Διλημμα σε Αλλαγη Λαδιου
Συντονιστές: Orange, Puntoclub.gr moderators
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 223
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 10, 2014 6:25 pm
Re: Διλημμα σε Αλλαγη Λαδιου
Εγώ στο mk2 αλλάζω κάθε 5 με 7 (παίζει λίγο ποτε θα το θυμηθηθω και να βρω χρόνο) και βάζω ότι είναι σε προσφορά ημισυνθετικο απ το γνωστό μαγαζί με λιπαντικά στη Φρατζη. Ανάλογα τη χρήση κάνω και τους ανάλογους ελέγχους δλδ άμα το πλακωνω ε κοιτάω συχνότερα τη στάθμη απ όταν δουλεύω ρελαντί. Μέσο όρο δυο ελέγχους 1 Αλλαγή. Ούτε κατανάλωση τρελή εχω δει, ούτε και μου κάνει κόπο κάθε δύο τρεις μήνες να πέσω κάτω απ το αμάξι να λύσω μια τάπα. Και βγαίνει και φθηνά η φάση και αξιόπιστα
- christos300
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 164
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 17, 2013 7:36 pm
Re: Διλημμα σε Αλλαγη Λαδιου
Οργανο θερμοκρασιας λαδιου το καλυτερο τεστ για τα λαδια.Αυτο πρεπει να μπει στο προγραμμα καποια στιγμη.Στο mk2 σε ποιο σημειο βολευει να μπει?εχω δει στην κολονα αριστερα κ στον αεραγωγο στο κεντρο.Στα ατμοσφαιρικα φτανουν 100 βαθμους τακτικα?Οταν πιανει μετα απο πχ 5.000 χλμ 90-100 βαθμους χωρις ζορι ενω συνηθως ειναι 80-90 δεν παει να πει οτι αρχισε να σπαει το λαδι?αν εχει βαλει κανεις ας μας πει αν αξιζει τα λεφτα του.
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 223
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 10, 2014 6:25 pm
Re: Διλημμα σε Αλλαγη Λαδιου
Τσάμπα λεφτά. Απλά αλλάζετε συχνά μάγκες. Αυτή είναι η λύση.
- boutser
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 26, 2016 1:57 pm
Re: Διλημμα σε Αλλαγη Λαδιου
Η συχνή αλλαγή αλλά ότι να ναι λάδια δεν είναι καλή ιδέα. κάποτε είχα 1 saxo 1.1 . το πήρα με 76000 χλμ. Μέχρι τις 150 άλλαζα λάδια ανά 5000 . έβαζα τα total quartz 7000 10w40 και φίλτρο σε κάθε αλλαγή . Μετά επιδη ένας αντιπροσωπος έκλεισε και έφερε όλα τα αποθέματα σε μια αποθήκη στο χωριό μου επερνα από αυτόν κάτι λάδια paz 10 40 υμισυνθετικά με όλες τις προδιαγραφές πάνω στη συσκευασία. τιμή . 3 € / λίτρο .
από εκεί που δεν έκαιγε σταγόνα (ούτε 50 ml) , άρχισε να καίει. όχι κάτι το ιδιετερο αλλά όταν το έβαζα μπρος το πρωί έβγαζε λίγο καπνό και στις 4000 χλμ έκαιγε 500+ml.
από εκεί που δεν έκαιγε σταγόνα (ούτε 50 ml) , άρχισε να καίει. όχι κάτι το ιδιετερο αλλά όταν το έβαζα μπρος το πρωί έβγαζε λίγο καπνό και στις 4000 χλμ έκαιγε 500+ml.
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 04, 2016 6:03 pm
Re: Διλημμα σε Αλλαγη Λαδιου
το θεωρω λαθος. το λαδι πρεπει να τηρει τις προδιαγραφες ειδικα με το turbo και το dpf. στο παλιο μου ibiza εβαζα λαδι ημισυνθετικο με 16 ε το τετραλιτρο και δεν εκαιγε σταγονα με αλλαγες καθε 10000. τώρα στο multijet μου έβαλε agip της εταιριας στο εξουσιοδοτημενο. ο προηγουμενος ιδιοκτήτης έβαζε castrol . αλλαγες στα 15.000 τ.σκεφτομαι να ξεκινησω αλλαγη κάθε 10000
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 38
- Εγγραφή: Τετ Απρ 18, 2018 6:38 pm
Re: Διλημμα σε Αλλαγη Λαδιου
Έχω μεινει ευχαριστημένος με το shel 5-30 ect 3 καθώς και με το liqui moly 5-30 to 4600.Δουλεύει πολύ ήσυχα