Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)

Εδώ γράφουμε τά service και την προγραμματισμένη συντήρηση τών αυτοκινήτων μάς.

Συντονιστές: Orange, Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Ιουν 17, 2010 11:25 am

Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)

To παρον θεμα ανοιγει ωστε να συγκεντρωσουμε ολα τα στοιχεια εκεινα που χρειαζεται να γνωριζει καποιος για την σωστη και ολοκληρωμενη συντηρηση του αυτοκινητου του.ΔΕΝ ειναι χωρος ερωτο-απαντησεων και για αυτο θα "μεινει" καθαρος .Οι ερωτησεις μπορουν να γινονται στην αντιστοιχη ενοτητα.
Η παραθεση των στοιχειων καλο ειναι να γινετε με αναφορα στις πηγες.Ιδανικα μπορουμε να αρχισουμε ποσταροντας τον αντιστοιχο πινακα που εχει διαμορφωσει η FIAT και περιλαμβανεται στο εγχειριδιο χρησης του αυτοκινητου.

Τελος,αποφευγετε τον λακωνισμο και προσπαθηστε να ειστε αναλυτικοι στα γραφομενα σας.

Oριστε ενα αναλυτικο παραδειγμα :roll:


No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
g
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1906
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
Τοποθεσία: Βούλα Αττικής

Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)

Δημοσίευση από g » Πέμ Ιουν 17, 2010 3:35 pm

Δεν γνωριζω αν πιανεται σαν σωστη πηγη: Αντιπροσωπεια, Βιβλιαρακι κατασκευαστη, και 7 χρονια κατοχης.
-Ιμαντες: 60000χλμ ή 3 χρονια, οποιο ερθει πρωτο.
-Λαδια 10 W- 40 W καθε 10000 ή ενα χρονο οποιο ερθει πρωτο.(προσωπικη γνωμη καλυτερα να γινεται αλλαγη καθε 7000 αν κινειται το οχημα καθημερινα και μαλιστα καθε αλλαγη καλο ειναι και να αλλαζετε φιλτρο λαδιου).
-Καθε 2 χρονια αλλαγη υγρου φρενων dot 4, μιας και κατα τη μεση χρηση περιπου 30000χλμ οποτε και αλλαγη τακακια περιπου.
-Συντηρηση καθε 20000χλμ ή 2 χρονια οποιο ερθει πρωτο (φιλτρο καμπινας, αερος, λαδια, φιλτρο λαδιου, μπουζι-εδω λενε στο βιβλιο καθε 40000, αλλα στο σερβις στα αλλαζουν, ελεγχος και συμληρωμα υγρων).
-Συπλεκτης δισκο πλατο: αναλογα τη χρηση εγω αλλαξα στα 105000χλμ
-Καθαρισμος πεταλουδας μου ειχαν πει στα 100000 οπου και εκανα
-Βαλβολινες με τηλεφωνο σε 2 αντιπροσωπειες μου ειχαν πει συμφωνα με τις προδιαγραφες του κατασκευαστη και περιπου καθε 80000χλμ, εγω αλλασω καθε 60000χλμ, καθε 4 περιπου χρονια δλδ.
Επιπλεον σε καθε 2η αλλαγη τακακιων ή κοντα 60000 καλο ειναι να ανοιγονται και να καθαριζονται τα ταμπουρα.
Ελπιζω να βοηθησα πιθανους ή νεους αγοραστες του οχηματος...Οι παλιοι τα ξερουν φανταζομαι καλυτερα και απο μενα PDT_Armataz_01_01

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Ιουν 17, 2010 3:46 pm

PDT_Armataz_01_04 Καλα τα εγραψες ,αλλα λιγο προχειρα .. :)

Θα ακολουθησει ενα αναλυτικο παραδειγμα :roll:
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B) Fiat Manual

Δημοσίευση από saxon_747 » Πέμ Ιουν 17, 2010 8:54 pm

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Ιουν 18, 2010 2:41 am

Πριν απο την παρουσιαση των επεμβασεων πρεπει να γνωριζουμε την χρονικη ζωη καποιων αναλωσιμων:

-Λαδι κινητηρα :1 ετος και το πολυ 20.000 χλμ .Πρακτικα δεν αντεχει πανω απο 10.000 χλμ .
-Φιλτρο λαδιου: αντικατασταση μαζι με το λαδι.
-Φιλτρο αερος : Βαση Fiat καθε 60.000 χλμ .Υπερβολικα μεγαλο το χρονικο διαστημα -Διαρκεια ζωης 20-30.000 χλμ
-Βαλβολινες : 3 ετη και το πολυ 60.000 χλμ.
-Ιμαντες (χρονισμου και δυναμο) :Απο 3-5 ετη το μεγιστο και το πολυ 60.000 χλμ.
-Φιλτρο γυρης : 1 ετος .Χρηζει αντικαταστασης οταν πλεον "μυριζει" ο αερας ή η ποσοτητα του εισερχομενου αερα στην καμπινα μειωθει
-Υγρα φρενων : 2 ετη .Δυνατοτητα αναβολης της αντικαταστασης τους
-Αντλια νερου : Χωρις οριο ζωης .Προτεινεται η αντικατασταση της μαζι με τους ιμαντες
-Θερμοστατης : 2-3 ετη
-Υγρο συστηματος ψυξης : Αντικατασταση καθε 3 ετη

Σημαντικο αλλα συνηθως παραλειπεται απο τους μηχανικους (σε καποιο βαθμο) :Αντικατασταη μπουζι,θερμοστατη και λοιπον ανταλλακτικων γενικοτερα πρεπει να γινεται με οσο το δυνατον πιο κρυο κινητηρα .

Επισης τον καθαρισμο των σιαγονων μπορουν να τον πραγματοποιουν καθε 2ο σερβις τα μοντελα χωρις ABS για μειωση του κοστους κατα ~10 ευρω.

Aκολουθει ο πινακας προγραμματισμενης συντηρησης απο το ελληνικο user manual (εκδοση 2003) που συνοδευε το αυτοκινητο μου :
Εικόνα
Εικόνα

Καθως και της ετησιας συντηρησης για αυτοκινητα που διανυουν λιγοτερα απο 20.000 χλμ τον χρονο :
Εικόνα

Επειδη καποιες φορες οι φωτογραφιες χανονται ακολουθει και το κειμενο:

Προγραμματισμενη συντηρηση 20.000χλμ
-Ελεγχος φθορας ελαστικων
-Ελεγχος ηλεκτρολογικης εγκαταστασης (προβολεις,φωτα,λυχνιες,πινακας οργανων κτλ)
-Ελεγχος λειτουργιας υαλοκαθαριστηρων και ψεκαστηρων πλυσης κρυσταλλων
-Ελεγχος φθορας και θεσης μακτρων
-Ελεγχος φθορας τακακιων εμπρος
-Ελεγχος αμαξωματος για οξειδωσεις
-Ελεγχος συστηματος εξατμισης
-Ελεγχος ολων των ελαστικων τμηματων(σινεμπλοκ ,βασεις κτλ) και κολλαρων του αυτοκινητου
-Ελεγχος τασης ιμαντων διανομης και βοηθητικων οργανων
-Ελεγχος υγρων αυτοκινητου (ψυξη κινητηρος,φρενων,πλυσης κρυσταλλων και μπαταριας)
(σε περιπτωση αναγκης συμπληρωσης ,χρησιμοποιηστε απιονισμενο νερο για το ψυγειο αν η απαιτουμενη ποσοτητα ειναι μικρη ή διαλυμα 50-50 απιονισμενου νερου με παραφλου.Για την μπαταρια επισης χρηση απιονισμενου νερου.Τα υγρα των φρενων δεν χρειαζονται συμπληρωμα γιατι η σταθμη τους πεφτει οσο φθειρονται.Για τα υγρα των τζαμιων χρησιμοποιηστε απιονισμενο νερο κατα προτιμηση για αποφυγη εμφραξεων λογο των αλατων.
-Αντικατασταση λαδιων.
-Αντικατασταση φιλτρου λαδιου.
-Αντικατασταση φιλτρου γυρης (ετησια αντικατασταση)

Επιπλεον σημεια προσοχης:
-Καθαρισμος σιαγονων & αισθητηρων ABS με σπρευ για φρενα.Μετα το στεγνωμα ακολουθει προληπτικο γρασαρισμα των σημειων που προκαλουν "νιαρουσμα" στις βασεις επαναφορας των σιαγονων.
-Αντικατασταση μπουζι αναφλεξης.Η Fiat τα δινει για 40.000χλμ αλλα επειδη δεν αντεχουν μεχρι τοτε να αλλαζονται καθε 20.000.
-Αντικατασταση χαρτινου φιλτρου αερος.Η Fiat θεωρει πως ο χρονος ζωης του ειναι τα 60.000χλμ. Kαλο ειναι να αλλαζεται καθε 20.000χλμ
-Ελεγχος μεσω διαγνωστικου - Το διαγνωστικο το συνδεεται ουτως ή αλλως για να μηδενισετε την υπενθυμιση.Ευκαιρεια ειναι να δειτε αν εχουν καταγραφει τυχον σφαλματα στην μνημη του εγκεφαλου καθως και να ελεγξετε τις μοναδες για την σωστη λειτουργια τους(Μοναδα ψεκασμου,αισθητηρες Λ κτλ).
-Ελεγχος και συσφιξη αλενοβιδων επι της κεφαλης - υπευθυνες για νωτισμα λαδιου.
-Ελεγχος ψαλιδιων και ακραξονιων.
-Οπτικος ελεγχος ιμαντων
-Εμπρος-πισω των ελαστικων εαν βρισκεστε στο μεσον της ζωης τους.

Τελος ,μεταξυ των 20.000 και των 40.000 ο μεσος χρηστης θα χρειαστει να αλλαξει τακακια.Ειναι ευκαιρεια να αντικαταστησει και τα υγρα των φρενων που βαση της FIAT ειναι για αλλαγη καθε 2 χρονια .

Προγραμματισμενη συντηρηση 40.000χλμ
-Ελεγχος φθορας ελαστικων
-Ελεγχος ηλεκτρολογικης εγκαταστασης (προβολεις,φωτα,λυχνιες,πινακας οργανων κτλ)
-Ελεγχος λειτουργιας υαλοκαθαριστηρων και ψεκαστηρων πλυσης κρυσταλλων
-Ελεγχος φθορας και θεσης μακτρων
-Ελεγχος φθορας τακακιων εμπρος
-Ελεγχος αμαξωματος για οξειδωσεις
-Ελεγχος συστηματος εξατμισης
-Ελεγχος ολων των ελαστικων τμηματων(σινεμπλοκ ,βασεις κτλ) και κολλαρων του αυτοκινητου
-Ελεγχος ιμαντων
-Ελεγχος υγρων αυτοκινητου (ψυξη κινητηρος,φρενων,πλυσης κρυσταλλων και μπαταριας)
(σε περιπτωση αναγκης συμπληρωσης ,χρησιμοποιηστε απιονισμενο νερο για το ψυγειο αν η απαιτουμενη ποσοτητα ειναι μικρη ή διαλυμα 50-50 απιονισμενου νερου με παραφλου.Για την μπαταρια επισης χρηση απιονισμενου νερου.Τα υγρα των φρενων δεν χρειαζονται συμπληρωμα γιατι η σταθμη τους πεφτει οσο φθειρονται.Για τα υγρα των τζαμιων χρησιμοποιηστε απιονισμενο νερο κατα προτιμηση για αποφυγη εμφραξεων λογο των αλατων.
-Ελεγχος και ρυθμιση χειροφρενου
-Ελεγχος μεσω διαγνωστικου της λειτουργιας των συστηματων
-Αντικατασταση μπουζι αναφλεξης
-Αντικατασταση λαδιων.
-Αντικατασταση φιλτρου λαδιου.
-Αντικατασταση φιλτρου γυρης (ετησια αντικατασταση)

