Fiat Punto HGT 1.8 16v (mk2 & mk2B)

Εδώ γράφουμε τά service και την προγραμματισμένη συντήρηση τών αυτοκινήτων μάς.

Συντονιστές: Orange, Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Fiat Punto HGT 1.8 16v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Ιουν 17, 2010 11:27 am

Fiat Punto HGT 1.8 16v (mk2 & mk2B)

To παρον θεμα ανοιγει ωστε να συγκεντρωσουμε ολα τα στοιχεια εκεινα που χρειαζεται να γνωριζει καποιος για την σωστη και ολοκληρωμενη συντηρηση του αυτοκινητου του.ΔΕΝ ειναι χωρος ερωτο-απαντησεων και για αυτο θα "μεινει" καθαρος .Οι ερωτησεις μπορουν να γινονται στην αντιστοιχη ενοτητα.
Η παραθεση των στοιχειων καλο ειναι να γινετε με αναφορα στις πηγες.Ιδανικα μπορουμε να αρχισουμε ποσταροντας τον αντιστοιχο πινακα που εχει διαμορφωσει η FIAT και περιλαμβανεται στο εγχειριδιο χρησης του αυτοκινητου.

Τελος,αποφευγετε τον λακωνισμο και προσπαθηστε να ειστε αναλυτικοι στα γραφομενα σας.

Oριστε ενα αναλυτικο παραδειγμα :roll:


No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Fiat Punto HGT 1.8 16v (mk2 & mk2B) Fiat Manual

Δημοσίευση από saxon_747 » Πέμ Ιουν 17, 2010 8:57 pm

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Fiat Punto HGT 1.8 16v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από saxon_747 » Σάβ Ιουν 19, 2010 1:41 pm

Λαδια:
Ποσοτητα: 4,1 λιτρα, μαζι με το φιλτρο
Προδιαγραφες: 5W-30 ACEA A1,A5, API SL εως 10W-40 ACEA A3, API SL ή καλύτερα.
Αλλαγη κάθε 10000χλμ ή καθε 20000χλμ (Fiat)

Προτιμηστε αλλαγη το ανωτερο καθε 10000χλμ, εαν το αμαξι ρυμουλκει φορτιο, κινειται σε χωματοδρομους, σκονισμενους δρομους, χρησιμοποιειται για επαναλαμβανομενες μικρες διαδρομες (λιγοτερο απο 7-8χλμ), εαν δουλευει συχνα στο ρελαντι (κινηση) κτλ.

Ψυκτικο υγρο (Paraflu):
Ποσοτητα: 5,8 λιτρα (50% απιονισμενο νερο - 50% παραφλου)
Προδιαγραφες: CUNA NC956-16, ASTM D 3306 με βαση εθυλικh γλυκολη (monoethylen glycol)
Αλλαγη καθε 2 χρονια τo ανωτερο.

Υγρα φρενων:
Ποσοτητα: 0,65ml (χωρις ABS) - 0,45ml (με ABS)
Προδιαγραφες: DOT4, ISO4925, SAE J-1704, CUNA NC 956-01
Aλλαγη καθε 2 χρονια το ανωτερο (ή καθε 60000χλμ)

Βαλβολινες:
Ποσοτητα: 1,98 λιτρα (χειροκινητα κιβωτια)
Προδιαγραφες:GL4+, Fiat 9.55550
Αλλαγη καθε 40000χλμ. H Fiat δεν προβλεπει αλλαγη, παρα μονο ελεγχο σταθμης καθε 80000χλμ

Μπουζί:
Ποσοτητα: 4 τεμ.
Τυπος: Fiat BKR6EZ, Fiat RC10YCC, NGK BKR6EZ, Champion RC10YCC
Aλλαγη καθε 40.000χλμ

Ιμαντας χρονισμου
Ελεγχος καθε 20000χλμ και αλλαγη καθε 80000
(Η Fiat προτεινει ελεγχο καθε 40000χλμ και αλλαγη καθε 120000χλμ)

Προσοχη!
Ο ιμαντας καταπονειται ιδιαιτερα απο κλιματολογικες συνθηκες οπως υγρασια, σκονη, ρυποι,υψηλες θερμοκρασιες κτλ. καθως και απο συχνες συντομες διαδρομες με συχνες στασεις. Προτεινεται τοσο ο ελεγχος και η αλλαγη αυτου, οσο και των ρουλεμαν τεντωτηρα και τεντωτηρων, να γινεται πιο συχνα εαν συναντονται οι παραπανω συνθηκες

Φιλτρο αερα:
Αλλαγη καθε 60000χλμ
Προτεινεται η αλλαγη να γινεται νωριτερα εαν το αμαξι κινειται σε χωματοδρομους, σκονισμενους δρομους κτλ

Φιλτρο καμπινας
Αλλαγη καθε 20000χλμ
Προτεινεται η αλλαγη να γινεται νωριτερα εαν το αμαξι κινειται σε χωματοδρομους, σκονισμενους δρομους κτλ

Φρένα
Αντικατασταση (δισκοι ή τακακια) εφ'οσων χρηζουν αλλαγης, κατοπιν ελεγχου ο οποιος διενεργειται:
Καθε 20000χλμ στα εμπρος φρενα
Καθε 40000χλμ στα πισω φρενα (1.4 & 1.8 16v)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος saxon_747 την Σάβ Ιουν 19, 2010 1:52 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Fiat Punto HGT 1.8 16v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από saxon_747 » Σάβ Ιουν 19, 2010 1:42 pm

Τυπικοί έλεγχοι:

Κάθε 1000χλμ (περίπου σε κάθε 2ο ανεφοδιασμό καυσίμου) ελέγχουμε:

Στάθμη ψυκτικού υγρού (Paraflu) κινητήρα και τυχών διαρροές
Στάθμη υγρών φρένων
Στάθμη πλυστικού παρμπρίζ και λειτουργία του συστήματος (υαλοκαθαριστήρες κτλ)
Πίεση και κατάσταση ελαστικών
Τη λειτουργία των συστημάτων φωτισμού (φώτα, φλας, στοπ κτλ)

Κάθε 3000χλμ ελέγχουμε:

Στάθμη λαδιού

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Fiat Punto HGT 1.8 16v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Ιουν 19, 2010 1:46 pm

O haynes δεν προτεινει τιποτα..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Fiat Punto HGT 1.8 16v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από saxon_747 » Σάβ Ιουν 19, 2010 1:50 pm

P.A.D.R.C έγραψε:O haynes δεν προτεινει τιποτα..
Το ξερω. :cool: Mου ξεφυγε στο "copy-paste"
Εσβυσα τη λεξη Haynes ( ουτως η αλλως τα διαστηματα που προτεινε στα συγκεκριμενα σημεια συμπιπτουν με της Fiat)

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Re: Fiat Punto HGT 1.8 16v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από iceman_n » Σάβ Ιουν 19, 2010 2:42 pm

η αλλαγη λαδιων στα HGT καλο ειναι να γινετε καθε 5000χλμ με λαδι μονο 10w-40 για να μην εχε προβλημα ο μεταβλητος και να μην αρχισει να χτυπαει μετα απο καποια χιλιομετρα εφοσον θα εχει μπει καινουριος αμαρτια ειναι...

Άβαταρ μέλους
christosl
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 351
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 10, 2011 11:46 am
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Fiat Punto HGT 1.8 16v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από christosl » Τρί Σεπ 18, 2012 6:50 pm

Δεν θέλω να χαλάσω το θέμα αλλα όσες εταιρίες λιπαντικών κοίταξα δίνουν λάδι 5W-40 σαν την καλύτερη επιλογή, 2η δίνουν 10W-40...
εγω βάζω 10W-40 αλλά υπάρχει κάποιος που να βάζει 5W-40 ή ξέρει αν όντως κάνουν σε hgt?
Όπως λέει και ο Μπάμπης : Ειπαμε.Τα κιτρινα ειναι πιο γρήγορα........

Giallo HGT mk2b

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Re: Fiat Punto HGT 1.8 16v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από iceman_n » Τετ Σεπ 19, 2012 8:53 pm

christosl έγραψε:Δεν θέλω να χαλάσω το θέμα αλλα όσες εταιρίες λιπαντικών κοίταξα δίνουν λάδι 5W-40 σαν την καλύτερη επιλογή, 2η δίνουν 10W-40...
εγω βάζω 10W-40 αλλά υπάρχει κάποιος που να βάζει 5W-40 ή ξέρει αν όντως κάνουν σε hgt?
δινουν το 5-40 σαν πρωτη επιλογη διοτι ολα τα 5-40 ειναι 100% συνθετικα εναντι των 10-40 που υπαρχουν 2-3 το πολυ που να ειναι 100% συνθετικα, ολα τα αλλα ειναι ημισυνθετικα.
συνεχισε με τα 10-40 εισαι μια χαρα...

Άβαταρ μέλους
bill33
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2004 7:48 pm
Τοποθεσία: Τριπολη

Re: Fiat Punto HGT 1.8 16v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από bill33 » Πέμ Νοέμ 16, 2017 8:59 pm

Για την αλλαγή βαλβολίνης ξέρουμε τι κλειδιά-καρυδάκια-αλεν χρειαζόμαστε;

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Fiat Punto HGT 1.8 16v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από kostas013 » Πέμ Νοέμ 16, 2017 9:16 pm

Θελεις παντως και ειδικο εργαλειο για να τις βαλεις

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
bill33
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2004 7:48 pm
Τοποθεσία: Τριπολη

Re: Fiat Punto HGT 1.8 16v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από bill33 » Πέμ Νοέμ 16, 2017 9:44 pm

kostas013 έγραψε:
Πέμ Νοέμ 16, 2017 9:16 pm
Θελεις παντως και ειδικο εργαλειο για να τις βαλεις

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ναι το ξέρω αλλά ακόμα δεν έχω φτάσει εκεί lol.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Προγραμματισμένη Συντήρηση καί Service”