Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting 2

Εδώ θα γράφουμε τίς βελτιώσεις πού έχουμε κάνει ό κάθε ένας ξεχωριστά στό αμάξι τού

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
bananahop
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 223
Εγγραφή: Τετ Σεπ 10, 2014 6:25 pm

Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting 2

Δημοσίευση από bananahop » Σάβ Ιουν 13, 2015 8:23 am

Καλοστριφτο το ραλακι. Το καναρίνι έπιασε αυτά που ζητούσες;



Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting 2

Δημοσίευση από arpas » Σάβ Ιουν 13, 2015 12:36 pm

Το ραλάκι το παίρνεις σαν καλύτερη βάση βελτίωσης με άλλα λόγια σαν κοτέτσι με ρόδες που απλά έτσι το βγαζε η μάνα του; Αλήθεια πόσα έπιασε το καναρίνι;

Άβαταρ μέλους
Γιωργος punto
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting 2

Δημοσίευση από Γιωργος punto » Σάβ Ιουν 13, 2015 1:36 pm

Καλοταξιδο το ραλλυ κ απροβληματιστο.
Περιμενουμε και απο το gt νεοτερα... Προχωραει το project?
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting 2

Δημοσίευση από Gazofonix » Σάβ Ιουν 13, 2015 5:31 pm

Παιδες το αμαξι πηγε "φιλικα" στα 2500.Χωρις ηχο,χωρις Sparco.Δεν ειναι οσο ακριβως θα ηθελα αλλα ας ειναι......
Για το GT την Τριτη μπαινει για βαψιμο και ξεκιναει η διαδικασια στρωσιματος.
Aργυρη ειναι πολυ και διαφοροι οι λογοι που με οδηγουν σε ενα τετοιο αμαξι.Και το πιο πιθανο ειναι να παραμεινει σχετικα σε "μαμα" μορφη.Σκουπα,εξατσμιση,φιμε και MAX 3 ποντους κατω.
Οπως και να το κανεις η αναρτηση του και το τροπος που ειναι στημενο εργοστασιακα ειναι σαφως καλυτερο ακομα και απο το πιο καλα βελτιωμενο μκ2. (α ή β).
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting 2

Δημοσίευση από kostas013 » Σάβ Ιουν 13, 2015 10:15 pm

παμε πιστα να δουμε :D
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting 2

Δημοσίευση από Gazofonix » Σάβ Ιουν 13, 2015 10:29 pm

Γιατι οχι.....
Απλα θυμησου κατι που εχω πει εδω και πολυ καιρο.Το μκ1 ηταν πιο αμαξι απο το μκ2.
Και απο ποιοτητα εσωτερικου (υλικα φινιρισμα) και απο αναρτηση.Μηχανικα......πανω κατω τα ιδια ειναι.Εχαν αξονα με ψαλιδια πισω και βαλανε εναν ξερο αξονα.Η μονη διαφορα που εχουμε με τα καρα που κυκλοφορουσαν πριν 100 χρονια........ειναι οτι σε εμας εχει και φρενα.Τπτ αλλο.
Ειχα ειδη το μκ2 οταν επεσε στα χερια μου 75αρι μκ1.Η διαφορα στο κομματι αναρτηση και στησιμο πλαισιου........ειναι χαος.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting 2

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Ιουν 14, 2015 1:32 am

ουυυυτε καν, ειανι πολυυ πισω σα σχεδιαση η καροτσα του μκ1... το εχουμε δει και πρακτικα στη πιστα... οταν στριβεις και βαλεις το δαχτυλο εκει που κλεινει η πορτα στρεβλωνει τοσο που σου πιανει το δαχτυλο
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting 2

