Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting 2
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 223
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 10, 2014 6:25 pm
Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting 2
Καλοστριφτο το ραλακι. Το καναρίνι έπιασε αυτά που ζητούσες;
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting 2
Το ραλάκι το παίρνεις σαν καλύτερη βάση βελτίωσης με άλλα λόγια σαν κοτέτσι με ρόδες που απλά έτσι το βγαζε η μάνα του; Αλήθεια πόσα έπιασε το καναρίνι;
- Γιωργος punto
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1338
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting 2
Καλοταξιδο το ραλλυ κ απροβληματιστο.
Περιμενουμε και απο το gt νεοτερα... Προχωραει το project?
Περιμενουμε και απο το gt νεοτερα... Προχωραει το project?
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting 2
Παιδες το αμαξι πηγε "φιλικα" στα 2500.Χωρις ηχο,χωρις Sparco.Δεν ειναι οσο ακριβως θα ηθελα αλλα ας ειναι......
Για το GT την Τριτη μπαινει για βαψιμο και ξεκιναει η διαδικασια στρωσιματος.
Aργυρη ειναι πολυ και διαφοροι οι λογοι που με οδηγουν σε ενα τετοιο αμαξι.Και το πιο πιθανο ειναι να παραμεινει σχετικα σε "μαμα" μορφη.Σκουπα,εξατσμιση,φιμε και MAX 3 ποντους κατω.
Οπως και να το κανεις η αναρτηση του και το τροπος που ειναι στημενο εργοστασιακα ειναι σαφως καλυτερο ακομα και απο το πιο καλα βελτιωμενο μκ2. (α ή β).
Για το GT την Τριτη μπαινει για βαψιμο και ξεκιναει η διαδικασια στρωσιματος.
Aργυρη ειναι πολυ και διαφοροι οι λογοι που με οδηγουν σε ενα τετοιο αμαξι.Και το πιο πιθανο ειναι να παραμεινει σχετικα σε "μαμα" μορφη.Σκουπα,εξατσμιση,φιμε και MAX 3 ποντους κατω.
Οπως και να το κανεις η αναρτηση του και το τροπος που ειναι στημενο εργοστασιακα ειναι σαφως καλυτερο ακομα και απο το πιο καλα βελτιωμενο μκ2. (α ή β).
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting 2
παμε πιστα να δουμε
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting 2
Γιατι οχι.....
Απλα θυμησου κατι που εχω πει εδω και πολυ καιρο.Το μκ1 ηταν πιο αμαξι απο το μκ2.
Και απο ποιοτητα εσωτερικου (υλικα φινιρισμα) και απο αναρτηση.Μηχανικα......πανω κατω τα ιδια ειναι.Εχαν αξονα με ψαλιδια πισω και βαλανε εναν ξερο αξονα.Η μονη διαφορα που εχουμε με τα καρα που κυκλοφορουσαν πριν 100 χρονια........ειναι οτι σε εμας εχει και φρενα.Τπτ αλλο.
Ειχα ειδη το μκ2 οταν επεσε στα χερια μου 75αρι μκ1.Η διαφορα στο κομματι αναρτηση και στησιμο πλαισιου........ειναι χαος.
Απλα θυμησου κατι που εχω πει εδω και πολυ καιρο.Το μκ1 ηταν πιο αμαξι απο το μκ2.
Και απο ποιοτητα εσωτερικου (υλικα φινιρισμα) και απο αναρτηση.Μηχανικα......πανω κατω τα ιδια ειναι.Εχαν αξονα με ψαλιδια πισω και βαλανε εναν ξερο αξονα.Η μονη διαφορα που εχουμε με τα καρα που κυκλοφορουσαν πριν 100 χρονια........ειναι οτι σε εμας εχει και φρενα.Τπτ αλλο.
