Σερβις σε multiair
Συντονιστές: Orange, Puntoclub.gr moderators
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 36
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 17, 2014 9:31 pm
Σερβις σε multiair
Χαιρετω την παρεα! Λοιπον πλησιαζω τα 60 χιλιαδες χλμ (57800 εχω) και επομενος ερχεται και η ωρα του μεγαλου και ''δαπανηρου'' σχετικα σερβις..σκεφτομαι να το κανω μετα το καλοκαιρι καπου τελη αυγουστου-αρχες σεπτεμβριου..Αν διαβασα καλα στο βιβλιο σερβις πρεπει να αλλαχτουν λαδια-φιλτρα-μπουζι και να γινει ενας γενικος ελεγχος στα φρενα- παραφλου κλπ..σωστα? επισης σκεφτομαι οτι πρεπει να αλλαχτει και ο ιμαντας χρονισμου (μαζι με την τρομπα νερου νομιζω αλλαζεται) γιατι το αμαξι μεχρι τοτε θα εχει ακριβος 5 χρονακια και το βιβλιο μεσα λεει στα 5 χρονια αλλαγη..
Θα ηθελα να μου πειτε λοιπον στο περιπου πια ειναι μια λογικη τιμη που παιζει εκει εξω (υλικα+εργασια) ωστε να ξερω τι να περιμενω για αυτα(σερβις 60κ και αλλαγη ιμαντα). Επισης προτασεις για καλα συνεργεια θεσνικη θα μου ηταν χρησιμες γιατι μεχρι τωρα το πηγαινω στην αντιπροσωπεια.
Υ.Γ. Το αμαξι ειναι ενα πουντο εβο multiair 105 hp.
Θα ηθελα να μου πειτε λοιπον στο περιπου πια ειναι μια λογικη τιμη που παιζει εκει εξω (υλικα+εργασια) ωστε να ξερω τι να περιμενω για αυτα(σερβις 60κ και αλλαγη ιμαντα). Επισης προτασεις για καλα συνεργεια θεσνικη θα μου ηταν χρησιμες γιατι μεχρι τωρα το πηγαινω στην αντιπροσωπεια.
Υ.Γ. Το αμαξι ειναι ενα πουντο εβο multiair 105 hp.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Σερβις σε multiair
Παντα καθε σερβις εξαρταται απο το ιστορικο των σερβις που εχουν προηγηθει για τον πολυ απλο λογο οτι κατι μπορει να εχει αλλαχθει προκαταβολικα και κατι οχι γιατι ετσι εκρινε ο μηχανικος μειωνοντας το κοστος .
Παρολο που δεν εχεις τα χλμ για αλλαγη ιμαντα εχεις τα χρονια (120Κ χλμ ή 5 ετη max) .Οποτε μιλαμε για ιμαντα εξωτερικο,ιμαντα χρονισμου & τεντωτηρα .Φιλτρο αερος ,λαδια & φιλτρο λαδιου ,μπουζι (αφου ειναι καθε 30Κ χλμ ).Το φιλτρο γυρης συνηθως το αλλαζουμε την ανοιξη για να εχουμε καλυτερη ροη στην ψυχρα του A/C .Απλα στο σερβις το κοιτατε και κρινετε αν θα το φυσηξετε απλως ή θα το αλλαξετε.
Καλον ειναι να αλλαξεις τα παραφλου(αναλογια 50-50 με απεσταγμενο και οχι βρυσινο) και τα υγρα των φρενων χωρις ομως να πειραξεις την αντλια νερου.Αν στα 5 χρονια που εχεις το αμαξι συμπληρωνες ετοιμο παραφλου 50-50 ή απεσταγμενο νερο(και οχι βρυσης) δεν θα εχεις κανενα προβλημα να βγαλεις αλλα τοσα χρονια (και παραπανω ) με την ιδια αντλια.Προυποθεση να σου τεντωσουν το λουρι οσο χρειαζεται και οχι παραπανω(κανενας εξυπνος..).
Παρολο που δεν εχεις τα χλμ για αλλαγη ιμαντα εχεις τα χρονια (120Κ χλμ ή 5 ετη max) .Οποτε μιλαμε για ιμαντα εξωτερικο,ιμαντα χρονισμου & τεντωτηρα .Φιλτρο αερος ,λαδια & φιλτρο λαδιου ,μπουζι (αφου ειναι καθε 30Κ χλμ ).Το φιλτρο γυρης συνηθως το αλλαζουμε την ανοιξη για να εχουμε καλυτερη ροη στην ψυχρα του A/C .Απλα στο σερβις το κοιτατε και κρινετε αν θα το φυσηξετε απλως ή θα το αλλαξετε.
