Sart - mkI 1.2 16V
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Sart
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 175
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 23, 2004 11:58 am
Sart - mkI 1.2 16V
Το αμαξι μου καταρχην ειναι λευκο 5θυρο (γιατι και αυτα εχουν ψυχη)
Φοραει:
Σκουπα απο GT
Εξατμιση χειροποιητη απο το χταποδι μεχρι τελικο
Προγραμμα πανω σε δυναμομετρο
Φρενα μπρος-πισω απο GT
Αμορτισερ Billstein sprint με 6ποντα Apex
14αρες ζαντες με λαστιχα Toyo 185/55
Ηχοσυστημα Sony με 2 ενισχυτες,sub και 4 ηχεια
Αυτα τα ολιγα...
Φοραει:
Σκουπα απο GT
Εξατμιση χειροποιητη απο το χταποδι μεχρι τελικο
Προγραμμα πανω σε δυναμομετρο
Φρενα μπρος-πισω απο GT
Αμορτισερ Billstein sprint με 6ποντα Apex
14αρες ζαντες με λαστιχα Toyo 185/55
Ηχοσυστημα Sony με 2 ενισχυτες,sub και 4 ηχεια
Αυτα τα ολιγα...
Punto rulzzz!!!
- ISOBITHS
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 457
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 22, 2013 6:48 pm
- Τοποθεσία: Λαμια
Re: Sart - mkI 1.2 16V
Να το χαιρεσαι φιλε μου..
Οποτε μπορεσεις ανεβασε και καποια φωτο απο την αγαπη σου..
Οποτε μπορεσεις ανεβασε και καποια φωτο απο την αγαπη σου..
Αν καποια στιγμη η ταχυτητα με σκοτωσει εσυ μην κλαψεις,γιατι εγω εκεινη την στιγμη γελουσα...
-Paul Walker-
-Paul Walker-
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Sart - mkI 1.2 16V
δεν μας ειπες τι μοτερ φορας
ισοβητη την ιδια σκουπα πρεπει να φορατε
ισοβητη την ιδια σκουπα πρεπει να φορατε
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- Sart
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 175
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 23, 2004 11:58 am
Re: Sart - mkI 1.2 16V
Δυστυχως εχασα τις φωτο μου καθως ο παλιος μου υπολογιστης παρεδωσε πνευμα...με την πρωτη ευκαιρια θα ανεβασω,αλλιως θα το δειτε σε καμια συναντηση
φοραω το κλασικο 1200 16V 85hp (mkI)...απλα του εκανα ενα ρεκτιφιε καθως εσπασε...και εφτασα 3ψηφιο αριθμο αλογων με τις παραπανω αλλαγες
φοραω το κλασικο 1200 16V 85hp (mkI)...απλα του εκανα ενα ρεκτιφιε καθως εσπασε...και εφτασα 3ψηφιο αριθμο αλογων με τις παραπανω αλλαγες
Punto rulzzz!!!
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Sart - mkI 1.2 16V
χμμμμ ενδιαφερον να δουμε τι θα κανεις με μκ2 με τριψηφιο αριθμο αλογων (σχεδον) σε πατημα
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Sart - mkI 1.2 16V
Το ότι έφτασες σε τριψήφιο αριθμό αλόγων που το στηρίζεις; Λογικά το στηρίζεις σε δυναμομέτρηση (όπως λες παραπάνω έφτιαξες πρόγραμμα σε δυναμόμετρο), οπότε αν θες ανέβασε μια φωτό εδώ να τη δούμε.
- Sart
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 175
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 23, 2004 11:58 am
Re: Sart - mkI 1.2 16V
Φωτο δεν ξερω να ανεβασω...αλλα εβγαλα 104,1ps (76.6kw)/6318 με 136.2Nm/4510 με 95αρα βενζινη...το προγραμμα το εβαλα το 2006
Punto rulzzz!!!
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Sart - mkI 1.2 16V
Αν θες μπορείς να δοκιμάσεις να την ανεβάσεις μέσω imageshack. Σε τι δυναμόμετρο έγινε; Πάντως περίπου 20 άλογα κέρδος με φίλτρο, πρόγραμμα εξάτμιση και συμπίσεση (λόγω ρεκτιφιέ) μου φαίνεται λίγο αισιόδοξο. Π.χ. με εκκεντροφόρους colombo θα έφτανες 120; Ωστόσο δεν έχω λόγο να σε αμφισβητώ, απλά εκφράζω την απορία μου.
- Sart
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 175
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 23, 2004 11:58 am
Re: Sart - mkI 1.2 16V
και εμενα τοτε μου ειχαν φανει παρα πολλα...αλλα στο δρομο οντως ειχε μεγαλη διαφορα το αμαξι...
εγινε σε ΤΑΤ δυναμομετρο στον ν. κοσμο....στην παλια vamag (καπως ετσι) αν δεν κανω λαθος,εχουν περασει κ χρονια
εγινε σε ΤΑΤ δυναμομετρο στον ν. κοσμο....στην παλια vamag (καπως ετσι) αν δεν κανω λαθος,εχουν περασει κ χρονια
Punto rulzzz!!!
