Fiat Grande Punto 1.4 8v (mk3)

Εδώ γράφουμε τά service και την προγραμματισμένη συντήρηση τών αυτοκινήτων μάς.

Συντονιστές: Orange, Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Fiat Grande Punto 1.4 8v (mk3)

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Ιουν 17, 2010 11:32 am

Fiat Grande Punto 1.4 8v (mk3)

To παρον θεμα ανοιγει ωστε να συγκεντρωσουμε ολα τα στοιχεια εκεινα που χρειαζεται να γνωριζει καποιος για την σωστη και ολοκληρωμενη συντηρηση του αυτοκινητου του.ΔΕΝ ειναι χωρος ερωτο-απαντησεων και για αυτο θα "μεινει" καθαρος .Οι ερωτησεις μπορουν να γινονται στην αντιστοιχη ενοτητα.
Η παραθεση των στοιχειων καλο ειναι να γινετε με αναφορα στις πηγες.Ιδανικα μπορουμε να αρχισουμε ποσταροντας τον αντιστοιχο πινακα που εχει διαμορφωσει η FIAT και περιλαμβανεται στο εγχειριδιο χρησης του αυτοκινητου.

Τελος,αποφευγετε τον λακωνισμο και προσπαθηστε να ειστε αναλυτικοι στα γραφομενα σας.

Oριστε ενα αναλυτικο παραδειγμα :roll:


No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Fiat Grande Punto 1.4 8v (mk3) (Fiat Manual)

Δημοσίευση από saxon_747 » Πέμ Ιουν 17, 2010 9:18 pm

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
ttakis
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Τετ Δεκ 30, 2009 7:17 pm
Τοποθεσία: Κεφαλονια

Re: Fiat Grande Punto 1.4 8v (mk3)

Δημοσίευση από ttakis » Κυρ Νοέμ 16, 2014 2:22 pm

Τα 8βαλβιδα τελικά χρειάζονται ρύθμιση βαλβίδων; Ρωτάω γιατί στο συνεργείο μου είπαν δεν χρειάζεται!
Fiat Punto MK2B 1,2 8v

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Fiat Grande Punto 1.4 8v (mk3)

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Νοέμ 16, 2014 7:06 pm

Χρειαζονται ελεγχο οπως τον περιγραφει ο κατασκευαστης.Αν η φθορα ειναι μεγαλη ,τοτε το διακενο ειναι μεγαλο ,οι βαλβιδες ανοιγουν λιγοτερο ,οποτε εχουμε μειωμενη αποδοση και επειδη ο εκκεντροφορος χτυπαει πλεον πανω στο shim τρωγεται η σκληρη επικαλυψη που εχει και καταστρεφεται τελικα το αμυγδαλο.Ποσο κοστιζει ενας εκκεντροφορος,ποσο 8 "δεκαρες" (valve shim) ..?

Ισχυει για ολους τους κινητηρες με μηχανικα ωστηρια.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Fiat Grande Punto 1.4 8v (mk3)

Δημοσίευση από Gazofonix » Κυρ Νοέμ 16, 2014 11:24 pm

Ειδικα αν εχεις βαλει αεριο η αν εχει σκοπο να βαλεις...........επιβαλετε.
Η ρυθμιση βαλβιδων στα Punto εχει κοστος περιπου 50ε.Το κακο ειναι οτι θελει ενα ειδικο εργαλειο για να μπορεις να βγαλεις της "παστιλιες",θελει μια συλλογη με "παστιλιες" για να μπορεις να αντ/σης-ρυθμισεις και θελει και γνωση για το πως θα γινει ολη αυτη η διαδικασια.Γνωση που ειδικα οι περισσοτεροι που λενε "δεν χρειαζετε τπτ" δεν εχουν.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Προγραμματισμένη Συντήρηση καί Service”