Καλον ειναι να αλλαξεις τα παραφλου(αναλογια 50-50 με απεσταγμενο και οχι βρυσινο) και τα υγρα των φρενων χωρις ομως να πειραξεις την αντλια νερου.Αν στα 5 χρονια που εχεις το αμαξι συμπληρωνες ετοιμο παραφλου 50-50 ή απεσταγμενο νερο(και οχι βρυσης) δεν θα εχεις κανενα προβλημα να βγαλεις αλλα τοσα χρονια (και παραπανω ) με την ιδια αντλια.Προυποθεση να σου τεντωσουν το λουρι οσο χρειαζεται και οχι παραπανω(κανενας εξυπνος..).
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 36
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 17, 2014 9:31 pm
Re: Σερβις σε multiair
Σευχαριστω για τις συμβουλες σου PADRC..Ολα οπως τα λες ακριβως θα τα αλλαξω εκτος απο φιλτρο αερα που φοραω ελευθερο και το πλενω μονος μου..Για παραφλου θα το αλλαξω και εννοειται αποσταγμενο θα μπει(ακομη και στις πιτσιληθρες αποσταγμενο βαζω παντα). Μπορεις να μου πεις στο περιπου ποσο θα ειναι το συνολικο κοστος για να προετοιμαστω καταλληλα ψυχολογικα? Ξεπερναει κατα πολυ τα 300 μαζι με εργασιες +υλικα πχ? παντα για καλο εξουσιοδοτημενο μιλαμε και οχι σε αντιπροσωπεια..
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Σερβις σε multiair
Δυστυχως δεν μπορω να σου δωσω καποια "προσφορα" για ολα αυτα ,ουτε να σου προτεινω καποιον εξουσιοδοτημενο στην περιοχη σου.Ευελπιστω οτι καποιο απο τα μελη της Θεσσαλονικης θα πει την γνωμη του/εμπειρια του.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 36
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 17, 2014 9:31 pm
Re: Σερβις σε multiair
Μια αλλη ερωτηση που εχω ειναι σχετικα με τα μπουζι ηριδιου..διαβασα οτι σε ατμοσφαιρικο αξιζουν να μπουν ηριδιου εχει διαφορα σε συγκριση με τα γνησια.. εσεις τι λετε? εχουν οντως διαφορα?(καλυτερη καυση-καλυτερη αποδοση) η υπαρχει κινδυνος βλαβης οποτε να μεινω στα γνησια? και για να το γενικευσω σαν ερωτηση επειδη παιζουν πολλα ανταλλακτικα εξω, καλυτερα ειναι aftermarket εξαρτηματα απο ''καλες'' εταιριες οπως skf-bosch-ngk ή μενουμε μονο στα γνησια με το σηματακι της φιατ πανω και εχουμε το κεφαλι μας ησυχο? για μαμα καταστασεις μιλαμε παντα..
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Σερβις σε multiair
μη περιμενεις να δεις διαφορα, καλυτερεη καυση θα εχει με ιριδιου αλλα η διαφορα δεν ειναι κατι αξιοπροσεκτο... θα σε συμβουλευα να πας σε μπουζι ngk
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 36
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 17, 2014 9:31 pm
Re: Σερβις σε multiair
Κωστα ngk απλο ή ηριδιου? και εαν το απλο τοτε γιατι οχι τα γνησια? περιπου ιδια τιμη νομιζω εχουν..
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Σερβις σε multiair
ειναι δικο σου θεμα, τα ιδια ειναι, τα ιριδιου ξεχασα να πω ειναι ακριβοτερα...
δοκιμασε τα και πες μας εσυ που ξερεις το αμαξι σου
δοκιμασε τα και πες μας εσυ που ξερεις το αμαξι σου
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Σερβις σε multiair
Στην πλειοψηφια τους τα μαμα ειναι NGK-FIAT .Οποτε δεν χανεις τιποτα αν απλα βαλεις το ιδιο σε NGK .Κερδος στην τσεπη σου θα εχεις.
ΑΠο εκει και περα στα ιριδιου ειναι υπερδιπλασια σχεδον η τιμη τους.Τα βαζεις κατω και βλεπεις..¨η αν εισαι ψειρας και θελεις το καλυτερο,τοτε ναι τα βαζεις παλι.Προσεξε μονο να μην σου δωσουν διαφορετικης ψυχροτητας απο τα δικα σου.
ΑΠο εκει και περα στα ιριδιου ειναι υπερδιπλασια σχεδον η τιμη τους.Τα βαζεις κατω και βλεπεις..¨η αν εισαι ψειρας και θελεις το καλυτερο,τοτε ναι τα βαζεις παλι.Προσεξε μονο να μην σου δωσουν διαφορετικης ψυχροτητας απο τα δικα σου.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 36
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 17, 2014 9:31 pm
Re: Σερβις σε multiair
ωραια λοιπον εφοσον δεν θα εχω τπτ θεματακια αρα θα σκεφτω σοβαρα να βαλω ηριδιου το θεμα ειναι οτι δεν βρισκω για το δικο μου.. στo site της ngk που εψαξα δεν βρηκα ηριδιου παρα μονο τα απλα.. ισως δεν βγαζει φαινεται..