Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
Συντονιστές: Orange, Puntoclub.gr moderators
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
To παρον θεμα ανοιγει ωστε να συγκεντρωσουμε ολα τα στοιχεια εκεινα που χρειαζεται να γνωριζει καποιος για την σωστη και ολοκληρωμενη συντηρηση του αυτοκινητου του.ΔΕΝ ειναι χωρος ερωτο-απαντησεων και για αυτο θα "μεινει" καθαρος .Οι ερωτησεις μπορουν να γινονται στην αντιστοιχη ενοτητα.
Η παραθεση των στοιχειων καλο ειναι να γινετε με αναφορα στις πηγες.Ιδανικα μπορουμε να αρχισουμε ποσταροντας τον αντιστοιχο πινακα που εχει διαμορφωσει η FIAT και περιλαμβανεται στο εγχειριδιο χρησης του αυτοκινητου.
Τελος,αποφευγετε τον λακωνισμο και προσπαθηστε να ειστε αναλυτικοι στα γραφομενα σας.
Oριστε ενα αναλυτικο παραδειγμα
To παρον θεμα ανοιγει ωστε να συγκεντρωσουμε ολα τα στοιχεια εκεινα που χρειαζεται να γνωριζει καποιος για την σωστη και ολοκληρωμενη συντηρηση του αυτοκινητου του.ΔΕΝ ειναι χωρος ερωτο-απαντησεων και για αυτο θα "μεινει" καθαρος .Οι ερωτησεις μπορουν να γινονται στην αντιστοιχη ενοτητα.
Η παραθεση των στοιχειων καλο ειναι να γινετε με αναφορα στις πηγες.Ιδανικα μπορουμε να αρχισουμε ποσταροντας τον αντιστοιχο πινακα που εχει διαμορφωσει η FIAT και περιλαμβανεται στο εγχειριδιο χρησης του αυτοκινητου.
Τελος,αποφευγετε τον λακωνισμο και προσπαθηστε να ειστε αναλυτικοι στα γραφομενα σας.
Oριστε ενα αναλυτικο παραδειγμα
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B) Fiat Manual
Μπορειτε να κατεβασετε το ελληνικο βιβλιο χρησης και συντηρησης για ΜΚ2 ('99-2003) απο ΕΔΩ ή ΕΔΩ
Παρακατω μερικες σελιδες απο τα "απαραιτητα" , απο το Αγγλικο manual:
Παρακατω μερικες σελιδες απο τα "απαραιτητα" , απο το Αγγλικο manual:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος saxon_747 την Σάβ Νοέμ 06, 2010 3:31 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
Λαδια:
Ποσοτητα: 2,8 λιτρα, μαζι με το φιλτρο
Προδιαγραφες: 5W-30 ACEA A1,A5, API SL εως 10W-40 ACEA A3, API SL ή καλύτερα.
Αλλαγη κάθε 10000χλμ (Ηaynes) ή καθε 20000χλμ (Fiat)
Προτιμηστε αλλαγη το ανωτερο καθε 10000χλμ, εαν το αμαξι ρυμουλκει φορτιο, κινειται σε χωματοδρομους, σκονισμενους δρομους, χρησιμοποιειται για επαναλαμβανομενες μικρες διαδρομες (λιγοτερο απο 7-8χλμ), εαν δουλευει συχνα στο ρελαντι (κινηση) κτλ.
Ψυκτικο υγρο (Paraflu):
Ποσοτητα: 4,2 λιτρα (50% απιονισμενο νερο - 50% παραφλου)
Προδιαγραφες: CUNA NC956-16, ASTM D 3306 με βαση εθυλικh γλυκολη (monoethylen glycol)
Αλλαγη καθε 2 χρονια τo ανωτερο.
Υγρα φρενων:
Ποσοτητα: 0,40ml (χωρις ABS) - 0,45ml (με ABS)
Προδιαγραφες: DOT4, ISO4925, SAE J-1704, CUNA NC 956-01
Aλλαγη καθε 2 χρονια το ανωτερο (ή καθε 60000χλμ)
Βαλβολινες:
Ποσοτητα: 1,65 λιτρα (χειροκινητα κιβωτια) - 1,98 λιτρα (αυτοματα κιβωτια)
Προδιαγραφες: 75W-80 GL5 (Ηaynes) ή GL4+, Fiat 9.55550(Fiat)
Αλλαγη καθε 40000χλμ (Haynes). H Fiat δεν προβλεπει αλλαγη, παρα μονο ελεγχο σταθμης καθε 80000χλμ
Μπουζί:
Ποσοτητα: 4 τεμ.
Tύπος (ΜΚ2 EURO3 κινητηρες, 1999-2003):
NGK BKR5EZ , BOSCH FR 8 D
Τυπος (ΜΚ2b EURO4 κινητηρες, 2003-...):
NGK DCPR7E-N-10, BOSCH YR7DEU (
Aλλαγη καθε 40.000χλμ
Ιμαντας χρονισμου
Ο Haynes προτεινει ελεγχο καθε 20000χλμ και αλλαγη καθε 80000
Η Fiat, ελεγχο καθε 40000χλμ και αλλαγη καθε 120000χλμ
Προσοχη!
Ο ιμαντας καταπονειται ιδιαιτερα απο κλιματολογικες συνθηκες οπως υγρασια, σκονη, ρυποι,υψηλες θερμοκρασιες κτλ. καθως και απο συχνες συντομες διαδρομες με συχνες στασεις. Προτεινεται τοσο ο ελεγχος και η αλλαγη αυτου, οσο και των ρουλεμαν τεντωτηρα και τεντωτηρων, να γινεται πιο συχνα εαν συναντονται οι παραπανω συνθηκες
Φιλτρο αερα:
Αλλαγη καθε 60000χλμ (Ηaynes & Fiat)
Προτεινεται η αλλαγη να γινεται νωριτερα εαν το αμαξι κινειται σε χωματοδρομους, σκονισμενους δρομους κτλ
Φιλτρο καμπινας
Αλλαγη καθε 20000χλμ (Fiat & Haynes)
Προτεινεται η αλλαγη να γινεται νωριτερα εαν το αμαξι κινειται σε χωματοδρομους, σκονισμενους δρομους κτλ
Ρυθμιση διακενου βαλβιδων (Moνο στα 8v)
Το διακενο μετριεται με κρυο κινητηρα και οι εργοστασιακες τιμες ειναι οι εξης:
Eισαγωγης: 0,40 +- 0,05mm
Eξαγωγης: 0,45 +- 0,05mm
H ρυθμιση προτεινεται καθε 40000χλμ
Φρένα
Αντικατασταση (δισκοι ή τακακια) εφ'οσων χρηζουν αλλαγης, κατοπιν ελεγχου ο οποιος διενεργειται:
Καθε 20000χλμ στα εμπρος φρενα
Καθε 60000χλμ στα πισω ταμπουρα
Ποσοτητα: 2,8 λιτρα, μαζι με το φιλτρο
Προδιαγραφες: 5W-30 ACEA A1,A5, API SL εως 10W-40 ACEA A3, API SL ή καλύτερα.
Αλλαγη κάθε 10000χλμ (Ηaynes) ή καθε 20000χλμ (Fiat)
Προτιμηστε αλλαγη το ανωτερο καθε 10000χλμ, εαν το αμαξι ρυμουλκει φορτιο, κινειται σε χωματοδρομους, σκονισμενους δρομους, χρησιμοποιειται για επαναλαμβανομενες μικρες διαδρομες (λιγοτερο απο 7-8χλμ), εαν δουλευει συχνα στο ρελαντι (κινηση) κτλ.
Ψυκτικο υγρο (Paraflu):
Ποσοτητα: 4,2 λιτρα (50% απιονισμενο νερο - 50% παραφλου)
Προδιαγραφες: CUNA NC956-16, ASTM D 3306 με βαση εθυλικh γλυκολη (monoethylen glycol)
Αλλαγη καθε 2 χρονια τo ανωτερο.
Υγρα φρενων:
Ποσοτητα: 0,40ml (χωρις ABS) - 0,45ml (με ABS)
Προδιαγραφες: DOT4, ISO4925, SAE J-1704, CUNA NC 956-01
Aλλαγη καθε 2 χρονια το ανωτερο (ή καθε 60000χλμ)
Βαλβολινες:
Ποσοτητα: 1,65 λιτρα (χειροκινητα κιβωτια) - 1,98 λιτρα (αυτοματα κιβωτια)
Προδιαγραφες: 75W-80 GL5 (Ηaynes) ή GL4+, Fiat 9.55550(Fiat)
Αλλαγη καθε 40000χλμ (Haynes). H Fiat δεν προβλεπει αλλαγη, παρα μονο ελεγχο σταθμης καθε 80000χλμ
Μπουζί:
Ποσοτητα: 4 τεμ.
