RIP MULTIJET 1.3

Εδώ γράφουμε τά service και την προγραμματισμένη συντήρηση τών αυτοκινήτων μάς.

Συντονιστές: Orange, Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
nikosdiesel
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Τετ Απρ 08, 2015 9:09 pm
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτριος

RIP MULTIJET 1.3

Δημοσίευση από nikosdiesel » Τετ Ιούλ 06, 2016 9:24 pm

Καλησπέρα ξανά στο φόρουμ.
Όπως αναφέρω και στον τίτλο ήρθε η ώρα μάλλον να αποχαιρετήσω το μοτέρ του grande punto που έχω εδώ και 1 χρόνο και κάτι καθώς έκλεισε ήδη 3η εβδομάδα στο συνεργείο. Από εκεί που το πήγα για καδενα μία μέρα γιατί ξαφνικά άρχισε να βαράει το μοτέρ βρέθηκα να ψάχνω για μπλοκ μηχανής. Το μοτέρ σύμφωνα με το μάστορα αφου πρώτα άλλαξε καδενα, βάρεσε στρόφαλο, ήρθε ένας τύπος πού κάνει ρεκτιφιέ και είπε πως δεν σώζεται. Τώρα λοιπόν ψάχνουμε για μπλοκ κομπλέ με στρόφαλο και μπιέλες αλλά δείχνει αδύνατο να βρεθεί. Όλοι έχουν μόνο ολόκληρο μοτέρ. Το μοτέρ είναι του 2008 και κοντερισια χιλιόμετρα 130.000. Πήρα diesel για ξενοιαστα χιλιόμετρα και βρέθηκα να τρέχω πιο πολύ στο μάστορα κι απο τότε που είχα rd350... Είχα ανεβάσει εδώ στο φόρουμ και ένα άλλο πρόβλημα που είχα με προθερμαντηρες που είχαν κολλήσει και δεν έβγαιναν.
Σορρυ για την φλυαρία αλλά έχω μεγάλη πίκρα μέσα μου που θέλω να την βγάλω. ...
Πάνε οι διακοπές. ....



Άβαταρ μέλους
Γιωργος punto
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: RIP MULTIJET 1.3

Δημοσίευση από Γιωργος punto » Σάβ Ιούλ 09, 2016 12:57 am

Εγώ γενικά το φοβάμαι το ντίζελ γιατί δεν είναι ότι θα βγάλει πρόβλημα αλλά δεν έχουμε μηχανικούς εδώ στην Ελλάδα να ξέρουν να τα φτιάξουν...
Και χωρίς να θέλω να σε δαινονισω, ποιος σου λέει ότι δεν τα έχουν κάνει χειρότερα τα πράγματα εκεί στο συνεργείο από ότι ήταν;
Εδώ σε παιδί από το κλαμπ του ξέσκισαν το σασμαν σε ντίζελ για ένα λάθος...
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: RIP MULTIJET 1.3

Δημοσίευση από sotirisk » Σάβ Ιούλ 16, 2016 9:23 pm

Είναι γνωστό ότι το 1.3 παρόλο που έχει καδένα αυτή είναι πολύ λεπτή οπότε το έχω ξαναακούσει να κόβεται (σε 500κι).
Μετά είναι και το θέμα των χιλιομέτρων, πόσα χμ είχε το αμάξι, κλπ.

Γενικά το μότο αξιόπιστο diesel ίσχυε για την γενιά των μεγάλων μοτέρ (δίλιτρα).
Τα downsized diesel δεν διαφέρουν σε αξιοπιστία από τα αντίστοιχα βενζίνης,
και έχουν πλέον ιδιαίτερα περίπλοκη λειτουργία και ακριβά εξαρτήματα ώστε να πληρούν τις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Xenofontas
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Τετ Απρ 18, 2018 6:38 pm

Re: RIP MULTIJET 1.3

Δημοσίευση από Xenofontas » Δευ Μάιος 28, 2018 5:18 pm

Μου προέκυψε κι εμένα θέμα με την προθέρμανση.όπου ο μάστορας πήγε να την βγάλει και την έκοψε μέσα.μπλέξαμε...πως βγαινει χωρις να λύσουμε το καπάκι?

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: RIP MULTIJET 1.3

Δημοσίευση από kostas013 » Πέμ Ιουν 14, 2018 10:28 am

τελικα τι εγινε?
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Xenofontas
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Τετ Απρ 18, 2018 6:38 pm

Re: RIP MULTIJET 1.3

Δημοσίευση από Xenofontas » Πέμ Ιούλ 12, 2018 6:10 pm

Μας ταλαιπώρησε αρκετά,ήθελε η τρύπα που θα γίνει να μπει το ανάποδο να είναι απολύτως ακριβής...δεν την πετύχαμε...και αναγκστήκαμε να βγάλουμε το καπάκι...αφού μας παίδεψε κι ενα μπεκ το οποίο δεν ξεκόλαγε με τίποτα.Έχω πλούσιο υλικό σε φωτό αλλά δεν ξέρω να τις αννεβάσω

Απάντηση

Επιστροφή στο “Προγραμματισμένη Συντήρηση καί Service”