Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
Συντονιστές: Orange, Puntoclub.gr moderators
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
Eχω την εντυπωση πως υπαρχει και euro 2 στα μκ2(σιγουρα στα HGT) .Oσο για το euro 4 ή 1η ειδοποιος διαφορα ειναι ο 2ος Λ και λογικα το πιο ραφινασμενο προγραμμα .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- COOLIS
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 257
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 07, 2009 12:57 am
Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
Οποτε τα μπουζι NGK BKR5EZ ειναι σιγουρα για τα 8V το 1999 μεχρι το 2003 ας μπει σαν παρατηρηση για να μην μπερδεψουμε κανεναν
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
- Andreas_8vpunto
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 212
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 03, 2011 11:45 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
οπότε το NGK DCPR7E-N-10 είναι για 2004 και μετά;
να ρωτήσω το euro2,3,4,5 κτλπ τι σημαίνει?
* μόλις είδα στο μανουαλ και εμένα λέει ta NGK BKR5EZ. Το θέμα είναι ότι δίνει και άλλα 2 (της bosch και της champion) αλλά ποια να επιλέξω; Προτιμώ αυτό που λέει της "φιατ" δλδ τα NGK (χωρίς κάποιον λόγο).
Επίσης όσο αναφορά την πίεση ελαστικών, στο μανουαλ δίνει κάποιες τιμές για medium load και κάποιες για full load....τι εννοεί στην κάθε περίπτωση ξέρουμε;
να ρωτήσω το euro2,3,4,5 κτλπ τι σημαίνει?
* μόλις είδα στο μανουαλ και εμένα λέει ta NGK BKR5EZ. Το θέμα είναι ότι δίνει και άλλα 2 (της bosch και της champion) αλλά ποια να επιλέξω; Προτιμώ αυτό που λέει της "φιατ" δλδ τα NGK (χωρίς κάποιον λόγο).
Επίσης όσο αναφορά την πίεση ελαστικών, στο μανουαλ δίνει κάποιες τιμές για medium load και κάποιες για full load....τι εννοεί στην κάθε περίπτωση ξέρουμε;
mk2b 8v '04
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
Αντρεα τα Euro ειναι κατηγοριες για της προδιαγραφες καυσαεριων.Το 5 ειναι το τελευταιο και σε λιγο καιρο ερχετε το 6.
Οσο για τα μπουζι ναι βαλε τα NGK.Αντε αν βρεις σε πολυ καλυτερη τιμη τα Bosch.Champion μην βαζεις.Θεωριτικα ειναι τα ιδια μπουζι μιας και ειναι "αντιστοιχιες" αλλα η πραξη δειχνει αλλα.
Οσο για τα μπουζι ναι βαλε τα NGK.Αντε αν βρεις σε πολυ καλυτερη τιμη τα Bosch.Champion μην βαζεις.Θεωριτικα ειναι τα ιδια μπουζι μιας και ειναι "αντιστοιχιες" αλλα η πραξη δειχνει αλλα.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
μπαμπη αν βαλει ιριδιου δεν θα ειναι καλυτερα?
για πιεσεις αντρεα μην κοιτας τι λεει το μανουαλ
εξαρταρται το πως οδηγας
εγω δηλαδη που στις στροφες μπαινω λιγο γρηγορα εχω δει διαφορες με τις πιεσεις
πιεσεις πισω 28 ντριφταρω (ξεκολλαει ο κωλος ακομη και σε αποτομο φρεναρισμα) , με 30 παω καλα και με 32 ειναι τρενο...
μπροστα 28 και 30 μου μαγουλιαζει, ενω οταν βαζω 32 σε συνδιασμο με το 32 πισω ειναι κομπλε...
εξαρταται το λαστιχο που χρησιμοποιεις και το στυλ της οδηγησης σου
ψαχτο καλυτερα μονος σου και βρες τις πιεσεις που θελεις....
για πιεσεις αντρεα μην κοιτας τι λεει το μανουαλ
εξαρταρται το πως οδηγας
εγω δηλαδη που στις στροφες μπαινω λιγο γρηγορα εχω δει διαφορες με τις πιεσεις
πιεσεις πισω 28 ντριφταρω (ξεκολλαει ο κωλος ακομη και σε αποτομο φρεναρισμα) , με 30 παω καλα και με 32 ειναι τρενο...
μπροστα 28 και 30 μου μαγουλιαζει, ενω οταν βαζω 32 σε συνδιασμο με το 32 πισω ειναι κομπλε...
εξαρταται το λαστιχο που χρησιμοποιεις και το στυλ της οδηγησης σου
ψαχτο καλυτερα μονος σου και βρες τις πιεσεις που θελεις....