Tύπος (ΜΚ2 EURO3 κινητηρες, 1999-2003):
NGK BKR5EZ , BOSCH FR 8 D
Τυπος (ΜΚ2b EURO4 κινητηρες, 2003-...):
NGK DCPR7E-N-10, BOSCH YR7DEU (
Aλλαγη καθε 40.000χλμ
Ιμαντας χρονισμου
Ο Haynes προτεινει ελεγχο καθε 20000χλμ και αλλαγη καθε 80000
Η Fiat, ελεγχο καθε 40000χλμ και αλλαγη καθε 120000χλμ
Προσοχη!
Ο ιμαντας καταπονειται ιδιαιτερα απο κλιματολογικες συνθηκες οπως υγρασια, σκονη, ρυποι,υψηλες θερμοκρασιες κτλ. καθως και απο συχνες συντομες διαδρομες με συχνες στασεις. Προτεινεται τοσο ο ελεγχος και η αλλαγη αυτου, οσο και των ρουλεμαν τεντωτηρα και τεντωτηρων, να γινεται πιο συχνα εαν συναντονται οι παραπανω συνθηκες
Φιλτρο αερα:
Αλλαγη καθε 60000χλμ (Ηaynes & Fiat)
Προτεινεται η αλλαγη να γινεται νωριτερα εαν το αμαξι κινειται σε χωματοδρομους, σκονισμενους δρομους κτλ
Φιλτρο καμπινας
Αλλαγη καθε 20000χλμ (Fiat & Haynes)
Προτεινεται η αλλαγη να γινεται νωριτερα εαν το αμαξι κινειται σε χωματοδρομους, σκονισμενους δρομους κτλ
Ρυθμιση διακενου βαλβιδων (Moνο στα 8v)
Το διακενο μετριεται με κρυο κινητηρα και οι εργοστασιακες τιμες ειναι οι εξης:
Eισαγωγης: 0,40 +- 0,05mm
Eξαγωγης: 0,45 +- 0,05mm
H ρυθμιση προτεινεται καθε 40000χλμ
Φρένα
Αντικατασταση (δισκοι ή τακακια) εφ'οσων χρηζουν αλλαγης, κατοπιν ελεγχου ο οποιος διενεργειται:
Καθε 20000χλμ στα εμπρος φρενα
Καθε 60000χλμ στα πισω ταμπουρα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος saxon_747 την Τρί Οκτ 12, 2010 5:06 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
Τυπικοί έλεγχοι:
Κάθε 1000χλμ (περίπου σε κάθε 2ο ανεφοδιασμό καυσίμου) ελέγχουμε:
Στάθμη ψυκτικού υγρού (Paraflu) κινητήρα και τυχών διαρροές
Στάθμη υγρών φρένων
Στάθμη πλυστικού παρμπρίζ και λειτουργία του συστήματος (υαλοκαθαριστήρες κτλ)
Πίεση και κατάσταση ελαστικών
Τη λειτουργία των συστημάτων φωτισμού (φώτα, φλας, στοπ κτλ)
Κάθε 3000χλμ ελέγχουμε:
Στάθμη λαδιού
Όλοι οι παραπάνω έλεγχοι, θα ήταν καλό να γίνονται και πριν από κάποιο ταξίδι.
Σε αυτή την περίπτωση, ελέγξτε και τη στάθμη βενζίνης...
Κάθε 1000χλμ (περίπου σε κάθε 2ο ανεφοδιασμό καυσίμου) ελέγχουμε:
Στάθμη ψυκτικού υγρού (Paraflu) κινητήρα και τυχών διαρροές
Στάθμη υγρών φρένων
Στάθμη πλυστικού παρμπρίζ και λειτουργία του συστήματος (υαλοκαθαριστήρες κτλ)
Πίεση και κατάσταση ελαστικών
Τη λειτουργία των συστημάτων φωτισμού (φώτα, φλας, στοπ κτλ)
Κάθε 3000χλμ ελέγχουμε:
Στάθμη λαδιού
Όλοι οι παραπάνω έλεγχοι, θα ήταν καλό να γίνονται και πριν από κάποιο ταξίδι.
Σε αυτή την περίπτωση, ελέγξτε και τη στάθμη βενζίνης...
