Pani's EVOs
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Pani's EVOs
Δεν είναι αυτό που λέμε βελτίωση, αλλά.. πού να το παρουσιάσω;
Σάββατο πρωί, τα έπλυνα και είπα να τα παρουσιάσω συγκριτικά.
Μιλάμε για 5θυρα Punto EVO turbo 135ps, για εμένα και τη γυναίκα μου.
Το λευκό κυκλοφόρησε τον 6/2010 και είναι η έκδοση Sport και το μαύρο τον 3/2012 και είναι έκδοση Racing.
Η πρώτη και βασική διαφορά φυσικά είναι το χρώμα. Λευκό για τον κύριο, μαύρο για την κυρία, συχνά και αντίστροφα.
17άρες ζάντες και ομορφότερες το Sport, 16άρες ζάντες που δε γρατζουνίζονται στα πεζοδρόμια, καθαρίζονται πιο εύκολα, φοράνε φθηνότερη διάσταση ελαστικών και προσφέρουν άνεση, το Racing.
Πλαστικά μαρσπιέ το Sport, απουσιάζουν από το Racing. Η εφαρμογή τους όμως πολύ μέτρια.
Χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης το Sport με κόψιμο στον προφυλακτήρα, αόρατη στο Racing.
Από εσωτερικό, μαύρο ταμπλό, μαύρα με λευκές ραφές και λίγο καλύτερης στήριξης καθίσματα (όχι τίποτα σπουδαίο όμως παρότι στο μάτι φαίνονται πιο 'bucket"), λευκέ ραφές σε δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ, με ένα πολύ διακριτικό φωτισμό στη μέση του ταμπλό από τη μεριά του συνοδηγού για το Sport, το οποίο έχει και Clima διζωνικό.
Δίχρωμο ταμπλό, μαύρα - κόκκινα καθίσματα με κόκκινες ραφές, κόκκινες ραφές σε δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ, με απλό A/C για το Racing.
Οι επενδύσεις στις πόρτες του Sport έχουν ένα φιλέτο άσπρο περλέ και ίδιου χρώματος εσωτερικά χερούλια πόρτας, τα οποία έχουν και έναν πολύ διακριτικό φωτισμό για τις μπροστά μόνο πόρτες. Στο Racing απουσιάζει το χρώμα στο "φιλέτο" και τα χερούλια είναι ασημί και χωρίς φωτισμό.
Τέλος, το Sport έχει μεγαλύτερη οθόνη πληροφοριών, με σύστημα Blue & Me, που σημαίνει 2πλο υπολογιστή ταξιδίου, χειρισμό MP3 αρχείων από τη θύρα USB και του Bluetooth. Έχει και ένα σύστημα παρακολούθησης/ εκπαίδευσης EcoDrive, το οποίο ποτέ δεν κατάφερα να χρησιμοποιήσω.
Το Racing έχει μικρή οθόνη πληροφοριών, με μονό υπολογιστή ταξιδίου και έλεγχο ρυθμίσεων του menu του αυτοκινήτου (cornering lights, ύψος δέσμης φωτών, κατάσταση start n'stop και antispin, εξωτερική θερμοκρασία κλπ). Bluetooth με οθόνη και με είσοδο MP3 της Motorola, το οποίο φυσικά συνδέεται με το εργοστασιακό ηχοσύστημα, θα τοποθετηθεί και στο Racing εντός των ημερών.
Δύο ίδια αμάξια, με διαφορά στις λεπτομέρειες. Η διαφορά στην τιμή τους είναι 800 ευρώ, αλλά ενώ φαινομενικά το sport είναι η λογική επιλογή, το πιο ευχάριστο εσωτερικό του Racing και η αισθητή άνεση που προσφέρουν οι 16άρες σε φέρνουν σε δίλημμα.
Σάββατο πρωί, τα έπλυνα και είπα να τα παρουσιάσω συγκριτικά.
Μιλάμε για 5θυρα Punto EVO turbo 135ps, για εμένα και τη γυναίκα μου.
