Pani's EVOs
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: Pani's EVOs
Αυτό μοιάζει με το δικό σου :p
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5169283/
Πολύ ωραίο, άνετα θα έψηνα ένα exchange του sporting με αυτό αλλά είμαι in love με το μικρό :p
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5169283/
Πολύ ωραίο, άνετα θα έψηνα ένα exchange του sporting με αυτό αλλά είμαι in love με το μικρό :p
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Pani's EVOs
Επειδη η τεχνολογια αλλαζει παντου μερικες διαφορες απο τις ειδικου τυπου σε σχεση με τις απλες.
http://www.varta-automotive.com/en-gb/t ... omparison/
.Βεβαιως μπορεις να βαλεις μια απλη μπαταρια (περισσοτερα ΑΗ) ,οπως δλδ τα ταξι , με την προυποθεση οτι θα κανεις καποια χλμ για να γεμιζει ,ή τουλαχιστον θα την φορτιζεις καθε βδομαδα.
http://www.varta-automotive.com/en-gb/t ... omparison/
.Βεβαιως μπορεις να βαλεις μια απλη μπαταρια (περισσοτερα ΑΗ) ,οπως δλδ τα ταξι , με την προυποθεση οτι θα κανεις καποια χλμ για να γεμιζει ,ή τουλαχιστον θα την φορτιζεις καθε βδομαδα.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Pani's EVOs
Ναι, αυτό είναι, το είχα δει κι εγώ.sotirisk έγραψε:Αυτό μοιάζει με το δικό σου :p
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5169283/
Πολύ ωραίο, άνετα θα έψηνα ένα exchange του sporting με αυτό αλλά είμαι in love με το μικρό :p
Στα συν ότι δεν είναι ξεσκισμένο το αμάξι και δεν έχει τρακάρει.
Στα πλην η πλημμελής συντήρηση της Hertz (αν και με ένα καλό σέρβις διορθώνεται), η τσιμπημένη κατανάλωση (στις εποχές του diesel) και ότι δεν το δίνει και πολύ φθηνά.
Με πήρε ο ξάδερφος που του παρήγγηλα τη μπαραρία. 60 ευρώ μου αφήνει την απλή και 140 την start stop, ίδια Ah και οι δύο.P.A.D.R.C έγραψε:Επειδη η τεχνολογια αλλαζει παντου μερικες διαφορες απο τις ειδικου τυπου σε σχεση με τις απλες.
http://www.varta-automotive.com/en-gb/t ... omparison/
.Βεβαιως μπορεις να βαλεις μια απλη μπαταρια (περισσοτερα ΑΗ) ,οπως δλδ τα ταξι , με την προυποθεση οτι θα κανεις καποια χλμ για να γεμιζει ,ή τουλαχιστον θα την φορτιζεις καθε βδομαδα.
Θα πάρω την απλή να τη δοκιμάσουμε. Αν χαλάσει στο έτος έχω εγγύηση, αν χαλάσει μετά από αυτό θα τα έχει βγάλει τα λεφτά της. Δε βαριέσαι, δοκιμή κάνουμε, δε χάθηκε και ο κόσμος. Ας κλείνει και το ρημάδι το s/s η γυναίκα μου.
Απλά θα πρέπει γενικά να το κυκλοφορώ και το Punto γιατί οι διαδρομές που κάνει η γυναίκα μου είναι καταστροφή όχι μόνο για τη μπαταρία, αλλά και για εξάτμιση, καταλύτη, μοτέρ κλπ λόγω επικαθήσεων.
Καλή η οικονομία του diesel, αλλά όχι να ρημάξουμε και το Punto μας
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: Pani's EVOs
Εντελώς άσχετο αλλά μου τη δίνει που επαγγελματίες έμποροι δεν μπορούν να βγάλουν μια σοβαρή φωτογραφία το εσωτερικό και είνια όλες out of focus. Μα είναι δυνατόν να είναι τόσο ηλίθιοι?Pani_EVO έγραψε:Ναι, αυτό είναι, το είχα δει κι εγώ.sotirisk έγραψε:Αυτό μοιάζει με το δικό σου :p
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5169283/
Πολύ ωραίο, άνετα θα έψηνα ένα exchange του sporting με αυτό αλλά είμαι in love με το μικρό :p
Στα συν ότι δεν είναι ξεσκισμένο το αμάξι και δεν έχει τρακάρει.
Στα πλην η πλημμελής συντήρηση της Hertz (αν και με ένα καλό σέρβις διορθώνεται), η τσιμπημένη κατανάλωση (στις εποχές του diesel) και ότι δεν το δίνει και πολύ φθηνά.
