Anestis Mk2b Sporting Rotrex
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 6
- Εγγραφή: Κυρ Μάιος 10, 2015 10:19 am
Anestis Mk2b Sporting Rotrex
Λοιπόν έχω το 1.4 μοτέρ και σκοπεύω να το κάνω rotrex .
Πιστεύω να ανέβει αρκετά .!
Προς το παρών φτιάχνω σαλόνι . Έχω περάσει 2 μπαγκετ σπαρκο με μια ζώνη οδηγού σπαρκο . επίσης θέλω να φτιάξω το κατραν χειροποίητο κ όλο το σαλόνι .
Από θέμα ανάρτησης έχω μπιλ σταιν χοντρομπουκαλες .
Κ το τελικό στάδιο θα είναι το βάψιμο .!
περισσοτερες λεπτομεριες για το rotrex project θα γραψει ο kostas013 που με βοηθαει να κανουμε τη τρελα πραγματικοτητα
Πιστεύω να ανέβει αρκετά .!
Προς το παρών φτιάχνω σαλόνι . Έχω περάσει 2 μπαγκετ σπαρκο με μια ζώνη οδηγού σπαρκο . επίσης θέλω να φτιάξω το κατραν χειροποίητο κ όλο το σαλόνι .
Από θέμα ανάρτησης έχω μπιλ σταιν χοντρομπουκαλες .
Κ το τελικό στάδιο θα είναι το βάψιμο .!
περισσοτερες λεπτομεριες για το rotrex project θα γραψει ο kostas013 που με βοηθαει να κανουμε τη τρελα πραγματικοτητα
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Anestis Mk2b Sporting Rotrex
Επιτελους ενα ενδιαφερων project.Με το καλο να το ολοκληρωσετε.Οτι αποροια η συμβουλη μπορουμε να δωσουμε μετα χαρας.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 6
- Εγγραφή: Κυρ Μάιος 10, 2015 10:19 am
Re: Anestis Mk2b Sporting Rotrex
Gazofonix ευχαριστουμε φιλε μου. Πρωτα με το καλο να πηγαινουν και να πανε ολα καλα . το θεμα ειναι να μην βιαζομαστε για να μην γινονται λαθη .!
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Anestis Mk2b Sporting Rotrex
λοιπον κατοπιν συννενοησης με τον ανρστη για το τι θα γινει και αφου δεχθηκε ο μηχανικος του να υλοποιησει τη θεωρια στη πραξη στο mk2b θα γινουν τα εξης:
καταρχην θα αγοραστει ενα 1.4 μοτερ να φτιαχτει απο την αρχη χαλαρα χωρις βιασινες κλπ
το μοτερ θα λυθει θα μετρηθει εννοειται το μπλοκ για οβαλ κλπ και θα φροντισουμε να μη παρουμε μοτερ που εχει λυθει και ξαναδεχθει πλανισμα στο καπακι
Αυτο που μας λυνει πραγματικα τα χερια στο mk2b ειναι ο μαμα εγκεφαλος που εχεο τη δυνατοτητα να διαβασει πιεση και να προγραμματιστει ακομη και με τουρμπο το αμαξι!!! Για προγραμμα κατα πασα πιθανοτητα το αμαξι θα ανεβει στον ρουμελη...
καταρχην θα αγοραστει ενα 1.4 μοτερ να φτιαχτει απο την αρχη χαλαρα χωρις βιασινες κλπ
το μοτερ θα λυθει θα μετρηθει εννοειται το μπλοκ για οβαλ κλπ και θα φροντισουμε να μη παρουμε μοτερ που εχει λυθει και ξαναδεχθει πλανισμα στο καπακι
Αυτο που μας λυνει πραγματικα τα χερια στο mk2b ειναι ο μαμα εγκεφαλος που εχεο τη δυνατοτητα να διαβασει πιεση και να προγραμματιστει ακομη και με τουρμπο το αμαξι!!! Για προγραμμα κατα πασα πιθανοτητα το αμαξι θα ανεβει στον ρουμελη...
