Sart - mkI 1.2 16V

Εδώ θα γράφουμε τίς βελτιώσεις πού έχουμε κάνει ό κάθε ένας ξεχωριστά στό αμάξι τού

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
Sart
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 23, 2004 11:58 am

Sart - mkI 1.2 16V

Δημοσίευση από Sart » Σάβ Μάιος 04, 2013 12:30 am

Το αμαξι μου καταρχην ειναι λευκο 5θυρο (γιατι και αυτα εχουν ψυχη)

Φοραει:

Σκουπα απο GT
Εξατμιση χειροποιητη απο το χταποδι μεχρι τελικο
Προγραμμα πανω σε δυναμομετρο
Φρενα μπρος-πισω απο GT
Αμορτισερ Billstein sprint με 6ποντα Apex
14αρες ζαντες με λαστιχα Toyo 185/55
Ηχοσυστημα Sony με 2 ενισχυτες,sub και 4 ηχεια

Αυτα τα ολιγα...


Punto rulzzz!!!

Άβαταρ μέλους
ISOBITHS
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 457
Εγγραφή: Παρ Μαρ 22, 2013 6:48 pm
Τοποθεσία: Λαμια

Re: Sart - mkI 1.2 16V

Δημοσίευση από ISOBITHS » Σάβ Μάιος 04, 2013 11:56 pm

Να το χαιρεσαι φιλε μου..
Οποτε μπορεσεις ανεβασε και καποια φωτο απο την αγαπη σου..
Αν καποια στιγμη η ταχυτητα με σκοτωσει εσυ μην κλαψεις,γιατι εγω εκεινη την στιγμη γελουσα...
-Paul Walker-

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Sart - mkI 1.2 16V

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Μάιος 05, 2013 12:42 am

δεν μας ειπες τι μοτερ φορας :D


ισοβητη την ιδια σκουπα πρεπει να φορατε
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Sart
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 23, 2004 11:58 am

Re: Sart - mkI 1.2 16V

Δημοσίευση από Sart » Κυρ Μάιος 05, 2013 12:55 am

Δυστυχως εχασα τις φωτο μου καθως ο παλιος μου υπολογιστης παρεδωσε πνευμα...με την πρωτη ευκαιρια θα ανεβασω,αλλιως θα το δειτε σε καμια συναντηση

φοραω το κλασικο 1200 16V 85hp (mkI)...απλα του εκανα ενα ρεκτιφιε καθως εσπασε...και εφτασα 3ψηφιο αριθμο αλογων με τις παραπανω αλλαγες
Punto rulzzz!!!

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Sart - mkI 1.2 16V

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Μάιος 05, 2013 11:51 am

χμμμμ ενδιαφερον να δουμε τι θα κανεις με μκ2 με τριψηφιο αριθμο αλογων (σχεδον) σε πατημα
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Sart - mkI 1.2 16V

Δημοσίευση από arpas » Κυρ Μάιος 05, 2013 12:10 pm

Το ότι έφτασες σε τριψήφιο αριθμό αλόγων που το στηρίζεις; Λογικά το στηρίζεις σε δυναμομέτρηση (όπως λες παραπάνω έφτιαξες πρόγραμμα σε δυναμόμετρο), οπότε αν θες ανέβασε μια φωτό εδώ να τη δούμε.

Άβαταρ μέλους
Sart
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 23, 2004 11:58 am

Re: Sart - mkI 1.2 16V

Δημοσίευση από Sart » Κυρ Μάιος 05, 2013 12:33 pm

Φωτο δεν ξερω να ανεβασω...αλλα εβγαλα 104,1ps (76.6kw)/6318 με 136.2Nm/4510 με 95αρα βενζινη...το προγραμμα το εβαλα το 2006
Punto rulzzz!!!

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Sart - mkI 1.2 16V

Δημοσίευση από arpas » Κυρ Μάιος 05, 2013 1:14 pm

Αν θες μπορείς να δοκιμάσεις να την ανεβάσεις μέσω imageshack. Σε τι δυναμόμετρο έγινε; Πάντως περίπου 20 άλογα κέρδος με φίλτρο, πρόγραμμα εξάτμιση και συμπίσεση (λόγω ρεκτιφιέ) μου φαίνεται λίγο αισιόδοξο. Π.χ. με εκκεντροφόρους colombo θα έφτανες 120; Ωστόσο δεν έχω λόγο να σε αμφισβητώ, απλά εκφράζω την απορία μου.

Άβαταρ μέλους
Sart
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 23, 2004 11:58 am

Re: Sart - mkI 1.2 16V

Δημοσίευση από Sart » Κυρ Μάιος 05, 2013 1:21 pm

και εμενα τοτε μου ειχαν φανει παρα πολλα...αλλα στο δρομο οντως ειχε μεγαλη διαφορα το αμαξι...

