Fiat Punto EVO 1.4 Multiair
Συντονιστές: Orange, Puntoclub.gr moderators
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Fiat Punto EVO 1.4 Multiair
Fiat Punto EVO 1.4 Multiair
To παρον θεμα ανοιγει ωστε να συγκεντρωσουμε ολα τα στοιχεια εκεινα που χρειαζεται να γνωριζει καποιος για την σωστη και ολοκληρωμενη συντηρηση του αυτοκινητου του.ΔΕΝ ειναι χωρος ερωτο-απαντησεων και για αυτο θα "μεινει" καθαρος .Οι ερωτησεις μπορουν να γινονται στην αντιστοιχη ενοτητα.
Η παραθεση των στοιχειων καλο ειναι να γινετε με αναφορα στις πηγες.Ιδανικα μπορουμε να αρχισουμε ποσταροντας τον αντιστοιχο πινακα που εχει διαμορφωσει η FIAT και περιλαμβανεται στο εγχειριδιο χρησης του αυτοκινητου.
Τελος,αποφευγετε τον λακωνισμο και προσπαθηστε να ειστε αναλυτικοι.
Oριστε ενα αναλυτικο παραδειγμα
To παρον θεμα ανοιγει ωστε να συγκεντρωσουμε ολα τα στοιχεια εκεινα που χρειαζεται να γνωριζει καποιος για την σωστη και ολοκληρωμενη συντηρηση του αυτοκινητου του.ΔΕΝ ειναι χωρος ερωτο-απαντησεων και για αυτο θα "μεινει" καθαρος .Οι ερωτησεις μπορουν να γινονται στην αντιστοιχη ενοτητα.
Η παραθεση των στοιχειων καλο ειναι να γινετε με αναφορα στις πηγες.Ιδανικα μπορουμε να αρχισουμε ποσταροντας τον αντιστοιχο πινακα που εχει διαμορφωσει η FIAT και περιλαμβανεται στο εγχειριδιο χρησης του αυτοκινητου.
Τελος,αποφευγετε τον λακωνισμο και προσπαθηστε να ειστε αναλυτικοι.
Oριστε ενα αναλυτικο παραδειγμα
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
- tashauna
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 737
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 31, 2010 7:40 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Fiat Punto EVO 1.4 Multiair
Δυστυχώς ήρθε η ώρα να γράψω και εγώ για την πρώτη μου επαφή με την εγγύηση.
Έκλεισα αισίως τους 7 μήνες με το Punto EVO μου 1.4 multiair 105 hp έχοντας διανύσει 8.500 km περίπου.
Παρατήρησα τόσο εγώ όσο και γείτονες μου μία διαρροή λαδιού από το αυτοκίνητο όταν έβγαινα από το parking του σπιτιού μου. Σημειωτέον κάθε 2.000 km πρόσεχα τη στάθμη των λαδιών και με τη βοήθεια του μηχανικού μου προσθέταμε μια "τζούρα" άνευ σημασίας.
Πήγα στην αντιπροσωπεία, όπου διαπιστώθηκε όντως διαρροή σημαντική αυτή τη φορά, η οποία προέρχεται από ένα λαστιχάκι-αισθητήρα (συγχωρέστε με αν δεν το λέω "επιστημονικά"). Μου πρόσθεσαν μια σημαντική ποσότητα λάδι και έκλεισα ραντεβού για Δευτέρα πρωί για αντικατάστασή του φυσικά χωρίς επιβάρυνση. Ευτυχώς που το πρόλαβα προτού πέσει σημαντικά η στάθμη και γλίτωσα μεγαλύτερη ζημιά.
Φαίνεται ότι ως τώρα 2 EVO στη συγκεκριμένη αντιπροσωπεία έχουν δηλώσει αυτή τη βλάβη και, από ό,τι έμαθα, κάποια multiair MiTo έχουν το ίδιο θέμα.
Έκλεισα αισίως τους 7 μήνες με το Punto EVO μου 1.4 multiair 105 hp έχοντας διανύσει 8.500 km περίπου.
Παρατήρησα τόσο εγώ όσο και γείτονες μου μία διαρροή λαδιού από το αυτοκίνητο όταν έβγαινα από το parking του σπιτιού μου. Σημειωτέον κάθε 2.000 km πρόσεχα τη στάθμη των λαδιών και με τη βοήθεια του μηχανικού μου προσθέταμε μια "τζούρα" άνευ σημασίας.
Πήγα στην αντιπροσωπεία, όπου διαπιστώθηκε όντως διαρροή σημαντική αυτή τη φορά, η οποία προέρχεται από ένα λαστιχάκι-αισθητήρα (συγχωρέστε με αν δεν το λέω "επιστημονικά"). Μου πρόσθεσαν μια σημαντική ποσότητα λάδι και έκλεισα ραντεβού για Δευτέρα πρωί για αντικατάστασή του φυσικά χωρίς επιβάρυνση. Ευτυχώς που το πρόλαβα προτού πέσει σημαντικά η στάθμη και γλίτωσα μεγαλύτερη ζημιά.
Φαίνεται ότι ως τώρα 2 EVO στη συγκεκριμένη αντιπροσωπεία έχουν δηλώσει αυτή τη βλάβη και, από ό,τι έμαθα, κάποια multiair MiTo έχουν το ίδιο θέμα.
Βρείτε μου τρόπο να αποκτήσω 106+ άλογα... (Fix It Again Tony)
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Fiat Punto EVO 1.4 Multiair
Μην σε στεναχωρει καθολου.Δεν ειναι κατι τραγικο και απο την στιγμη που το καλυπτει δεν εχεις λογο να ανυσηχεις.Ευτυχος που δεν εγινε κατι πιο σοβαρο.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Fiat Punto EVO 1.4 Multiair
Καλωσήλθες στο club Λήδα...
Στις 15 ημέρες που το είχα παρουσιάστηκε πρόβλημα αισθητήρα του Start n' stop, το οποίο αν και φτιάχτηκε ανέξοδα φυσικά, με ταλαιπώρησε στα συνεργεία.
Άσχετο... αλλαγή λαδιών ο multiair turbo, έχει στις 20000 ή στις 30000;
Στις 15 ημέρες που το είχα παρουσιάστηκε πρόβλημα αισθητήρα του Start n' stop, το οποίο αν και φτιάχτηκε ανέξοδα φυσικά, με ταλαιπώρησε στα συνεργεία.
Άσχετο... αλλαγή λαδιών ο multiair turbo, έχει στις 20000 ή στις 30000;
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Fiat Punto EVO 1.4 Multiair
Με την συντηρηση δεν βλεπω τι σχεση εχουν αυτα..
http://puntoclub.gr/viewtopic.php?f=5&t=45
http://puntoclub.gr/viewtopic.php?f=29&t=18268
http://puntoclub.gr/viewtopic.php?f=5&t=45
http://puntoclub.gr/viewtopic.php?f=29&t=18268
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- tashauna
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 737
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 31, 2010 7:40 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Fiat Punto EVO 1.4 Multiair
Συγνώμη άμα πόσταρα σε λάθος σημείο αλλά αποτελεί ειδική κατηγορία το multiair για να το βάζω σε γενικό θέμα συζήτησης. Ίσως θα βόλευε άμα ανοίγατε μια καινούργια ενότητα για να ξεχωρίζουμε το κάθε punto και τους κινητήρες. Άμα κριθεί αναγκαίο ας μεταφερθεί το "πρόβλημα" που ανέφερα σε άλλη ενότητα.
Βρείτε μου τρόπο να αποκτήσω 106+ άλογα... (Fix It Again Tony)
- kostas_yaraki
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 330
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 19, 2008 12:26 pm
- Τοποθεσία: Άνω Γλυφάδα
Re: Fiat Punto EVO 1.4 Multiair
Αλλαγή ο multiair turbo έχει στις 7.500, το πολύ 10.000χλμ αν το αμάξι θέλεις να το κρατήσεις.Pani_EVO έγραψε: Άσχετο... αλλαγή λαδιών ο multiair turbo, έχει στις 20000 ή στις 30000;
Διαφορετικά μην του αλλάξεις καθόλου, λογικά μέχρι τις 30.000χλμ θα έχει απομείνει κανά μισόλιτρο λάδι και στις 31.000χλμ αισίως θα καταφέρει να ψήσει μέταλλα στροφάλου .
