Punto Mk2b HGT "puntogralle" swap

Εδώ θα γράφουμε τίς βελτιώσεις πού έχουμε κάνει ό κάθε ένας ξεχωριστά στό αμάξι τού

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Punto Mk2b HGT "puntogralle" swap

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Ιαν 07, 2018 1:33 pm

Το αμάξι του Σταυρου ειναι αυτο το πανεμορφο κιτρινο HGT του 2004. Το κράτησε 3 χρόνια περίπου 1.800 κυβικα σαν μαμα και στη συνεχεια βρήκε για δοτη ένα lancia delta hpe τετραπορτο που είχε έρθει από Ιταλία προστοκινητο με καβουκι έτοιμο αν ήθελες να το κάνεις 4χ4.
Το μοτέρ του εχρηζε επισκευής σε 2 έμβολα και γι αυτο ανοίχτηκε ολο.
Το συνεργείο που ανέλαβε όλο το project είναι ο Tzekos Power.
Ο Ωμεγα ανελαβε το ρεκτιφιε του μπλοκ και τοποθετηθηκαν πρωτο σταδιο wossner oversize και μπιελες zrp που σε συνδιασμό με τις ARP βιδες κανει ενα πραγματικα αξιομαχο συνολο.

Στη συνεχεια τοποθετηθηκε μεταλλικη φλατζα και εγινε ροική εξέλιξη στη κυλινδροκεφαλή

Το σασμάν ειναι το εργοστασιακο 5αρι της lnacia με μπλοκέ διαφορικο.
Εχει γινει ενίσχυση στα ραμφη με γωνιά ("Γ" γάμα) για να μην υπάρχει ποτέ ραγισμα...βάση μεσεα κατω σαζμαν, 2 δεξιά και αριστερά αντίστοιχα στα ραμφη, και πάνω βαση μοτερ ίδια με της integrale πατέντα
Το βαψιμο του κορμου εγινε στο χρώμα το μαμα ασημί(σφιριλατιμενο).

Ο εγκέφαλος ειναι ο μαμά του hpe με τσιπάκι για safe για στρώσιμο και πάτημα μετά στα καύσιμα και τοποθέτηση κατο από το ντουλαπάκι της καμπίνας.
πεταλιερα πατεντα και από τα 2 αμάξια με ντιζα στη πεταλουδα

Μαμα τουρμπίνα της Garrett γνήσια από integrale hf αγορασμενη από τον Μιλιαρεση στο Νεο Κόσμο.
Τρομπες μαμά καινούργιες. Ιντερκουλερ (aftermarket) εως 300-350αλογα.. μαμα χταπόδι και από down pipe μέχρι πίσω 70φ εξάτμιση φτιαγμένη στον Μαχμουτ για να καλύψει την αναβάθμιση σε περισσότερα αλογα.. το τελικό βγήκε στην μέση με 2πλο τελικο λογο εμφάνισης (ήθελα να είναι κάτι το διαφορετικό)
ζαντες οz 16" βαμενες μαυρες γνήσιες με λάστιχα t1r της toyo .. φρένα μαμά για τον λογο ότι μετρήθηκαν τα 2πιστονα του lancia και ήταν ίδια με το hgt σε διάμετρο πάνω κάτω ..
Ανάρτηση μαμα λογο ότι το αμάξι ηταν στο στρωσιμι και θεωρηθηκε ότι πρέπει να δουλεύει σαν μαμά μέχρι το τελος του στρώσιματος(πλεον θέλουν αλλαγή για να πατα καλύτερα κάτω).. Τα ηλεκτρικά φτιάχτηκαν σε συνεργάτη του συνεργείου πάντρεμα πλεξούδας λανσια hpe με hgt.. δουλεύουν όλα μα όλα σαν μαμα Εκτός από θερμοκρασια και στροφομετρο επειδή καλος κακός είχαν "χάσμα γενεών" και γ αυτο τον λόγο μπήκε πολυοργανο της defi zd με shifter και 11 λειτουργίες με αισθητήρες που ταιριάζουν με της AEM για τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου σε όλα τα σημεία του.. Μέσα 2 καθίσματα sparco με σιδηροδρόμους και βάσης της sparco γνήσια αγορασμένα από το Sparco Club στην Φραντζή..καθίσματα πίσω δεν υπάρχουν και στο πορπαγκαζ υπάρχει η μπαταρία με βάση γτ δεν χοραγε μέσα στο μοτερ γτ υπάρχει 1 φίλτρο αερα μεγάλο στην θέση της μπαταριας...Από ήχο φοραει μόνο πηγή άλλαξα pionner mix trax

ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Punto Mk2b HGT "puntogralle" swap

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Ιαν 07, 2018 1:33 pm

ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Περιγραφή Βελτιώσεων Αυτοκινήτων Μελών”