Επιπλεον σημεια προσοχης:
-Καθαρισμος σιαγονων & αισθητηρων ABS με σπρευ για φρενα.Μετα το στεγνωμα ακολουθει προληπτικο γρασαρισμα των σημειων που προκαλουν "νιαρουσμα" στις βασεις επαναφορας των σιαγονων.
-Αντικατασταση χαρτινου φιλτρου αερος.Η Fiat θεωρει πως ο χρονος ζωης του ειναι τα 60.000χλμ. Kαλο ειναι να αλλαζεται καθε 20.000χλμ .
-Ενδεχομενη αντικατασταση βαλβολινων συστηματος μεταδοσης .Αν οχι τωρα ,το αργοτερο στην επομενη προγραμματισμενη συντηρηση των 60.000χλμ.
-Ελεγχος και συσφιξη αλενοβιδων επι της κεφαλης - υπευθυνες για νωτισμα λαδιου.
-Ελεγχος ψαλιδιων και ακραξονιων.

Προγραμματισμενη συντηρηση 60.000χλμ
-Ελεγχος φθορας ελαστικων
-Ελεγχος ηλεκτρολογικης εγκαταστασης (προβολεις,φωτα,λυχνιες,πινακας οργανων κτλ)
-Ελεγχος λειτουργιας υαλοκαθαριστηρων και ψεκαστηρων πλυσης κρυσταλλων
-Ελεγχος φθορας και θεσης μακτρων
-Ελεγχος φθορας τακακιων εμπρος
-Ελεγχος φθορας ταμπουρων πισω
-Ελεγχος καταστασης και φθορας τσιμουχων φρενων πισω ταμπουρων
-Ελεγχος αμαξωματος για οξειδωσεις
-Ελεγχος συστηματος εξατμισης
-Ελεγχος ολων των ελαστικων τμηματων(σινεμπλοκ ,βασεις κτλ) και κολλαρων του αυτοκινητου
-Ελεγχος υγρων αυτοκινητου (ψυξη κινητηρος,φρενων,πλυσης κρυσταλλων και μπαταριας)
(σε περιπτωση αναγκης συμπληρωσης ,χρησιμοποιηστε απιονισμενο νερο για το ψυγειο αν η απαιτουμενη ποσοτητα ειναι μικρη ή διαλυμα 50-50 απιονισμενου νερου με παραφλου.Για την μπαταρια επισης χρηση απιονισμενου νερου.Τα υγρα των φρενων δεν χρειαζονται συμπληρωμα γιατι η σταθμη τους πεφτει οσο φθειρονται.Για τα υγρα των τζαμιων χρησιμοποιηστε απιονισμενο νερο κατα προτιμηση για αποφυγη εμφραξεων λογο των αλατων.
-Αντικατασταση φιλτρου αερος
-Αντικατασταση οδοντωτου ιμαντα χρονισμου (σετ ιμαντων και ρουλεμαν)
-Αντικατασταση υγρου φρενων (καθε 2 χρονια)
-Αντικατασταση λαδιων.
-Αντικατασταση φιλτρου λαδιου.
-Αντικατασταση φιλτρου γυρης (ετησια αντικατασταση)

Επιπλεον σημεια προσοχης:
-Καθαρισμος σιαγονων & αισθητηρων ABS με σπρευ για φρενα.Μετα το στεγνωμα ακολουθει προληπτικο γρασαρισμα των σημειων που προκαλουν "νιαρουσμα" στις βασεις επαναφορας των σιαγονων.
-Αντικατασταση μπουζι αναφλεξης.Η Fiat τα δινει για 40.000χλμ αλλα επειδη δεν αντεχουν μεχρι τοτε να αλλαζονται καθε 20.000.
-Αντικατασταση βαλβολινων συστηματος μεταδοσης .
-Προτεινεται η αντικατασταση της αντλιας νερου μαζι με το υγρο του κυκλωματος ψυξης.Επιπλεον ο θερμοστατης ειναι αναλωσιμος.Ετσι καθε 3 χρονια ειναι καλο να τον αντικαθιστουμε μαζι με το νεο παραφλου ωστε να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο.
-Προληπτικο γρασσαρισμα αξονα πενταλ συμπλεκτη
-Ελεγχος μεσω διαγνωστικου - Το διαγνωστικο το συνδεεται ουτως ή αλλως για να μηδενισετε την υπενθυμιση.Ευκαιρεια ειναι να δειτε αν εχουν καταγραφει τυχον σφαλματα στην μνημη του εγκεφαλου καθως και να ελεγξετε τις μοναδες για την σωστη λειτουργια τους(Μοναδα ψεκασμου,αισθητηρες Λ κτλ).
-Ελεγχος και συσφιξη αλενοβιδων επι της κεφαλης - υπευθυνες για νωτισμα λαδιου.
-Ελεγχος και προτεινομενος καθαρισμος πεταλουδας (εξαγωγη και πλυσιμο με βενζινη).
-Ελεγχος ψαλιδιων και ακραξονιων.
-Ελεγχος και ρυθμιση χειροφρενου
-Προτεινεται η χρηση καθαριστικου βενζινης-μπεκ-βαλβιδων μαζι με ενα ρεζερβουαρ βενζινης 99-100 οκτανιων.

