Tjet TD04 turbo project
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 12, 2017 8:22 am
Ενα project που επιμεληθηκα εγω στο αυτοκινητο του Φιλοθεου...
Θελαμε να εχουμε αποδοση, σωστη λειτουργια και αξιοπιστια.
Επιλεχθηκε η κλασσικη συνταγη της τουρμπινας TD04 -13t
Στη συνεχεια τοποθετηθηκαν μπεκ απο Corsa OPC που ειναι μεγαλυτερα
Εκκεντροφοροι τοποθετηθηκαν οι παλιοι δικοι μου που ειχα στο 1.2 μκ2 οι οποιοι ειναι 224 μοιρες ο εισαγωγης, 212 ο εξαγωγης ενω οι συγκεκριμενοι εχουν και 2 μοιρες overlap, που σε συνδιασμο με την decat 70αρα εξατμιση προσπαθουμε να κρατησουμε μικροτερο EGT για μεγαλυτερη ασφαλεια εφοσον παιζουμε με εργοστασιακο μπλοκ το οποιο εχει 160.000 χλμ
Για προγραμμα πηγαμε στον Αγγελο Παπαηλια AP power που εκανε το αμαξι να δουλεψει οπως πρεπει... Αφου λυθηκε το προβλημα της ελαττωματικης waste gate το αμαξι σηκωσε 1.4 με αποδοση περιπου στα 250 αλογα!!!!
Στάλθηκε από το Nexus 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θελαμε να εχουμε αποδοση, σωστη λειτουργια και αξιοπιστια.
Επιλεχθηκε η κλασσικη συνταγη της τουρμπινας TD04 -13t
Στη συνεχεια τοποθετηθηκαν μπεκ απο Corsa OPC που ειναι μεγαλυτερα
Εκκεντροφοροι τοποθετηθηκαν οι παλιοι δικοι μου που ειχα στο 1.2 μκ2 οι οποιοι ειναι 224 μοιρες ο εισαγωγης, 212 ο εξαγωγης ενω οι συγκεκριμενοι εχουν και 2 μοιρες overlap, που σε συνδιασμο με την decat 70αρα εξατμιση προσπαθουμε να κρατησουμε μικροτερο EGT για μεγαλυτερη ασφαλεια εφοσον παιζουμε με εργοστασιακο μπλοκ το οποιο εχει 160.000 χλμ
Για προγραμμα πηγαμε στον Αγγελο Παπαηλια AP power που εκανε το αμαξι να δουλεψει οπως πρεπει... Αφου λυθηκε το προβλημα της ελαττωματικης waste gate το αμαξι σηκωσε 1.4 με αποδοση περιπου στα 250 αλογα!!!!
Στάλθηκε από το Nexus 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk