Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)
Συντονιστές: Orange, Puntoclub.gr moderators
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)
Γιαννη περαστικα για την ατυχια σου.Περνα ομως μια βολτα πρωτα απο την ενοτητα γνωριμιας νεων μελων να μας συστηθεις.Τυπικη διαδικασια.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 988
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 16, 2008 9:31 pm
- Τοποθεσία: xalandri
Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)
καλησπερα,σκεφτομαι να αλλαξω νωριτερα τα λαδια του αυτοκινητου αφου ερχεται και το σερβις των 1400000χλμ δηλαδη να αλλαξω λαδια φιλτρα μπουζι στα 137.500χλμ και απο εκει και υστερα να αλλαζω λαδια φιλτρο λαδιου καθε 7500χλμ και μπουζι, φιλτρα καθε 15000χλμ.τωρα τα αλλαζω λαδια φιλτρο λαδιου ανα 10000χλμ και σερβις ανα 20000χλμ(λαδια,μπουζι ,φιλτρα)χωρις κανενα προβλημα μεχρι στιγμης.αξιζει να του τα αλλαξω η θα κανω κακο μονο στη τσεπη μου?οι διαδρομες που κανει το αμαξι ειναι μεικτες εθνικη οδο και πολη.
- colin_d
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 357
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 12:31 pm
- Επικοινωνία:
Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)
Στα 140.000χλμ έβαλες ένα "0" παραπάνω και ψάρωσα στην αρχή, λέω τι μοτέρι είναι αυτό!!!!
Δε θα έλεγα ότι υπάρχει κάποιος λόγος για να αλλάζεις λάδια και μπουζί κάθε 7.500χλμ.
Από την άλλη, το να τα αλλάζεις νωρίτερα τα λάδια δεν είναι κακό, υποθέτω ότι ο συνδυασμός αλλαγή λαδιών στα 7.500χλμ και σέρβις στα 15.000χλμ, σου βγαίνει καλύτερα από πρακτικής άποψης και επίσκεψης στο συνεργείο.
Εγώ κάνω αλλαγή λαδιών μεταξύ 10-15.000χλμ και σέρβις με μπουζί φίλτρα κτλ μεταξύ 15-20.000χλμ.
Στο παραεπόμενο ουστιαστικά service στα 160.000χλμ, μην ξεχάσεις ότι αλλάζουμε ιμάντα εκκεντροφόρου και βαλβολίνες (δε ξέρω πότε τον άλλαξες τελευταία φορά, κάθε 80.000χλμ προτείνεται). Επίσης τα υγρά φρένων κάθε 2 χρόνια καλό είναι να αλλάζονται.
Δε θα έλεγα ότι υπάρχει κάποιος λόγος για να αλλάζεις λάδια και μπουζί κάθε 7.500χλμ.
Από την άλλη, το να τα αλλάζεις νωρίτερα τα λάδια δεν είναι κακό, υποθέτω ότι ο συνδυασμός αλλαγή λαδιών στα 7.500χλμ και σέρβις στα 15.000χλμ, σου βγαίνει καλύτερα από πρακτικής άποψης και επίσκεψης στο συνεργείο.
Εγώ κάνω αλλαγή λαδιών μεταξύ 10-15.000χλμ και σέρβις με μπουζί φίλτρα κτλ μεταξύ 15-20.000χλμ.
Στο παραεπόμενο ουστιαστικά service στα 160.000χλμ, μην ξεχάσεις ότι αλλάζουμε ιμάντα εκκεντροφόρου και βαλβολίνες (δε ξέρω πότε τον άλλαξες τελευταία φορά, κάθε 80.000χλμ προτείνεται). Επίσης τα υγρά φρένων κάθε 2 χρόνια καλό είναι να αλλάζονται.
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 988
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 16, 2008 9:31 pm
- Τοποθεσία: xalandri
Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)
τα διατυπωσα λιγο λαθος απο βιασυνη.χα χα οντως εφυγε ενα παραπανω 0.εννοω να αλλαζω καθε 7.500χλμ φιλτρο λαδιου και λαδι και καθε 15.000χλμ λαδι,φιλτρο λαδιου ,μπουζι,φιλτρο αερα.ιμαντες εχω αλλαξει στις 60.000χλμ και στις 120.000χλμ οποτε ειναι οκ.
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)
Δευτέρα έχω κλείσει ραντεβουδάκι:
http://www.motor-mech.co.uk/
Εγώ τα λάδια πάντως δεν τα αφήνω 10.000. Τα ταλαιπωρεί πάρα πολύ.
Αυτό που κάνω είναι να αλλάζω τα λάδια κάθε 5 αν είναι δυνατόν με τη ρουφήχτρα, και το φίλτρο κάθε 10 και ίσως άνοιγμα της τάπας να φύγουν εντελώς τα παλιά + άλλαγμα ροδέλας.
(είναι ταλαιπωρία το φίλτρο γιατί πρέπει να βγει η ποδιά).
Τώρα βέβαια επειδή έγραψα απότομα χιλιόμετρα έχασα τα 5000 αλλά είμαι περίπου στα 7500.
10000 τα άφησα μια φορά μόνο, και ήθελε πολύ συμπλήρωμα πάνω από τα 7500, οπότε πιστεύω ταλαιπωριέται και αυτό και εγώ!
Επίσης μετά από κάθε αλλαγή θέλω σίγουρα συμπλήρωμα στα πρώτα χιλιόμετρα, ειδικά αν βάλω τις προτεινόμενες ποσότητες (2.2 λίτρα χωρίς φίλτρο και 2.8 λίτρα με φίλτρο).
http://www.motor-mech.co.uk/
Εγώ τα λάδια πάντως δεν τα αφήνω 10.000. Τα ταλαιπωρεί πάρα πολύ.