Το λευκό κυκλοφόρησε τον 6/2010 και είναι η έκδοση Sport και το μαύρο τον 3/2012 και είναι έκδοση Racing.
Η πρώτη και βασική διαφορά φυσικά είναι το χρώμα. Λευκό για τον κύριο, μαύρο για την κυρία, συχνά και αντίστροφα.
17άρες ζάντες και ομορφότερες το Sport, 16άρες ζάντες που δε γρατζουνίζονται στα πεζοδρόμια, καθαρίζονται πιο εύκολα, φοράνε φθηνότερη διάσταση ελαστικών και προσφέρουν άνεση, το Racing.
Πλαστικά μαρσπιέ το Sport, απουσιάζουν από το Racing. Η εφαρμογή τους όμως πολύ μέτρια.
Χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης το Sport με κόψιμο στον προφυλακτήρα, αόρατη στο Racing.
Από εσωτερικό, μαύρο ταμπλό, μαύρα με λευκές ραφές και λίγο καλύτερης στήριξης καθίσματα (όχι τίποτα σπουδαίο όμως παρότι στο μάτι φαίνονται πιο 'bucket"), λευκέ ραφές σε δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ, με ένα πολύ διακριτικό φωτισμό στη μέση του ταμπλό από τη μεριά του συνοδηγού για το Sport, το οποίο έχει και Clima διζωνικό.
Δίχρωμο ταμπλό, μαύρα - κόκκινα καθίσματα με κόκκινες ραφές, κόκκινες ραφές σε δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ, με απλό A/C για το Racing.
Οι επενδύσεις στις πόρτες του Sport έχουν ένα φιλέτο άσπρο περλέ και ίδιου χρώματος εσωτερικά χερούλια πόρτας, τα οποία έχουν και έναν πολύ διακριτικό φωτισμό για τις μπροστά μόνο πόρτες. Στο Racing απουσιάζει το χρώμα στο "φιλέτο" και τα χερούλια είναι ασημί και χωρίς φωτισμό.
Τέλος, το Sport έχει μεγαλύτερη οθόνη πληροφοριών, με σύστημα Blue & Me, που σημαίνει 2πλο υπολογιστή ταξιδίου, χειρισμό MP3 αρχείων από τη θύρα USB και του Bluetooth. Έχει και ένα σύστημα παρακολούθησης/ εκπαίδευσης EcoDrive, το οποίο ποτέ δεν κατάφερα να χρησιμοποιήσω.
Το Racing έχει μικρή οθόνη πληροφοριών, με μονό υπολογιστή ταξιδίου και έλεγχο ρυθμίσεων του menu του αυτοκινήτου (cornering lights, ύψος δέσμης φωτών, κατάσταση start n'stop και antispin, εξωτερική θερμοκρασία κλπ). Bluetooth με οθόνη και με είσοδο MP3 της Motorola, το οποίο φυσικά συνδέεται με το εργοστασιακό ηχοσύστημα, θα τοποθετηθεί και στο Racing εντός των ημερών.
Δύο ίδια αμάξια, με διαφορά στις λεπτομέρειες. Η διαφορά στην τιμή τους είναι 800 ευρώ, αλλά ενώ φαινομενικά το sport είναι η λογική επιλογή, το πιο ευχάριστο εσωτερικό του Racing και η αισθητή άνεση που προσφέρουν οι 16άρες σε φέρνουν σε δίλημμα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Pani_EVO την Σάβ Μαρ 24, 2012 6:43 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: Pani's EVOs
Κουκλιά
Το EVO έχει πολύ ωραίο εσωτερικό, ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ έχουν φτιάξει τη μεσαία κονσόλα και δεν βρίσκει το πόδι μου όπως στο GRANDE...
Το EVO έχει πολύ ωραίο εσωτερικό, ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ έχουν φτιάξει τη μεσαία κονσόλα και δεν βρίσκει το πόδι μου όπως στο GRANDE...
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Pani's EVOs
Το θεματακι καθαριστικε.
Συνεχεια της κουβεντας http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f=5&t=21183
Ευχαριστω.
