λοιπόν ψάχνουμε για μπλοκ κομπλέ με στρόφαλο και μπιέλες αλλά δείχνει αδύνατο να βρεθεί. Όλοι έχουν μόνο ολόκληρο μοτέρ. Το μοτέρ είναι του 2008 και κοντερισια χιλιόμετρα 130.000. Πήρα diesel για ξενοιαστα χιλιόμετρα και βρέθηκα να τρέχω πιο πολύ στο μάστορα κι απο τότε που είχα rd350... Είχα ανεβάσει εδώ στο φόρουμ και ένα άλλο πρόβλημα που είχα με προθερμαντηρες που είχαν κολλήσει και δεν έβγαιναν.
Σορρυ για την φλυαρία αλλά έχω μεγάλη πίκρα μέσα μου που θέλω να την βγάλω. ...
Πάνε οι διακοπές. ....
Όπως αναφέρω και στον τίτλο ήρθε η ώρα μάλλον να αποχαιρετήσω το μοτέρ του grande punto που έχω εδώ και 1 χρόνο και κάτι καθώς έκλεισε ήδη 3η εβδομάδα στο συνεργείο. Από εκεί που το πήγα για καδενα μία μέρα γιατί ξαφνικά άρχισε να βαράει το μοτέρ βρέθηκα να ψάχνω για μπλοκ μηχανής. Το μοτέρ σύμφωνα με το μάστορα αφου πρώτα άλλαξε καδενα, βάρεσε στρόφαλο, ήρθε ένας τύπος πού κάνει ρεκτιφιέ και είπε πως δεν σώζεται. Τώρα λοιπόν ψάχνουμε για μπλοκ κομπλέ με στρόφαλο και μπιέλες αλλά δείχνει αδύνατο να βρεθεί. Όλοι έχουν μόνο ολόκληρο μοτέρ. Το μοτέρ είναι του 2008 και κοντερισια χιλιόμετρα 130.000. Πήρα diesel για ξενοιαστα χιλιόμετρα και βρέθηκα να τρέχω πιο πολύ στο μάστορα κι απο τότε που είχα rd350... Είχα ανεβάσει εδώ στο φόρουμ και ένα άλλο πρόβλημα που είχα με προθερμαντηρες που είχαν κολλήσει και δεν έβγαιναν.
Σορρυ για την φλυαρία αλλά έχω μεγάλη πίκρα μέσα μου που θέλω να την βγάλω. ...
Πάνε οι διακοπές. ....