Αυτό που κάνω είναι να αλλάζω τα λάδια κάθε 5 αν είναι δυνατόν με τη ρουφήχτρα, και το φίλτρο κάθε 10 και ίσως άνοιγμα της τάπας να φύγουν εντελώς τα παλιά + άλλαγμα ροδέλας.
(είναι ταλαιπωρία το φίλτρο γιατί πρέπει να βγει η ποδιά).
Τώρα βέβαια επειδή έγραψα απότομα χιλιόμετρα έχασα τα 5000 αλλά είμαι περίπου στα 7500.
10000 τα άφησα μια φορά μόνο, και ήθελε πολύ συμπλήρωμα πάνω από τα 7500, οπότε πιστεύω ταλαιπωριέται και αυτό και εγώ!
Επίσης μετά από κάθε αλλαγή θέλω σίγουρα συμπλήρωμα στα πρώτα χιλιόμετρα, ειδικά αν βάλω τις προτεινόμενες ποσότητες (2.2 λίτρα χωρίς φίλτρο και 2.8 λίτρα με φίλτρο).
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 988
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 16, 2008 9:31 pm
- Τοποθεσία: xalandri
Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)
καλησπερα,εχω βρει τα μπουζι ngk DCPR7E-N 20e απο ebay.uk αξιζει να τα αγορασω?μπορει να ειναι μαιμου?εδω το πιο φτηνο που εχω βρει ειναι 33ευρω.εχει αγορασει κανεις απο ebay μπουζι?μπορω να τα ξεχωρισω αν ειναι μαιμου η θα το καταλαβω μολις μου μεινει το μοτερ?
- forza italia
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1613
- Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)
η τετραδα εννοεις 33 ευρω ετσι;;αν ναι δεν ειναι τραγικη η διαφορα,παρτα απο εδω...δυσκολα θα καταλαβεις αν ειναι γνησια η μαιμου,και αμα τα παρεις και τα δεις μετα θα ειναι αργα,οποτε δωσε κατι παραπανω να εχεις το κεφαλι σου ησυχο....
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)
Τσέκαρε και στο shop4parts.co.ukpanos2 έγραψε:καλησπερα,εχω βρει τα μπουζι ngk DCPR7E-N 20e απο ebay.uk αξιζει να τα αγορασω?μπορει να ειναι μαιμου?εδω το πιο φτηνο που εχω βρει ειναι 33ευρω.εχει αγορασει κανεις απο ebay μπουζι?μπορω να τα ξεχωρισω αν ειναι μαιμου η θα το καταλαβω μολις μου μεινει το μοτερ?
Έχει τα original Fiat περίπου ίδια τιμή.
edit:
http://www.shop4parts.co.uk/?name=store ... 3&sku=6309
5.63 pounds χωρίς ΦΠΑ και μεταφορικά.
- thanos28
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 50
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 23, 2004 5:23 pm
- Τοποθεσία: ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)
παιδια εχετε ακουσει/κανει σφιξιμο στο καπακι προαιρετικα?
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)
Κανενα σφιξιμο μονο δεν κανει δουλεια αν οντως εχεις προβλημα διαρροων
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- thanos28
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 50
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 23, 2004 5:23 pm
- Τοποθεσία: ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)
οχι δεν μιλαω για διαρροες και δεν μιλαω για την φλατζα του ψευτοκαπακου.
μου εχουν πει και οχι σ'ενα συνεργειο οτι αυτα το μοτερ στις 100.000+- καινε φλατζες και σαν προληψη καθε 50-60.000 σφιγγουν καπακι.
προφανως δεν το εχετε ακουσει.
απο πολλαπλασιαστες πως παμε?
μου εχουν πει και οχι σ'ενα συνεργειο οτι αυτα το μοτερ στις 100.000+- καινε φλατζες και σαν προληψη καθε 50-60.000 σφιγγουν καπακι.
προφανως δεν το εχετε ακουσει.
απο πολλαπλασιαστες πως παμε?
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)
οχι ουτε καν... εγω εχω καψει φλατζα στα 160000 χλμ 2 φορεςthanos28 έγραψε:οχι δεν μιλαω για διαρροες και δεν μιλαω για την φλατζα του ψευτοκαπακου.
μου εχουν πει και οχι σ'ενα συνεργειο οτι αυτα το μοτερ στις 100.000+- καινε φλατζες και σαν προληψη καθε 50-60.000 σφιγγουν καπακι.
προφανως δεν το εχετε ακουσει.
απο πολλαπλασιαστες πως παμε?
φιλος με μκ2β 170.000 ποτε!!! αλλος φιλος με ιδια χιλιομετρα κι αυτος ποτε!!!!
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)
Δεν εχω ακουσει 1.4 να καιει φλαντζα ποτε οπως επισης οχι κατι ιδιαιτερο και για τους πολλαπλασιαστες .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
-
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 988
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 16, 2008 9:31 pm
- Τοποθεσία: xalandri
Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)
στο δικο μου μκ2βσπορτινγκ με 140000χλμ δεν εχει καψει φλαντζα ουτε πολλαπλασιαστη.προσοχη θελει στο παπα που σπανε οι βασεις του και κοπανιεται πανω στους πολλαπλασιαστες.
- thanos28
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 50
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 23, 2004 5:23 pm
- Τοποθεσία: ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
Re: Fiat Punto 1.4 16v (mk2B)
για φλαντζα δεν εχω προβλημα μεχρι στιγμης, εχω 95000χλμ αλλα πολλαπλασιαστες μου τους εκαψε