Ε λογικά θα την κάψεις στο εξάμηνο την απλή αλλά έχει ενδιαφέρον το τεστ!Pani_EVO έγραψε:Με πήρε ο ξάδερφος που του παρήγγηλα τη μπαραρία. 60 ευρώ μου αφήνει την απλή και 140 την start stop, ίδια Ah και οι δύο.P.A.D.R.C έγραψε:Επειδη η τεχνολογια αλλαζει παντου μερικες διαφορες απο τις ειδικου τυπου σε σχεση με τις απλες.
http://www.varta-automotive.com/en-gb/t ... omparison/
.Βεβαιως μπορεις να βαλεις μια απλη μπαταρια (περισσοτερα ΑΗ) ,οπως δλδ τα ταξι , με την προυποθεση οτι θα κανεις καποια χλμ για να γεμιζει ,ή τουλαχιστον θα την φορτιζεις καθε βδομαδα.
Θα πάρω την απλή να τη δοκιμάσουμε. Αν χαλάσει στο έτος έχω εγγύηση, αν χαλάσει μετά από αυτό θα τα έχει βγάλει τα λεφτά της. Δε βαριέσαι, δοκιμή κάνουμε, δε χάθηκε και ο κόσμος. Ας κλείνει και το ρημάδι το s/s η γυναίκα μου.
Απλά θα πρέπει γενικά να το κυκλοφορώ και το Punto γιατί οι διαδρομές που κάνει η γυναίκα μου είναι καταστροφή όχι μόνο για τη μπαταρία, αλλά και για εξάτμιση, καταλύτη, μοτέρ κλπ λόγω επικαθήσεων.
Καλή η οικονομία του diesel, αλλά όχι να ρημάξουμε και το Punto μας
Τελείως ηλίθιο σύστημα το start and stop κατά τη γνώμη μου, απατεωνιά και ταλαιπωρείς τα πάντα.
Θα το ενεργοποιούσα μόνο με καύσωνα όπου ίσως κερδίζεις κάτι από το ψήσιμο στα φανάρια.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Pani's EVOs
Το πόσο ηλίθιοι είναι το αντιλήφθηκα 3 φορές που θέλαμε να αγοράσουμε, εγώ και ένας συνάδελφος, μισθωμένα αμάξια που έληξαν οι συμβάσεις και λογικά αυτοί θέλουν να ξεφορτωθούν.sotirisk έγραψε:Εντελώς άσχετο αλλά μου τη δίνει που επαγγελματίες έμποροι δεν μπορούν να βγάλουν μια σοβαρή φωτογραφία το εσωτερικό και είνια όλες out of focus. Μα είναι δυνατόν να είναι τόσο ηλίθιοι?Pani_EVO έγραψε:Ναι, αυτό είναι, το είχα δει κι εγώ.sotirisk έγραψε:Αυτό μοιάζει με το δικό σου :p
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5169283/
Πολύ ωραίο, άνετα θα έψηνα ένα exchange του sporting με αυτό αλλά είμαι in love με το μικρό :p
Στα συν ότι δεν είναι ξεσκισμένο το αμάξι και δεν έχει τρακάρει.
Στα πλην η πλημμελής συντήρηση της Hertz (αν και με ένα καλό σέρβις διορθώνεται), η τσιμπημένη κατανάλωση (στις εποχές του diesel) και ότι δεν το δίνει και πολύ φθηνά.
Στην περίπτωση του συναδέλφου με Auris, αφού έχει δώσει τιμή 7500 ένας πωλητής, από 8500 που το ξεκίνησε, όταν ο συνάδελφος του είπε εντάξει, ο βλάκας διατεινόταν ότι ποτέ δεν είναι 7500 και υπήρχε μία μόνο προσφορά. Τελικά τον πήρε ο διάολος, μαζεύτηκε και με παρέμβαση διευθυντή το πούλησαν 7500 όντως.
Το 2007 εγώ σκεφτόμουν να αγοράσω ένα Corsa που είχα 36 μήνες, για τη γυναίκα μου, αλλά όχι μόνο τιμή δε μου είπαν ποτέ, αλλά μου είπαν ότι δεν είναι φθηνοί...
Το 2012 που πάλι σκεφτόμουν να αγοράσω ένα Leon που είχα 48 μήνες, όχι μόνο δε μου έδωσαν τιμή, όχι μόνο μου είπαν ότι δεν είναι φθηνοί, αλλά επιπλέον μου είπαν ότι για να μου δώσουν τιμή πρέπει να το επιστρέψω, να το παραλάβουν, να το πάνε στην Παιανία που έχουν τα μεταχειρισμένα, να πάω να το δω εκεί να να συζητήσω τιμή.
