Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)
Συντονιστές: Orange, Puntoclub.gr moderators
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)
και επισης αυτο ο ιμαντας αλλαζεται πανευκολα!!!
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς
Re: Grande Punto 1.4 120hp 16v (T-Jet)
παιδια ερωτηση: τι υγρα φρενων παιρνουμε κανονικα? εννοω απο θεμα dot και προδιαγραφες? νομιζω tutela δεν ειναι? αν το παμε σε βελτιωτικο τι προτεινεται? t jet fl εχω σε περιπτωση που εχει διαφορα.
το ρωταω γιατι ειμαι μακρυα απο το αμαξι σε αλλη πολη, δεν εχω το βιβλιο εδω και πρεπει να τα παραγγειλω λογω οτι θα βγαλω τις δαγκανες για να τις βαψω και θα χυθει το υγρο.
το ρωταω γιατι ειμαι μακρυα απο το αμαξι σε αλλη πολη, δεν εχω το βιβλιο εδω και πρεπει να τα παραγγειλω λογω οτι θα βγαλω τις δαγκανες για να τις βαψω και θα χυθει το υγρο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος forza italia την Πέμ Μάιος 30, 2013 7:19 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: μετακινηθηκε σε ποιο σχετικο θεμα για να κραταμε μια σειρα
Λόγος: μετακινηθηκε σε ποιο σχετικο θεμα για να κραταμε μια σειρα
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)
επειτα το Dot ειναι 4.
για βελτιωση πας σε Motul Dot 5,1 (ΠΡΟΣΟΧΗ!!! 5,1 ΟΧΙ 5!!!)
τα 5αρια τα ξεχνας ειναι αλλη συνθεση
τα 5,1 εχουν πιο υψηλο σημειο βρασμου απο 4
αλλα για να τα βαλεις θα πρεπει να εχεις καθαρισει πληρως το συστημα σου απο τα προηγουμενα υγρα.... και δεν ειναι υδροσκοπικα... που σημαινει αν εχει υγρασια το συστημα μεσα δεν την απορροφα και μπορει να εχει συνεπειες γενικα στο συστημα αυτο
εγω χθες αγορασα το συγκεκριμενο 10ε τα 500μλ
για βελτιωση πας σε Motul Dot 5,1 (ΠΡΟΣΟΧΗ!!! 5,1 ΟΧΙ 5!!!)
τα 5αρια τα ξεχνας ειναι αλλη συνθεση
τα 5,1 εχουν πιο υψηλο σημειο βρασμου απο 4
αλλα για να τα βαλεις θα πρεπει να εχεις καθαρισει πληρως το συστημα σου απο τα προηγουμενα υγρα.... και δεν ειναι υδροσκοπικα... που σημαινει αν εχει υγρασια το συστημα μεσα δεν την απορροφα και μπορει να εχει συνεπειες γενικα στο συστημα αυτο
εγω χθες αγορασα το συγκεκριμενο 10ε τα 500μλ
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς
Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)
η διαφορα dot 4 με 5,1 και 5 ποια ειναι?
μου ειπαν οχι 5αρι και ειναι καλο να μεινω στο 4αρι.
ποια μοτουλ εβαλες? μου προτειναν bosh λογικη τιμη 8 ευρω το λιτρο. το να βαλω κατι υπερβολικο οπως τα motul brf θα ειναι αχρηστο πιστευω δεν εχω τιποτα τρελα φρενα να τα εκμεταλλευτω αυτα τα υγρα.
απλα ψαχνω κατι καλυτερο απο το μαμα.
μου ειπαν οχι 5αρι και ειναι καλο να μεινω στο 4αρι.
ποια μοτουλ εβαλες? μου προτειναν bosh λογικη τιμη 8 ευρω το λιτρο. το να βαλω κατι υπερβολικο οπως τα motul brf θα ειναι αχρηστο πιστευω δεν εχω τιποτα τρελα φρενα να τα εκμεταλλευτω αυτα τα υγρα.
απλα ψαχνω κατι καλυτερο απο το μαμα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος forza italia την Παρ Μάιος 31, 2013 2:30 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: η απαντση ειναι στο παραπανω ποστ
Λόγος: η απαντση ειναι στο παραπανω ποστ
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)
5αρι ΔΕΝ μπορεις να βαλεις γιατι δεν εχει προδιαγραφες για ABS.ΤΟ 5.1 ειναι μια χαρα.Εχει σε πολλες μαρκες και σε πολλες τιμες.Aν πας σε brf.............θες αλλαγη καθε βδομαδα.Ειναι υγρα για αλλου ειδους χρηση.Ολα ειναι θεμα προδιαγραφων.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς
Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)
πηρα τα castrol response super dot 4 και μου ειπε οτι μπορει να αντεξουν και 4 χρονια αντι για 2 που λεει η εταιρια. και ηταν και πιο ακριβα απο τα brf 600. βεβαια το ενα μαγαζι μου εδινε τα brf 600 12 ευρω το μισολιτρο και το αλλο 8. και τα castrol που πηρα ειναι πιο ακριβα απο τα brf,στα 14 ευρω το μισολιτρο. τελικα ποιο ειναι καλυτερο και εκανα καλα με τα castrol?
