Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)

Εδώ γράφουμε τά service και την προγραμματισμένη συντήρηση τών αυτοκινήτων μάς.

Συντονιστές: Orange, Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Δεκ 17, 2011 2:53 pm

Το να αλλαζει κανεις λαδια και να μην αλλαζει φιλτρο ειναι ανοητο.Στην τελικη και τα λαδια σου βγαζουν 30.000χλμ ..
Η ποσοτητα απο το εργοστασιο δεν ειναι λαθος οποτε μαλλον κατι παραπανω εμεινε μεσα ή μετρηση σου ηταν βιαστικη αν υποθεσουμε πως πραγματοποιουνταν σε επιπεδη επιφανεια.


No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
forza italia
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)

Δημοσίευση από forza italia » Σάβ Δεκ 17, 2011 3:03 pm

το βιβλιαρακι λεει κουλα,3,5 λιτρα περνει ακριβως με το φιλτρο,χωρις φιλτρο δεν ξερω,παντα το αλλαζω,και καλα θα ηταν να το αλλαζεις και εσυ σε καθε αλλαγη,το κοστος ειναι ελαχιστο....
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)

Δημοσίευση από kostas013 » Σάβ Δεκ 17, 2011 3:40 pm

ναι το κοστος του ειναι γελοιο... για μκ2 ειναι 5ε
νομιζω και για γκραντε το ιδιο κοστος ειναι γτ πρεπει να χρησιμοποιουμε ιδια φιλτρα...
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
anastazio83
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 522
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 04, 2008 9:54 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)

Δημοσίευση από anastazio83 » Δευ Δεκ 19, 2011 2:33 pm

Το θέμα δεν είναι το κοστος του φίλτρου..Το κόστος της αλλαγής είναι το θέμα
γιατι στο t-jet όπως ξέρετε είναι χωμένο και θέλει αρκετά λυσε-δεσε για να το φτάσεις...
Το βιβλιαράκι λέει 2.6 καρτερ φιλτρο και δε γίνετε να λέει εντελώς κουλά! Αν και το θεμα δεν ειναι τι λεει αυτο..το θέμα είναι ο δείκτης
Η μέτρηση έγινε και την επόμενη μερα αφου είχα κυκλοφορίσει το αμάξι και φυσικά έγινε σε επίπεδο δρόμο...
Εχει δοκιμάσει να τσεκάρει κανεις δείκτη στα 2λιτρα ή βάζετε καπάκι 3+ και μετά τσεκάρετε;;;
Για κάντε το λίγο να δειτε..Μπας και βγάλουμε καμιά άκρη..
seicento sporting- fiat bravo sx- grande punto t-jet sport-.............
και δωστου πολυστροφικοτητα!!!Εικόνα

Άβαταρ μέλους
forza italia
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)

Δημοσίευση από forza italia » Δευ Δεκ 19, 2011 3:45 pm

ανασταση και εγω ετσι την ειχα πατησει,ειχα παρει 3 λιτρα,και ο δεικτης ηταν στην μεση ακριβως,και μετα ετρεχα να βρω αλλο ενα κιλο redline(νανε καλα ο γιωργης,ειχε σπιτι...),τελικα πηρε αλλο μισο κιλο ακριβως μαζι με φιλτρο παντα...
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......

Άβαταρ μέλους
ReaperX
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 289
Εγγραφή: Τετ Μαρ 12, 2008 12:00 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)

Δημοσίευση από ReaperX » Δευ Δεκ 19, 2011 4:27 pm

Όντως γύρω στα 3,5 παίρνει με φίλτρο..

Τώρα γιατί λέει τόσο λίγα στο βιβλιαράκι ποιος ξέρει...Ίσως μπερδεύτηκαν με καμιά άλλη έκδοση.

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)

Δημοσίευση από kostas013 » Δευ Δεκ 19, 2011 4:57 pm

2,6 αν δεν κανω λαθος ειναι για το 1,2 8ν...
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
anastazio83
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 522
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 04, 2008 9:54 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)

Δημοσίευση από anastazio83 » Τρί Δεκ 20, 2011 12:59 am

To 2.6 δτο 1.4 που λέω είναι στάνταρ..μπροστά μου το έχω το βιβλιαράκι..
Ετσι δουλεύω το αμάξι 3 χρόνια τωρα..77Κ περιπου..παραπάνω απο 2.6 δεν εχω βαλει ποτε..
Το δείκτη βλέπω απλα και τσεκάρω..
Τι να πώ..να είναι άλλο μοτέρ το δικό μου δε παιζει!
seicento sporting- fiat bravo sx- grande punto t-jet sport-.............
και δωστου πολυστροφικοτητα!!!Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)

Δημοσίευση από Gazofonix » Τρί Δεκ 20, 2011 2:46 am

Βρε παιδια το οτι το βιβλιαρακι ειναι λαθος ειναι παγκοσμιος γνωστο.Aνασταση ρε φιλε απο το Mk2b και μετα ιδια μοτερ φορατε. 3.5 λιτρα ΜΑΖΙ με φιλτρο περνει.Μαλιστα στου Κωστα που ειχε παρει μονο 3 λιτρα...........τρεχαμε και δεν φταναμε.Ειπαμε καλα να ειναι ο Γιωργης που ειχε σπιτι και ο Ντινος που κουβαληθηκε το παιδι να μας το φερει μεσημεριατικα.
Μηπως κανεις κανα λαθος στο αδειασμα?Συγνωμη (δημοσια) που ρωταω αλλα αν δεν ανοιξεις ταπα λαδιου απο πανω ή αν δεν βγαλεις δεικτη λαδιου το αμαξι ΔΕΝ αδειαζει τα λαδια του.Τρεχουν αργα,με μικρη ποσοτητα μεχρι που σχεδον σταματαει.Ασε που αν δεν βγαλεις πρωτα το φιλτρο δεν αδειαζει το ποτηρακι που κραταει το λαδι του.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
anastazio83
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 522
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 04, 2008 9:54 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)

