Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)

Εδώ γράφουμε τά service και την προγραμματισμένη συντήρηση τών αυτοκινήτων μάς.

Συντονιστές: Orange, Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από saxon_747 » Δευ Οκτ 11, 2010 8:40 pm

Aχα! Ετσι εξηγειται! PDT_Armataz_01_04

Τι αλλαξε και απο EURO3 πηγε ΕURO4?



Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Οκτ 11, 2010 8:48 pm

Eχω την εντυπωση πως υπαρχει και euro 2 στα μκ2(σιγουρα στα HGT) .Oσο για το euro 4 ή 1η ειδοποιος διαφορα ειναι ο 2ος Λ και λογικα το πιο ραφινασμενο προγραμμα .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
COOLIS
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 07, 2009 12:57 am

Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από COOLIS » Τρί Οκτ 12, 2010 12:23 pm

Οποτε τα μπουζι NGK BKR5EZ ειναι σιγουρα για τα 8V το 1999 μεχρι το 2003 ας μπει σαν παρατηρηση για να μην μπερδεψουμε κανεναν

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από saxon_747 » Τρί Οκτ 12, 2010 5:07 pm

PDT_Armataz_01_34

Άβαταρ μέλους
Andreas_8vpunto
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: Παρ Ιουν 03, 2011 11:45 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από Andreas_8vpunto » Κυρ Ιουν 12, 2011 9:30 am

οπότε το NGK DCPR7E-N-10 είναι για 2004 και μετά;

να ρωτήσω το euro2,3,4,5 κτλπ τι σημαίνει? :P

* μόλις είδα στο μανουαλ και εμένα λέει ta NGK BKR5EZ. Το θέμα είναι ότι δίνει και άλλα 2 (της bosch και της champion) αλλά ποια να επιλέξω; Προτιμώ αυτό που λέει της "φιατ" δλδ τα NGK (χωρίς κάποιον λόγο).

Επίσης όσο αναφορά την πίεση ελαστικών, στο μανουαλ δίνει κάποιες τιμές για medium load και κάποιες για full load....τι εννοεί στην κάθε περίπτωση ξέρουμε;
mk2b 8v '04

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από Gazofonix » Κυρ Ιουν 12, 2011 9:54 am

Αντρεα τα Euro ειναι κατηγοριες για της προδιαγραφες καυσαεριων.Το 5 ειναι το τελευταιο και σε λιγο καιρο ερχετε το 6.
Οσο για τα μπουζι ναι βαλε τα NGK.Αντε αν βρεις σε πολυ καλυτερη τιμη τα Bosch.Champion μην βαζεις.Θεωριτικα ειναι τα ιδια μπουζι μιας και ειναι "αντιστοιχιες" αλλα η πραξη δειχνει αλλα.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Ιουν 12, 2011 10:04 am

μπαμπη αν βαλει ιριδιου δεν θα ειναι καλυτερα?

για πιεσεις αντρεα μην κοιτας τι λεει το μανουαλ
εξαρταρται το πως οδηγας
εγω δηλαδη που στις στροφες μπαινω λιγο γρηγορα εχω δει διαφορες με τις πιεσεις
πιεσεις πισω 28 ντριφταρω (ξεκολλαει ο κωλος ακομη και σε αποτομο φρεναρισμα) , με 30 παω καλα και με 32 ειναι τρενο...
μπροστα 28 και 30 μου μαγουλιαζει, ενω οταν βαζω 32 σε συνδιασμο με το 32 πισω ειναι κομπλε...