- forza italia
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1613
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)
ολα καλα ειναι,και bp να επερνες μια χαρα θα ηταν αν τα αλλαζεις καθε 2 χρονακια
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......
- lambros
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 787
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
- Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS
Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)
παιδια ερωτηση, πως ελεγχεται ο ιμαντας χρονισμου ? για τον ιμαντα του δυναμο οκ, ειναι ορατος....εχω 49000κμ πριν 2000κμ που το πηγα στην fiat εδω στην τσεχια μου ειπαν οτι δεν θελει αλλαγη....τωρα ομως ετοιμαζομαι για πολυ μεγαλο ταξιδι τσεχια-ελλαδα και καπακια ελλαδα-αγγλια....και θελω να ελεγχθει λεπτομερειακα το αμαξι για να μην εχω κανα θεμα...μεχρι τωρα μονο μικρα service του εκανα λαδια-φιλτρα καθε 8000κμ και μπουζι στα 30000κμ και τακακια...τι αλλο να προσεξω?
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)
Απο την στιγμη που ειναι για 120Κ και δινεται για 5 ετη (ο δικος μου που ειναι των 60Κ εχει ηδη 6 ετη..) δν βρισκω λογο ανησυχιας.Αν κιολας τεντωτηρας σου δν βγαζει θορυβο,δν θεωρω οτι εχεις λογο ανησυχιας.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- lambros
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 787
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
- Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS
Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)
απο θεμα λιπανσης, πχ αλλαγη βαλβολινες, αλλαγη υγρων φρενων κλπ ?
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)
Με 49000 εισαι οκ .Στις 60.000 τις αλλαζεις αν ειναι ,εκτος και αν εισαι κοντρες καθε μερα!Απλως δες αν εισαι ενταξει απο την σταθμη τους.
Τα υγρα φρενων μην τα πειραζεις.Δν κινδυνευεις απο αυτα (για να μην θυμηθω την δικια μου ιστορια την τελευταια φορα που τα αλλαξα..).
Τα υγρα φρενων μην τα πειραζεις.Δν κινδυνευεις απο αυτα (για να μην θυμηθω την δικια μου ιστορια την τελευταια φορα που τα αλλαξα..).
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- lambros
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 787
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
- Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS
Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)
γιατι τι ειχες παθει?P.A.D.R.C έγραψε:Με 49000 εισαι οκ .Στις 60.000 τις αλλαζεις αν ειναι ,εκτος και αν εισαι κοντρες καθε μερα!Απλως δες αν εισαι ενταξει απο την σταθμη τους.
Τα υγρα φρενων μην τα πειραζεις.Δν κινδυνευεις απο αυτα (για να μην θυμηθω την δικια μου ιστορια την τελευταια φορα που τα αλλαξα..).
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)
Για την ιστορια ,ηταν τοτε που γνωρισα τον Μπαμπη .Τελη Σεπτεμβριου-Οκτωβριος 2010
..Αλλαγη μαρκουτσιων στις 100Κ .Εννοειται αλλαγη υγρων και εξαερωση .Φευγω απο το συνεργειο(Πεμπτη),παω σπιτι και την επομενη μερα Εγνατια Οδο και μεταβαση στην Θεσσαλονικη.Ολα καλα - μαλλον αφου δν πατησα πουθενα φρενο .Μονο εκει που παρκαρα χωρις να χρειαστει να ψαξω,ουτε να κανω μανουβρα.