Προγραμματισμενη συντηρηση 80.000χλμ
-Ελεγχος φθορας ελαστικων
-Ελεγχος ηλεκτρολογικης εγκαταστασης (προβολεις,φωτα,λυχνιες,πινακας οργανων κτλ)
-Ελεγχος λειτουργιας υαλοκαθαριστηρων και ψεκαστηρων πλυσης κρυσταλλων
-Ελεγχος φθορας και θεσης μακτρων
-Ελεγχος φθορας τακακιων εμπρος
-Ελεγχος αμαξωματος για οξειδωσεις
-Ελεγχος συστηματος εξατμισης
-Ελεγχος ολων των ελαστικων τμηματων(σινεμπλοκ ,βασεις κτλ) και κολλαρων του αυτοκινητου.
-Ελεγχος ιμαντων
-Ελεγχος υγρων αυτοκινητου (ψυξη κινητηρος,φρενων,πλυσης κρυσταλλων και μπαταριας)
(σε περιπτωση αναγκης συμπληρωσης ,χρησιμοποιηστε απιονισμενο νερο για το ψυγειο αν η απαιτουμενη ποσοτητα ειναι μικρη ή διαλυμα 50-50 απιονισμενου νερου με παραφλου.Για την μπαταρια επισης χρηση απιονισμενου νερου.Τα υγρα των φρενων δεν χρειαζονται συμπληρωμα γιατι η σταθμη τους πεφτει οσο φθειρονται.Για τα υγρα των τζαμιων χρησιμοποιηστε απιονισμενο νερο κατα προτιμηση για αποφυγη εμφραξεων λογο των αλατων.
-Ελεγχος και ρυθμιση χειροφρενου
-Ελεγχος συστηματος αναθυμιασεων
-Αντικατασταση μπουζι αναφλεξης
-Ελεγχος σταθμης λαδιου διαφορικου
-Αντικατασταση λαδιων.
-Αντικατασταση φιλτρου λαδιου.
-Αντικατασταση φιλτρου γυρης (ετησια αντικατασταση)

Επιπλεον σημεια προσοχης:
-Καθαρισμος σιαγονων & αισθητηρων ABS με σπρευ για φρενα.Μετα το στεγνωμα ακολουθει προληπτικο γρασαρισμα των σημειων που προκαλουν "νιαρουσμα" στις βασεις επαναφορας των σιαγονων.
-Αντικατασταση μπουζι αναφλεξης.Η Fiat τα δινει για 40.000χλμ αλλα επειδη δεν αντεχουν μεχρι τοτε να αλλαζονται καθε 20.000.
-Αντικατασταση χαρτινου φιλτρου αερος.Η Fiat θεωρει πως ο χρονος ζωης του ειναι τα 60.000χλμ. Kαλο ειναι να αλλαζεται καθε 20.000χλμ
-Αντικατασταση βαλβολινων συστηματος μεταδοσης σε περιπτωση που ειχαν αλλαχθει και στις 40.000χλμ
-Ελεγχος μεσω διαγνωστικου - Το διαγνωστικο το συνδεεται ουτως ή αλλως για να μηδενισετε την υπενθυμιση.Ευκαιρεια ειναι να δειτε αν εχουν καταγραφει τυχον σφαλματα στην μνημη του εγκεφαλου καθως και να ελεγξετε τις μοναδες για την σωστη λειτουργια τους(Μοναδα ψεκασμου,αισθητηρες Λ κτλ).
-Ελεγχος και συσφιξη αλενοβιδων επι της κεφαλης - υπευθυνες για νωτισμα λαδιου.
-Ελεγχος ψαλιδιων και ακραξονιων.

Προγραμματισμενη συντηρηση 100.000χλμ
-Ελεγχος φθορας ελαστικων
-Ελεγχος ηλεκτρολογικης εγκαταστασης (προβολεις,φωτα,λυχνιες,πινακας οργανων κτλ)
-Ελεγχος λειτουργιας υαλοκαθαριστηρων και ψεκαστηρων πλυσης κρυσταλλων
-Ελεγχος φθορας και θεσης μακτρων
-Ελεγχος φθορας τακακιων εμπρος
-Ελεγχος φθορας ταμπουρων πισω
-Ελεγχος αμαξωματος για οξειδωσεις
-Ελεγχος συστηματος εξατμισης
-Ελεγχος ολων των ελαστικων τμηματων(σινεμπλοκ ,βασεις κτλ) και κολλαρων του αυτοκινητου
-Ελεγχος υγρων αυτοκινητου (ψυξη κινητηρος,φρενων,πλυσης κρυσταλλων και μπαταριας)
(σε περιπτωση αναγκης συμπληρωσης ,χρησιμοποιηστε απιονισμενο νερο για το ψυγειο αν η απαιτουμενη ποσοτητα ειναι μικρη ή διαλυμα 50-50 απιονισμενου νερου με παραφλου.Για την μπαταρια επισης χρηση απιονισμενου νερου.Τα υγρα των φρενων δεν χρειαζονται συμπληρωμα γιατι η σταθμη τους πεφτει οσο φθειρονται.Για τα υγρα των τζαμιων χρησιμοποιηστε απιονισμενο νερο κατα προτιμηση για αποφυγη εμφραξεων λογο των αλατων.
-Αντικατασταση λαδιων.
-Αντικατασταση φιλτρου λαδιου.
-Αντικατασταση φιλτρου γυρης (ετησια αντικατασταση)