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Sart - mkI 1.2 16V
Αφού είδες διαφορά και είσαι ικανοποιημένος φίλε μου, ας είναι και 40 άλογα τι σε νοιάζει. Να το χαίρεσαι
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Sart - mkI 1.2 16V
εμεις τα μκ2 με τα 80 αλογα με προγραμμα μια καποια εξατμιση (οχι χταποδι), φιλτρο και εκκεντροφορους απο αυτο το μοτερ παιζουμε 95-100 αναλογα το μοτερ και την εισαγωγη που εχει και την επιλογη βενζινης απο 95 ως 100...
το μκ1 παραλληλα εχει και διπλο valvetrain που το μκ2 εχει μονο (γινεται και μετατροπη απο το ενα στο αλλο) αρα και με χταποδι που εχει ο φιλος δεν το βρισκω ιδιαιτερα απιθανο....
αργυρη σκεψου οτι τα μκ2 βαζουμε τα σωθικα του για να ανεβουμε ευκολα και οικονομικα σε αλογα!!!
το μκ1 παραλληλα εχει και διπλο valvetrain που το μκ2 εχει μονο (γινεται και μετατροπη απο το ενα στο αλλο) αρα και με χταποδι που εχει ο φιλος δεν το βρισκω ιδιαιτερα απιθανο....
αργυρη σκεψου οτι τα μκ2 βαζουμε τα σωθικα του για να ανεβουμε ευκολα και οικονομικα σε αλογα!!!
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Sart - mkI 1.2 16V
Μα σε αυτό δικαιολογείται η διαφορά των 5 αλόγων και η διαφορά στο νεύρο μεταξύ μκ1 και μκ2 16v.kostas013 έγραψε:αργυρη σκεψου οτι τα μκ2 βαζουμε τα σωθικα του για να ανεβουμε ευκολα και οικονομικα σε αλογα!!!
Για την εξάτμιση (ακόμα και με χταπόδι και ιδίως στο μκ1 που έτσι κι αλλιώς τον καταλύτη δεν τον έχει αμέσως στην έξοδο των καυσαερίων) κρατάω πολλές επιφυλάξεις για το κέρδος σε ιπποδύναμη που προσδίδει. Από τη στιγμή ειδικά που δε μιλάμε για και μελετημένο σε διατομές, όγκο στα καζανάκια θα πρέπει κανείς να είναι τυχερός για να μην έχει... απώλειες...
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Sart - mkI 1.2 16V
και αρκετα πιο ελευθερη η πολλαπλη εξαγωγης του μκ1 απο το 2
αφου ψαχναμε καποια περιοδο να ταιριαξουμε του μκ1 γιατι το βρισκεις οικονομικα!!!!
για τα αλογα γι αυτο λεω να δουμε διαφορεες μκ2 με μκ1
θα ηταν ιδιαιτερα ενδιαφερον!!!!
το προγραμμα που μπηκε????
περιμενουμε φωτοοοοοο
επιτελους δεν ειμαι το μοναδικο πενταθυρο βελτιωμενο στο φορουμ
(εξαιρειται το κτηνος του τουμπα χαχαχα)
αφου ψαχναμε καποια περιοδο να ταιριαξουμε του μκ1 γιατι το βρισκεις οικονομικα!!!!
για τα αλογα γι αυτο λεω να δουμε διαφορεες μκ2 με μκ1
θα ηταν ιδιαιτερα ενδιαφερον!!!!
το προγραμμα που μπηκε????
περιμενουμε φωτοοοοοο
επιτελους δεν ειμαι το μοναδικο πενταθυρο βελτιωμενο στο φορουμ
(εξαιρειται το κτηνος του τουμπα χαχαχα)
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- Sart
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 175
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 23, 2004 11:58 am
Re: Sart - mkI 1.2 16V
ο κουμπαρος μου ειχε το μκ2 με εκκεντροφορους (105hp) πριν απο 6-7 χρονια...μεχρι τριτες ειμασταν κοπιες,μετα ομως τα εκκεντρα του εδιναν μια καροτσα σχεδον
το προγραμμα το εβαλα στην πρωην vamag στον ν. κοσμο...α κ ολη η εξατμιση-χταποδι εννοειται σκριβανο
το προβλημα τωρα πια ειναι οτι ο καταλυτης εχει παραδωσει πνευμα κ θελω καμια 300αρα για να βαλω αγωνιστικο...αλλα no money
το προγραμμα το εβαλα στην πρωην vamag στον ν. κοσμο...α κ ολη η εξατμιση-χταποδι εννοειται σκριβανο
το προβλημα τωρα πια ειναι οτι ο καταλυτης εχει παραδωσει πνευμα κ θελω καμια 300αρα για να βαλω αγωνιστικο...αλλα no money
Punto rulzzz!!!
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Sart - mkI 1.2 16V
τι εκκεντροφόρους φορούσε το μκ2;Sart έγραψε:ο κουμπαρος μου ειχε το μκ2 με εκκεντροφορους (105hp) πριν απο 6-7 χρονια...μεχρι τριτες ειμασταν κοπιες,μετα ομως τα εκκεντρα του εδιναν μια καροτσα σχεδον