Συνεχεια της κουβεντας http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f=5&t=21183
Ευχαριστω.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Pani's EVOs
Μετά από 36 μήνες και 61971 χλμ συμβίωσης, σε παραλίες και σε χιόνια, μόνος μου ή με τη γυναίκα και τα παιδιά μου, σε αγχωμένες διαδρομές ή χαλαρές βόλτες...
... πήγα και το "πέταξα" στις εγκαταστάσεις της Hertz. Βγήκε ο υπάλληλος, το είδε μέσα - έξω, δε βρήκε καμία ζημιά και το παρέλαβε οριστικά. Μου είπε ότι λόγω των λίγων χιλιομέτρων του και της άριστης κατάστασης του μάλλον θα ξανανοικιαστεί και δε θα πουληθεί άμεσα.
Καλούς και ασφαλείς δρόμους να έχει όποιος το χρησιμοποιήσει εφεξής.
... πήγα και το "πέταξα" στις εγκαταστάσεις της Hertz. Βγήκε ο υπάλληλος, το είδε μέσα - έξω, δε βρήκε καμία ζημιά και το παρέλαβε οριστικά. Μου είπε ότι λόγω των λίγων χιλιομέτρων του και της άριστης κατάστασης του μάλλον θα ξανανοικιαστεί και δε θα πουληθεί άμεσα.
Καλούς και ασφαλείς δρόμους να έχει όποιος το χρησιμοποιήσει εφεξής.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Pani's EVOs
Ο διάδοχος ποιος θα είναι τελικά; Το evo καινούριο το είχες μισθώσει; Πόσο κόστισε αν επιτρέπεις η μίσθωσή του για τα 3 αυτά χρόνια;
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Pani's EVOs
Ο διάδοχος του είναι ένα Renault Clio 1.5 dCi, το καινούργιο μοντέλο, όχι μισθωμένο, αγορά. Επρεπε να το είχα παραλάβει αλλά η PGA HELLAS είναι μπάχαλο. Πάμε για μέσα με τέλη Ιουλίου.
Αυτό ο EVO ήταν μισθωμένο και κόστισε στην τριετία περίπου 14500 ευρώ, που περιελάμβανε τα δύο σέρβις, μία αλλαγή ελαστικών και μικτή ασφάλεια.
Το άλλο EVO turbo, το μαύρο, το κυκλοφορεί κυρίως η γυναίκα μου, αλλά αυτό το αγοράσαμε πριν 15 μήνες καινούργιο, άρα θα το έχουμε για πολλά χρόνια.
Αυτό ο EVO ήταν μισθωμένο και κόστισε στην τριετία περίπου 14500 ευρώ, που περιελάμβανε τα δύο σέρβις, μία αλλαγή ελαστικών και μικτή ασφάλεια.
Το άλλο EVO turbo, το μαύρο, το κυκλοφορεί κυρίως η γυναίκα μου, αλλά αυτό το αγοράσαμε πριν 15 μήνες καινούργιο, άρα θα το έχουμε για πολλά χρόνια.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: Pani's EVOs
το μαυρο ποσα χλμ εχει??
εμενα εξαρχης μαρεσε η απλη εκδοση ειδικα για μαυρο η διχρωμια ειναι ολα τα λεφτα
μονο το κλιμα θα ζηλευα απο το ακριβοτερο αλλα δε ξερω στην πραξη
αν ειχε διαφορα
εμενα εξαρχης μαρεσε η απλη εκδοση ειδικα για μαυρο η διχρωμια ειναι ολα τα λεφτα
μονο το κλιμα θα ζηλευα απο το ακριβοτερο αλλα δε ξερω στην πραξη
αν ειχε διαφορα
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Pani's EVOs
Το μαύρο έχει περίπου 12000 χλμ.
Να σου πω την αλήθεια, το clima στην πράξη δεν προσφέρει κάτι. Αυτό που θα ήθελα να είχε το racing από το sport είναι το blue and me, αφού η οθόνη πληροφοριών είναι μικρή και η απόδοση του aftermarket συστήματος της motorola που έβαλα σε bluetooth και μουσική μέσω usb είναι σαφώς υποδέστερα από το εργοστασιακό σύστημα.