Ειχα ειδη το μκ2 οταν επεσε στα χερια μου 75αρι μκ1.Η διαφορα στο κομματι αναρτηση και στησιμο πλαισιου........ειναι χαος.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting 2
ουυυυτε καν, ειανι πολυυ πισω σα σχεδιαση η καροτσα του μκ1... το εχουμε δει και πρακτικα στη πιστα... οταν στριβεις και βαλεις το δαχτυλο εκει που κλεινει η πορτα στρεβλωνει τοσο που σου πιανει το δαχτυλο
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting 2
Ωραίο το 106, ψάξε και μία τετρακίνηση από AX αφού θέλεις να κρατήσεις μαμά το μοτέρ, να πειράξεις αν είναι τη μετάδοση :p
Καλές πάντες!!
sad but true, αν και το mk2 είναι αυτοκίνητο ενώ το 106 γκαζοτενεκές. Δηλαδή από ακαμψία, παθητική ασφάλεια κλπ. το mk2 είναι πιο καλό, στην εθνική είναι σίγουρα πιο ξεκούραστο λόγω ηχομόνωσης αλλά στο στήσιμο το προδίδει ο ελεεινά μπροστόβαρος χαρακτήρας του και το ύψος του, ο ράλλος είναι χαμηλό αμαξάκι και καλοστημένο για αυτούς που ξέρουν να το πάνε, έτοιμο όμως να σε δαγκώσει σε κάθε στροφή με υπερβολική υπερστροφή, πράγμα που πολύ σπάνια θα βγάλει το mk2. Το mk2 μου πετάει περισσότερη υπερστροφή απ'ότι περιμένω περίπου στις 1/100 στροφές που στρίβω πάνω από τα όρια της πρόσφυσης και το 90% αυτών θα με βοηθήσει το ESP, γαλλικό με ράβδους στρέψης είναι στο 20/100 και ντεν έκει ESP.Gazofonix έγραψε:Οπως και να το κανεις η αναρτηση του και το τροπος που ειναι στημενο εργοστασιακα ειναι σαφως καλυτερο ακομα και απο το πιο καλα βελτιωμενο μκ2. (α ή β).
Καλές πάντες!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος sotirisk την Κυρ Ιουν 14, 2015 8:54 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting 2
Αυτο που λες εχει να κανει με την στρεπτικη ακαμψια του αμαξωματος και με τα χρονια που εχουν περασει πλεον απο πανω του.Αν το παρεις σε 3θυρο και το πατησεις ενα δεσιμο σωστο σωζετε κατα μεγαλο ποσοστο.Τον αξονα πισω,τις ταπετσαριες που ξεκολλανε το ταμπλο που τριζει τι τα κανεις?(και μην μου πεις οτι τα ξηλωνεις ολα οπως το δικο σου)kostas013 έγραψε:ουυυυτε καν, ειανι πολυυ πισω σα σχεδιαση η καροτσα του μκ1... το εχουμε δει και πρακτικα στη πιστα... οταν στριβεις και βαλεις το δαχτυλο εκει που κλεινει η πορτα στρεβλωνει τοσο που σου πιανει το δαχτυλο
Το μκ1 ηταν το αμαξι που η fiat προσπαθησε -και τα καταφερε- να αφησει πισω τον πάλιο κακο της εαυτο.Στο μκ2 και μετα........απλα τον ξαναθυμηθηκε.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Gazofonix - Mk2a 1.2 16V Sporting 2
Θα το αφήσεις σε σχετικά μαμά μορφή... ΚατάλαβαGazofonix έγραψε:Παιδες το αμαξι πηγε "φιλικα" στα 2500.Χωρις ηχο,χωρις Sparco.Δεν ειναι οσο ακριβως θα ηθελα αλλα ας ειναι......
Για το GT την Τριτη μπαινει για βαψιμο και ξεκιναει η διαδικασια στρωσιματος.
Aργυρη ειναι πολυ και διαφοροι οι λογοι που με οδηγουν σε ενα τετοιο αμαξι.Και το πιο πιθανο ειναι να παραμεινει σχετικα σε "μαμα" μορφη.Σκουπα,εξατσμιση,φιμε και MAX 3 ποντους κατω.
Οπως και να το κανεις η αναρτηση του και το τροπος που ειναι στημενο εργοστασιακα ειναι σαφως καλυτερο ακομα και απο το πιο καλα βελτιωμενο μκ2. (α ή β).