εγινε σε ΤΑΤ δυναμομετρο στον ν. κοσμο....στην παλια vamag (καπως ετσι) αν δεν κανω λαθος,εχουν περασει κ χρονια
Punto rulzzz!!!

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Sart - mkI 1.2 16V

Δημοσίευση από arpas » Κυρ Μάιος 05, 2013 1:26 pm

Αφού είδες διαφορά και είσαι ικανοποιημένος φίλε μου, ας είναι και 40 άλογα τι σε νοιάζει. Να το χαίρεσαι :)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Sart - mkI 1.2 16V

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Μάιος 05, 2013 6:07 pm

εμεις τα μκ2 με τα 80 αλογα με προγραμμα μια καποια εξατμιση (οχι χταποδι), φιλτρο και εκκεντροφορους απο αυτο το μοτερ παιζουμε 95-100 αναλογα το μοτερ και την εισαγωγη που εχει και την επιλογη βενζινης απο 95 ως 100...
το μκ1 παραλληλα εχει και διπλο valvetrain που το μκ2 εχει μονο (γινεται και μετατροπη απο το ενα στο αλλο) αρα και με χταποδι που εχει ο φιλος δεν το βρισκω ιδιαιτερα απιθανο....

αργυρη σκεψου οτι τα μκ2 βαζουμε τα σωθικα του για να ανεβουμε ευκολα και οικονομικα σε αλογα!!!
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Sart - mkI 1.2 16V

Δημοσίευση από arpas » Κυρ Μάιος 05, 2013 6:40 pm

kostas013 έγραψε:αργυρη σκεψου οτι τα μκ2 βαζουμε τα σωθικα του για να ανεβουμε ευκολα και οικονομικα σε αλογα!!!
Μα σε αυτό δικαιολογείται η διαφορά των 5 αλόγων και η διαφορά στο νεύρο μεταξύ μκ1 και μκ2 16v.

Για την εξάτμιση (ακόμα και με χταπόδι και ιδίως στο μκ1 που έτσι κι αλλιώς τον καταλύτη δεν τον έχει αμέσως στην έξοδο των καυσαερίων) κρατάω πολλές επιφυλάξεις για το κέρδος σε ιπποδύναμη που προσδίδει. Από τη στιγμή ειδικά που δε μιλάμε για και μελετημένο σε διατομές, όγκο στα καζανάκια θα πρέπει κανείς να είναι τυχερός για να μην έχει... απώλειες...

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Sart - mkI 1.2 16V

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Μάιος 05, 2013 8:17 pm

και αρκετα πιο ελευθερη η πολλαπλη εξαγωγης του μκ1 απο το 2
αφου ψαχναμε καποια περιοδο να ταιριαξουμε του μκ1 γιατι το βρισκεις οικονομικα!!!!

για τα αλογα γι αυτο λεω να δουμε διαφορεες μκ2 με μκ1
θα ηταν ιδιαιτερα ενδιαφερον!!!!

το προγραμμα που μπηκε????

περιμενουμε φωτοοοοοο
επιτελους δεν ειμαι το μοναδικο πενταθυρο βελτιωμενο στο φορουμ
(εξαιρειται το κτηνος του τουμπα χαχαχα)
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Sart
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 23, 2004 11:58 am

Re: Sart - mkI 1.2 16V

Δημοσίευση από Sart » Κυρ Μάιος 05, 2013 9:09 pm

ο κουμπαρος μου ειχε το μκ2 με εκκεντροφορους (105hp) πριν απο 6-7 χρονια...μεχρι τριτες ειμασταν κοπιες,μετα ομως τα εκκεντρα του εδιναν μια καροτσα σχεδον

το προγραμμα το εβαλα στην πρωην vamag στον ν. κοσμο...α κ ολη η εξατμιση-χταποδι εννοειται σκριβανο

το προβλημα τωρα πια ειναι οτι ο καταλυτης εχει παραδωσει πνευμα κ θελω καμια 300αρα για να βαλω αγωνιστικο...αλλα no money
Punto rulzzz!!!

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Sart - mkI 1.2 16V

Δημοσίευση από arpas » Κυρ Μάιος 05, 2013 9:11 pm

Sart έγραψε:ο κουμπαρος μου ειχε το μκ2 με εκκεντροφορους (105hp) πριν απο 6-7 χρονια...μεχρι τριτες ειμασταν κοπιες,μετα ομως τα εκκεντρα του εδιναν μια καροτσα σχεδον
τι εκκεντροφόρους φορούσε το μκ2;

Απάντηση

Επιστροφή στο “Περιγραφή Βελτιώσεων Αυτοκινήτων Μελών”