εξαρταται το λαστιχο που χρησιμοποιεις και το στυλ της οδηγησης σου
ψαχτο καλυτερα μονος σου και βρες τις πιεσεις που θελεις....
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από Gazofonix » Κυρ Ιουν 12, 2011 10:14 am

Κωστα εχω της εντυπωση οτι δινει ιριδιου ετσι και αλλιως.Γι αυτο και εχει τοσο μεγαλη διαρκεια μεχρι την αντικατασταση τους.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Ιουν 12, 2011 10:16 am

οχι τα μαμισια δεν πρεπει να ειναι ιριδιου τα μπουζι
ετσι νομιζω τουλαχιστον :/
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από Gazofonix » Κυρ Ιουν 12, 2011 10:28 am

Αν ειναι..........καλος.Αν δεν ειναι δεν νομιζω να ειναι απαραιτητο να μπει στα εξοδα για κατι τετοιο.Ο ανθρωπος δεν το πλακωνει,δεν το λιωνει και γενικα θελει να αλλαζει τα αναλωσημα του τακτικα.Οποτε βαζει τα μαμα και τα στελνει και πιο νωρις. :wink:
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Ιουν 12, 2011 10:34 am

ναι σωστα εχεις δικιο
:)
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από sotirisk » Δευ Ιουν 13, 2011 4:10 pm

Της Fiat τα NGK έχουν επίχρυση την επαφή που κουμπώνει ο πολλαπλασιαστής (τώρα αν είναι . . . μπρούτζος δεν ξέρω!).
Τα NGK της NGK έχουν το χρώμα του μετάλλου.

Για τα ιριδίου δεν λένε και πολύ καλά λόγια στο fiatforum, λένε -αν θυμάμαι καλά- ότι μεταβάλλουν την θερμότητα καύσης και έχεις πιο πολλές φθορές.

Τα dcpren-10 πάντως δεν είναι ιριδίου, έχουν έναν ακροδέκτη . . . να (με το συμπάθειο!).

Άβαταρ μέλους
balantisuno
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 357
Εγγραφή: Τρί Ιαν 11, 2011 1:37 am
Τοποθεσία: Βορ.Αν. Θεσσαλονίκης
Επικοινωνία:

Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από balantisuno » Δευ Ιουν 13, 2011 9:44 pm

παιδιά μιας και μιλάτε για τα μπούζι πριν 2 service
ζήτησα μπούζι από ένα μαγαζί με ανταλλακτικά και μου δώσανε τα NGK!
(το service το έκανα μόνος μου)!
το αμάξι πήγαινε ποιο ομαλά!

προχθές που το πήγα συνεργείο για το γενικό service μου είπε ο μηχανικός μου γιατί έβαλα αυτά και ότι δεν κάνει για μένα,δεν κάνει καλό στον κινητήρα!
και στα χαμηλά κάνει σαν μπουκωμένο,ενώ με τα NGK δεν το έκανε αυτό!!!

και μου έβαλε τα bosch ultra κάτι (δεν θυμάμαι τώρα)!

παιδιά ισχύει αυτό με τα NGK?
balantisuno+uniaris=Uno
_______ ______ _______

Άβαταρ μέλους
Andreas_8vpunto
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: Παρ Ιουν 03, 2011 11:45 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από Andreas_8vpunto » Δευ Ιουν 13, 2011 9:52 pm

μήπως εξαρτάται από ποια NGK έβαλες;....

τα DCPR7E-N-10 ή BKR5EZ?
mk2b 8v '04

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Fiat Punto 1.2 8v (mk2 & mk2B)

Δημοσίευση από Gazofonix » Δευ Ιουν 13, 2011 10:22 pm

balantisuno έγραψε:παιδιά μιας και μιλάτε για τα μπούζι πριν 2 service
ζήτησα μπούζι από ένα μαγαζί με ανταλλακτικά και μου δώσανε τα NGK!
(το service το έκανα μόνος μου)!
το αμάξι πήγαινε ποιο ομαλά!

προχθές που το πήγα συνεργείο για το γενικό service μου είπε ο μηχανικός μου γιατί έβαλα αυτά και ότι δεν κάνει για μένα,δεν κάνει καλό στον κινητήρα!
και στα χαμηλά κάνει σαν μπουκωμένο,ενώ με τα NGK δεν το έκανε αυτό!!!

και μου έβαλε τα bosch ultra κάτι (δεν θυμάμαι τώρα)!

παιδιά ισχύει αυτό με τα NGK?

Πας παλι στον μηχανικο σου και του λες να τα βγαλει και να βαλει αυτα που φορουσες.Απλα πραγματα. PDT_Armataz_01_06
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Προγραμματισμένη Συντήρηση καί Service”