Γι αυτό και τα τρώνε τα μεταχειρισμένα μέχρι να τους τα φάνε ομαδικά τζάμπα οι έμποροι
Στα φανάρια με καύσωνα που λογικά έχεις κλιματισμό δε θα το ενεργοποιούσες γιατί σταματάει και ο κλιματισμός.Ε λογικά θα την κάψεις στο εξάμηνο την απλή αλλά έχει ενδιαφέρον το τεστ!Pani_EVO έγραψε:Με πήρε ο ξάδερφος που του παρήγγηλα τη μπαραρία. 60 ευρώ μου αφήνει την απλή και 140 την start stop, ίδια Ah και οι δύο.P.A.D.R.C έγραψε:Επειδη η τεχνολογια αλλαζει παντου μερικες διαφορες απο τις ειδικου τυπου σε σχεση με τις απλες.
http://www.varta-automotive.com/en-gb/t ... omparison/
.Βεβαιως μπορεις να βαλεις μια απλη μπαταρια (περισσοτερα ΑΗ) ,οπως δλδ τα ταξι , με την προυποθεση οτι θα κανεις καποια χλμ για να γεμιζει ,ή τουλαχιστον θα την φορτιζεις καθε βδομαδα.
Θα πάρω την απλή να τη δοκιμάσουμε. Αν χαλάσει στο έτος έχω εγγύηση, αν χαλάσει μετά από αυτό θα τα έχει βγάλει τα λεφτά της. Δε βαριέσαι, δοκιμή κάνουμε, δε χάθηκε και ο κόσμος. Ας κλείνει και το ρημάδι το s/s η γυναίκα μου.
Απλά θα πρέπει γενικά να το κυκλοφορώ και το Punto γιατί οι διαδρομές που κάνει η γυναίκα μου είναι καταστροφή όχι μόνο για τη μπαταρία, αλλά και για εξάτμιση, καταλύτη, μοτέρ κλπ λόγω επικαθήσεων.
Καλή η οικονομία του diesel, αλλά όχι να ρημάξουμε και το Punto μας
Τελείως ηλίθιο σύστημα το start and stop κατά τη γνώμη μου, απατεωνιά και ταλαιπωρείς τα πάντα.
Θα το ενεργοποιούσα μόνο με καύσωνα όπου ίσως κερδίζεις κάτι από το ψήσιμο στα φανάρια.
Στο εξάμηνο δε θα την κάψουμε σίγουρα γιατί το αμάξι κάνει λίγα χλμ αλλά και γιατί δεν κάνει υπερωρίες το σύστημα με τις διαδρομές της γυναίκας μου. Αλλά και να κρατήσει 1,5 χρόνο ας πούμε, σε σχέση με τα 2,5 της μαμά, και πάλι θα τα έχει βγάλει τα λεφτά της. Ίδωμεν όμως, έτσι κι αλλιώς στο χρόνο έχω εγγύηση.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Pani's EVOs
Πανο φιλος και μελος εδω αφου εχει πληρωσει το t-jet ηδη ποιο ακριβα απο οτι θα του εβγαινε σαν ιδιωτης (μαζι με ασφαλεια-συντηρηση κλπ) του ζητησανε..........7.000.Το αμαξι πουληθηκε τελικα απο εμπορο στην Σαλονικη........5300 σε ιδιωτη.Φαντασου δλδ ποσο το πηρε ο εμπορος.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Pani's EVOs
Παίζονται συμφέροντα με τα leasing Μπάμπη. Κάποιοι κονομάνε χοντρά με την εξευτελιστική πώληση σε εμπόρους.
Μου είχαν πει στη Hertz κάπου στο 2010 ότι έδιωξαν εξωτερικό μαζικά μέσω εμπόρου Opel Vectra που τους είχαν μείνει προς 3000 το κομμάτι. Αν το είχα ζητήσει εγώ πχ θα μου έλεγαν 2πλάσια +.
Μου είχαν πει στη Hertz κάπου στο 2010 ότι έδιωξαν εξωτερικό μαζικά μέσω εμπόρου Opel Vectra που τους είχαν μείνει προς 3000 το κομμάτι. Αν το είχα ζητήσει εγώ πχ θα μου έλεγαν 2πλάσια +.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Pani's EVOs
To ξερω Πανο.Ειναι και αγορε "με το κιλο" Σου λεει........30.000 και περνεις αυτα τα 10 κομματια.
Μικρα,μεγαλα,κουτσα,στραβα,τελεια κλπ.Και μετα ο εμπορας κανονιζει τι θελει να βγαλει απο καθε αμαξι για να παρει το συνολο κερδους που εχει στον νου του.(πχ αυτα τα 10 θα μου αφησουν 20.000)
Μικρα,μεγαλα,κουτσα,στραβα,τελεια κλπ.Και μετα ο εμπορας κανονιζει τι θελει να βγαλει απο καθε αμαξι για να παρει το συνολο κερδους που εχει στον νου του.(πχ αυτα τα 10 θα μου αφησουν 20.000)
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες