Πανο λεγοντας γνησια εννοω εχουν την σφραγιδα της fiat επανω?
ή βαζεις ανταλλακτικα απο τους προμηθευτες που χρησιμοποιει και η fiat χωρις την σφραγιδα της ομως επανω, αρα και με καλυτερη τιμη?
π.χ. εγω αλλαξα ιμαντα χρονισμουστο grande και εβαλα τον ιδιο προμηθευτη που εχει και η fiat, χωρις ομως την σφραγιδα της, γιατι μαζι με αυτη ειχε καποια διαφορα στην τιμη... και τελικα βαλαμε τον ακριβως ιδιο χωρις απλα να εχει τη σφραγιδα, που οπως λεει και ο Μπαμπης ειναι απλα σταχτη στα ματια του κοσμου... για να τα ακουμπαμε στις αντιπροσωπειες...
Fiat Punto EVO 1.4 Multiair
Συντονιστές: Orange, Puntoclub.gr moderators
- Γιωργος punto
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1338
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Fiat Punto EVO 1.4 Multiair
Γιωργο............σε εμενα μην τα λες.Εχει 15 χρονια που ασχολουμε με το σπορ.......
Θες απλο παραδειγμα.Φλαντζα καπακιου καδενας VW...........50e.H ιδια φλαντζα σε συσκευασια Victor-Reinz 20e.H "ιμιτασιον" λοιπον στο σημειο που εχει χτυπημενο η "γνησια" τον κωδικο της και στο σημειο που εχει το σηματακι της VW..........ειναι απλα "τροχισμενη" για να μην φενετε.Ενα μικροοοοο κυκλακι και ενα μικρο ορθογωνιο δλδ.
Τι εχει κανει δλδ η "ιμιτασιον" εταιρια?Εχει βγαλει 10.000. φλαντζες πχ στης 8.000 της εδωσε στην εταιρια που εκανε την παραγγελια για την εργοστασιακη τοποθετηση και τις αλλες 2000 της εβαλε σε δικο της κουτακι και τις εβγαλε στο εμποριο.Πιο ειναι τωρα γνησιο και πιο ειναι εμποριου?
Εσυ αυτο το ειδες στον ιμαντα.Powergrip-Gates ο ιμαντας και Littens το ρουλεμαν.Ετσι ηταν και το σετακι που αγορασες για "ιμιτασιον" Και μπορει και μεσα σε κουτι Continental να εβλεπες ακριβως τα ιδια.
Θες απλο παραδειγμα.Φλαντζα καπακιου καδενας VW...........50e.H ιδια φλαντζα σε συσκευασια Victor-Reinz 20e.H "ιμιτασιον" λοιπον στο σημειο που εχει χτυπημενο η "γνησια" τον κωδικο της και στο σημειο που εχει το σηματακι της VW..........ειναι απλα "τροχισμενη" για να μην φενετε.Ενα μικροοοοο κυκλακι και ενα μικρο ορθογωνιο δλδ.
Τι εχει κανει δλδ η "ιμιτασιον" εταιρια?Εχει βγαλει 10.000. φλαντζες πχ στης 8.000 της εδωσε στην εταιρια που εκανε την παραγγελια για την εργοστασιακη τοποθετηση και τις αλλες 2000 της εβαλε σε δικο της κουτακι και τις εβγαλε στο εμποριο.Πιο ειναι τωρα γνησιο και πιο ειναι εμποριου?
Εσυ αυτο το ειδες στον ιμαντα.Powergrip-Gates ο ιμαντας και Littens το ρουλεμαν.Ετσι ηταν και το σετακι που αγορασες για "ιμιτασιον" Και μπορει και μεσα σε κουτι Continental να εβλεπες ακριβως τα ιδια.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Fiat Punto EVO 1.4 Multiair
Μπάμπη το αμάξι είναι 25 μηνών, ήθελε τα φιλτράκια του. Αέρος και καμπίνας δεν είχαν αλλαχθεί πέρσι στο λιπαντικό στην αντιπροσωπεία.Gazofonix έγραψε:Πανο..........μια χαρα το ξηγηθηκες.Δλδ τα μπουζι τι θα παθουν?Ξυνιζουν?Ακομα και ΟΛΑ τα φιλτρα που εβαλες σε αμαξι που κανονικα κανει full service στις 30.000 ή 24 μηνες (και ανα 60.000 ή 48μηνες αλλαζει μπουζι) πρεπει να ηταν σε τουλαχιστον αποδεκτη κατασταση.
Για να σου πω την αληθεια αν ηταν δικο μου αμαξι και εκανε αυτα τα χλμ (ουτε 10.000 δλδ τον χρονο) θα το πηγαινα σε συντηρηση 2 λαδια φιλτρο (ανα 10.000) και ανα 30.000 service.Ο λογος ειναι για το φιλτρο λαδιου που επειδη ειναι χαρτινο εχει την ταση να σαπιζει.
Σ.σ..............εχω αμαξια στο πελατολογιο της αντ/πειας που τα εχω γυριζει σε αυτο το προγραμμα και ειναι απολυτα χαρουμενοι σαν πελατες λογο οικονομιας (λαδια 10/40 και οχι 5/40 που λεει η renault για αλλαγες καθες 15.000) φ λαδιου και εναν ελεγχο ολο το αμαξι.Οικονομικα και ομορφα πραγματα.Μονο σε κανα 3-4 που εχουν μικρα παιδια αλλαζουμε και το φ.A/C μαζι με μια απολυμανση.
Οσο για τα "γνησια" αντ/κα...............ειναι το μεγαλυτερο ψεμα που υπαρχει σερβιριστει ποτε στον τομεα after sales.
Οι αντιπροσωπείες προσπαθούν να μας πείσουν ότι αν δεν αλλάζεις αχρείαστα πράγματα δε συντηρείς καλά το αμάξι.
Το renault το πήγα για λάδια στις 15000 χλμ που είχε στο 7μηνο, γιατί τα λάδια δεν είναι να τα αφήνεις. Αυτό θα ακολουθεί κανονικά το πρόγραμμα της αντιπροσωπείας γιατί έχω την επέκταση εγγύησης, συνολικά 5 χρόνια.
Το Punto που είναι εκτός εγγύησης, θα συντηρείται σωστά αλλά όχι με βάση τις μαλακίες της FIAT. Ακούς εκεί υγρά φρένων...
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2015 11:49 am
Re: Fiat Punto EVO 1.4 Multiair
χαιρετω την παρεα...
εχοντας σχεδον 48.000 χιλιομετρα λεω σιγα σιγα να του κανω σερβις τα κλασσικα..λαδια φιλτρα!
ο προηγουμενος κατοχος εβαζε motul...να συνεχισω με αυτο το λαδι η να βαλω τα σελενια του κατασκευαστη??επισης τι αλλο 8α χρειαστει να τσεκαρω σε αυτα τα χιλιομετρα που εχω?
επειδη ειμαι απο Πατρα,υπαρχει καποιος που να ξερει κανενα συνεργειο που να ξερει απο αυτα τα μοντελο πλην της αντιπροσωπειας? ευχαριστω πολυ!
εχοντας σχεδον 48.000 χιλιομετρα λεω σιγα σιγα να του κανω σερβις τα κλασσικα..λαδια φιλτρα!
ο προηγουμενος κατοχος εβαζε motul...να συνεχισω με αυτο το λαδι η να βαλω τα σελενια του κατασκευαστη??επισης τι αλλο 8α χρειαστει να τσεκαρω σε αυτα τα χιλιομετρα που εχω?
επειδη ειμαι απο Πατρα,υπαρχει καποιος που να ξερει κανενα συνεργειο που να ξερει απο αυτα τα μοντελο πλην της αντιπροσωπειας? ευχαριστω πολυ!
- GiannisMS
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 23, 2011 4:32 pm
- Τοποθεσία: Μελίσσια Αττικής
Re: Fiat Punto EVO 1.4 Multiair
Εαν δεν καιει το motul ασε το motul.εγω εκανα την αναποδη διαδρομη κ απο selenia πηγα motul
Στα 60.000 ειναι το πρωτο μεγαλο σερβις με τακακια,ιμαντες,αλλαγη παραφλου κ γενικα πολλα κ σχολαστικα πραγματα.στα 48.000 αλλαξε λαδια,φιλτρο,φιλτρο καμπινας αν κ εφοσον ο αλλος δεν τ χει αλλαξει ή ειναι πολυ βρωμικό κ ενα φιλτρο αερα παλι αν ο αλλος δεν το χε αλλαξει
ειδαλλως αστα για τα 60.000 που ετσι κι αλλιως θ αλλαχτουν.
παρολα αυτα ομως ας κανει ο μηχανκος σου ενα γενικο τσεκ παντου για το τι χρειαζεται το αμαξι για να εισαι ετοιμος κ χρηματικα για το μεγαλο σερβις.
απο αθηνα ειμαι οποτε ελπιζω να σου απαντησει αλλος περι συνεργειου.
Στα 60.000 ειναι το πρωτο μεγαλο σερβις με τακακια,ιμαντες,αλλαγη παραφλου κ γενικα πολλα κ σχολαστικα πραγματα.στα 48.000 αλλαξε λαδια,φιλτρο,φιλτρο καμπινας αν κ εφοσον ο αλλος δεν τ χει αλλαξει ή ειναι πολυ βρωμικό κ ενα φιλτρο αερα παλι αν ο αλλος δεν το χε αλλαξει
ειδαλλως αστα για τα 60.000 που ετσι κι αλλιως θ αλλαχτουν.
παρολα αυτα ομως ας κανει ο μηχανκος σου ενα γενικο τσεκ παντου για το τι χρειαζεται το αμαξι για να εισαι ετοιμος κ χρηματικα για το μεγαλο σερβις.
απο αθηνα ειμαι οποτε ελπιζω να σου απαντησει αλλος περι συνεργειου.
ABARTH PUNTO EVO BIANCO 1949 - ΤΟ ΒΕΛΟΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΦΑΡΕΤΡΑ ΤΟΥ
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/
Το γκάζι είναι γλυκό!Λες γι΄αυτό να πάχυνα??
03/06/11:http://imageshack.us/g/822/abarth1.jpg/
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2015 11:49 am
Re: Fiat Punto EVO 1.4 Multiair
ευχαριστω πολυ Γιαννη για την απαντηση σου!GiannisMS έγραψε:Εαν δεν καιει το motul ασε το motul.εγω εκανα την αναποδη διαδρομη κ απο selenia πηγα motul
Στα 60.000 ειναι το πρωτο μεγαλο σερβις με τακακια,ιμαντες,αλλαγη παραφλου κ γενικα πολλα κ σχολαστικα πραγματα.στα 48.000 αλλαξε λαδια,φιλτρο,φιλτρο καμπινας αν κ εφοσον ο αλλος δεν τ χει αλλαξει ή ειναι πολυ βρωμικό κ ενα φιλτρο αερα παλι αν ο αλλος δεν το χε αλλαξει
ειδαλλως αστα για τα 60.000 που ετσι κι αλλιως θ αλλαχτουν.
παρολα αυτα ομως ας κανει ο μηχανκος σου ενα γενικο τσεκ παντου για το τι χρειαζεται το αμαξι για να εισαι ετοιμος κ χρηματικα για το μεγαλο σερβις.
απο αθηνα ειμαι οποτε ελπιζω να σου απαντησει αλλος περι συνεργειου.
8α αλλαξω τοτε λαδια φιλτρα και εναν γενικο ελεγχο στα τακακια,υγρα