Είπαμε παιδιά, σε μερικά πράγματα το marketing απλά δεν έχει θέση .
Ταξί να είχες, λάδι 30.000χλμ δεν θα κρατούσες .
Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς
- tashauna
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 737
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 31, 2010 7:40 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Fiat Punto EVO 1.4 Multiair
Κώστα το αυτοκίνητο του Pani_EVO ειναι leasing και τοτε προβλεπεται να αλλαζει λαδια συμφωνα με την εταιρεια...
Βρείτε μου τρόπο να αποκτήσω 106+ άλογα... (Fix It Again Tony)
- kostas_yaraki
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 330
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 19, 2008 12:26 pm
- Τοποθεσία: Άνω Γλυφάδα
Re: Fiat Punto EVO 1.4 Multiair
ουπς, τότε καλά κάνει !
Απλά να προσέξει γιατί λογικά το εγχειρίδιο θα γράφει κάθε τόσα λάδια ή κάθε τόσο χρονικό διάστημα .
Απλά να προσέξει γιατί λογικά το εγχειρίδιο θα γράφει κάθε τόσα λάδια ή κάθε τόσο χρονικό διάστημα .
Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Fiat Punto EVO 1.4 Multiair
Τα λάδια αλλάχτηκαν βάση προγράμματος κατασκευαστή στις 20.000 χλμ στη Hertz και το αμάξι δεν είχε κάψει, σύμφωνα με τη δική μου μέτρηση με το δείκτη.
Σίγουρα είναι πολλά τα 20.000 χλμ, αλλά αυτό ας απασχολήσει τον επόμενο ιδιοκτήτη του, μετά τον Ιούνιο του 2013 που θα λήξει η μίσθωση
Σίγουρα είναι πολλά τα 20.000 χλμ, αλλά αυτό ας απασχολήσει τον επόμενο ιδιοκτήτη του, μετά τον Ιούνιο του 2013 που θα λήξει η μίσθωση
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Τρί Αύγ 16, 2011 2:40 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Fiat Punto EVO 1.4 Multiair
Γνώμη μου, και θα συμφωνήσω με τον φίλο tashauna ότι το Multiair αποτελεί ειδική κατηγορία κινητήρα, είναι να αλλάζεις το λαδάκι στα 5000- 7000 χιλιόμετρα το πολύ για να τον κρατήσεις και σε καλή κατάσταση με τα χρόνια.Σιγά το κόστος δεν αξίζει να το ρισκάρεις.Εμένα μου είπαν στην αντιπροσωπία πρώτη αλλαγή στα 15000.Δεν είναι υπερβολικό? ;άσχετος να είσαι το καταλαβαίνεις ότι με τις θερμοκρασίες το καλοκαίρι μες την πόλη και όλα αυτά ότι θα κάψει.Πρώτη επίσκεψη στην αντιπροσωπία στις 5000 τέλος
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Fiat Punto EVO 1.4 Multiair
Sandros..............μια μικρηηηηηηηηηηη διορθωση μονο.Ο φιλος Tashauna...........ειναι ΦΙΛΗ και λογο το οτι μας ετοιμαζει το νεωτερο μελος του club ειναι απουσα εδω και λιγο καιρο.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Τρί Αύγ 16, 2011 2:40 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Fiat Punto EVO 1.4 Multiair
ουπς... σορρυ μου διέφυγε
- N0Religi0n
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 52
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 04, 2012 8:42 pm
Re: Fiat Punto EVO 1.4 Multiair
Στον mulitair turbo 135 ps μετά την πρώτη αλλαγή λαδιών κάθε πόσα χλμ συνιστάται να αλλάζουμε λάδια?
Ευχαριστώ.
Ευχαριστώ.