Επίσης θα ήθελα τα μαρσπιέ, τα οποία όμως θα βάλω αργότερα.
Είμαι βάβαιος ότι αν είχα ανταλλάξει μεταξύ των δύο αυτοκινήτων ηχοσυστήματα και όργανα, καθώς και τα κουμπιά στο τιμόνι, ενώ ξήλωνα και τα μαρσπιέ, κανείς δε θα το καταλάβαινε στη hertz, όμως... δε μου πάει...
Να σου πω την αλήθεια, το clima στην πράξη δεν προσφέρει κάτι. Αυτό που θα ήθελα να είχε το racing από το sport είναι το blue and me, αφού η οθόνη πληροφοριών είναι μικρή και η απόδοση του aftermarket συστήματος της motorola που έβαλα σε bluetooth και μουσική μέσω usb είναι σαφώς υποδέστερα από το εργοστασιακό σύστημα.
Επίσης θα ήθελα τα μαρσπιέ, τα οποία όμως θα βάλω αργότερα.
Είμαι βάβαιος ότι αν είχα ανταλλάξει μεταξύ των δύο αυτοκινήτων ηχοσυστήματα και όργανα, καθώς και τα κουμπιά στο τιμόνι, ενώ ξήλωνα και τα μαρσπιέ, κανείς δε θα το καταλάβαινε στη hertz, όμως... δε μου πάει...
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- Γιωργος punto
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1338
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: Pani's EVOs
η μικρη οθονη πληροφοριων Πανο που εχει το racing εχει και ημερομηνια, μηνυμα γραπτο οτι καποια απο τις μπροστινες πορτες ειναι ανοιχτη κλπ??
εμενα να σου πω στο sport μου αρεσαν πολυ οι ζαντες...
εμενα να σου πω στο sport μου αρεσαν πολυ οι ζαντες...
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Pani's EVOs
Γιώργο όχι, δεν έχει, δεν είναι σαν το GP, ίσως και του δικού σου.
Οι ζάντες του Sport είναι όμορφες αλλά το αμάξι κοπανάει και είναι κουραστικό. Δε θα έβαζα με τίποτα 17άρες στο racing, ίσως πιο όμορφες 16άρες μόνο.
Οι ζάντες του Sport είναι όμορφες αλλά το αμάξι κοπανάει και είναι κουραστικό. Δε θα έβαζα με τίποτα 17άρες στο racing, ίσως πιο όμορφες 16άρες μόνο.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- Γιωργος punto
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1338
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: Pani's EVOs
το δικο μου Πανο δεν εχει καν ενδειξη εξωτερικης θερμοκρασιας στο trip computer
αν μου εβγαζες καποια στιγμη οποτε μπορεις μια φωτο με την ενδειξη της εξωτερικης θερμοκρασιας απο το racing θα με βοηθουσες... γιατι σκεφτομαι να βαλω στο λογισμικο του trip να υπαρχει η επιλογη για εξωτερικη θερμοκρασια και να βαλω και εναν αισθητηρα!
οποτε μπορεις και αν θες, βαλε μια φωτο
αν μου εβγαζες καποια στιγμη οποτε μπορεις μια φωτο με την ενδειξη της εξωτερικης θερμοκρασιας απο το racing θα με βοηθουσες... γιατι σκεφτομαι να βαλω στο λογισμικο του trip να υπαρχει η επιλογη για εξωτερικη θερμοκρασια και να βαλω και εναν αισθητηρα!
οποτε μπορεις και αν θες, βαλε μια φωτο
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Pani's EVOs
Μετά από 23000 χλμ και 2,5 χρόνια η μπαταρία του EVO της γυναίκας μου μας άφησε χρόνους.
Νωρίς βέβαια, αλλά κάτι το κωλο-Start/Stop, κάτι το ότι η γυναίκα μου κάνει μικρές διαδρομές που συνήθως καταπονούν τη μπαταρία, έφτασε το πλήρωμα του χρόνου.
Τα Start/ Stop δε φοράνε "ειδικές" μπαταρίες; Εκτός από το ότι είναι 63 Ah, τί άλλο προσέχω στην επιλογή; Πρέπει κάπου να δω ότι είναι για Start/ Stop;
Προφανώς και το κόστος είναι μεγαλύτερο από τις κοινές μπαταρίες.
Νωρίς βέβαια, αλλά κάτι το κωλο-Start/Stop, κάτι το ότι η γυναίκα μου κάνει μικρές διαδρομές που συνήθως καταπονούν τη μπαταρία, έφτασε το πλήρωμα του χρόνου.
Τα Start/ Stop δε φοράνε "ειδικές" μπαταρίες; Εκτός από το ότι είναι 63 Ah, τί άλλο προσέχω στην επιλογή; Πρέπει κάπου να δω ότι είναι για Start/ Stop;
Προφανώς και το κόστος είναι μεγαλύτερο από τις κοινές μπαταρίες.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- Γιωργος punto
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1338
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: Pani's EVOs
Αν θυμάμαι καλά σε punto με start stop που είχα δει, εκτός απο τους δυο πόλους της μπαταρίας, υπήρχε και ένα τρίτο καλώδιο που έπαιρνε ρεύμα απο την μπαταρία. Αν πας έξω σε μαγαζί με μπαταρίες λογικά θα σου προτείνουν μπαταρίες κατάλληλες για start stop.
η προηγούμενη ήταν magneti marelli?
η προηγούμενη ήταν magneti marelli?
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Pani's EVOs
Το αμάξι φοράει exide εργοστασιακά, 63 Ah και πλέον των δύο πόλων δεν δέχεται κανένα άλλο καλώδιο.
Ένας δικός μου που έχει ανταλλακτικά θα μου παραγγείλει αύριο μία μπαταρία για start/ stop, η οποία είναι περίπου 50% ακριβότερη από συμβατική. Όμως δε βάζω κάτι άλλο γιατί θα ξελιγωθεί.
Είναι το πλέον άχρηστο και μαρκετίστικο σύστημα, με απειροελάχιστη οικονομία και μεγάλη καταπόνηση σε μίζα, μπαταρία, βολάν και όποιο άλλο σύστημα "τραβάει ζόρια" στην εκκίνηση.
Δυστυχώς πρέπει να το απενεργοποιείς κάθε φορά γιατί δε μπορείς να το κάνεις μόνιμα, και η γυναίκα μου σιγά μη δίνει σημασία...
Ένας δικός μου που έχει ανταλλακτικά θα μου παραγγείλει αύριο μία μπαταρία για start/ stop, η οποία είναι περίπου 50% ακριβότερη από συμβατική. Όμως δε βάζω κάτι άλλο γιατί θα ξελιγωθεί.
Είναι το πλέον άχρηστο και μαρκετίστικο σύστημα, με απειροελάχιστη οικονομία και μεγάλη καταπόνηση σε μίζα, μπαταρία, βολάν και όποιο άλλο σύστημα "τραβάει ζόρια" στην εκκίνηση.
Δυστυχώς πρέπει να το απενεργοποιείς κάθε φορά γιατί δε μπορείς να το κάνεις μόνιμα, και η γυναίκα μου σιγά μη δίνει σημασία...
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- Γιωργος punto
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1338
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: Pani's EVOs
Έχεις δίκιο, δεν το περιέγραψα σωστά. Απο τον ένα πόλο είχα δει σε multijet έφευγαν δυο καλώδια. Και είχα ρωτήσει και μου είπαν το ένα ήταν για το s&s. Η διαφορα στην κατανάλωση φαίνεται μόνο σε μεγάλα μποτιλιαρίσματα... Και η διαφορα πάλι είναι πολύ μικρή, της τάξεως μαξ -0,5l/100km στην μέση κατανάλωση. Και πέρα απο μαρκετινκ οι εταιρίες το χρησιμοποίησαν και για μείωση υποτίθεται των εκπομπών σε ρύπους. Στο punto τότε δεν το βάλαμε στον εξοπλισμό, μιας και δεν έχουμε ποτέ μποτιλιάρισμα στην Καλαμάτα.