Επιπλεον σημεια προσοχης:
-Καθαρισμος σιαγονων & αισθητηρων ABS με σπρευ για φρενα.Μετα το στεγνωμα ακολουθει προληπτικο γρασαρισμα των σημειων που προκαλουν "νιαρουσμα" στις βασεις επαναφορας των σιαγονων.
-Αντικατασταση μπουζι αναφλεξης.Η Fiat τα δινει για 40.000χλμ αλλα επειδη δεν αντεχουν μεχρι τοτε να αλλαζονται καθε 20.000.
-Αντικατασταση χαρτινου φιλτρου αερος.Η Fiat θεωρει πως ο χρονος ζωης του ειναι τα 60.000χλμ. Kαλο ειναι να αλλαζεται καθε 20.000χλμ
-Ελεγχος μεσω διαγνωστικου - Το διαγνωστικο το συνδεεται ουτως ή αλλως για να μηδενισετε την υπενθυμιση.Ευκαιρεια ειναι να δειτε αν εχουν καταγραφει τυχον σφαλματα στην μνημη του εγκεφαλου καθως και να ελεγξετε τις μοναδες για την σωστη λειτουργια τους(Μοναδα ψεκασμου,αισθητηρες Λ κτλ).
-Ελεγχος και συσφιξη αλενοβιδων επι της κεφαλης - υπευθυνες για νωτισμα λαδιου.
-Ελεγχος ψαλιδιων και ακραξονιων.
-Ελεγχος και ρυθμιση χειροφρενου

Προγραμματισμενη συντηρηση 120.000χλμ
-Ελεγχος φθορας ελαστικων
-Ελεγχος ηλεκτρολογικης εγκαταστασης (προβολεις,φωτα,λυχνιες,πινακας οργανων κτλ)
-Ελεγχος λειτουργιας υαλοκαθαριστηρων και ψεκαστηρων πλυσης κρυσταλλων
-Ελεγχος φθορας και θεσης μακτρων
-Ελεγχος φθορας τακακιων εμπρος
-Ελεγχος φθορας ταμπουρων πισω
-Ελεγχος καταστασης και φθορας τσιμουχων φρενων πισω ταμπουρων
-Ελεγχος αμαξωματος για οξειδωσεις
-Ελεγχος συστηματος εξατμισης
-Ελεγχος ολων των ελαστικων τμηματων(σινεμπλοκ ,βασεις κτλ) και κολλαρων του αυτοκινητου
-Ελεγχος υγρων αυτοκινητου (ψυξη κινητηρος,φρενων,πλυσης κρυσταλλων και μπαταριας)
(σε περιπτωση αναγκης συμπληρωσης ,χρησιμοποιηστε απιονισμενο νερο για το ψυγειο αν η απαιτουμενη ποσοτητα ειναι μικρη ή διαλυμα 50-50 απιονισμενου νερου με παραφλου.Για την μπαταρια επισης χρηση απιονισμενου νερου.Τα υγρα των φρενων δεν χρειαζονται συμπληρωμα γιατι η σταθμη τους πεφτει οσο φθειρονται.Για τα υγρα των τζαμιων χρησιμοποιηστε απιονισμενο νερο κατα προτιμηση για αποφυγη εμφραξεων λογο των αλατων.
-Ελεγχος μεσω διαγνωστικου .
-Αντικατασταση μπουζι αναφλεξης.
-Αντικατασταση φιλτρου αερος
-Αντικατασταση οδοντωτου ιμαντα χρονισμου (σετ ιμαντων και ρουλεμαν)
-Αντικατασταση υγρου φρενων (καθε 2 χρονια)
-Αντικατασταση λαδιων.
-Αντικατασταση φιλτρου λαδιου.
-Αντικατασταση φιλτρου γυρης (ετησια αντικατασταση)

Επιπλεον σημεια προσοχης:
-Καθαρισμος σιαγονων & αισθητηρων ABS με σπρευ για φρενα.Μετα το στεγνωμα ακολουθει προληπτικο γρασαρισμα των σημειων που προκαλουν "νιαρουσμα" στις βασεις επαναφορας των σιαγονων.
-Αντικατασταση βαλβολινων συστηματος μεταδοσης .
-Προτεινεται η αντικατασταση της αντλιας νερου μαζι με το υγρο του κυκλωματος ψυξης.Επιπλεον ο θερμοστατης ειναι αναλωσιμος.Ετσι καθε 3 χρονια ειναι καλο να τον αντικαθιστουμε μαζι με το νεο παραφλου ωστε να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο.Αν δεν εχει αντικατασταθει ποτε κανενα απο τα προαναφερθεντα να γινει τωρα.
-Καθαρισμος μπεκ
-Αντικατασταση o-ring αλενοβιδων επι της κεφαλης -Μετα απο ενα διαστημα ξεραινονται.
-Προληπτικο γρασσαρισμα αξονα πενταλ συμπλεκτη
-Ελεγχος και προτεινομενος καθαρισμος πεταλουδας (εξαγωγη και πλυσιμο με βενζινη).
-Ελεγχος ολοκληρου εμπροσθιου συστηματος και συσφιξη οπου απαιτειται
-Ελεγχος και ρυθμιση χειροφρενου
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος P.A.D.R.C την Σάβ Ιουν 19, 2010 9:41 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Λόγος: Προσθηκη εικονων απο το ελληνικο εγχειριδιο χρησης.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Ιουν 19, 2010 6:58 pm

Προγραμματισμενη συντηρηση 140.000χλμ
-Ελεγχος φθορας ελαστικων
-Ελεγχος ηλεκτρολογικης εγκαταστασης (προβολεις,φωτα,λυχνιες,πινακας οργανων κτλ)
-Ελεγχος λειτουργιας υαλοκαθαριστηρων και ψεκαστηρων πλυσης κρυσταλλων
-Ελεγχος φθορας και θεσης μακτρων
-Ελεγχος φθορας τακακιων εμπρος
-Ελεγχος φθορας ταμπουρων πισω
-Ελεγχος αμαξωματος για οξειδωσεις
-Ελεγχος συστηματος εξατμισης
-Ελεγχος ολων των ελαστικων τμηματων(σινεμπλοκ ,βασεις κτλ) και κολλαρων του αυτοκινητου
-Ελεγχος υγρων αυτοκινητου (ψυξη κινητηρος,φρενων,πλυσης κρυσταλλων και μπαταριας)
(σε περιπτωση αναγκης συμπληρωσης ,χρησιμοποιηστε απιονισμενο νερο για το ψυγειο αν η απαιτουμενη ποσοτητα ειναι μικρη ή διαλυμα 50-50 απιονισμενου νερου με παραφλου.Για την μπαταρια επισης χρηση απιονισμενου νερου.Τα υγρα των φρενων δεν χρειαζονται συμπληρωμα γιατι η σταθμη τους πεφτει οσο φθειρονται.Για τα υγρα των τζαμιων χρησιμοποιηστε απιονισμενο νερο κατα προτιμηση για αποφυγη εμφραξεων λογο των αλατων.
-Αντικατασταση λαδιων.
-Αντικατασταση φιλτρου λαδιου.
-Αντικατασταση φιλτρου γυρης (ετησια αντικατασταση)

Επιπλεον σημεια προσοχης:
-Καθαρισμος σιαγονων & αισθητηρων ABS με σπρευ για φρενα.Μετα το στεγνωμα ακολουθει προληπτικο γρασαρισμα των σημειων που προκαλουν "νιαρουσμα" στις βασεις επαναφορας των σιαγονων.
-Αντικατασταση μπουζι αναφλεξης.Η Fiat τα δινει για 40.000χλμ αλλα επειδη δεν αντεχουν μεχρι τοτε να αλλαζονται καθε 20.000.
-Αντικατασταση χαρτινου φιλτρου αερος.Η Fiat θεωρει πως ο χρονος ζωης του ειναι τα 60.000χλμ. Kαλο ειναι να αλλαζεται καθε 20.000χλμ
-Ελεγχος μεσω διαγνωστικου - Το διαγνωστικο το συνδεεται ουτως ή αλλως για να μηδενισετε την υπενθυμιση.Ευκαιρεια ειναι να δειτε αν εχουν καταγραφει τυχον σφαλματα στην μνημη του εγκεφαλου καθως και να ελεγξετε τις μοναδες για την σωστη λειτουργια τους(Μοναδα ψεκασμου,αισθητηρες Λ κτλ).
-Ελεγχος και συσφιξη αλενοβιδων επι της κεφαλης - υπευθυνες για νωτισμα λαδιου.
-Ελεγχος ψαλιδιων και ακραξονιων.
-Ελεγχος και ρυθμιση χειροφρενου.

Προγραμματισμενη συντηρηση 160.000χλμ
-Ελεγχος φθορας ελαστικων
-Ελεγχος ηλεκτρολογικης εγκαταστασης (προβολεις,φωτα,λυχνιες,πινακας οργανων κτλ)
-Ελεγχος λειτουργιας υαλοκαθαριστηρων και ψεκαστηρων πλυσης κρυσταλλων
-Ελεγχος φθορας και θεσης μακτρων
-Ελεγχος φθορας τακακιων εμπρος
-Ελεγχος αμαξωματος για οξειδωσεις
-Ελεγχος συστηματος εξατμισης
-Ελεγχος ολων των ελαστικων τμηματων(σινεμπλοκ ,βασεις κτλ) και κολλαρων του αυτοκινητου.
-Ελεγχος ιμαντων
-Ελεγχος υγρων αυτοκινητου (ψυξη κινητηρος,φρενων,πλυσης κρυσταλλων και μπαταριας)
(σε περιπτωση αναγκης συμπληρωσης ,χρησιμοποιηστε απιονισμενο νερο για το ψυγειο αν η απαιτουμενη ποσοτητα ειναι μικρη ή διαλυμα 50-50 απιονισμενου νερου με παραφλου.Για την μπαταρια επισης χρηση απιονισμενου νερου.Τα υγρα των φρενων δεν χρειαζονται συμπληρωμα γιατι η σταθμη τους πεφτει οσο φθειρονται.Για τα υγρα των τζαμιων χρησιμοποιηστε απιονισμενο νερο κατα προτιμηση για αποφυγη εμφραξεων λογο των αλατων.
-Ελεγχος και ρυθμιση χειροφρενου
-Ελεγχος συστηματος αναθυμιασεων
-Αντικατασταση μπουζι αναφλεξης
-Ελεγχος σταθμης λαδιου διαφορικου
-Αντικατασταση λαδιων.
-Αντικατασταση φιλτρου λαδιου.
-Αντικατασταση φιλτρου γυρης (ετησια αντικατασταση)