Δημοσίευση από anastazio83 » Τρί Δεκ 20, 2011 2:45 pm

Μα αυτο ειναι που με εχει φρικαρει...Εχουν μεινει μαλάκες με αυτο το θεμα και τα τζημανια της FIAT που δεν τους ειχα αφησει τοτε να μου βαλουν 3 λιτρα και στα 2.5 τους λεω κοιτάξτε το δείκτη και μενουν χαζοι γιατι επέμεναν κιολας!!!! Και ο Γιαννης που πάω το αμάξι πλέον το ίδιο...
Εχω δει τη διαδικασια πολλές φορές με το τι πρεπει να γινει για να φυγουν τα λαδια οπως λες και συ, και την ακολουθησα κατα γραμμα οταν τα αλλαξα μονος με ενα φιλο που εχει ανυψωτικο λογο πληντηριου που εχει...Επιπλεον φαντάσου οτι πιάσαμε και τη κουβέντα και ξεχάσαμε το αμάξι κανα 15λεπτο+ στο αερα με ανοιχτη ταπα για στραγγίξει...τι να πω ρε παιδια..
Εισαι και μηχανικος και το σέβομαι..Μια εξήγηση ψάχνω....
seicento sporting- fiat bravo sx- grande punto t-jet sport-.............
και δωστου πολυστροφικοτητα!!!Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)

Δημοσίευση από Gazofonix » Τρί Δεκ 20, 2011 6:16 pm

Οχι μωρε δεν ειναι θεμα σεβασμου.Προς Θεου δλδ κουβεντα κανουμε και προσπαθουμε να βρουμε μια λογικη εξηγηση.H μοναδικη περιπτωση ειναι να φορας αλλο καρτερ.Αλλιως δεν εξηγητε.Το θεμα ειναι πως και γιατι.Μολις μπορεσεις βγαλε μια φωτογραφια το αμαξι σου απο κατω χωρις την ποδια.Στην επομενη αλλαγη πχ μπας και βρουμε καμεια ακρη.Φαντασου οτι 3 λιτρα ειναι ακριβως στο max χωρις να αλλαξεις το φ.λαδιου.Μετρημενο τελαιυταια φορα στου Forza που ελπιζε να το δει πανω απο max για να μην τρεχουμε.Και τελικα...........τρεχαμε. PDT_Armataz_01_04
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
anastazio83
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 522
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 04, 2008 9:54 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)

Δημοσίευση από anastazio83 » Τετ Δεκ 21, 2011 9:47 pm

Οκ θα κοιτάξω να βγάλω καμια φοτο απο κατω..
Αλλα να εχω άλλο καρτερ ειναι πολύ κουλο και αυτο ρε γμτ!!!
seicento sporting- fiat bravo sx- grande punto t-jet sport-.............
και δωστου πολυστροφικοτητα!!!Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)

Δημοσίευση από Gazofonix » Πέμ Δεκ 22, 2011 1:33 am

H Λαθος καρτερ εχει...........η λαθος δεικτη λαδιου.Γιατι αν δεν ειναι κατι απο αυτα τα 2 τοτε πρεπει να παρουμε τηλεφωνο την χαρτοριχτρα. :mrgreen: :mrgreen:
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
anastazio83
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 522
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 04, 2008 9:54 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)

Δημοσίευση από anastazio83 » Τετ Ιαν 11, 2012 5:11 pm

Για χαρτορίχτρα μας κόβω!!!!!! :mrgreen: :mrgreen:
seicento sporting- fiat bravo sx- grande punto t-jet sport-.............
και δωστου πολυστροφικοτητα!!!Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Pani_EVO
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
Τοποθεσία: Καματερό

Re: Fiat Grande Punto 1.4 16v Turbojet (mk3)

Δημοσίευση από Pani_EVO » Κυρ Φεβ 19, 2012 4:09 pm

Επειδή σκέφτομαι την αγορά ενός μεταχειρισμένου Tjet (λήγει το Leasing του Leon που κυκλοφορεί η γυναίκα και λέω να αγοράσω κάτι), έχω βρει δύο 5θυρα Sport με 55000 και 58000 χλμ.
Τί κόστος έχει το service των 60.000 km, γνωρίζει κανείς;
Επίσης, δε λέει το βιβλιαράκι που παραθέσατε στα πόσα χιλιόμετρα θέλει ιμάντα χρονισμού, παρά μόνο 4-5 χρόνια προληπτικά. Αυτό πόσο επιπρόσθετο κόστος μπορεί να έχει;

Η αλήθεια είναι ότι με προβληματίζει η υψηλή του κατανάλωση, το ότι αυτά που βρήκα σε καλές τιμές (στο 7άρι του 2008) τα έχουν τα χιλιομετράκια τους και τα ακριβά λάστιχα που φοράνε τα Sport, αλλά από την άλλη στα ίδια λεφτά παίρνεις Corsa 1.4, Ibiza 1.4 και ... Aygo, έστω με λιγότερα χιλιόμετρα αλλά και σημαντικά πιο αδύναμα και με λιγότερο εξοπλισμό ρε παιδιά PDT_Armataz_01_02.
Καλομάθαμε και με τα turbo εγώ και η γυναίκα μου, τρομάρα μας... :stupid
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Pani_EVO την Κυρ Φεβ 19, 2012 4:14 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION

Απάντηση

Επιστροφή στο “Προγραμματισμένη Συντήρηση καί Service”