Σελίδα 2 από 2

Re: Διλημμα σε Αλλαγη Λαδιου

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 02, 2016 10:00 am
από bananahop
Εγώ στο mk2 αλλάζω κάθε 5 με 7 (παίζει λίγο ποτε θα το θυμηθηθω και να βρω χρόνο) και βάζω ότι είναι σε προσφορά ημισυνθετικο απ το γνωστό μαγαζί με λιπαντικά στη Φρατζη. Ανάλογα τη χρήση κάνω και τους ανάλογους ελέγχους δλδ άμα το πλακωνω ε κοιτάω συχνότερα τη στάθμη απ όταν δουλεύω ρελαντί. Μέσο όρο δυο ελέγχους 1 Αλλαγή. Ούτε κατανάλωση τρελή εχω δει, ούτε και μου κάνει κόπο κάθε δύο τρεις μήνες να πέσω κάτω απ το αμάξι να λύσω μια τάπα. Και βγαίνει και φθηνά η φάση και αξιόπιστα

Re: Διλημμα σε Αλλαγη Λαδιου

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 17, 2016 9:58 am
από christos300
Οργανο θερμοκρασιας λαδιου το καλυτερο τεστ για τα λαδια.Αυτο πρεπει να μπει στο προγραμμα καποια στιγμη.Στο mk2 σε ποιο σημειο βολευει να μπει?εχω δει στην κολονα αριστερα κ στον αεραγωγο στο κεντρο.Στα ατμοσφαιρικα φτανουν 100 βαθμους τακτικα?Οταν πιανει μετα απο πχ 5.000 χλμ 90-100 βαθμους χωρις ζορι ενω συνηθως ειναι 80-90 δεν παει να πει οτι αρχισε να σπαει το λαδι?αν εχει βαλει κανεις ας μας πει αν αξιζει τα λεφτα του.

Re: Διλημμα σε Αλλαγη Λαδιου

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 18, 2016 9:38 pm
από bananahop
Τσάμπα λεφτά. Απλά αλλάζετε συχνά μάγκες. Αυτή είναι η λύση.

Re: Διλημμα σε Αλλαγη Λαδιου

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 20, 2016 4:44 pm
από boutser
Η συχνή αλλαγή αλλά ότι να ναι λάδια δεν είναι καλή ιδέα. κάποτε είχα 1 saxo 1.1 . το πήρα με 76000 χλμ. Μέχρι τις 150 άλλαζα λάδια ανά 5000 . έβαζα τα total quartz 7000 10w40 και φίλτρο σε κάθε αλλαγή . Μετά επιδη ένας αντιπροσωπος έκλεισε και έφερε όλα τα αποθέματα σε μια αποθήκη στο χωριό μου επερνα από αυτόν κάτι λάδια paz 10 40 υμισυνθετικά με όλες τις προδιαγραφές πάνω στη συσκευασία. τιμή . 3 € / λίτρο .
από εκεί που δεν έκαιγε σταγόνα (ούτε 50 ml) , άρχισε να καίει. όχι κάτι το ιδιετερο αλλά όταν το έβαζα μπρος το πρωί έβγαζε λίγο καπνό και στις 4000 χλμ έκαιγε 500+ml.

Re: Διλημμα σε Αλλαγη Λαδιου

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 23, 2019 4:13 pm
από GEORGE_30
bananahop έγραψε:
Τρί Μαρ 01, 2016 12:10 am
Συχνές αλλαγές είναι το καλύτερο που χεις να κάνεις. Καλύτερα κάθε 5.000 και ένα φτηνό (όχι τηγανολαδο αλλά ούτε και καστρολ) παρά ανά 10.000 ένα ακριβό
το θεωρω λαθος. το λαδι πρεπει να τηρει τις προδιαγραφες ειδικα με το turbo και το dpf. στο παλιο μου ibiza εβαζα λαδι ημισυνθετικο με 16 ε το τετραλιτρο και δεν εκαιγε σταγονα με αλλαγες καθε 10000. τώρα στο multijet μου έβαλε agip της εταιριας στο εξουσιοδοτημενο. ο προηγουμενος ιδιοκτήτης έβαζε castrol . αλλαγες στα 15.000 τ.σκεφτομαι να ξεκινησω αλλαγη κάθε 10000

Re: Διλημμα σε Αλλαγη Λαδιου

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 24, 2019 11:08 am
από Xenofontas
Έχω μεινει ευχαριστημένος με το shel 5-30 ect 3 καθώς και με το liqui moly 5-30 to 4600.Δουλεύει πολύ ήσυχα