Εχει κανονισθει συναντηση ,ημερα Σαββατο ,στο Cosmos .Ξεκιναω απο τον Αγ. Δημητριο (κεντρο) και πηγαινω.Στον γυρισμο πηγαμε φαγαμε εκει πιο διπλα (δν μου ερχεται το ονομα) και στην επιστροφη αρχιζω να νιωθω το μεσαιο πενταλ να με εγκαταλειπει.Φτανω στο σπιτι με σχεδον ανυπαρκτο φρενο ,αναψε και η κοκκινη λυχνια της σταθμης στις ανηφοροκατηφορες και ευτυχως για καλη μου τυχη βρηκα θεση(συνηθως σε αυτη την γειτονια δυσκολα εβρισκες εκει που εψαχνες) και το παραταω ως εχει. Εαν χρειαζομουν λιγο ακομα ,απλα δν θα ειχα υγρα και θα επρεπε να φωναξω οδικη για το κανουν οτιι νομιζουν (επισης για την ιστορια προ 2 εβδομαδων εβαλα στην ασφαλεια ) .Τεσπα,οντας νυχτα το μονο που εβλεπα ηταν εναν γυαλιστερο ζαντολαστιχο .Ξημερωνει Κυριακη ,σηκωμα το αμαξι(ευτυχως ειχε άπλα και ας ηταν πανω σε στροφη) σφιξιμο με το κλειδι και δοκιμη .Τζιφος,παλι εχανε.Βγαλσιμο ,ελεγχος της βαλβιδας και εκ νεου βιδωμα.Θα ελεγε κανεις ολα καλα.Την επομενη αγορα υγρων και γεμισμα.Παλι εχανε.Καργαρισμα την βιδα και επιστροφη στα Ιωαννινα.Τριτη πρωι στο συνεργειο για ελεγχο .Μου αντικατεστησαν την βαλβιδα και απο τοτε ολα καλα.
Και καλα εγω ειμαι τσατιλας και επιμονος και ηξερα τι εφταιγε και δν με πειραζε να παιξω στον δρομο με το φρενο.Αν ηταν καποιος αλλος?
BTW στην αντιπροσωπεια ειχα παει και δν εχω παραπονο.Ετυχε.Για φαντασου να σε βρει εσενα στον δρομο απο την Τσεχια ?
υγ. πριν που ανεφερα τον ιμαντα ,εκτος απο 6 χρονια εχει ηδη 70Κ .
..Αλλαγη μαρκουτσιων στις 100Κ .Εννοειται αλλαγη υγρων και εξαερωση .Φευγω απο το συνεργειο(Πεμπτη),παω σπιτι και την επομενη μερα Εγνατια Οδο και μεταβαση στην Θεσσαλονικη.Ολα καλα - μαλλον αφου δν πατησα πουθενα φρενο .Μονο εκει που παρκαρα χωρις να χρειαστει να ψαξω,ουτε να κανω μανουβρα.
Εχει κανονισθει συναντηση ,ημερα Σαββατο ,στο Cosmos .Ξεκιναω απο τον Αγ. Δημητριο (κεντρο) και πηγαινω.Στον γυρισμο πηγαμε φαγαμε εκει πιο διπλα (δν μου ερχεται το ονομα) και στην επιστροφη αρχιζω να νιωθω το μεσαιο πενταλ να με εγκαταλειπει.Φτανω στο σπιτι με σχεδον ανυπαρκτο φρενο ,αναψε και η κοκκινη λυχνια της σταθμης στις ανηφοροκατηφορες και ευτυχως για καλη μου τυχη βρηκα θεση(συνηθως σε αυτη την γειτονια δυσκολα εβρισκες εκει που εψαχνες) και το παραταω ως εχει. Εαν χρειαζομουν λιγο ακομα ,απλα δν θα ειχα υγρα και θα επρεπε να φωναξω οδικη για το κανουν οτιι νομιζουν (επισης για την ιστορια προ 2 εβδομαδων εβαλα στην ασφαλεια ) .Τεσπα,οντας νυχτα το μονο που εβλεπα ηταν εναν γυαλιστερο ζαντολαστιχο .Ξημερωνει Κυριακη ,σηκωμα το αμαξι(ευτυχως ειχε άπλα και ας ηταν πανω σε στροφη) σφιξιμο με το κλειδι και δοκιμη .Τζιφος,παλι εχανε.Βγαλσιμο ,ελεγχος της βαλβιδας και εκ νεου βιδωμα.Θα ελεγε κανεις ολα καλα.Την επομενη αγορα υγρων και γεμισμα.Παλι εχανε.Καργαρισμα την βιδα και επιστροφη στα Ιωαννινα.Τριτη πρωι στο συνεργειο για ελεγχο .Μου αντικατεστησαν την βαλβιδα και απο τοτε ολα καλα.
Και καλα εγω ειμαι τσατιλας και επιμονος και ηξερα τι εφταιγε και δν με πειραζε να παιξω στον δρομο με το φρενο.Αν ηταν καποιος αλλος?
BTW στην αντιπροσωπεια ειχα παει και δν εχω παραπονο.Ετυχε.Για φαντασου να σε βρει εσενα στον δρομο απο την Τσεχια ?
υγ. πριν που ανεφερα τον ιμαντα ,εκτος απο 6 χρονια εχει ηδη 70Κ .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- lambros
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 787
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
- Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS
Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)
με τρομοκρατεις !! .... ειχα σκοπο να ξυλωσω δαγκανες για να βαφτουν ηλεκτροστατικη και να το συνδιασω μαζι με αλλαγη σωληνακια και υγρα 5.1 ! με εβαλες σε σκεψεις!
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)
εσυ ξερεις καλυτερα .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)