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Anestis Mk2b Sporting Rotrex
Σε μηχανικη βελτιωση θα μπουνε φτιαχτοι εκκεντροφοροι απο τον χουρδακη κατα πασα πιθανοτητα 272 μοιρες με εργοστασιακο βυθισμα 7.8mm αννθυμαμαι καλα
Στη κεφαλη εχουμε.αρκετη δουλεια καθως θα φτιαχτει τερμα ωστε το αμαξι να μπορεσει να στροφαρει αν οχι 8000 τουλαχιστον 7800
Valvetrain απο Punto Sporting 1.2 mk1 με διπλα ελατηρια βαλβιδων
καινουριοι οδηγοι βαλβιδων και ριτεινερ και τσιμουχακια και τελος ροικη εξελιξη κυλινδροκεφαλης για να ανοιξουμε λιγο τους αυλους
πλανισμα θα γινει ισα ισα να φυγουνε οι κολλες καθως θελουμε η συμπιεση να παραμεινει σε εργοστασιακα σχεδον επιπεδα καθως θα μπει και μεταλλικη λεπτοτερη φλατζα της victor reinz
στο μπλοκ τωρα αφου ελεχθει για οβαλ και ειναι ενταξει θα φορεθουνε σφυρηλατα εμβολα και μπιελες απο dp διατηρωντας και εδω τη μαμα συμπιεση...
στο μαμ τωρα... θα μπουνε μπεκ μεγαλυτερηε παροχης απο punto abarth esseesse ανωτατης παροχης 250 αλογων που μας καλυπτουνε θελουμε να πιστευουμε αλλιως θα αντικατασταθουν απο vw 20vt
η μαμα τρομπα ενδεχομενως να αντικατασταθει με την εργοστασιαλη του 1.8 HGT που φτανει η παροχη της σε αυτα τα αλογα και δουλευει στα 3.5 bar οπως και τα μπεκ του abarth
θα αγοραστει καινουριο κιτ κομπρεσσορα της Rotrex, εδω οι αποψεις δυιστανται στο αν πρεπει να παιξουμε με τον 15-60 η να ρισκαρουμε με τον αρκετα μεγαλυτερο 30-64 και εν αναγκη με μεγαλυτερη τροχαλια και να τον υπερστροφαρομε στο μικρο 14αρι...
ψυγειο λαδιου και ιντερκουλερ κρινονται απαραιτητα για τη σωστη αναπνοη και λιπανση του κινητηρα ενω ταυτοχρονα θα αλλαχθουν ολα τα κινητα μερα και τρομπες του κινητηρα
εξατμιση εχει αναλαβει γνωστος του ανεστη...
σιγουρα ξεχναω αρκετα πραγματα απο αυτα που σκοπευουν να γινουν αλλα πηρατε μια πρωτη εικονα
εχει μελλον... εν καιρω θα αρχισουν να ανεβαινουν σιγα σιγα και φωτογραφιες με τη προοδο του αυτοκινητου....
καιε γνωμη και βοηθεια δεκτη
Στη κεφαλη εχουμε.αρκετη δουλεια καθως θα φτιαχτει τερμα ωστε το αμαξι να μπορεσει να στροφαρει αν οχι 8000 τουλαχιστον 7800
Valvetrain απο Punto Sporting 1.2 mk1 με διπλα ελατηρια βαλβιδων
καινουριοι οδηγοι βαλβιδων και ριτεινερ και τσιμουχακια και τελος ροικη εξελιξη κυλινδροκεφαλης για να ανοιξουμε λιγο τους αυλους
πλανισμα θα γινει ισα ισα να φυγουνε οι κολλες καθως θελουμε η συμπιεση να παραμεινει σε εργοστασιακα σχεδον επιπεδα καθως θα μπει και μεταλλικη λεπτοτερη φλατζα της victor reinz
στο μπλοκ τωρα αφου ελεχθει για οβαλ και ειναι ενταξει θα φορεθουνε σφυρηλατα εμβολα και μπιελες απο dp διατηρωντας και εδω τη μαμα συμπιεση...
στο μαμ τωρα... θα μπουνε μπεκ μεγαλυτερηε παροχης απο punto abarth esseesse ανωτατης παροχης 250 αλογων που μας καλυπτουνε θελουμε να πιστευουμε αλλιως θα αντικατασταθουν απο vw 20vt
η μαμα τρομπα ενδεχομενως να αντικατασταθει με την εργοστασιαλη του 1.8 HGT που φτανει η παροχη της σε αυτα τα αλογα και δουλευει στα 3.5 bar οπως και τα μπεκ του abarth
θα αγοραστει καινουριο κιτ κομπρεσσορα της Rotrex, εδω οι αποψεις δυιστανται στο αν πρεπει να παιξουμε με τον 15-60 η να ρισκαρουμε με τον αρκετα μεγαλυτερο 30-64 και εν αναγκη με μεγαλυτερη τροχαλια και να τον υπερστροφαρομε στο μικρο 14αρι...
ψυγειο λαδιου και ιντερκουλερ κρινονται απαραιτητα για τη σωστη αναπνοη και λιπανση του κινητηρα ενω ταυτοχρονα θα αλλαχθουν ολα τα κινητα μερα και τρομπες του κινητηρα
εξατμιση εχει αναλαβει γνωστος του ανεστη...
σιγουρα ξεχναω αρκετα πραγματα απο αυτα που σκοπευουν να γινουν αλλα πηρατε μια πρωτη εικονα
εχει μελλον... εν καιρω θα αρχισουν να ανεβαινουν σιγα σιγα και φωτογραφιες με τη προοδο του αυτοκινητου....
καιε γνωμη και βοηθεια δεκτη
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: Anestis Mk2b Sporting Rotrex
Πολύ ενδιαφέρον, ήταν μια μετατροπή που είχα κι εγώ στο μυαλό μου.
Το ερώτημα που έχω είναι το εξής:
τι πλεονεκτήματα / μειονεκτήματα έχει μία τέτοια κίνηση (δεδομένου ότι θα αγοράσετε το μοτέρ και δεν το έχετε ήδη) σε σχέση με το να αγοράσετε ένα μοτέρ tjet π.χ. 150άρι και να το εξελίξετε μετά με την πεπατημένη.
Το ερώτημα που έχω είναι το εξής:
τι πλεονεκτήματα / μειονεκτήματα έχει μία τέτοια κίνηση (δεδομένου ότι θα αγοράσετε το μοτέρ και δεν το έχετε ήδη) σε σχέση με το να αγοράσετε ένα μοτέρ tjet π.χ. 150άρι και να το εξελίξετε μετά με την πεπατημένη.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Anestis Mk2b Sporting Rotrex
θελουμε να μεινει το μαμα μοτερ αθικτο και το αμαξι λειτουργικο ωσπου να τελειωσει το αλλο μοτερ και να γινει η σκατζα
η προταση του tjet ειναι αρκετα δελεαστικη αλλα προτιμηθηκε ο κομπρεσσορας απο τη πεπατημενη td04 κλπ...
δεν βαλαμε μπλοκ tjet καθαρα και μονο γτ οικονομικα υπαρχει η δυνατοτητα να μπουν σφυρηλατα σωθικα οποτε ειναι μια η αλλη...
να προσθεσω οτι θα μπουνε και arp βιδες κεφαλης για ασφαλες στροφαρισμα
απο αποψη αναρτησης το αμαξι ειναι ετοιμο, απο θεμα φρενων πισω θα μπουν τα εργοστασιακα του HGT και ισως στο μελλον ντουμπλαρουμε τους δικους μου πισω ανταπτορες και προσαρμοστογν μεγαλυτεροι δισκοι
μπροστα σε πρωτη φαση θα αναβαθμιστουν τα υλικα τριβης με racing και στο μελλον αν κριθει αναγκαιο θα φτιαχτουν ανταπτορες για mk2b HGT δαγκανες με 281 δισκο
η προταση του tjet ειναι αρκετα δελεαστικη αλλα προτιμηθηκε ο κομπρεσσορας απο τη πεπατημενη td04 κλπ...
δεν βαλαμε μπλοκ tjet καθαρα και μονο γτ οικονομικα υπαρχει η δυνατοτητα να μπουν σφυρηλατα σωθικα οποτε ειναι μια η αλλη...
να προσθεσω οτι θα μπουνε και arp βιδες κεφαλης για ασφαλες στροφαρισμα
απο αποψη αναρτησης το αμαξι ειναι ετοιμο, απο θεμα φρενων πισω θα μπουν τα εργοστασιακα του HGT και ισως στο μελλον ντουμπλαρουμε τους δικους μου πισω ανταπτορες και προσαρμοστογν μεγαλυτεροι δισκοι
μπροστα σε πρωτη φαση θα αναβαθμιστουν τα υλικα τριβης με racing και στο μελλον αν κριθει αναγκαιο θα φτιαχτουν ανταπτορες για mk2b HGT δαγκανες με 281 δισκο
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- the14captain
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 168
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 25, 2015 9:46 pm
- Τοποθεσία: Λάρισα
Re: Anestis Mk2b Sporting Rotrex
Kαλή υπομονή και εύχομαι το αποτέλεσμα να σας δικαιώσει!Και αφού, αν δεν είδα λάθος, Λάρισα θα ναι το αμάξι θα γίνει χαζευτήρι!
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 6
- Εγγραφή: Κυρ Μάιος 10, 2015 10:19 am
Re: Anestis Mk2b Sporting Rotrex
the14captain Ναι Λάρισα ειναι κ θα γίνει μετατροπή γενικώς .! Ευχαριστούμε κ μακάρι όπως λες να γίνει και να δικαιωθούμε .
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Anestis Mk2b Sporting Rotrex
Μια μονο ενσταση για της βιδες της APR.Να θυμαστε οτι με της απλες βιδες (καινουριες εννοειτε) το αμαξι εχει την "ευκαιρια" να καψει φλαντζα κεφαλης αν φαει πολυ ζορι.Με τα μπουζονια της APR......θα ανοιξει το κεφαλαρι στα 2.....
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Anestis Mk2b Sporting Rotrex
Ανεστη και Κωστα......σας παραθετω ανοιχτα μερικες αποψεις μεσα στο ιδιο σας το ποστ για να υπαρχει μια "συνεχεια"
kostas013 έγραψε:Σε μηχανικη βελτιωση θα μπουνε φτιαχτοι εκκεντροφοροι απο τον χουρδακη κατα πασα πιθανοτητα 272 μοιρες με εργοστασιακο βυθισμα 7.8mm αννθυμαμαι καλα
Παρτε Colombo Barriani Road Max απο Τ Jet. (οτι ειχα στο δικο μου δλδ).Θα βγει κατι παραπανο αλλα αξιζει τον κοπο.
Στη κεφαλη εχουμε.αρκετη δουλεια καθως θα φτιαχτει τερμα ωστε το αμαξι να μπορεσει να στροφαρει αν οχι 8000 τουλαχιστον 7800
Valvetrain απο Punto Sporting 1.2 mk1 με διπλα ελατηρια βαλβιδων
καινουριοι οδηγοι βαλβιδων και ριτεινερ και τσιμουχακια και τελος ροικη εξελιξη κυλινδροκεφαλης για να ανοιξουμε λιγο τους αυλους
πλανισμα θα γινει ισα ισα να φυγουνε οι κολλες καθως θελουμε η συμπιεση να παραμεινει σε εργοστασιακα σχεδον επιπεδα καθως θα μπει και μεταλλικη λεπτοτερη φλατζα της victor reinz
στο μπλοκ τωρα αφου ελεχθει για οβαλ και ειναι ενταξει θα φορεθουνε σφυρηλατα εμβολα και μπιελες απο dp διατηρωντας και εδω τη μαμα συμπιεση...
Μαμα φλαντζα αυτην που δινει ο καταλογος της Reinz για μκ2Β.(προσοχη υπαρχουν 2 σχεδια για καποιον περιεργο λογο).Το μονο που δεν θελετε ειναι να σηκωσει συμπιεση.Ισα ισα και ενα τικ κατω να πεσει ακομα καλυτερα.
στο μαμ τωρα... θα μπουνε μπεκ μεγαλυτερηε παροχης απο punto abarth esseesse ανωτατης παροχης 250 αλογων που μας καλυπτουνε θελουμε να πιστευουμε αλλιως θα αντικατασταθουν απο vw 20vt
η μαμα τρομπα ενδεχομενως να αντικατασταθει με την εργοστασιαλη του 1.8 HGT που φτανει η παροχη της σε αυτα τα αλογα και δουλευει στα 3.5 bar οπως και τα μπεκ του abarth
Μπεκ θα δειτε τι παταει και με τι παροχη.Αντλια........Walbro 255 δαγκωτο.Περιπου στα 150ε εχει καινουρια.Δεν αξιζει να ψαξετε για κατι αλλο.
θα αγοραστει καινουριο κιτ κομπρεσσορα της Rotrex, εδω οι αποψεις δυιστανται στο αν πρεπει να παιξουμε με τον 15-60 η να ρισκαρουμε με τον αρκετα μεγαλυτερο 30-64 και εν αναγκη με μεγαλυτερη τροχαλια και να τον υπερστροφαρομε στο μικρο 14αρι...
Παρτε μια αποφαση για το αν θελετε κατι σχετικα καθημερινο η κατι τελειως κοντραδικο.Με το μεγαλο κιτ το αμαξι θα λαγκαρει οσο δεν παει και το οφελειμο φασμα θα ειναι αρκετα μικρο (λογο χαμηλου κυβισμου)Ειναι οπως τα Gt.Eχει project με 25αρα που κανουν σκονη αλλα με 28αρα (στα 1.4 παντα)
ψυγειο λαδιου και ιντερκουλερ κρινονται απαραιτητα για τη σωστη αναπνοη και λιπανση του κινητηρα ενω ταυτοχρονα θα αλλαχθουν ολα τα κινητα μερα και τρομπες του κινητηρα
Αντλια νερου απο Panta 100 που εχει διπλασιο πλατος φτεροτης,ψυγειο λαδιου μπορειτε να βαλετε απο Gt ενω αν κρατησετε το AC (δεν ξερω με ποιον τροπο) καλο θα ηταν το νερου να γινει αλουμινιου για καλυτερη απαγωγη θερμοτητας (στις μαμα διαστασεις).Οσο για το IC δοκιμαστε κατι σε κοντο αλλα παχυ χαμηλα στον προφυλακτηρα και οχι αυτο που φτανει μεχρι το καπο.....
εξατμιση εχει αναλαβει γνωστος του ανεστη...
σιγουρα ξεχναω αρκετα πραγματα απο αυτα που σκοπευουν να γινουν αλλα πηρατε μια πρωτη εικονα
εχει μελλον... εν καιρω θα αρχισουν να ανεβαινουν σιγα σιγα και φωτογραφιες με τη προοδο του αυτοκινητου....
καιε γνωμη και βοηθεια δεκτη
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 60
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 22, 2011 3:33 pm
Re: Anestis Mk2b Sporting Rotrex
Μια ερώτηση στα παραπάνω. Υπάρχει περίπτωση ο εργοστασιακό εγκέφαλος να δεχτεί πίεση ακόμα και από τούρμπο.? Γινεται? Γιατί είναι το μόνο που με σταματάει από το να το τουρμπισω και δεύτερον βίδες arp γίνεται να πάρεις ένα χιλιοστό μεγαλύτερες για φλάντζα πιο παχεια; που μπορώ να ρωτήσω στείλε μου πμ αν γίνεται.
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Anestis Mk2b Sporting Rotrex
Αν εχεις μκ2β ο εγκεφαλος διαβαζει.Αν εχεις μκ2α δεν μπορει.Για το 1 χλστ δεν χρειαζετε να παρεις πιο μεγαλες βιδες.Καλυπτει το κανονικο μεγεθος.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Anestis Mk2b Sporting Rotrex
Καλησπερς, η απαντηση τοη μπαμπη σε καλυπτει πληρως... με τον εργοστασιακο εγκεφαλο θα μεινει το αμαξι
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- GusAbarth86
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 860
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 06, 2012 11:10 pm
Re: Anestis Mk2b Sporting Rotrex
καλή αρχή παλίκαρε αναμένουμε την συνέχεια !!!
When in Doubt........Flat Out
Fiat Punto Mk2a/b Group At Facebook
https://www.facebook.com/groups/250917300790/
Fiat Punto Mk2a/b Group At Facebook
https://www.facebook.com/groups/250917300790/