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
Κωστα εχω της εντυπωση οτι δινει ιριδιου ετσι και αλλιως.Γι αυτο και εχει τοσο μεγαλη διαρκεια μεχρι την αντικατασταση τους.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
οχι τα μαμισια δεν πρεπει να ειναι ιριδιου τα μπουζι
ετσι νομιζω τουλαχιστον
ετσι νομιζω τουλαχιστον
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
Αν ειναι..........καλος.Αν δεν ειναι δεν νομιζω να ειναι απαραιτητο να μπει στα εξοδα για κατι τετοιο.Ο ανθρωπος δεν το πλακωνει,δεν το λιωνει και γενικα θελει να αλλαζει τα αναλωσημα του τακτικα.Οποτε βαζει τα μαμα και τα στελνει και πιο νωρις.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
ναι σωστα εχεις δικιο
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
Της Fiat τα NGK έχουν επίχρυση την επαφή που κουμπώνει ο πολλαπλασιαστής (τώρα αν είναι . . . μπρούτζος δεν ξέρω!).
Τα NGK της NGK έχουν το χρώμα του μετάλλου.
Για τα ιριδίου δεν λένε και πολύ καλά λόγια στο fiatforum, λένε -αν θυμάμαι καλά- ότι μεταβάλλουν την θερμότητα καύσης και έχεις πιο πολλές φθορές.
Τα dcpren-10 πάντως δεν είναι ιριδίου, έχουν έναν ακροδέκτη . . . να (με το συμπάθειο!).
Τα NGK της NGK έχουν το χρώμα του μετάλλου.
Για τα ιριδίου δεν λένε και πολύ καλά λόγια στο fiatforum, λένε -αν θυμάμαι καλά- ότι μεταβάλλουν την θερμότητα καύσης και έχεις πιο πολλές φθορές.
Τα dcpren-10 πάντως δεν είναι ιριδίου, έχουν έναν ακροδέκτη . . . να (με το συμπάθειο!).
- balantisuno
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 357
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 11, 2011 1:37 am
- Τοποθεσία: Βορ.Αν. Θεσσαλονίκης
- Επικοινωνία:
Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
παιδιά μιας και μιλάτε για τα μπούζι πριν 2 service
ζήτησα μπούζι από ένα μαγαζί με ανταλλακτικά και μου δώσανε τα NGK!
(το service το έκανα μόνος μου)!
το αμάξι πήγαινε ποιο ομαλά!
προχθές που το πήγα συνεργείο για το γενικό service μου είπε ο μηχανικός μου γιατί έβαλα αυτά και ότι δεν κάνει για μένα,δεν κάνει καλό στον κινητήρα!
και στα χαμηλά κάνει σαν μπουκωμένο,ενώ με τα NGK δεν το έκανε αυτό!!!
και μου έβαλε τα bosch ultra κάτι (δεν θυμάμαι τώρα)!
παιδιά ισχύει αυτό με τα NGK?
ζήτησα μπούζι από ένα μαγαζί με ανταλλακτικά και μου δώσανε τα NGK!
(το service το έκανα μόνος μου)!
το αμάξι πήγαινε ποιο ομαλά!
προχθές που το πήγα συνεργείο για το γενικό service μου είπε ο μηχανικός μου γιατί έβαλα αυτά και ότι δεν κάνει για μένα,δεν κάνει καλό στον κινητήρα!
και στα χαμηλά κάνει σαν μπουκωμένο,ενώ με τα NGK δεν το έκανε αυτό!!!
και μου έβαλε τα bosch ultra κάτι (δεν θυμάμαι τώρα)!
παιδιά ισχύει αυτό με τα NGK?
balantisuno+uniaris=Uno
_______ ______ _______
_______ ______ _______
- Andreas_8vpunto
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 212
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 03, 2011 11:45 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
μήπως εξαρτάται από ποια NGK έβαλες;....
τα DCPR7E-N-10 ή BKR5EZ?
τα DCPR7E-N-10 ή BKR5EZ?
mk2b 8v '04
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
balantisuno έγραψε:παιδιά μιας και μιλάτε για τα μπούζι πριν 2 service
ζήτησα μπούζι από ένα μαγαζί με ανταλλακτικά και μου δώσανε τα NGK!
(το service το έκανα μόνος μου)!
το αμάξι πήγαινε ποιο ομαλά!
προχθές που το πήγα συνεργείο για το γενικό service μου είπε ο μηχανικός μου γιατί έβαλα αυτά και ότι δεν κάνει για μένα,δεν κάνει καλό στον κινητήρα!
και στα χαμηλά κάνει σαν μπουκωμένο,ενώ με τα NGK δεν το έκανε αυτό!!!
και μου έβαλε τα bosch ultra κάτι (δεν θυμάμαι τώρα)!
παιδιά ισχύει αυτό με τα NGK?
Πας παλι στον μηχανικο σου και του λες να τα βγαλει και να βαλει αυτα που φορουσες.Απλα πραγματα.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες