Σελίδα 1 από 1

RIP MULTIJET 1.3

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 06, 2016 9:24 pm
από nikosdiesel
Καλησπέρα ξανά στο φόρουμ.
Όπως αναφέρω και στον τίτλο ήρθε η ώρα μάλλον να αποχαιρετήσω το μοτέρ του grande punto που έχω εδώ και 1 χρόνο και κάτι καθώς έκλεισε ήδη 3η εβδομάδα στο συνεργείο. Από εκεί που το πήγα για καδενα μία μέρα γιατί ξαφνικά άρχισε να βαράει το μοτέρ βρέθηκα να ψάχνω για μπλοκ μηχανής. Το μοτέρ σύμφωνα με το μάστορα αφου πρώτα άλλαξε καδενα, βάρεσε στρόφαλο, ήρθε ένας τύπος πού κάνει ρεκτιφιέ και είπε πως δεν σώζεται. Τώρα λοιπόν ψάχνουμε για μπλοκ κομπλέ με στρόφαλο και μπιέλες αλλά δείχνει αδύνατο να βρεθεί. Όλοι έχουν μόνο ολόκληρο μοτέρ. Το μοτέρ είναι του 2008 και κοντερισια χιλιόμετρα 130.000. Πήρα diesel για ξενοιαστα χιλιόμετρα και βρέθηκα να τρέχω πιο πολύ στο μάστορα κι απο τότε που είχα rd350... Είχα ανεβάσει εδώ στο φόρουμ και ένα άλλο πρόβλημα που είχα με προθερμαντηρες που είχαν κολλήσει και δεν έβγαιναν.
Σορρυ για την φλυαρία αλλά έχω μεγάλη πίκρα μέσα μου που θέλω να την βγάλω. ...
Πάνε οι διακοπές. ....

Re: RIP MULTIJET 1.3

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 09, 2016 12:57 am
από Γιωργος punto
Εγώ γενικά το φοβάμαι το ντίζελ γιατί δεν είναι ότι θα βγάλει πρόβλημα αλλά δεν έχουμε μηχανικούς εδώ στην Ελλάδα να ξέρουν να τα φτιάξουν...
Και χωρίς να θέλω να σε δαινονισω, ποιος σου λέει ότι δεν τα έχουν κάνει χειρότερα τα πράγματα εκεί στο συνεργείο από ότι ήταν;
Εδώ σε παιδί από το κλαμπ του ξέσκισαν το σασμαν σε ντίζελ για ένα λάθος...

Re: RIP MULTIJET 1.3

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 16, 2016 9:23 pm
από sotirisk
Είναι γνωστό ότι το 1.3 παρόλο που έχει καδένα αυτή είναι πολύ λεπτή οπότε το έχω ξαναακούσει να κόβεται (σε 500κι).
Μετά είναι και το θέμα των χιλιομέτρων, πόσα χμ είχε το αμάξι, κλπ.

Γενικά το μότο αξιόπιστο diesel ίσχυε για την γενιά των μεγάλων μοτέρ (δίλιτρα).
Τα downsized diesel δεν διαφέρουν σε αξιοπιστία από τα αντίστοιχα βενζίνης,
και έχουν πλέον ιδιαίτερα περίπλοκη λειτουργία και ακριβά εξαρτήματα ώστε να πληρούν τις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων.

Re: RIP MULTIJET 1.3

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 28, 2018 5:18 pm
από Xenofontas
Μου προέκυψε κι εμένα θέμα με την προθέρμανση.όπου ο μάστορας πήγε να την βγάλει και την έκοψε μέσα.μπλέξαμε...πως βγαινει χωρις να λύσουμε το καπάκι?

Re: RIP MULTIJET 1.3

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 14, 2018 10:28 am
από kostas013
τελικα τι εγινε?

Re: RIP MULTIJET 1.3

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 12, 2018 6:10 pm
από Xenofontas
Μας ταλαιπώρησε αρκετά,ήθελε η τρύπα που θα γίνει να μπει το ανάποδο να είναι απολύτως ακριβής...δεν την πετύχαμε...και αναγκστήκαμε να βγάλουμε το καπάκι...αφού μας παίδεψε κι ενα μπεκ το οποίο δεν ξεκόλαγε με τίποτα.Έχω πλούσιο υλικό σε φωτό αλλά δεν ξέρω να τις αννεβάσω