Επιπλεον σημεια προσοχης:
-Καθαρισμος σιαγονων & αισθητηρων ABS με σπρευ για φρενα.Μετα το στεγνωμα ακολουθει προληπτικο γρασαρισμα των σημειων που προκαλουν "νιαρουσμα" στις βασεις επαναφορας των σιαγονων.
-Αντικατασταση μπουζι αναφλεξης.Η Fiat τα δινει για 40.000χλμ αλλα επειδη δεν αντεχουν μεχρι τοτε να αλλαζονται καθε 20.000.
-Αντικατασταση χαρτινου φιλτρου αερος.Η Fiat θεωρει πως ο χρονος ζωης του ειναι τα 60.000χλμ. Kαλο ειναι να αλλαζεται καθε 20.000χλμ
-Αντικατασταση βαλβολινων συστηματος μεταδοσης σε περιπτωση που τις αλλαζετε καθε 40.000χλμ
-Ελεγχος μεσω διαγνωστικου - Το διαγνωστικο το συνδεεται ουτως ή αλλως για να μηδενισετε την υπενθυμιση.Ευκαιρεια ειναι να δειτε αν εχουν καταγραφει τυχον σφαλματα στην μνημη του εγκεφαλου καθως και να ελεγξετε τις μοναδες για την σωστη λειτουργια τους(Μοναδα ψεκασμου,αισθητηρες Λ κτλ).
-Ελεγχος και συσφιξη αλενοβιδων επι της κεφαλης - υπευθυνες για νωτισμα λαδιου.
-Ελεγχος ψαλιδιων και ακραξονιων.

Προγραμματισμενη συντηρηση 180.000χλμ
-Ελεγχος φθορας ελαστικων
-Ελεγχος ηλεκτρολογικης εγκαταστασης (προβολεις,φωτα,λυχνιες,πινακας οργανων κτλ)
-Ελεγχος λειτουργιας υαλοκαθαριστηρων και ψεκαστηρων πλυσης κρυσταλλων
-Ελεγχος φθορας και θεσης μακτρων
-Ελεγχος φθορας τακακιων εμπρος
-Ελεγχος φθορας ταμπουρων πισω
-Ελεγχος καταστασης και φθορας τσιμουχων φρενων πισω ταμπουρων
-Ελεγχος αμαξωματος για οξειδωσεις
-Ελεγχος συστηματος εξατμισης
-Ελεγχος ολων των ελαστικων τμηματων(σινεμπλοκ ,βασεις κτλ) και κολλαρων του αυτοκινητου
-Ελεγχος υγρων αυτοκινητου (ψυξη κινητηρος,φρενων,πλυσης κρυσταλλων και μπαταριας)
(σε περιπτωση αναγκης συμπληρωσης ,χρησιμοποιηστε απιονισμενο νερο για το ψυγειο αν η απαιτουμενη ποσοτητα ειναι μικρη ή διαλυμα 50-50 απιονισμενου νερου με παραφλου.Για την μπαταρια επισης χρηση απιονισμενου νερου.Τα υγρα των φρενων δεν χρειαζονται συμπληρωμα γιατι η σταθμη τους πεφτει οσο φθειρονται.Για τα υγρα των τζαμιων χρησιμοποιηστε απιονισμενο νερο κατα προτιμηση για αποφυγη εμφραξεων λογο των αλατων.
-Αντικατασταση φιλτρου αερος
-Αντικατασταση οδοντωτου ιμαντα χρονισμου (σετ ιμαντων και ρουλεμαν)
-Αντικατασταση υγρου φρενων (καθε 2 χρονια)
-Αντικατασταση λαδιων.
-Αντικατασταση φιλτρου λαδιου.
-Αντικατασταση φιλτρου γυρης (ετησια αντικατασταση)

Επιπλεον σημεια προσοχης:
-Μετρηση συμπιεσης στους κυλινδρους .
-Καθαρισμος σιαγονων & αισθητηρων ABS με σπρευ για φρενα.Μετα το στεγνωμα ακολουθει προληπτικο γρασαρισμα των σημειων που προκαλουν "νιαρουσμα" στις βασεις επαναφορας των σιαγονων.
-Αντικατασταση μπουζι αναφλεξης.Η Fiat τα δινει για 40.000χλμ αλλα επειδη δεν αντεχουν μεχρι τοτε να αλλαζονται καθε 20.000.
-Αντικατασταση βαλβολινων συστηματος μεταδοσης αν δεν τις εχετε αλλαζει στις 160.000χλμ
-Προτεινεται η αντικατασταση της αντλιας νερου μαζι με το υγρο του κυκλωματος ψυξης.Επιπλεον ο θερμοστατης ειναι αναλωσιμος.Ετσι καθε 3 χρονια ειναι καλο να τον αντικαθιστουμε μαζι με το νεο παραφλου ωστε να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο.
-Προληπτικο γρασσαρισμα αξονα πενταλ συμπλεκτη
-Ελεγχος μεσω διαγνωστικου - Το διαγνωστικο το συνδεεται ουτως ή αλλως για να μηδενισετε την υπενθυμιση.Ευκαιρεια ειναι να δειτε αν εχουν καταγραφει τυχον σφαλματα στην μνημη του εγκεφαλου καθως και να ελεγξετε τις μοναδες για την σωστη λειτουργια τους(Μοναδα ψεκασμου,αισθητηρες Λ κτλ).
-Ελεγχος και συσφιξη αλενοβιδων επι της κεφαλης - υπευθυνες για νωτισμα λαδιου.
-Ελεγχος και προτεινομενος καθαρισμος πεταλουδας (εξαγωγη και πλυσιμο με βενζινη).
-Ελεγχος ψαλιδιων και ακραξονιων.
-Ελεγχος και ρυθμιση χειροφρενου
-Προτεινεται η χρηση καθαριστικου βενζινης-μπεκ-βαλβιδων μαζι με ενα ρεζερβουαρ βενζινης 99-100 οκτανιων.

Λογικα σε αυτα τα χλμ θα ειστε και για αλλαγη καταλυτη..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
thanos28
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευ Αύγ 23, 2004 5:23 pm
Τοποθεσία: ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ

Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)

Δημοσίευση από thanos28 » Πέμ Σεπ 02, 2010 8:48 am

ποια μπουζι προτεινει ο κατ/της?

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Σεπ 02, 2010 9:36 am

Φανταζομαι αυτα ζητας :-)
http://www.ngkntk.co.uk/working/FileLib ... ark%20.pdf
Παντως για ερωτησεις επι των σερβις υπαρχει και συγκεκριμμενο θεμα ;-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
thanos28
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευ Αύγ 23, 2004 5:23 pm
Τοποθεσία: ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ

Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)

Δημοσίευση από thanos28 » Πέμ Σεπ 02, 2010 10:11 am

ευχαριστω πολυ και συγνωμη για το offtopic

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Σεπ 02, 2010 10:18 am

Οχι ,καλυτερα εδω τελικα το συγκεκριμμενο ;-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
thanos28
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευ Αύγ 23, 2004 5:23 pm
Τοποθεσία: ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ

Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)

Δημοσίευση από thanos28 » Δευ Σεπ 13, 2010 7:55 am

υπαρχει καποιος τροπος να σβησουμε την ειδοποιηση του service στο καντραν εκτος απο το προφανες της συνδεσης στο μηχανημα?

επισης υπαρχει καπου καποιος που να εχει σπασμενο service manual γι'αυτο το μοντελο?

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Σεπ 13, 2010 8:07 pm

Μπορεις να μηδενισεις τις ημερες(δλδ να επιστρεψει ο μετρητης στο 365) αν απλως αποσυνδεσεις την μπαταρια .Για τα χλμ δεν γνωριζω καποια μεθοδο.

Λεγοντας service manual εννοεις..?..το e-learn να φανταστω ετσι?Αυτο ειναι η "ηλεκτρονικη" συνεχεια των workshop manual που ηταν εντυπα.Αν μου πεις τι ακριβως το χρειαζεσαι μπορω να σου απαντησω αν το πραγματι μπορει να σε καλυψει.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
thanos28
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευ Αύγ 23, 2004 5:23 pm
Τοποθεσία: ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ

Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)

Δημοσίευση από thanos28 » Τρί Σεπ 14, 2010 9:11 am

δεν χρειαζομαι κατι συγκεκριμενο. και για τα 2 αλφα που εχω ειχα βρει σε pdf service manuals που ειχαν ολοκληρο το αμαξι σε ...τεμαχια. οτι επισκευες κι αν χρειαστει να κανω εχει λεπτομερεις οδηγιες για το λυσε/δεσε κλπ.

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τρί Σεπ 14, 2010 10:25 am

Για λυσε-δεσε καλυπτει το Haynes service manual του mk2 στο μεγαλυτερο μερος του.Υπαρχει αντιστοιχο θεμα οποτε αν ψαξεις θα το βρεις.Τo e-learn που ειναι εφαρμογη παλι αφορα κυριως τα τεχνικα χαρακτηριστικα και τα σχεδιαγραμματα του(οπου εχει) δεν ειναι τοσο καλα.Για να παρεις μια ιδεα πως ειναι κατεβασε του t-jet..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)

Δημοσίευση από sotirisk » Παρ Οκτ 08, 2010 7:56 am

Θάνο:
1. μέσω obdII - usb αντάπτορα και σύνδεση σε υπολογιστή μπορείς να σβήσεις τα service (δεν το έχω δοκιμάσει όμως)
2. Έχω 2 εκδόσεις από αυτό που λες, το Fiat D.T.E. και το Elearn, για το mk2b. Δυστυχώς το elearn δεν υπάρχει free, και τα 2 τα είχα αγοράσει μέσω internet. Το D.T.E. είναι μάπα (έχει πολύ δύσχρηστο interface), το elearn είναι πολύ καλύτερο με πολλές τεχνικές λεπτομέρειες.

P.A.D.R.C.
Υπάρχει Haynes και για το mk2b, είναι μαύρο χρώμα το εξώφυλλο (το έχω), αλλά δεν καλύπτει το 1368 16v και το 1.8HGT (το γράφει στο εξώφυλλο).
Στην πραγματικότητα ο 1.2 16v με τον 1.4 έχουν αρκετά κοινά σημεία, αν όχι όλα, οπότε για απλά πράγματα δεν υπάρχει πρόβλημα. Τώρα αν τα καπάκια κλπ. έχουν πχ. άλλη ροπή σύσφιξης, αυτό δεν το γνωρίζω ούτε θα το έκανα μόνος μου διότι θα μου έμενε ένα πολύ όμορφο 1.4 16v στα χέρια :P

Απάντηση

Επιστροφή στο “Προγραμματισμένη Συντήρηση καί Service”