- COOLIS
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 257
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 07, 2009 12:57 am
Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
Ο τυπος μπoυζι για το 8v ειναι NGK BKR5EZ , BOSCH FR 8 D KAI OXI
NGK DCPR7E-N-10, BOSCH YR7DEU Που αναφερει ποιο κατω ο φιλος Saxon
Το διευκρινιζω μην μπερδευτει κανενας και παρει μπουζι απο 16v
NGK DCPR7E-N-10, BOSCH YR7DEU Που αναφερει ποιο κατω ο φιλος Saxon
Το διευκρινιζω μην μπερδευτει κανενας και παρει μπουζι απο 16v
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
H FIAT δινει αυτα τα 3 :Fiat RC10YCC ,NGK BKR5EZ ,Champion RC10YCC και προτεινομενο το Fiat BKR5EZ(δλδ το ΝGK) για τα 1.2 8v και 1.2 8v bipower(υγραεριο) .
Για τα Euro 3 1.2 8v,δλδ τα mk2 η Fiat συνιστα το Fiat BKR5EZ(δλδ το ΝGK) και εναλλακτικα το
Champion RC10YCC - Προσοχη οχι σε Euro 4!
Προφανως ο Γιωργος εχει κανει ενα λαθακι στην αντιγραφη .Πολυ καλη η παρατηρηση σου φιλε COOLIS
Σχετικα με τα σερβις των μηχανικων ωστηριων η FIAT λεει (εσωτερικη οδηγια):
Έλεγχος / ρύθμιση ανοχων ωστηρίων (έκδοση 1242 8v) καθε 40.000 χλμ (και οχι 60.000) ενω για τα bipower καθε 20.000 χλμ !
Για τα Euro 3 1.2 8v,δλδ τα mk2 η Fiat συνιστα το Fiat BKR5EZ(δλδ το ΝGK) και εναλλακτικα το
Champion RC10YCC - Προσοχη οχι σε Euro 4!
Προφανως ο Γιωργος εχει κανει ενα λαθακι στην αντιγραφη .Πολυ καλη η παρατηρηση σου φιλε COOLIS
Σχετικα με τα σερβις των μηχανικων ωστηριων η FIAT λεει (εσωτερικη οδηγια):
Έλεγχος / ρύθμιση ανοχων ωστηρίων (έκδοση 1242 8v) καθε 40.000 χλμ (και οχι 60.000) ενω για τα bipower καθε 20.000 χλμ !
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
To θεμα με τα μπουζι με ειχε παραξενεψει και εμενα, αφου σε δυο διαφορετικες εκδοσεις μανουαλ προτεινονται 2 διαφορετικοι τυποι μπουζι. Μαλιστα, ειχα ρωτησει για ποιο λογο (στο φορουμ) και ειχε απαντησει ο gazofoniχ οτι απλα ειναι ενα βαθμο ψυχροτερα
Δειτε και το μανουαλ του Haynes που παραθετω παραπανω.
Δειτε και το μανουαλ του Haynes που παραθετω παραπανω.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
Αλλο πραγμα λεμε εμεις.Τα μπουζι που αναφερεις ειναι για το 16v και οχι για το 8v
saxon_747 έγραψε: Μπουζί:
Ποσοτητα: 4 τεμ.
Τυπος:
NGK DCPR7E-N-10, BOSCH YR7DEU (
Aλλαγη καθε 40.000χλμ
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
Αυτα ειναι γραμμενα στο user manual των mk2B και αυτα στο e-learn των μετα 06/03 ακα mk2B και προ 06/03 :
Πουθενα τα Βosch οπως βλεπετε αλλα οπως παντα τα διαχρονικα NGK & ChAMPION.P.A.D.R.C έγραψε:H FIAT δινει αυτα τα 3 :Fiat RC10YCC ,NGK BKR5EZ ,Champion RC10YCC και προτεινομενο το Fiat BKR5EZ(δλδ το ΝGK) για τα 1.2 8v και 1.2 8v bipower(υγραεριο) .
Για τα Euro 3 1.2 8v,δλδ τα mk2 η Fiat συνιστα το Fiat BKR5EZ(δλδ το ΝGK) και εναλλακτικα το
Champion RC10YCC - Προσοχη οχι σε Euro 4!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
O κωδικος μηχανης ειναι ιδιος ομως... (188Α4000)
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
? ο 8v με ποιον ?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
Εννοω οτι ειτε μιλαμε για ΜΚ2 , ειτε για ΜΚ2β, ο 8v ειναι ο ιδιος (188Α4000)
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)
Ιδιοι ειναι αλλα αλλαζει η κατηγορια euro .Ετσι στα mk2b ολα(1.2 & 1.4) φορανε ιδια μπουζι.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)