Δημοσίευση από sotirisk » Κυρ Ιουν 14, 2015 8:33 am

Ωραίο το 106, ψάξε και μία τετρακίνηση από AX αφού θέλεις να κρατήσεις μαμά το μοτέρ, να πειράξεις αν είναι τη μετάδοση :p
Gazofonix έγραψε:Οπως και να το κανεις η αναρτηση του και το τροπος που ειναι στημενο εργοστασιακα ειναι σαφως καλυτερο ακομα και απο το πιο καλα βελτιωμενο μκ2. (α ή β).
sad but true, αν και το mk2 είναι αυτοκίνητο ενώ το 106 γκαζοτενεκές. Δηλαδή από ακαμψία, παθητική ασφάλεια κλπ. το mk2 είναι πιο καλό, στην εθνική είναι σίγουρα πιο ξεκούραστο λόγω ηχομόνωσης αλλά στο στήσιμο το προδίδει ο ελεεινά μπροστόβαρος χαρακτήρας του και το ύψος του, ο ράλλος είναι χαμηλό αμαξάκι και καλοστημένο για αυτούς που ξέρουν να το πάνε, έτοιμο όμως να σε δαγκώσει σε κάθε στροφή με υπερβολική υπερστροφή, πράγμα που πολύ σπάνια θα βγάλει το mk2. Το mk2 μου πετάει περισσότερη υπερστροφή απ'ότι περιμένω περίπου στις 1/100 στροφές που στρίβω πάνω από τα όρια της πρόσφυσης και το 90% αυτών θα με βοηθήσει το ESP, γαλλικό με ράβδους στρέψης είναι στο 20/100 και ντεν έκει ESP.

Καλές πάντες!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος sotirisk την Κυρ Ιουν 14, 2015 8:54 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting 2

Δημοσίευση από Gazofonix » Κυρ Ιουν 14, 2015 8:40 am

kostas013 έγραψε:ουυυυτε καν, ειανι πολυυ πισω σα σχεδιαση η καροτσα του μκ1... το εχουμε δει και πρακτικα στη πιστα... οταν στριβεις και βαλεις το δαχτυλο εκει που κλεινει η πορτα στρεβλωνει τοσο που σου πιανει το δαχτυλο
Αυτο που λες εχει να κανει με την στρεπτικη ακαμψια του αμαξωματος και με τα χρονια που εχουν περασει πλεον απο πανω του.Αν το παρεις σε 3θυρο και το πατησεις ενα δεσιμο σωστο σωζετε κατα μεγαλο ποσοστο.Τον αξονα πισω,τις ταπετσαριες που ξεκολλανε το ταμπλο που τριζει τι τα κανεις?(και μην μου πεις οτι τα ξηλωνεις ολα οπως το δικο σου)
Το μκ1 ηταν το αμαξι που η fiat προσπαθησε -και τα καταφερε- να αφησει πισω τον πάλιο κακο της εαυτο.Στο μκ2 και μετα........απλα τον ξαναθυμηθηκε. :P
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting 2

Δημοσίευση από arpas » Κυρ Ιουν 14, 2015 10:35 am

Gazofonix έγραψε:Παιδες το αμαξι πηγε "φιλικα" στα 2500.Χωρις ηχο,χωρις Sparco.Δεν ειναι οσο ακριβως θα ηθελα αλλα ας ειναι......
Για το GT την Τριτη μπαινει για βαψιμο και ξεκιναει η διαδικασια στρωσιματος.
Aργυρη ειναι πολυ και διαφοροι οι λογοι που με οδηγουν σε ενα τετοιο αμαξι.Και το πιο πιθανο ειναι να παραμεινει σχετικα σε "μαμα" μορφη.Σκουπα,εξατσμιση,φιμε και MAX 3 ποντους κατω.
Οπως και να το κανεις η αναρτηση του και το τροπος που ειναι στημενο εργοστασιακα ειναι σαφως καλυτερο ακομα και απο το πιο καλα βελτιωμενο μκ2. (α ή β).
Θα το αφήσεις σε σχετικά μαμά μορφή... Κατάλαβα :mrgreen:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Περιγραφή Βελτιώσεων Αυτοκινήτων Μελών”